Jump to content

BMW 118D F20 drivetrain ,filtru particule! Ajutor


BMW118DF20

Recommended Posts

Va salut dragi colegii .

 

Sunt pe forum ,incantat sa va cunosc .

 

Am o problema cu un BMW 118D F20 din 2013 105kw . (achizitonat recent din Germania)

 

Am o eroare drive train (nu mi-o limiteaza inca si nu mi-a limitat-o niciodata) .

 

Recent am fost cu ea la o diagnoza iar erorile gasite au fost urmatoarele :

 

-245700 Soot content of diesel particulate filter: TO HIGH-Permanent

 

-245800 Soot content of diesel particulate filter: TO HIGH-Permanent

 

25C800-Esapament inapoi presiune senzor schimbare exterior toleranta valoare (intermitent)

 

 

Dupa ce mi-a sters erorile Drive train a disparut pentru 5-10 km parcuri si dupa a aparut din nou .

 

Tind sa cred ca filtru de particule nu s-a mai regenerat de mult... Cum verific daca s-a regenerat si cand?

 

Mersi.

Link to comment
Share on other sites

DPF-ul tĂŁu este plin si nu se mai regenereaza din varii motive, fie stilul de condus, fie defectâşiuni ale senzorilor de pe DPF. Eroarea spune ca masa de cenusa/funingine din DPF este prea mare. ĂncearcĂŁ sa-l regenereazi musai la drum (viteza trebuie sa fie minim 100 km/h, constant, timp de 20 de minute). Ăti recomand cutia in modul Sport, sau dacĂŁ ai Adaptive Drive pune masina in modul Sport, iar viteza sa fie setata pe Cruise Control la 130 km/h, bineĂŽnteles pe autostrada gĂŁsindu-te in aceasta ipostaza, nu prin localitate. DacĂŁ nici asa nu vrea ĂŽl poti curtat chimic prin procedeul recomandat de BMW, nu cu apa fiarta sub presiune! DacĂŁ totusi nici asa nu reusâ˘esti mai poti ĂŽncerca sĂŁ-l trimitâşi la cei de la Odorheiul Secuiesc pentru ââŹĹcoacereââŹÂ in cuptor, urmat de regenerare la drum. DacĂŁ si dupĂŁ asta rezultatul e 0 atunci cumpara alt DPF! Nu ar strica nici sa verifici senzorii de pe DPF(senzorul diferentâşial de exemplu Ăâ˘i senzorul de presiune ). Acesti senzori dau erori care pot fi fatale pentru DPF pentru ca DDE-ul nu mai comanda regenerarea, iar asta duce la cresterea soot mass-ului si a starii ââŹĹneregenerabilââŹÂ. Succes!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut BMW118DF20

 

Ai reusit sa rezolvi problema? Aceeasi problema o am si eu, pe tester imi da eroare de filtru infundat, doar ca la mine fluctueaza relanti-ul dupa ce se incalzeste motorul, mi-au spus de la service ca este clapeta de admisie defecta, si ca de aceea nu se mai regenereaza nici filtru. A mai intalnit cineva acest caz?

 

Multumesc pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.