Jump to content

Anvelope iarna X1


Recommended Posts

Bună ziua membri BMW Club Romania,

 

Sunt nou venit în acest grup dat fiind că sunt posesorul unui BMW X1 18d xDrive 2019. E prima masină BMW și nu stiu multe despre acesta marcă, am avut doar mărci franceze sau japoneze. În timp o să le învăț, decopăr și înțeleg. Dar prima mea mare grijă acum este ce tip de anvelope de iarnă să-mi cumpăr. Acum am 225/50/18 RunFlat. Prima întrebare: doar anvelope pe dimensiunile jantelor actuale si schimbate sezon cu sezon? ori jante cu anvelope? A doua întrebare: anvelope RunFlat sau standard iarna? a treia întrebare: jante noi pentru iarnă sau jante SH (olx spre exemplu). Conform CI am următoarele recomandări: 225/55/R17 97W; 225/45 R19 92W; 205/60/R17 93 H M+S sau 225/50/R 18 93 H M+S.

Apreciez orice răspuns, sfat și opinie.

Mulțumesc,

Edited by Copernic
Link to comment
Share on other sites

Salut, eu mi-am cumparat anul trecut roti complete pe 17, cu anvelope Bridgestone Blizak RFT de pe OLX, noi noute cu eticheta pe ele la 60% din pretul cerut la reprezentanta.

Iarna trecuta am fost foarte multumit de anvelpe. Mai mari de 17 nu vad sensul pentru iarna, iar sa le tot schimbi de pe o janta pe alta nu este o solutie decat provizorie - pana la urma tot iti vei lua si jante.

Mai poti sa opresti jantele actuale pentru iarna si sa-ti iei unele mai mari pentru vara (R19 RFT sunt destul de inconfortabile pe drumuri rele).

Iarna este bine sa ai RFT - nu este o placere sa ingheti pe langa masina in creierii muntilor ca sa schimbi o roata. Plus ca poti face 2 pene simultan (mai rar, dar este si asta o posibilitate).

Sa te asiguri ca ai si senzorii in jante.

Edited by Fuzzz
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salut, eu mi-am cumparat anul trecut roti complete pe 17, cu anvelope Bridgestone Blizak RFT de pe OLX, noi noute cu eticheta pe ele la 60% din pretul cerut la reprezentanta.

Iarna trecuta am fost foarte multumit de anvelpe. Mai mari de 17 nu vad sensul pentru iarna, iar sa le tot schimbi de pe o janta pe alta nu este o solutie decat provizorie - pana la urma tot iti vei lua si jante.

Mai poti sa opresti jantele actuale pentru iarna si sa-ti iei unele mai mari pentru vara (R19 RFT sunt destul de inconfortabile pe drumuri rele).

Iarna este bine sa ai RFT - nu este o placere sa ingheti pe langa masina in creierii muntilor ca sa schimbi o roata. Plus ca poti face 2 pene simultan (mai rar, dar este si asta o posibilitate).

Sa te asiguri ca ai si senzorii in jante.

 

Multumesc, apreciez.

Link to comment
Share on other sites

cele pe 17 cred ca sunt alegerea optima

jantele

- pe tabla sunt mai ieftine si mai putin pretentioase, rezistente si usoare.

- aliaj poti sa gasesti la preturi rezonabile pe olx, dar ar fi recomandat sa iei model original, fiind in teorie mai rezistente

Orice janta alegi trebuie sa se incadreze in intervalul gandit pentru masina ta. Inch, ET, J

cu anvelopele second e o loterie. Chiar daca au floarea buna, poti sa ai extra zgomot din rulat neuniform, sau calcatura diferita a masinii precedente.

Pentru cauciucuri as merge pe non-RFT pentru confort si silentiozitate sporita, dar asta implica roata de rezerva.

 

din experienta mea poti gasi anvelope cu preturi bune aici

vadrexim.ro

cauciucuridirect.ro

 

o anvelopa cu rezultate bune in teste si pret sub medie este

Falken EUROWINTER HS01 - 225/55 R17 101V XL - 455

post-84068-0-33109100-1569231491_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cele pe 17 cred ca sunt alegerea optima

jantele

- pe tabla sunt mai ieftine si mai putin pretentioase, rezistente si usoare.

- aliaj poti sa gasesti la preturi rezonabile pe olx, dar ar fi recomandat sa iei model original, fiind in teorie mai rezistente

Orice janta alegi trebuie sa se incadreze in intervalul gandit pentru masina ta. Inch, ET, J

cu anvelopele second e o loterie. Chiar daca au floarea buna, poti sa ai extra zgomot din rulat neuniform, sau calcatura diferita a masinii precedente.

Pentru cauciucuri as merge pe non-RFT pentru confort si silentiozitate sporita, dar asta implica roata de rezerva.

 

din experienta mea poti gasi anvelope cu preturi bune aici

vadrexim.ro

cauciucuridirect.ro

 

o anvelopa cu rezultate bune in teste si pret sub medie este

Falken EUROWINTER HS01 - 225/55 R17 101V XL - 455

 

Multumesc! Totusi, chiar daca voi lua anvelope nonRFT voi merge pe kit de pana si nu roata de rezerva. M-a ferit Dumnezeu pana acum sa fac pene iarna, nu oi fi atat de lipsit de sansa incat sa fac pana in prima iarna fara rezerva! Jantele de tabla nu cred ca le iau in calcul din cauza unei intamplari ciudate avute cu masina anterioara, Peugeot 508. Peste jantele de tabla am pus capace si din cauza ca nu erau fit, la viteze de peste 80 km/h dadeau senzatia de neechilibrare. Nicio vulcanizare nu a reusit sa-i de-a de cap, pana cand din intalplare am scos capacele si am vazut ca asta era cauza. Deci ori jante de tabla fara capace, ceea ce pare cam uratel, ori jante din aliaj. Multumesc pentru sfaturi cu anvelopele SH, nu luasem in calcul ca ar putea fi OK ca aspect dar deformate. Constat ca recomandarile merg catre r17.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.