Jump to content

Problema navigate radio bmw e39


Recommended Posts

Salut, am o problema la un bmw e39 2003 facelift 2.0i

Pana acum o saptamana imi mergea navigatia, in sensul ca puteam ascutla muzica la radio, toata lumea de aici stie cum arata o navigatie de e39, butoanele din stanga nu mai merg, radio, volum, disc etc, iar cele din dreapta merg..merge doar la computer, cineva mi a zis ca e ceva legat de curent de la baterie si sa scot plus ul si dupa 10 secunde sa il pun la loc, sunt incepator si nu prea ma descurc bine, daca as scoate plus ul se reseteaza si calculatorul sau ceva de genu? va multumesc frumos!

Link to comment
Share on other sites

Nu te ajuta cu nimic, dar dacĂŁ tot vrei sa faci asta ia borna - nu +! Problema ta cred ca este Modulul BM54. Vezi ca acest modul este reparabil.Cauta pe net, dar ĂŽnainte de asta fa o diagnoza cu un tester BMW nu universal. Succes!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
bunĂŁ seara. as avea si eu o problema legata de navigație pe x5 e53. nu pot sĂŁ setea absolut nimic pe ea.am incercat sa regleze ora si data si nu apare nimic. dacĂŁ vreau sĂŁ schimb limba nu apare nici o schimbare.si in afara de asta nu imi arata nici o informatie de la calculatorul de bord.(temperatura,viteza,consum)dacĂŁ imi poate spune cineva care ar fi rezolvarea. multumesc
Link to comment
Share on other sites

bunĂŁ seara. as avea si eu o problema legata de navigație pe x5 e53. nu pot sĂŁ setea absolut nimic pe ea.am incercat sa regleze ora si data si nu apare nimic. dacĂŁ vreau sĂŁ schimb limba nu apare nici o schimbare.si in afara de asta nu imi arata nici o informatie de la calculatorul de bord.(temperatura,viteza,consum)dacĂŁ imi poate spune cineva care ar fi rezolvarea. multumesc

 

Salut. Probabil un fir intrerupt sau navigatia a fost montata ulterior si nu a fost legata corect. Daca esti din zona te pot ajuta.

Link to comment
Share on other sites