Jump to content

De la F30 la G30 2018 M Pack


deeJayOg

Recommended Posts

Io am pasat pedala de acceleratie si am tinut volanul drept, nu stiu ce complicaciune trebuia sa fie acolo in plus. Ahh, poate trebuia sa o dau jos pe nevasta-mea din masina, sa cronometram la milisecunda ca apasam in acelasi timp pedala etc sa fie lumea multumita. :)

 

deci tu erai :)

 

pai ati plecat cu turatie de ralanti practic.

benzinarul are plaja de turatii mai lunga si pana isi intra in tuartiile care ii convin, de asta ai pierdut startul, ca alta explicatie nu ar fi. A confirmat si Crysis ca ii trebuie un pic pana isi intra in ture daca pleci de la ralanti si nu lansat.

in mod normal, daca plecati lansati, cu piciorul stang pe frana, dreptul pe acceleratie pana la fund, implicit turometrul la 4000 ture(cam pe acolo e setata turatia de lansare by default pt un benzinar) si ridicai apoi bruscde pe frana, luai avans o lungime de masina pe primii 20 de metri :)

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Deci acum mai pe glumă, pentru că de la semafor nu pleci cu Launch Control putem să zicem că 520D e mai rapid? :rofl: - chiar nu contează - a fost ceva încercat pur și simplu, fără pretenții sau veleități de test-driveri. Asta a ieșit. Nu se schimbă cu nimic situația. Tot un 6 linie stă mai bine pe mașina asta, știm!

 

Să punem cruce subiectului. Merci!

Edited by deeJayOg
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Daca si Audi si-ar monta motorul longitudinal, in spatele axului fata (deci automat mult mai aproape de pasageri) in locul pozitionarii cat mai spre botul masinii, probabil ca vibaratiile si sunetul ar fi foarte similare cu ceva vedem la BMW si Merc.

 

Audi A4 cum ai condus tu are motorul longitudinal... Motor transversal gĂŁsești pe a3 și derivatele lui.

In ideea topicului. Va deranjeazĂŁ vibrațiile unui 4 cilindri diesel, incepeti cu banalul. Un ulei calitativ schimbat mai des. La intervale longlife se subțiazĂŁ foarte tare și e normal sa devina gĂŁlĂŁgios motorul.

Link to comment
Share on other sites

Audi A4 cum ai condus tu are motorul longitudinal... Motor transversal gĂŁsești pe a3 și derivatele lui.

In ideea topicului. Va deranjeazĂŁ vibrațiile unui 4 cilindri diesel, incepeti cu banalul. Un ulei calitativ schimbat mai des. La intervale longlife se subțiazĂŁ foarte tare și e normal sa devina gĂŁlĂŁgios motorul.

 

Colegul a criticat amplasarea motorului (longitudinal) relativ la “axa” rotilor fata.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Colegul a criticat amplasarea motorului (longitudinal) relativ la “axa” rotilor fata.

 

Da, multumesc! Asta am incerca sa spun. Motorul longitudinal pus mai aproape de habitaclu, cel putin in mintea mea, ar face vibratiile mai sesizabile. Dar am pus virgula gresit si aici cred ca am indus in eroare, scuze.

Link to comment
Share on other sites

Super perioadĂŁ sĂŁ am ghinionul sĂŁ iau piatrĂŁ ĂŽn parbriz.

 

Am reușit sĂŁ deschid dosar de daunĂŁ Online deocamdatĂŁ. UrmeazĂŁ sĂŁ facem o video-constatare.

 

Din ce știam important e sĂŁ iau aprobĂŁrile. ParcĂŁ aveai dupĂŁ o perioadĂŁ destul de lungĂŁ sĂŁ faci concret reparațiile. Greșesc?

 

IMG-2133.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am fĂŁcut constatare online astĂŁzi prin video call. Super ĂŽncântat pânĂŁ acum cĂŁ am putut face totul online, fĂŁrĂŁ contacte fizice :) Aștept aprobarea dosarului acum.

 

Ăntre timp, mĂŁ gândeam sĂŁ pun trimul vechi schimbat la vânzare. Nu mĂŁ aștept sĂŁ-l dau acum imediat. Sau cine știe. Ideea e cĂŁ piesa costĂŁ cam 2500 RON, chiar și pe site-urile ce se ocupĂŁ de asta, nu numai la BMW. E scumpĂŁ din cauzĂŁ cĂŁ vine cu toatĂŁ fibra opticĂŁ din spate. Piesa este perfect funcționalĂŁ, dar zgâriatĂŁ dupĂŁ cum se vede.

 

La ce preți mĂŁ sfĂŁtuiți sĂŁ o pun?

 

IMG-2146.jpg

IMG-2148.jpg

Link to comment
Share on other sites

cauta dupa codul piesei pe ebay.de si vezi cam pe unde se invarte pretul.

 

o poti pune pe olx la 1200-1400 lei, si scazi 100 lei primele 2-3 saptamani, pana incepe sa te sune lumea; daca o pui pe ebay, trebuie sa fii atent la costurile de transport si la comisionul lor (10%).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sincer, nu as fi dat banii pe asa ceva niciodata, decat daca ai miliarde și banii nu conteazĂŁ... daca este cineva care ar avea nevoie de acel trim și sa fie si in acea culoare, și sa nici nu l deranjeze zgarieturile, ar fi un noroc chior.. in fine nu vreau sa dezamĂŁgesc, dar si eu am schimbat anumite chestii uneori la masinile pe care le am deținut, doar din cauza esteticului, trimuri, guri de ventilație, etc.. extraordinar de scumpe.. doar pe original.. și le am aruncat pe cele inlocuite ĂŽntr-un final.. rezolvarea mai normala ar fi fost sa le colantez, sau sa mi resetez piticu de pe creier

nu asta da valoarea unei masini dupa parearea mea.. de acum

sa nu o iei ca pe un afront, numai ca astea sunt adesea considerate mofturi greu de vândut

bafta

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Pierderea e asumatĂŁ deja, nu-mi fac stres. Era mai mare stresul de a sta cu zgârietura aia. Aș pune-o la vânzare și aia e. Se vinde bine, nu, nu. MĂŁ gândeam mai degrabĂŁ pe termen lung dacĂŁ are neovie cineva vreodatĂŁ. Nu-mi pun speranțe ĂŽn asta.
Link to comment
Share on other sites

Putin probabil sa reusesti acum sa vinzi un trim zgariat.

Mai trebuie sa treaca vreo 2 ani, pana se vor gasi masini sh la 200k km si vor incepe sa isi cumpere si lautarii din Oltenita cat si pietarii care fac ceva bani din intermediere.

 

Il vinzi sigur apoi

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

AdevĂŁrul cĂŁ G30 nu se gĂŁsește ĂŽncĂŁ la 10000eur sĂŁ-l vrea careva pt colantare ceva sau nevoie de fibra opticĂŁ, corect :)

Clar nu mĂŁ aștept la ceva special. De aia zic, ĂŽl pun și aia e. Ideea era sĂŁ am sugestie de preț decent și real.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cu toatĂŁ agitația și stresul din perioada asta, am reușit sĂŁ rezolv parbrizul. A fost schimbat pe Casco ieri iar astĂŁzi mi-a fost adusĂŁ mașina.

 

Totul s-a desfĂŁșurat Online sau Telefonic - de la declararea daunei, la constatare și service. Omiasig s-a mișcat foarte bine ĂŽn cazul ĂŁsta. TrasparențĂŁ constantĂŁ prin SMS-uri cu update cu ce se ĂŽntâmplĂŁ cu dosarul,etc.

 

Mașina a fost luatĂŁ cu platforma și adusĂŁ cu platforma. A primit și un pachet de curĂŁțare/igienizare, just to be safe. Foarte frumos din partea Bavaria.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pai normal ca s-au miscat bine. Tu realizezi cat de mult a scazut numarul de dosare de dauna? Mai ales cele de pe RCA. Vor inregistra un profit imens datorita restrictiilor de circulatie.

De aici si aerisirea agendelor. Agenti care probabil se straduiesc sa dea bine in activitatea lor.

Deci uite inca un bine !

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Sper ca toate lucrurile astea sĂŁ se transforme și ĂŽn ceva mai bun pe termen lung. Gen serviciile astea la distanțĂŁ ar scuti multe bĂŁtĂŁi de cap pe viitor, sper sĂŁ rĂŁmânĂŁ active și sĂŁ se investeascĂŁ cât mai mult ĂŽn ele.

Constatare online mai ales, cum am fĂŁcut acum, mai ales cĂŁ nu era vorba de accidente cu alte mașini sau victime.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.