Jump to content

Verificare/Revizie piese inainte de calatorie lunga


vladilie

Recommended Posts

Salut,

urmeaza sa plec intr-o calatorie ceva mai lunga as vrea sa fac niste revizii, verificari ca sa preintampin posibile defectiuni si probleme la masina pe drum. Ce piese credeti ca ar trebui verificate in primul rand? Ce sa cer la service, revizie inainte de drum lung?

Link to comment
Share on other sites

Drumul are cam 2000 de km. Oare a mai incercat cineva vreodata cu un E46 320d din anul 2000 sa faca 2000 de km intr-o singura calatorie?

Ultima revizie am facut-o anul acesta, am schimbat uleiul la motor, la servo, am schimbat filterele, am pus recent brate noi pe fata, rulmenti noi pe spate. Cauciucurile le-am schimbat luna trecuta, mi-am pus Dunlop SportMaxx RT2.

Astazi m-a lasat pompa de combustibil, desi am mai avut doua incidente cu masina din cauza pompei de combustibil nu am schimbat-o pentru ca atunci a pornit, astazi n-a mai pornit nici cu spray in conducta.

Nu stiu ce pompa sa ii pun dar deja am creat un thread cu discutie despre pompa de combustibil si posibil crossfit chiar.

Link to comment
Share on other sites

Te referi la pompa de sub scaunul soferului? Nu mai stiu cat e o pompa noua, cateva sute de lei...anyhow faza ca nu mai porneste poate sa fie din cauza faptului ca s-a dezamorsat instalatia de alimentare, o pornesti numai cu slabirea conductelor de la injectoare ca sa iasa aerul.

In alta odine de idei poate sa fie celebra pompa de injectie vp44....

 

In legatura cu drumul, verifica curele, instalatie de racire, frane, directie, turbina si rezolva cu pornirea si esti good 2 go.

Link to comment
Share on other sites

Te referi la pompa de sub scaunul soferului? Nu mai stiu cat e o pompa noua, cateva sute de lei...anyhow faza ca nu mai porneste poate sa fie din cauza faptului ca s-a dezamorsat instalatia de alimentare, o pornesti numai cu slabirea conductelor de la injectoare ca sa iasa aerul.

In alta odine de idei poate sa fie celebra pompa de injectie vp44....

 

In legatura cu drumul, verifica curele, instalatie de racire, frane, directie, turbina si rezolva cu pornirea si esti good 2 go.

 

Ma refer de fapt la sistemul de alimentare cu combustibil. Am gasit in magazine care ar costa undeva intre 300 si 1300 o pompa. Doar ca nu stiu ce sa aleg, daca m-as lua dupa pret ar fi cea mai ieftina bineinteles, dar cea care e mai scumpa e OEM si asta ar fi mai buna. Aveti o recomandare?

Pompe combustibil:

https://www.autodoc24.ro/piese-de-schimb/pompa_combustibil-10817/bmw/seria-3/3-e46/54952-320-d

... nu stiu daca am voi sa pun link-uri catre magazine online, scz.

 

Ar trebui sa mutam discutia despre pompa pe celalat thread pe care l-am deschis doar despre asta http://www.bmwclub.ro/forums/topic/188257-pompa-combustibil-e46-320d-crossfituri-potrivite/

Edited by vladilie
Link to comment
Share on other sites

Nu as dori sa te descurajez, insa concluzia mea e ca nu poti verifica niciodata o masina indeajuns. Am fost plecat cu masina in europa si am facut mii de km fara nici cea mai mica problema, pana vinerea trecuta cand am ramas pe un pod in the middle of nowhere, cu sotia si copil in masina.

Din punctul meu de vedere, cel mai important cand planifici o astfel de calatorie, dincolo de a face tot ce depinde de tine ca masina sa fie ok, este o asigurare care sa includa asistenta tractare, poate reparatii si despagubiri. Un eveniment de genul asta,iti poate ridica pana la cer costurile, si, crede-ma, vrei sa faci altceva cand pleci in vacanta, decat sa te preocupi de chestii de genul asta.Succes!

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu am facut germania de nustiu cate ori cu al meu, dar sincer masina a pornit mereu la prima cheie, pentru mine o masina care pleaca mai greu sau cu spray deja nu mai e buna nici pana la aprozar in sat

Si totusi am renuntat la ideea de a mai o folosi la drumuri asa lungi, am pensionat-o cu toate ca merge zilnic si acum, are totusi 20 de ani

Trebuie sa ai incredere in ea, eu nu m-as baza pe o masina care nu porneste, daca e nfl de 136 tb sa ai mare grija cu pompa de injectie

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Posibil sa ma fi lasat chiar pompa de injectie, am dus-o azi in service sa vad ce fac. Mi-a scazut putin increderea in ea incidentul asta si de asta m-am apucat sa intreb daca a mai facut cineva drumuri lungi de 2000 de km si a fost ok. Saptamana trecuta am fost la Constanta cu ea din Suceava, m-am plimbat prin judet, apoi cand m-am intors am trecut prin Bucuresti, acolo la fel m-a lasat pompa si am tractat-o la service, ei au facut diagnoza si au gasit eroare pe pompa, de fapt era pe pompa suplimentara, cred ca e cea din rezervor, a pornit dupa ce au decuplat o conduc si au dat cu un spray cu acetona, a scos fum negru si apoi a pornit din prima de fiecare data cand am oprit/pornit in drum spre Suceava. Edited by vladilie
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.