Jump to content

Compresie intre 8 si 10 bari pe DIESEL


I. Ciprian

Recommended Posts

Problemele sunt urmatoarele: porneste greu (1-2 secunde de invartit) la rece (-20 sau +30 de grade) si uneori si mai greu la cald (pana in 4-5 secunde). Intrerupe intre 1500-2000 rpm la acceleratie foarte usoara.

 

Tocmai ce am luat masina de la service dupa ce s-a facut o diagnoza:

 

Injectorul 2 e gata dupa test de retur. Test facut si de mine acum o saptamana cu urmatoarele rezultate intr-un minut: 1 - 7.5 mL, 2 - 16.5 mL, restul 10-11 mL. Ei mi-au zis ca sunt toate celelalte injectoare sunt la limita in ceea ce priveste functionarea.

 

+baterie cam slaba (11.9 - 12.2 din ce imi arata pe modulator fm) + li se pare ca electromotorul nu invarte la fel de repede pe cum ar trebui (confirm, e cel mai lent pe care l-am vazut la vreo masina pana acum, uneori chiar prima rotatie merge foarte incet)

 

Cilindrul 1 si 2 au compresie de 10 bari iar ceilalti au compresie de 8. Se poate asa ceva? E posibil ca un diesel sa mai porneasca in conditiilea astea?

Link to comment
Share on other sites

Electromotorul e posibil sa invarta greu din cauza bateriei slabe. Voltajul de pe modulatorul fm nu este chiar cea mai precisa masuratoare... Ai fost de fata la testul de compresie? Mi se pare aberant ca ti-au spus ca ai probleme la electromotor+ toate injectoarele+ compresie, eu cred ca cineva urmareste sa te usuce de bani sau pur si simplu duc lipsa de cunostinte elementare. Cum functioneaza masina in rest? La cald s-a facut un test de compresie? Da fum? Consideri ca se comporta normal in sarcina?
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am fost de fata la testul de compresie. Acum imi este ciuda ca nu mi-am luat concediu sa ii urmaresc, poate ca imi venea ideea de a pune putin ulei in cilindrii sa vedem daca e uzat blocul motor/segmentii.

Sunt de acord cu voltajul dat de emulator, poate sa fie aiurea. Cand e pornit motorul imi arata un 14.8 - 15.

Testul de compresie s-a facut la rece, adica la temperatura din zilele astea.

In iarna problema cu intreruperea de putere se intampla rar, o data pe saptamana sau doar in primele minute dupa pornire (cald sau rece). Iarna nu a scos fum decat in zilele in care face figuri. Acum scoate fum cenusiu cand o calc tare, "primele pedale". Daca o calc repetat, fumul dispare si de tras mi se pare ca trage ok, dar nici nu pot sa bag mana in foc pentru ca nu am cu ce altceva sa compar.

O alta chestie este o bataie la motor, acum apare tot timpul, in iarna aparea doar in zilele cu figuri.

 

O sa schimb weekend-ul asta injectorul si saptamana viitoare o sa merg la cineva sa mi-l codeze + sa verifice ca celelalte injectoare sunt codate corect. Daca o sa mearga bine motorul o sa consider ca e din vina bateriei slabe + electromotor + ce dracu' au facut mecanicii acolo. Mentionez ca atunci cand am mai fost la un alt service cu masina, baieti au zis ca am compresia scazuta pe cilindrul 2 fata de cilindrul 1, era vorba de 18 respectiv 21 de bari parca. Acum deja se bat cap in cap cele doua verificari deoarece acum au zis 10 bari pe primii doi cilindrii. Comportamentul nu s-a schimbat fata de azi-iarna decat ca acum face figuri tot timpul (probabil a cedat de tot saracu' injector).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am facut progrese: am schimbat injectorul de pe 2 cu unul sh: masina mergea mai ok cu el chiar si fara codare, categoric suna mai bine la relanti. Imediat dupa codare, corectia pe 2 a urcat pana la 3 si cv. Am facut 10-20 km cu el si a scazut la 0.6 (vedeti poza) si nu a mai smucit in sarcina usoare decat foarte foarte rar sau nu se simte (vad schimbatorul cum se leagana in treapta 1 daca merg foarte foarte usor, cateodata). Acum, cred ca ar trebui sa schimb si injectorul de pe 3.

Am facut test de baterie, e ok bateria, are 800A la pornire, problema poate fi fie la electromotor fie la cablul de masa, o sa investighez, mi-a dat emotii la pornire de cateva ori in ultimele zile.

Acum, o sa schimb uleiul si garniturile de la galeria de evacuare, garnitura de pe turbo deoarece pe undeva exista o scapare si sper sa nu mai faca figuri in mers. Am uploadat o poza cu valorile extreme de corectie si doua video-uri ca sa va dati si voi cu parerea, din nou. Am avut stocata si eroare de maf, am sters eroarea si nu a mai reaparut.

 

Sunetul de la motor care ma ingrijoreaza:

Sunetul de la turbina/garnituri:

 

Daca vi se pare ca tacane ceva, e pompa de vacuum.

 

Edit: nu stiu de ce dar nu s-a atasat fotografia cu corectii:

Cylinder 1: -0.4 | 0.9

Cylinder 5: -1.1 | 0.0

Cylinder 3: 0.0 | 2.2

Cylinder 6: -0.4 | 1.0

Cylinder 2: -0.7 | 0.6

Cylinder 4: -1.5 | 0.0

Edited by I. Ciprian
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.