Jump to content

Valva EGR f10LCI


Mitzas

Recommended Posts

Am primit in ultima vreme eroarea Drive Train de 4 ori.

Am fost la tester la BMW si au spus ca este stricata valva EGR si trebuie inlocuita.

Tot la bmw mi-au spus ca e undeva la 1700lei inlocuirea.

La un service specializat mi-au spus ca piesa originala + manopera este 1400lei iar piesa aftermarket+manopera 1100lei(dar nu mi-a specificat producatorul).

 

Ar trebui sa aleg piesa originala?

Pentru cea aftermarket aveti vreo sugestie de producator?

 

Multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Am primit in ultima vreme eroarea Drive Train de 4 ori.

Am fost la tester la BMW si au spus ca este stricata valva EGR si trebuie inlocuita.

Tot la bmw mi-au spus ca e undeva la 1700lei inlocuirea.

La un service specializat mi-au spus ca piesa originala + manopera este 1400lei iar piesa aftermarket+manopera 1100lei(dar nu mi-a specificat producatorul).

 

Ar trebui sa aleg piesa originala?

Pentru cea aftermarket aveti vreo sugestie de producator?

 

Multumesc anticipat!

 

Cand vorbim de o piesa de la care poate lua foc masina, tu ce zici, originala, sau aftermarket?

Edited by mcliviu
Link to comment
Share on other sites

Am primit in ultima vreme eroarea Drive Train de 4 ori.

Am fost la tester la BMW si au spus ca este stricata valva EGR si trebuie inlocuita.

Tot la bmw mi-au spus ca e undeva la 1700lei inlocuirea.

La un service specializat mi-au spus ca piesa originala + manopera este 1400lei iar piesa aftermarket+manopera 1100lei(dar nu mi-a specificat producatorul).

 

Ar trebui sa aleg piesa originala?

Pentru cea aftermarket aveti vreo sugestie de producator?

 

Multumesc anticipat!

 

Iti recomand varianta aleasa de mine anul trecut: valva EGR OEM produsa de Wahler la ~500RON si manopera mai mult de 100-150RON n-ar trebui sa te coste. Valva OE tot de Wahler e produsa. Nu era nici o diferenta intre cele doua piese, desi pe cea OE plateam 1000RON. Valva are o carcasa de aluminiu si in ambele cazuri exista marcat numele producatorului pe ea direct in matrita de injectie. In rest, preturile oferite de service-uri specializate/nespecializate sunt ciupeli tipic romanesti. Iti recomand epiesa.ro

Edited by RaYn3
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Stiam ca valva asta nu se schimba separat ci cu tot cu racitor, adica sunt un singur corp lipit ambele piese. Stiam gresâ˘it? In cazul acesta ce schimba BMW in recall? Doar rĂŁpitorul, iar valva rĂŁmâne a ta, cea veche, sau si valva EGR?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Mersi frumos de raspunsuri! Am trecut prin recall-ul lor anul trecut in iunie, iar pe 23 ianuarie a.c., am avut Drivetrain cu Limp Mode, care s-au dovedit a fi de la valva EGR. Ideea este ca la urmatoarea pornire defectul nu s-a mai manifestat, in sensul ca am mers cu masina in jur de 1 ora prin bucuresti, si mai tare si mai incet (bineinteles dupa ce motorul a atins temperatura de operare), si toate probelmele au disparut. Masina merge cum trebuie, trage bine...mno... Initial i-am sunat pe cei de la Filaret, care au facut recall-ul pentru o diagnoza și eventaul repara'ie pe garanție, insa vazand ca nu se mai manifesta am amanat-o pentru momentul in care problema se va manifesta, ca sa aibe ce sa constate.

Daca voi ziceti ca in recall ei pun doar racitorul iar valva ramane a ta, aia plina de mâzgă, atunci inca o data....BMW! Asta este ca aia cu recall-ul la distributie in care se scbimba doar 1 lant....fratilor si cand ma gandesc ca pentru aceste mega concerne banii au devenit doar o statistica nepalpabila, inca o data realizez cam unde a ajuns lacomia umana.

Nu am stiut ca pot schimba doar valva, iar daca asta e posibil, iar BMW nu a pus-o o data cu racitorul, o s-o schimb eu pe banii mei. Nu cred ca pot sa-mi dau seama daca au schimbat si valva sau doar racitorul. Ideea era ca mergi linistit pe drumurile publice, in ideea ca BMW a facut ceea ce a trebuit acolo, si cand colo...poti din nou sa iei foc, daca doamne fereste valva aia se blocheaza pe deschis.

Numai bine si multumesc de raspunsuri!

 

P.S: 525d xDrive F11, 2013

Edited by Ionuț_Cosmin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.