Jump to content

Vibratii pana se incalzeste


IlDottore

Recommended Posts

Salutare,

 

Am o vibratie provocata de motor care parca de ceva timp s-a amplificat.

Ea apare doar cand motorul nu e la temperatura optima de functionare.

 

Cel mai bine se simte cand de exemplu opresc la semafor si stau cu masina in D, de mentionat

mai e ca vibratiile dureaza vreo 5 secunde dupa oprire apoi nu se mai simt. Daca o duc la N nu mai vibreaza deloc.

 

Avand in vedere ca nu se mai simte nimic dupa ce motorul se incalzeste s-ar putea sa fie un comportament normal dar

tot nu imi explic de ce si daca are careva rabdare sa explice ca la prosti ce se intampla, apreciez. :D

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de raspunsuri, la cutie oricum ma gandesc de un timp sa ii fac un schimb de ulei.

 

Parerile is impartite daca trebe sau nu da cu siguranta nu strica.

 

Apropo, stiti vreun loc in zona de vest a tarii(pe langa TM) unde as putea face?

Evident intreb in ideea ca scap de reprezentanta unde banuiesc ca ar trebui sa imi las un rinichi pentru asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Probabil, suport motor/cutie. Poti incerca si o revizie la cutie...

 

Nu stiu cat de tare ii face dar eu cu suportii motor/cutie schimbati si tot asa face cand e rece. Nu face tare dar na, se simte vibratia de diesel, nu e ca la 6'n linie.

 

Cat despre schimbul de ulei de la cutie, mai bine faci un drum pana la Bucuresti la ZF Faur.

Trebuie sa-l fac si eu si i-am contactat pe mail sa intreb de preturi si timpul de executie. Iata ce raspuns am primit:

 

Buna ziua,

 

Este recomandat a se schimba uleiul la cutia automata ZF la fiecare 80.000 km.

Preturile sunt:

- ulei ZF Lifeguard Fluid 8 – 124 lei + t.v.a. / litru x aprox. 6-7 litri,

- baie cu filtru ZF 8HP – 590 lei + t.v.a.

- manopera schimb ulei si diagnoza sumara – 540 lei + t.v.a.

 

Operatiunea de schimb ulei dureaza aprox. 4 ore, durata care se poate prelungi in cazul aparitiei altor situatii neprevazute / dificultati.

 

Daca doriti, va rog sa ma anuntati inainte pentru a va putea programa.

Ideal ar fi sa lasati masina la noi de seara pentru a scadea la tempereatura potrivita, iar dimineata, la prima ora, sa inceapa schimbul.

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

Ce hoti ordinari, cum sa ceri ma 540 lei + tva pt manopera, nu sunt normali la cap!!! Auzi la ei 4 ore dureaza operatiunea, mama ei de tara de rahat cu oameni de rahat.

Sa-mi arate ei mie ce fac in 4 ore...ba in 4 ore dai cutia jos si o pui la loc in plm.

 

Nu stiu tata, n-am mai schimbat pana acum, habar n-am cat dureaza si cat trebuie sa coste

Link to comment
Share on other sites

Ok, mersi de raspuns, o sa verific.

 

Pentru cei curiosi cat ii un schimb de ulei in cutie la reprezentata, undeva la 4000 de lei. :D

 

Eu cu 3000 lei mi-am rectificat convertizor am schimbat si discurile in cutie + ulei + garantie 2 ani.

 

Ca sa fie clar cat dureaza sa faci o revizie la cutie:

- bagi masina pe elevator;

- se scoate una sau doua buc scut (15 min);

- dai drumul la ulei sa zicem ca o lasi 30-40 min ca sa se scurga bine;

- se scoate baia de ulei - aprox 30 suruburi ( cu scula electrica ca nu mai dai la mana ca prostu) - 10 min;

- verifici magnetii din baie se nu aibe pilitura;

- se monteaza baia + garnitura + filtru + se strang suruburile dupa diagrama de strangere indicata de producator - 20 min;

- se baga 7 litri ulei cu ajutorul compresorului de aer (10 min - 20 min)

- se verifica nivelul,

- scuturile inapoi 15 min,

- tester pe masina pentru resetare adaptari 10 - 15 min si aia e.

 

Costuri ulei cutie febi biilstein - 60 lei / litru sau BMW 110 lei;

Kit revizie vaico (baie, filtu, garnitura) - 500 -700 lei;

Manopera 150 lei - max 200;

 

Trageti voi concluzia.

Edited by Mircea-Si
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu cu 3000 lei mi-am rectificat convertizor am schimbat si discurile in cutie + ulei + garantie 2 ani.

 

Ca sa fie clar cat dureaza sa faci o revizie la cutie:

- bagi masina pe elevator;

- se scoate una sau doua buc scut (15 min);

- dai drumul la ulei sa zicem ca o lasi 30-40 min ca sa se scurga bine;

- se scoate baia de ulei - aprox 30 suruburi ( cu scula electrica ca nu mai dai la mana ca prostu) - 10 min;

- verifici magnetii din baie se nu aibe pilitura;

- se monteaza baia + garnitura + filtru + se strang suruburile dupa diagrama de strangere indicata de producator - 20 min;

- se baga 7 litri ulei cu ajutorul compresorului de aer (10 min - 20 min)

- se verifica nivelul,

- scuturile inapoi 15 min,

- tester pe masina pentru resetare adaptari 10 - 15 min si aia e.

 

Costuri ulei cutie febi biilstein - 60 lei / litru sau BMW 110 lei;

Kit revizie vaico (baie, filtu, garnitura) - 500 -700 lei;

Manopera 150 lei - max 200;

 

Trageti voi concluzia.

 

Pentru ce masina si ce cutie de viteze?

Link to comment
Share on other sites

6hp. Si ce 8hp e facuta de nasa sa mearga pe luna, nu tot la fel se face mentenanta?

 

Care e diferenta intre uleiul de 6hp si 8hp? Ambele cutii ZF.

 

Uleiul de 6hp are doar 6 trepte, cel de 8hp e mai tare si mai mult in acelasi litru, astfel incat intra cam 2 trepte per bidon.

Cel de 6hp are doar 1.3 trepte per bidon.

E mai mult.

Fa tu calculul daca nu mai crezi.

 

In alta ordine de idei, am vazut cutii stricate din cauza lipsei de experienta. Iar experienta costa.

la fel si brand-ul, investitiile, etc...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Revin cu un update legat de problema asta, suportul de motor din partea dreapta are inceput de sfarsit. E slabit si cu siguranta de acolo si vibratiile care se intensifica la curbele de stanga.

 

Nu stiu cat de tare ii face dar eu cu suportii motor/cutie schimbati si tot asa face cand e rece.

 

Iti aduci aminte ce suporti ai pus?

Link to comment
Share on other sites

Revin cu un update legat de problema asta, suportul de motor din partea dreapta are inceput de sfarsit. E slabit si cu siguranta de acolo si vibratiile care se intensifica la curbele de stanga.

 

 

 

Iti aduci aminte ce suporti ai pus?

 

Suporti OE BMW, i-am schimbat in reprezentanta Auto Cobalcescu Pitesti. Nu face tare, e doar vibratia de diesel in 4 cilindri cand e rece iar dupa ce se incalzeste automat motorul merge mai rotund si nu mai vibreaza asa. Sunt convins ca tie iti face mai tare, fapt ce te-a determinat sa postezi aici si sa o verifici.

Mai tare imi facea si mie inainte sa-mi schimb suportii, si cand acceleram se misca vizibil motorul. Se misca atat de tare incat imi atingea capacul de la motor de capota :) Acum nu mai face asa.

Edited by Drey
Link to comment
Share on other sites

Daca vibreaza doar la relanti cand o pornesti, apoi totul revine la normal, mai mult ca sigur bujiile si releul sunt de vina.

Daca vibreaza la relanti dupa ce se incalzeste sau cand opresti la semafor, cel mai probabil de vina sunt suporti motor si cutie, injectoarele sau un filtru de motorina vechi.

Vezi ca suporti motor sunt actionati de vacuum, pot da bine la testul de vacuum insa ei pot fi terminati.

Daca ei sunt de vina, pune OE, sunt scumpi dar merita.

Oricum motorul de 2l are o usoara vibratie, chiar de cand masinile au fost noi, deci nu mi-as face griji pentru o mica vibratie la rece.

Edited by George_12
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.