Jump to content

Bmw x5 lci motor defect


Bubu bmw x5

Recommended Posts

Buna tuturor , am un x5 e70 lci 2011 motor 4.0xd biturbo

S-a defectat motorul , problema tipica la vibrochen , s-au invartit cuzinetii

Am incercat sa rectific motorul original dar nu a mers , munca multa si bani multi degeaba

Am cumparat alt motor de la dezmembrari , intrebarea este : ce sfaturi aveti pentru motorul de schimb ... vreau sa previn cat se poate nenorocirea , sa nu mai patesc problema cu vibrochenul ... unii zic ca ar fi bine sa schimb pompa de ulei (sa pun noua 2300 lei )

Altii zic sa pun cuzineti noi la motorul de schimb care e perfect functional

Altii zic sa pun ulei 10w60 , deoarece din cauza uleiului prea subtire se deterioreaza vibrochenul

Distributie clarr o sa pun noua , dar nu stiu in rest ce ar fi bine sa mai schimb , atata timp cat motorul e jos si se poate lucra mai usor

Ce parere aveti ?

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e sa faci masina si sa o vinzi...crezi ca urmatorul motor nu e predispus la asa ceva? Ce faci iei motorul cu 220k il desfaci bagi cuzineti noi, pompa de ulei noua? Mai bine cauti prin NL sau DE un motor cu mai putini km si cu garantie mai mare, iti vine frumos acasa pe palet ambalat.

 

Iar cu privire la ulei, cauta in manualul masinii pt motorizarea ta ce ulei recomanda BMW. Nu te mai lua dupa toti habarnistii.

Edited by Mircea-Si
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Motorul deja l-am luat , e foarte greu sa gasesti motor biturbo cu km putini , si sa fie si reali , nimeni nu vrea sa iti dea seria de caroserie de unde provine motorul sau sa iti dovedeasca in vreun fel kilometrajul , iar in Germania am cautat si nu sunt decat motoare reconditionate , sau motorul cu toate accesoriile pe el si costa 7000-8000 euro , sau motoare cu 300.000 km
Link to comment
Share on other sites

Cand am luat masina la 228.000 km am facut o revizie generala : distributie , galerie admisie , capac culbutori , egr , racitor gaze , fulie vibrochen ( toate noi pe original bmw ) . Totul a decurs bine , la 240.000 km am fost din nou la revizie deoarece am parcurs 12.000 km , ulei nou filtru ulei nou , ulei 5w40 castrol , dupa 3-4 zile a crapat motorul cu ulei nou 5w40 castrol
Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti ? Sa pun pompa de ulei noua la motorul de schimb ? Costa 2200 lei pompa si 200 lei sorbul ( vine separat )

 

100% , inclin sa cred ca asta a fost problema si in prima faza , daca tu ai facut distributia si nu ai pus si pompa ulei noua sunt ceva sanse sa fi crapat de acolo , cel putin din ce ai spus tu nu vad ca ai fi schimbat si asta . Cine face distributia si nu pune si pompa de ulei face o mare prostie . Asta cu invartitul cuzinetilor nu prea da semne decat daca vezi span in filtrul de ulei . Am si eu acelasi motor si urmaresc situatia in cazul meu putin peste 100k km dar oricum

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ms de raspuns , da intradevar nu am pus pompa de ulei noua , am investit in acea revizie capitala 6000 euro dar nimeni nu mi-a spus ca e bine de schimbat pompa de ulei...totusi nu vad o explicatie cu pompa de ulei , nu ma pricep prea bine la mecanica , dar nu inteleg de ce cand pompa nu mai are presiune la ulei nu se aprinde becul de presiune ulei sau de ce nu apar probleme sus la axele came unde ajunge uleiul cel mai greu , de ce apar probleme jos la vibrochen unde e primul loc unde ajunge ulei , vibrochenul e foarte aproape de baia de ulei
Link to comment
Share on other sites

Ms de raspuns , da intradevar nu am pus pompa de ulei noua , am investit in acea revizie capitala 6000 euro dar nimeni nu mi-a spus ca e bine de schimbat pompa de ulei...totusi nu vad o explicatie cu pompa de ulei , nu ma pricep prea bine la mecanica , dar nu inteleg de ce cand pompa nu mai are presiune la ulei nu se aprinde becul de presiune ulei sau de ce nu apar probleme sus la axele came unde ajunge uleiul cel mai greu , de ce apar probleme jos la vibrochen unde e primul loc unde ajunge ulei , vibrochenul e foarte aproape de baia de ulei

 

probabil un mecanic ar putea sa raspunda , cert e ca la km aia era de schimbat clar mai ales ca nu e f scumpa , undeva pana in 2000 ron si montajul e relativ usor la schimbul distributiei . Eu primisem recomandarea asta ca parte din actiune cand ma gandeam sa fac distributia la F10(3.0) , desi nu se auzea si verificasem pe acolo ce se poate , am avut 2-3 recomandari la toate, pompa de ulei noua . Din ce descrii tu faci ceva pe el de bec de ulei , e clar ca nu te poti baza pe el

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Din ce descrii tu faci ceva pe el de bec de ulei , e clar ca nu te poti baza pe el

Pai daca nu te bazezi pe bec , pe ce naiba sa te bazezi ca utilizator normal, fara tester /diagnoza la dispozitie , fara posibilitatea de a masura presiunea de ulei ? Nu am vazut pana acum mesaj cu presiune redusa de ungere in idrive.

E aberant - nu stiu cum BMW nu are un action law suit pt asa ceva ?

Si Dacia avea bec care functiona - galben si rosu .

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu , motoarele cu probleme sunt cele 4.0 , mai putin 3.0 clasic.Trebuie vazut in ce mod se face alimentarea cu ulei pt biela respectiva - poate ajunge mai putin ulei in cuzinetul respectiv - poate traseu mai lung , etc. Apoi lucrul mecanic/fortele variaza usor intre cilindrii pe parcursul unui ciclu motor - nu e egal pt toti cilindrii. La cilindrul ala fortele ar putea fi ceva mai mari si deci debitul/presiunea de ulei insuficiente pt a face fata fortei fara sa rupa pelicula de ungere.

Ambele situatii duc cu gandul la greseli de proiectare . Motorul 4.0 fiind mai solicitat(putere mai mare), are incidenta avariilor mai mare .

Oricum vina e a BMW - ceva gen lantul de distributie si multe altele .

Si ajungem iar la scuze de genul - nu ai schimbat pompa de ulei . Penibil !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ungerea la nivel de cuzineti de palier nu se face efectiv prin faptul ca arborele se scalda in baia de ulei. Daca demontezi ai cuzinetii ai sa vezi niste mici orificii, ei bine pe acolo vine uleiul pe un traseu destul de lung, practic uleiul intain trebuie sa urce si apoi ajunge acolo...la cuzineti

 

TRIST BMW TRIST...

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Despicati firul in patru degeaba, cu siguranta motoarele au probleme de proiectare, prevazute de producator, tin atat cat trebuie( cat garantia), restul afacerii se invarte din piesele de schimb, manopera, reparatii.Daca se gandeau la clienti cu siguranta nu mai montau acest motor de peste 10 ani, cat cifra de afaceri e pe crestere nu au nici un motiv sa schimbe ceva. Edited by calinus68
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.