Jump to content

Mers intrerupt, oprire la pornirea la rece, motor N47


Recommended Posts

Salutare,

 

Voi modifica titlul daca un altul ar fi mai potrivit.

 

 

Masina o stiti, e un 118d LCI, cea cu problemele de distributie, rezolvate intre timp.

 

De ceva timp o supara ceva si nu-mi dau seama ce, de-asta si ma consult cu voi.

 

Problema e asa. Acum vreo luna la un drum de Bucuresti, m-a necajit tare in sensul ca mergea intrerupt si inecat iar relanti-ul oscila ingrozitor cu AC on. Am ajuns acasa, am curatat pe rand, MAF, EGR, inlocuit MAP (OEM nou), curatat galerie admisie, inlocuit garnituri admisie. Totodata am observat un furtun de vacuum topit sub galerie. Acel furtun s-a inlocuit. Totodata am inlocuit si filtrul combustibil.

 

Imediat dupa operatiunea de curatare MAF, EGR, manifold, masina la rece da sa se opreasca, uneori si la cald. Apoi isi revine, tine relantiul foarte ok insa in mers intrerupe la mers constant ori acceleratie usoara sub 2000rpm (uneori, nu tot timpul). De tras trage foarte bine.

Valori pe injectoare cu ISTA+ sunt intre -1 si +1 injectoarele 2 si 4, 1 si 3 se compenseaza mai mult, inj3 fiind cu 2-2,3 la relanti. In sarcina coboara toate spre 0.

 

Se comporta ca o problema de vacuum insa nu stiu cum s-o depistez.

Ce parere aveti?

Link to comment
Share on other sites

Stiu Mircea insa prin Focsani nu am unde face un test, doar mecanici de VW peste tot. Am demontat primele 3 injectoare (al 4-lea n-a vrut nici mort sa iasa) si am fost cu ele la Buzau la Iulian, care dupa ce le-a pus pe banc mi-a zis ca sunt ok, ca al 3-lea e putin infundat insa nu probleme mari. Cu al 4-lea nu m-am mai dus la el ca ar fi culmea sa fie el vinovatul...

 

Dimineata am pus de doua ori contactul inainte sa pornesc si nu s-a mai balbait la relanti, n-a mai dat sa se opreasca. Se comporta ca si cum s-ar dezamorsa pompa ori pierde presiune pe undeva.

Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Update, ma tot chinui cu ea asa de vreo doua luni.

 

Plecat in concediu, a mers groaznic pana pe la Timisoara, acolo i-am scos furtunul de vacuum de la EGR si obturat, apoi i-am pus aditiv in motorina si usor usor si-a dat drumul incat dupa vreo 500km mergea chiar bine.

 

Acum sunt ferm convins ca e o problema de alimentare.

Am schimbat motorina cu OMV MaxxMotion si pare ca nu mai intrerupe asa mult, prea putin se mai observa.

 

Ramane pornirea grea la cald, impreuna cu tendinta de a se inneca, pana face presiune. Cumva pierde presiune pompa sau ceva.

Idei ce sa mai verific?

 

Pe tester nicio eroare, pe Carly cam se pupa presiunea in rampa cu cea comandata de ECU...

Link to comment
Share on other sites

La rece porneste ok insa nu stabilizeaza turatia de relanti, da sa se opreasca, ca si cum n-ar avea suficienta motorina, apoi merge rotund. La cald porneste mai greu insa nu face treaba asta cu relantiul. Iar in mers am zis, merge intrerupt cand si cand, la mers constant sau acceleratie usoara. La kickdown trage ca nebuna. Edited by 23LKY
Link to comment
Share on other sites

La rece porneste ok insa nu stabilizeaza turatia de relanti, da sa se opreasca, ca si cum n-ar avea suficienta motorina,

 

Ti-ai raspuns singur..

 

Daca cumva e senzorul presiune rampa, o sa-ti apara pe un tester cu ISTA, daca nu apare, e ce ti-am spus eu.

Daca e snezorul de rampa, schimbi rampa cu totul.

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut,

 

Revin cu a mea problema, cu rugamintea sa ma sfatuiti.

Update: Am facut test de retur, au rezultat doua injectoare 2 si 3 cu valori mari fata de celelalte, aproape dublu la 2. Am inlocuit cu doua injectoare Bosch noi. Masina merge la fel. Desi initial ma bucurasem ca parea ca porneste mai usor, de fapt ulterior a inceput iar sa intrerupa in mers, asa ca am recurs iar la aditiv. Sa zic ca am mai consumat 2-3 plinuri cu aditiv, insa am observat ca odata ce trec de jumatatea rezervorului incepe usor usor sa intrerupa chiar si cu aditiv.

 

Am schimbat filtrul de motorina, am schimbat si motorina, am trecut de la Mol EVO plus (toata viata ei a vazut numai d-asta) la Rompetrol cea cu cetanica de 55.

Mai grav e ca ieri, dupa un drum de 100km a inceput la intoarcere spre casa sa intrerupa chiar bine, am tras putin de ea ca ma scosese din minti iar acasa in garaj nu a mai vrut sa porneasca deloc. Am ridicat capota si se auzea cumva un sfarait, ca o pierdere de apa/vapori undeva sub galeria de admisie. Doar cat sta releul ala cu contactul pus, dupa ce se opreste masina.

A trebuit sa o las sa se raceasca si aseara a pornit.

 

Atasat e ce mi-a dat Carly ieri. Faceti abstractie de erorile pe DTC, sunt de la un senzor de placute pe fata pe care ar trebui sa il schimb, e al treilea care "pica" de la ultimul schimb de placute.

Diagnostics Report BMW - E87 (2007)_Dec 28 '19 16_53_25.pdf

 

Ma ingrijoreaza asta:

Car Communication Computer CCC

Fault Code: 00E1D2

Fault Explanation: :Shutdown due to overtemperature (Error

Tempshutdown). / A device has been switched off due to

overtemperature (Error Temp Shutdown) / 0xE1D2: DME transmitter

failure

 

Daca puteti sa-mi recomandati un service bun, vreau sa-i dau de capat...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.