BMWClub: 440I grand coupe vs 340I - BMWClub

Jump to content

  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

440I grand coupe vs 340I

#1 User is offline   Exo_Luci 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 172
  • Joined: 17-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 11 September 2019 - 15:49

Salutare, la inceputul anului viitor o sa schimb masina

Am oscilat intre 340i si c43 amg ..le analizez de ceva timp si am ales 340 doar pentru feelingul oferit de tractiunea spate si o perfomanta mai buna fata de c43...acum cateva luni eram decis ca o sa fie 340, pana in momentul cand am inceput sa descopar 440gc...

Voi ce parere aveti?

440 imi place mai mult ca design si are portbagajul mai incapator , dar este ceva mai scump si mai greu cu aprox 80kg fata de 340, deci perfomante ceva mai slabute

p.s. oricare dintre variante trebuie sa fie cu m performance,lci si nu o sa ramana stock
0

#2 User is offline   mcliviu 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1133
  • Joined: 27-February 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 September 2019 - 06:00

440i 😊
0

#3 User is offline   mgs 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 804
  • Joined: 12-February 13
  • Gender:Male
  • Location:Peris - Ilfov

Posted 12 September 2019 - 07:29

Daca pretul nu este cel mai important criteriu, "votez" pentru 4GC. Din punctul meu de vedere arata mai bine si e o idee mai incapator.
Nu stiu insa ce diferenta de pret exista intre cele doua si personal nu as plati o diferenta prea mare pentru masini similare (an, km, istoric, dotari).
0

#4 User is offline   wolfenstein99 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1006
  • Joined: 26-July 13
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Masini

Posted 12 September 2019 - 08:23

Am urmarit cateva saptamani piata din Germania, pt ca si eu sunt in curs de schimbat masina; diferenta intre 340i F30 - 440i F36 este de 2-3000 euro la rulaj si dotari similare; in general 440i sunt mai dotate, asa ca diferenta creste la 3-5000 euro.
Daca o tii minim 3-4 ani, 4 Grand coupe ar fi alegerea mai buna - arata clar mai bine, si probabil are si o tinuta de drum o idee mai buna; diferenta de pret initiala o vei recupera partial la revanzare.

Si eu mi-as fi dorit 440i, dar depasea considerabil bugetul meu; asa ca am ales un F31 340i xdrive dotat decent; in curand o voi prezenta si aici.




1

#5 User is offline   Exo_Luci 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 172
  • Joined: 17-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 12 September 2019 - 11:14

Da asa e diferentele intre 340 si 440 sunt de 3-5000euro,eu caut cu m performance(kitul exterior),evacuarea si softul m perf ar fi un bonus ,dar sunt cam scumpe..am buget max 40mii cu adus cu tot. Imi sta un pic pe creier diferenta de greutate , in unele filmulete pe youtube zic si de 100kg intre ele..inima zice 340, creierul 440..probabil ca o sa aleg 440.
0

#6 User is offline   Tavicu 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 544
  • Joined: 18-August 16
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 12 September 2019 - 11:29

Te-ai plimbat cu aman 2? Sunt sigur ca in momentul in care le vei vedea fizic, avand si ceva minute la dispozitie (sa vezi cum stai in spate, cum este portbagajul, etc) vei sti ce sa alegi.
0

#7 User is offline   Exo_Luci 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 172
  • Joined: 17-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 12 September 2019 - 12:16

Nu am avut ocazia..nici la dealer nu au si nici nu au avut..ma refer cu motorizarea asta, ar fii un mare ajutor un drive test
0

#8 User is offline   Luciosu 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 137
  • Joined: 05-August 17

Posted 12 September 2019 - 12:29

Daca nu o bagi pe pista, diferenta aia de greutate, pentru un daily driver e infima, raportsndu-ne la putere si cuplu. De asemenea, in functie de optionale, masina poate fi mai grea sau mai usoara, gen un seria 3 full, s-ar putea sa fie mai greu decat 440 cu dotari mai putine, cred ca doar trapa, are cateva zeci de kg in plus
0

#9 User is offline   Cosminbad 

  • posesor Bmw
  • Group: Members
  • Posts: 1883
  • Joined: 27-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Brasov
  • Interests:Bmw , Jocuri PS4

Posted 12 September 2019 - 13:06

Eu consider design-ul Seriei 4 GC foarte reusit si (inca) actual. Are o forma mult mai fluida decat cel al seriei 3. Nici seria 3 cu pachet optic M nu arata rau, dar pare mai inalta, GC pare mult mai sportiva, mai „asezata”.
Singurul dezavantaj al Seriei 4 sunt usile fara rame - iarna
La motorizarea aia nu o sa simti 80 kg in plus (un pasager adult). Oricum, cu cat e mai dotata masina, cu atat este mai grea, asa ca o seria 3 Full e posibil sa fie mai grea decat o seria 4 „cheala”.

This post has been edited by Cosminbad: 12 September 2019 - 13:07

0

#10 User is offline   sone 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 220
  • Joined: 22-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Posted 12 September 2019 - 13:12

Eu as merge pe seria 3 imi place mai mult cum arata fata de seria 4 GC, dar poate in timp seria 4 o sa isi pastreze pretul ceva mai bine.

Sa fi atent la masinile cu M performance sa nu fie aduse din America si reparate. Daca nu sti la ce sa te uiti nu iti poti da seama pana nu ai un VIN.

Un 4 cu scaune manuale si fara trapa cred ca ii la fel de greu ca si un 3 cu scaune electrice si trapa. Din punctul meu de vedere diferenta de greutate nu ii asa de importanta cand ai 326cp.

Daca ai fi din Cluj ti-as putea arata un 340i.
0

#11 User is offline   Exo_Luci 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 172
  • Joined: 17-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 12 September 2019 - 14:01

Clar in banii astia caut una cat mai dotata(neaparat scaune electrice, incalzite,trapa,h&k,head up) banuiesc ca sunt aduse si din america..chiar am vazut 2 340 cu m performance cu km f putini la preturi mici gen 31000euro..

Sone bun ar fii fost un drive test , dar nu am drum cat de curand prin zona ta , mersi oricum
0

#12 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2309
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 16 September 2019 - 10:38

La bugetul tau m-as gandi serios la new S5 dar si la C43 AMG, sunt mai proaspete, iar treaba asta cu feelingul oferit de rwd vs awd este discutabila, mai ales in viata de zi cu zi. Masina este un intreg, nu totul se rezuma doar la performante. Orium la proba de slalom 18m, 440ix M Performance atinge o viteza mai mica decat cele doua.

Sincer m-as gandi de doua ori inainte sa dau 40k euro pe un model de seria 3 care nu se mai fabrica, exceptie M. Atunci cand iti va mai disparea din entuziasm ai sa te intrebi tot timpul cum ar fi fost un G30 sau un alt model de ultima generatie.

This post has been edited by ionut_marius: 16 September 2019 - 10:46

0

#13 User is offline   mdln 

  • Driver
  • Group: Members
  • Posts: 1583
  • Joined: 16-March 09
  • Gender:Male
  • Location:NV
  • Interests:.......

Posted 16 September 2019 - 12:12

View Postionut_marius, on 16 September 2019 - 10:38, said:

La bugetul tau m-as gandi serios la new S5 dar si la C43 AMG, sunt mai proaspete,



+1 pentru C43AMG... :sorcerer:
0

#14 User is offline   Exo_Luci 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 172
  • Joined: 17-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 17 September 2019 - 10:42

Audi s5 sare de 40 , c43 e pe acolo , daca aveam buget ceva mai mare era m3 m performance fara sa stau pe ganduri..dar vorbim de peste 10 mii de euro in plus. S5 sportback modelul nou arata foarte bine dar e cam scump si e awd , c43amg a fost mult timp primul pe lista pentru look si evacuarea care suna demential..dar e mai slabut ca performante..are 367cp dar 100-200 are timpul lui 440 care are 326cp, la fel si S5(354cp)..stiu ca masina nu o cumpar ca sa compar niste timpi foarte mici care ar avea importanta doar pe circuit unde nu merg,dar eu pun punctul pe I mai mult la performanta. Oricare dintre ele ar fii nu va ramane stock si motorul de pe bmw b58 se pare ca e foarte deschis la modificari si fiabil(vine cu interne forjate).


La c43 amg mai e portbagajul care e ceva mai mic , asta si datorita deschiderii de hatch la 440 ..este dificila alegerea, sotiei ii place mai mult mercedesul..dar nu pot spune ca acum nu mai facut sa ma gandesc si la audi..
0

#15 User is offline   Exo_Luci 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 172
  • Joined: 17-February 16
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Posted 17 September 2019 - 11:14

Posted Image

Posted Image

Posted Image
0

#16 User is online   MikeOnline! 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 92
  • Joined: 27-November 10

Posted 17 September 2019 - 14:21

S5 B9 facelift cred ca e diesel, stiu ca S4 B9 FL e diesel si cred ca S5 are acelasi tren de rulare.
B58 am vazut ca are o crestere semnificativa doar cu remap (cca 100cp).
Ideal ar fi sa le conduci pe toate, in review-uri lumea lauda Mercedesul; cu toate astea, motorul de pe c43 inteleg ca nu ar fi “facut” de AMG.
0

#17 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2309
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 17 September 2019 - 15:23

S5, S4 sunt pe benzina, 3.0L 354cp. S6, S7 momentan diesel.

Daca compari 440xi M Performance pe 100-200 cu s5 sau C43, ai sa vezi ca timpul este f apropiat. RWD-ul trage un pic mai bine, este normal. Oricum performantele unei masini nu se rezuma doar la acceleratie in linie dreapta. Mai conteaa si cum sta pe drum, cum se comporta la limita, frane, cum pune puterea jos, feeling etc. La proba de slalom, 440xi M performance mananca bataie de cele doua. Asa cum spuneam mai sus, masina este un intreg, trebuie sa fie si confortabila la nevoie, sa fie si incapatoare, sa aiba si interior cat mai calitativ si dotata cu tehnologie de ultima generatie si frumoasa etc. Tot timpul modelul care se lanseaza ultimul vine cu ceva nou si este mai bun.

Stiu ca suntem pe un forum Bmw, dar mie seria 4 mi se pare batran si depasit de cele doua. Nu ma intelegeti gresit si w204 se simte bataran pe langa un F30.

Legat de rwd vs awd, as alege oricand awd-ul mai aes cand vb de puteri mari. Nu as lua niciodata un rwd atat de scump daca ar fi singura masina din familie. M-ul este altceva sau rwd-ul+limited slip differential.

Am un 640d resoftat, cu anvelopele reci rupe aderenta pana la 110-120km/h. Nu vreau sa exagerez dar M2 performance mi-a lasat impresia ca si pe ud are aderenta mai buna decat a mea pe uscat.

Mergi cu toate si informeaza-te bine despre fiecare in parte. Una este sa aiba ADN de AMG sau de M si alta doar un pachet exterior, o suspensie mai rigida si un motor un pic mai potent.

.....as baga in discutie si CLA 45 AMG, chiar daca este o compacta.

This post has been edited by ionut_marius: 17 September 2019 - 15:42

0

#18 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 2991
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 17 September 2019 - 15:31

ca si design batalia cred ca se da intre 4GC si S5, C43 e cam old school aici in ceea ce priveste aspectul exterior, mi se pare parca usor imbatranit design-ul asta al lor care e foarte ok la E si S klasse dar la C ar trebui sa fie mai tineresc, e destul de anost si retinut dupa parerea mea.

4GC in schimb e cel mai batran dintre cele doua in ceea ce priveste tehnologia, fiind deja o masina care nu se mai fabrica nici nu au mai updatat mare lucru la ea cred, pe cand C43 si S5 sunt ultima generatie si ca tech sunt peste.

Partea buna e ca nu mai apare niciun 4GC nou, deci o sa ai multa vreme ultimul model :). Dintre 3 si 4 as lua 4, clar arata mai bine, 3-ul mi s-a parut mereu disproportionat in partea din spate, profilul iar nu-l avantajeaza, nu lua 3(GT) daca la el te refereai, de obicei lumea compara 3GT cu 4GC :).

This post has been edited by mik15: 17 September 2019 - 15:33

0

#19 User is online   MikeOnline! 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 92
  • Joined: 27-November 10

Posted 17 September 2019 - 15:44

View Postionut_marius, on 17 September 2019 - 15:23, said:

S5, S4 sunt pe benzina, 3.0L 354cp. S6, S7 momentan diesel.


S4 si S5 facelift sunt 3.0 diesel in europa. In SUA (nu stiu despre celelalte piete) e in continuare 3.0T.

In legatura cu compactele, eu as sugera RS3 (tot FL), dar sare din buget; cu investitii relativ modice face sub 10s pe 402m.

This post has been edited by MikeOnline!: 17 September 2019 - 15:45

0

#20 User is offline   ionut_marius 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2309
  • Joined: 19-December 07
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 17 September 2019 - 18:49

Fl-urile oricum sar din buget.

Un S4 tdi fl pleaca de la 65k euro, unul nfl pe benzina de la 38.

Un exemplar frumos:

https://suchen.mobil...09-0a928e384df9

+1 pt RS3, asta daca totul se rezuma la performante.

Sau creste un pic bugetul, adica pe la 45k euro, ramane tot la clasa medie si isi cumpara o Giulia de 510cp.

This post has been edited by ionut_marius: 17 September 2019 - 19:12

0

Share this topic:


  • 3 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro