Jump to content

Sunet metalic si motor oprit in mers


Recommended Posts

Salutare,

 

Duminica am iesit putin la plimbare, cu masina din semnatura... Toate bune si frumoase pana cand, aflat la vreo 60 km de oras, dintr-o data am auzit un sunet metalic. Mi-e greu sa il descriu dar era un fel de troncanit ciclic. Aveam o viteza de aproximativ 50km/h.

Masina nu parea ca a pierdut din putere, desi sincer in momentul acela nu mi-a mai venit sa o accelerez.

Am incetinit, cu intentia sa trag pe dreapta si chiar inainte sa opresc complet (cred ca eram undeva la o viteza de ~5km/h) s-a oprit motorul iar cutia de viteze s-a mutat singura in N. A inceput sa iasa si fum de sub capota motorului.

Din nefericire, abia in momentul acela, martorul temperaturii agentului de racire din bord a inceput sa creasca undeva la 120-125 grade din cate imi amintesc si s-a aprins si martorul de check engine. Nu am avut nicio avertizare anterioara acestei intamplari :( Oare cum poate fi posibil asa ceva?

Am deschis capota motorului si dupa ce am scapat de tot fumul adunat acolo am vazut ca inca mai iese fum de langa motor. Uitandu-ma mai atent am observat ca s-a topit si galeria de admisie in 2 parti (vedeti poze atasate).

Am suit masina pe o platforma si am dus-o la un service, doar ca inca nu i-a venit randul pentru evaluare si mi-ar fi de ajutor parerea voastra.

Care credeti ca ar putea fi cauza si ce parti ale motorului ar putea fi afectate?

Multumesc anticipat

post-95003-0-66158400-1564480099_thumb.jpg

post-95003-0-61407100-1564480105_thumb.jpg

post-95003-0-86707300-1564480112_thumb.jpg

Edited by PaulC
Link to comment
Share on other sites

Daca ai zis ca s-a topit galeria de admisie, aia e. Vad ca ai B47. La astea au micsorat si mai mult galeria de admisie, deci nici o surpriza cand auzi ca ajunge sa se topeasca. Mai ales la aceste motoare e bine sa le cureti "cat mai des" a.i. sa eviti colmatarea lor. Stiu ca la M47/M57 galeriile de admisie erau din tabla daca-mi aduc aminte bine si mult mai mari. Odata cu N47/N57 le-au facut din plastic, dar in acelasi timp le-au si micsorat tot din considerente de costuri. La B-uri au mers si mai jos cu micsorarea ei.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Salutare,

 

Am revenit cu update referitor la cele intamplate, cu scuzele de rigoare pentru ca o fac atat de tarziu.

Intr-adevar, din cauza EGR-ului s-a spart galeria de admisie.

Reprezentanta BMW Cluj a deschis un caz tehnic catre BMW Germania care a fost acceptat imediat, iar costul reparatiei care a presupus inlocuirea EGR-ului si a galeriei de admisie a fost suportat integral de producator.

 

S-auzim numai de bine!

Edited by PaulC
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.