Jump to content

BMW F36


BlshOp-VR6

Recommended Posts

Mersi!

 

Da, am vazut ca a inceput sa mearga si am stat mult si pe Real OEM sa vad ce modele apar pe seria mea, pana sa fac postul. :D

Acum stau sa ma gandesc daca sa raman pe 18 sau sa trec la 19, caci mie mi-ar placea ceva in Gun Metal sau Negre, avand in vedere linia pe care am plecat. :-S

Cam toate pe care le-am gasit mai ok, sunt de la 19'' in sus. :))

 

PS. Style 400 sunt ale mele, daca nu ma insel. :D

Edited by BlshOp-VR6
Link to comment
Share on other sites

Huh, fix la combo-ul asta ma gândesc și eu.

 

La cine ai făcut retrofit?

 

Iti trimit PM.

 

Salut!

 

Poti incerca felul in care "vin" rotile pe masina si pe: https://www.willtheyfit.com/ (sper sa nu se considere reclama), e un site foarte util cand vine vorba de roti.

 

PS: faina masina! iar noul bord chiar se potriveste.

 

Mersi! Intru in seara asta sa vad cum ma pot juca cu site-ul.

 

...sau direct la BMW pentru partea vizuală, pentru că poți selecta exact mașina ta.

 

Configurator Roți BMW

 

Mersi! Acest workaround e chiar misto, daca te gandesti la variantele de jante OEM. Mai gasisem eu un site unde puteai sa pui si elemente de caroserie, cum ar fi kitul M-Performance etc., dar l-am pierdut. Si acela era misto de folosit.

Edited by BlshOp-VR6
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am reusit si un volanas nou cu padele (am fost norocos sa fie precablata masina si doar s-au codat pentru a deveni functionale). Mai trebuie schimbatorul de viteze modelul 2TB si cred ca e gata retrofit-ul interiorului. ðŸËâ 

 

15ad74b1a41aa60ed165d6da29b6d388.jpg

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Revenind la jante, eu am pe masina asa:

 

18" 8J ET34 - 225/45/R18 fata

18" 8.5J ET47 - 255/40/R18 spate

 

Am gasit niste jante si ar fi asa:

 

18" 8.5J ET35 fata

 

18" 9.5J ET40 spate

Sau

18" 8.5J ET40 spate

 

O fi vreo problema daca pe fata pun aceste jante cu anvelopele existente? Din ce am gasit, ar merge anvelopele pe dimensiunile acestea, poate vor fi putin mai intinse, dar ar fi in grafic. Pare-se ca jantele ar iesi putin mai in afara cu cativa mm, vreo 5.

 

 

Pe spate, daca merg pe 9.5J ET40, pare sa iasa jantele cu 2cm la exterior (cel putin asa arata calculatorul online de aici https://www.willtheyfit.com/) si nu imi place ideea.. cred ca ar arata uratel.

Daca merg cu 8.5J ET40, ar iesi doar cu 7mm, aproape insesizabil.

 

Credeti ca ar putea fi o problema daca as merge cu 8.5J fata/spate cu anvelopele existente, care sunt in doua dimensiuni? Ar putea afecta tinuta de drum?

 

Ce as fi castigat cu 9.5J si faptul ca sunt in doua dimensiuni si jantele? Cred ca nimic, nu, daca nu schimb si anvelopele cu unele mai late?

 

Mersi!

Edited by BlshOp-VR6
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

La multi ani tuturor in Noul An!

 

Am zis sa-mi incerc norocul pe inceput de an, cu o incaltaminte noua. Anvelopele le-am pastrat, caci erau noi si merg ok si pe noile jante (putin mai intinse, dar foarte putin).

Sigur ar fi mers mai bine pe 19" si cu o suspensie sport.. dar momentan raman aici.

 

Nu am apucat sa ma uit foarte atent, caci s-a si intunecat pana sa le studiez mai amanuntit, dar par aliniate ok, nu mult mai iesite fata de cele OEM - ceea ce m-a bucurat (sunt 8.5J ET35 fata si 9.5J ET40 spate).

Cele de pe spate, desi nu se vede in poze, sunt usor concave, ceea ce iar imi place. :pardon:

Culoarea e si ea putin diferita in realitate, spre antracit / gun metal, in functie de cum bate lumina pe ele.

 

Sa le vedem acum si la drum mai lung cum se prezinta.. in oras pare totul ok. :drinks:

 

Poza.jpg

IMG-0577.jpg

Poza1.jpg

Poza2.jpg

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 weeks later...
  • 1 month later...

Salutare,

 

Cu statul acesta in casa, imi tot vin idei. ðŸËâ

 

Dupa ce trece nebunia, as vrea sa fac un Stage 1 masinii, dar nu imi dau seama daca ar forta motorul sau cutia. Estimatul de putere ar fi pe la 305cp, cam cat are 435d-ul, dar nu imi dau seama daca nu ar afecta turbina sau alte componente.

 

Cutia de pe a mea, daca am gasit bine, ar fi aceasi ca pe 435d, dar motorul pare putin diferit, in sensul ca cel de pe 435d l-am gasit ca fiind twin-turbocharged fata de al meu 430d - 2993cc - 258cp.

 

Ma puteti ajuta cu ceva sfaturi / pareri? ðŸ§Â

 

Mersi!

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Are suficiente rezerve de putere motorul, 300cp sunt safe si “stresul” suplimentar suportat de componente nu va fi prea mare.

 

Ai mare grija la cine mergi pentru operatiunea asta, ca “rule of thumb” evita orice e sub 500€, pierzi doar timp acolo.

 

435d are doua turbine, fata de 430d.

 

Masina arata grozav, felicitari!

Link to comment
Share on other sites

Are suficiente rezerve de putere motorul, 300cp sunt safe si “stresul” suplimentar suportat de componente nu va fi prea mare.

 

Ai mare grija la cine mergi pentru operatiunea asta, ca “rule of thumb” evita orice e sub 500€, pierzi doar timp acolo.

 

435d are doua turbine, fata de 430d.

 

Masina arata grozav, felicitari!

 

Mersi!

 

Preturi nu am cautat foarte in detaliu, dar am gasit mai multe metode prin care diverse persoane ar face Stage 1-ul.

Pe langa cele care se fac pe Dyno si care cred ca sunt cele mai relevante, daca cel ce se ocupa stie ce face, mai sunt si service-uri care fac direct pe pinii ECU-ului ceva modificari si power boxurile de tip plug and play.

 

Prima varianta mi se pare putin riscanta, daca nu stii la cine te duci sa ti-l faca.

La a doua nu prea ai control exact aspura puterii la care vei ajunge, ci doar estimat, dar pare ok (imi imaginez ca este o harta prescrisa care doar se urca in ECU). La aceasta metoda poti face si backup la soft-ul existent, sa ti-l pui inapoi daca vrei.

A treia, desi pare cea mai usor de montat / folosit, din ce am citit pe forumurile din afara, nu ar fi cine stie ce sau parerile sunt atat de impartite incat te face sa te gandesti de 10 ori si tot nu te hotarasti :) (ex.https://www.racechip.eu/shop.html).

 

Voi ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Powerchip tunning ginel, a deschis si la București locație in afara de BuzĂŁu.

 

Eu pe el Îl vad cel mai bun din România pe soft uri de Bmw.

 

Revo mi se pare cel mai bine optimizat pe audi.

 

TCM pe grupul vag (vw-Skoda-seat, etc)

 

Iar restul din ce am vĂŁzut fac o treaba de rahat, inclusiv Cluj, Oradea, etc.

Link to comment
Share on other sites

Depinde.. am cazuri bune, inclusiv personal cu TCM, am auzit si de oameni nemulțumiți, dar uite te la mine, am fĂŁcut softul la E60 la completechip si nu e exact ceea ce cĂŁutam din punct de vedere profi, nu intru in detalii, ĂŽnsĂŁ slab, softul este foarte bine fĂŁcut si mașina merge super cu softul respectiv, ĂŽnsĂŁ au fost niste lucruri in care prefer sa nu intru cu discuția. Eu vroiam la powerchip ĂŽnsĂŁ era prea departe BuzĂŁu si asa am ajuns la București la completechip.

 

Peste tot exista multumiți si nemultumiti

Edited by WIN60
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.