Jump to content

BMW 520d F10 B47 - schimbarea distributiei


Recommended Posts

Salutare,

 

Sunt recent deținĂŁtor al unui BMW 520d F10 din 2014 cu motorul B47, adus din Olanda la aproximativ 146000 km.

 

Am citit destul de mult despre problemele pe care N47 le-a avut cu distribuția, și fiind un pic speriat de asta, am ĂŽnceput sĂŁ caut despre aceastĂŁ problemĂŁ și la B47 dar nu pot sa zic ca am gĂŁsit pe cineva care sa se plângĂŁ de asta.

 

Am ĂŽntrebat și la diverse service uri specializate pe BMW (bforce, Service Scream (Tezparii), efficient services, dormag, etc) si toți par sa recomande schimbarea kit ului de distribuție in regim preventiv la 150000 km, menționând ca B47 este in 80% un N47 (dupĂŁ codurile de pe piese)

 

Considerând ca este o intervenție destul de scumpĂŁ, iar motorul nu da totuși nici un semn de ĂŽmbĂŁtrânire a distribuției (acel sunet distinct), considerați cĂŁ se justifica o astfel de operațiune in regim preventiv?

 

Mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salutare,

 

Sunt recent deținĂŁtor al unui BMW 520d F10 din 2014 cu motorul B47, adus din Olanda la aproximativ 146000 km.

Schimb o cat mai curând sa nu ajungi ca mine 😔😔 rĂŁmas ĂŽn drum ... distribuția ruptĂŁ ... iar acum costurile trec peste 40 mil.... mai bine din timp !

 

Am citit destul de mult despre problemele pe care N47 le-a avut cu distribuția, și fiind un pic speriat de asta, am ĂŽnceput sĂŁ caut despre aceastĂŁ problemĂŁ și la B47 dar nu pot sa zic ca am gĂŁsit pe cineva care sa se plângĂŁ de asta.

 

Am ĂŽntrebat și la diverse service uri specializate pe BMW (bforce, Service Scream (Tezparii), efficient services, dormag, etc) si toți par sa recomande schimbarea kit ului de distribuție in regim preventiv la 150000 km, menționând ca B47 este in 80% un N47 (dupĂŁ codurile de pe piese)

 

Considerând ca este o intervenție destul de scumpĂŁ, iar motorul nu da totuși nici un semn de ĂŽmbĂŁtrânire a distribuției (acel sunet distinct), considerați cĂŁ se justifica o astfel de operațiune in regim preventiv?

 

Mulțumesc!

Link to comment
Share on other sites

Considerând ca este o intervenție destul de scumpă, iar motorul nu da totuși nici un semn de îmbătrânire a distribuției (acel sunet distinct), considerați că se justifica o astfel de operațiune in regim preventiv?

Din punctul meu de vedere, categoric nu. Isteria asta este intretinuta de service-uri, in special de cele mentionate de tine, insa problema nu mai este de ceva timp una comuna. Mergi la BMW Filaret si roaga-i sa-ti faca o verificare ca sa fii tu linistit, au niste scule cu care verifica, nu asa dupa ureche sau preventiv (aka. sa mananca si gura noastra)

Eu n-as schimba-o, dar tu faci cum crezi.

Edited by LYM
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Strict, tehnic vorbind verificarea se face relativ usor si repede mergand la un specialist cu un osciloscop care va pune cel putin trei canale ale osciloscopului pe senzorul arborelui si fata de acesta se masoara diferenta (orice diferenta de considerat) in impulsurile receptionate (de sonde) pe cate doua injectoare in ordinea deschiderii lor.

Simplu si precis.

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

considerați cĂŁ se justifica o astfel de operațiune in regim preventiv?

 

 

Nu!

 

Dupa data de productie 9/2013 problema a fost remediata complet (N47).

Modelele produse dupa 2014 sau din 2014 beneficieaza de o "garantie" din partea BMW pana in 8 ani sau max 200.000 km.

Pe partea de distributie ma refer.

 

Eu am avut F31 N47 prod. 8/2013. Zero probleme. L-am vandut la 180.000 km acum ~ un an.

Link to comment
Share on other sites

Depinde de ĂŽntreținerea pe care a avut o autoturismul si regimul de mers.

 

ConteazĂŁ daca a avut vreun stage 1 si asa mai departe.

 

Ideea e ca s au ĂŽmbunĂŁtĂŁțit niste piese, dar tot nu cred ca este la fel de bun ca si M47 pe partea de distribuție, dar oricum nu este ca ĂŽnainte in 2008 când A fost ghena distribuția.

 

Eu am fĂŁcut o la 194.000 ( am 243.000 acum) , când ating pragul de 150.000 vrea sa o fac iarĂŁși.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Poti sa dai jos capacul la motor si se verifica lantul. Daca nu are joc atunci e ok. Cel mai probabil va trebui sa iei alta garnitura pentru capac, nu e scumpa de obicei.

 

Daca te uiti la pagini de FB ale service-urilor care schimba distribuitii ai sa vezi si motoare B cu joc mare la lant. Asta nu inseamna ca e si cazul la a ta dar se intinde lantul si la astea si poate sari. In functie de cate ore de functionare are, la unele mai repede, la altele mai tarziu. Ce spun e ca in Germania se fac 200.000 km in 3000 de ore si in Romania in 6000. E clar ca masinile astea desi au ambele 200.000 km nu au aceeasi uzura, una a functionat de doua ori mai multe ore.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.