Jump to content

F40


Vlf

Recommended Posts

Nu e chiar asa, se pare ca aproximativ 75% dintre utilizatorii de seria 1 nu stiau/nu ii interesa faptul ca masina lor are propulsie, tractiune sau integrala. Iar prin configuratia actuala au reusit sa se lupte si ei cu concurentii Audi in ceea ce priveste spatiu interior, portbagaj.Un alt argument pentru arhitectura actuala ar fi posibilitatea introducerii unor motoare hibride/electrice.

 

Clientii doresc spatiu, conectivitate, gadget-uri, acum ca ai tevi de esapament false, motoare montate transversal, etc, asta nu va afecta marea majoritate a cumparatorilor; iar sunet de 6 cilindri poti avea si prin boxe, nu neaparat de sub capota. Iar cumaratorii de seria 1 nou in ziua de azi sunt cei ce se invart in jurul varstei de 30 de ani, au studii, etc, pozitie, pai aia nu si-au facut stagiul pe bmw pisicuta sau ursulet, asa ca isi doresc doar o masina peste golf/focus..

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Cred ca noul F40 are cutia de la chinezi, Aisin.

 

Ma mir ca au renuntat (cel putin pe seria 1), la ZF. Plus ca am auzit ceva plangeri la adresa noii cutii.

 

Si seria 2, dar si X1, X2 au cutia AISIN si motorul montat transversal. De AISIN eu stiu ca-s japonezi (?!?!) ZF si motorul montat longitudinal de la seria 3 in sus sau X3 in sus la SUV-uri.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Observ ca materialele publicitare prezinta doar versiunea M, echipari de varf.

F40 a aparut de ceva vreme pe soselele din Benelux.

Am avut ocazia sa le vad si in parcare una langa alta (F40/F20). Chestiune de gust personal dar:

- proportiile masinii: nu mai e forma sport distinctiva Bmw - capota orizontala, lunga. F40 arata ca un mic monovolum, asemanator cu A-klass generatia anterioara. Ca un Bmw 2-series tourer mai plat. Banuiesc ca folosesc aceeasi platforma(pe care o vor fol si la seria 2 Grand Coupe). Reducerile de cost, bata-le vina.

https://f30.bimmerpost.com/forums/showpost.php?p=24836983&postcount=108

- aspectul general al masinii(echipare standard) arata cheap. In fata prea multe plastice ieftine, pana si grila arata meh...desi mai mare nu mai are distinctia de dinainte. Farurile la fel, parca nu se mai integreaza asa bine in liniile generale.

- designul pare mai putin rafinat comparat cu generatia anterioara/A-klass curent. F20 avea o distinctie anume fata de modelele concurente, designul mai coeziv. Acum pare cam siplificat, dupa liniile caroseriei se poate confunda cu vechiul A-klass, Ford Focus, Hyundai...

- interiorul arata modern, calitate mai buna dar gasesc designul prea incarcat. Parca s-au straduit prea tare sa-l faca cool. Pana de inspiratie?

 

Cred ca Merc au designeri mult mai buni. Reusesc sa surprinda mai bine identitatea marcii si o interpretare moderna f reusita a designurilor clasice.

 

Daca as cauta un seria 1 as prefera un F20. Lasand partea de tech la o parte(evolutie clara), designul exterior e cam banal. La nivelul asta de pret ma astept la mai mult.

 

Cat tot vorbim de noutati. Vad noile X3/X5 dar noua seria 3 foarte rar. Desi a aparut de ceva timp (colegii aveau noua seria 3 deja in iunie 2019).

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

in aceasta clasa sunt pana in 10k cumparatori anual interesati de tractiune spate, feeling la volan si de alte chestii similare.

peste 100k cumparatori anual vor de la seria 1 spatiu interior, portbagaj.

 

nu intereseaza pe nimeni prostiile care se discuta pe forumuri, ci market share-ul, bogatia.

 

3 cilindri are si seria 3.

probabil doar urmatoarele generatii de seria 3/4, x3/4 vor mai avea 6 cilindri si apoi se va trece la 4 cilindri asistati de motoare electrice inclusiv pe M.

seria 5/7/8, X5/6/7 doar in generatiile urmatoare vor mai avea 8 cilindri si apoi 6 cilindri vor fi suficienti.

fara probleme prin 2030 M5 din 6 cilindri va avea aproape de 600cp si cu doua motoare mici electrice, va ajunge lejer la 800cp daca se doreste.

M3 cu 4 cilindri pe la peste 400 cp si cu motoare electrice ajungi la 600cp.

 

si dieselul in 4 cilindri peste 10 ani se va apropia de 300cp. cu curent electric in cur il duci la 400.

 

astea sunt zilele actuale.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

in aceasta clasa sunt pana in 10k cumparatori anual interesati de tractiune spate, feeling la volan si de alte chestii similare.

peste 100k cumparatori anual vor de la seria 1 spatiu interior, portbagaj.

 

nu intereseaza pe nimeni prostiile care se discuta pe forumuri, ci market share-ul, bogatia.

 

3 cilindri are si seria 3.

probabil doar urmatoarele generatii de seria 3/4, x3/4 vor mai avea 6 cilindri si apoi se va trece la 4 cilindri asistati de motoare electrice inclusiv pe M.

seria 5/7/8, X5/6/7 doar in generatiile urmatoare vor mai avea 8 cilindri si apoi 6 cilindri vor fi suficienti.

fara probleme prin 2030 M5 din 6 cilindri va avea aproape de 600cp si cu doua motoare mici electrice, va ajunge lejer la 800cp daca se doreste.

M3 cu 4 cilindri pe la peste 400 cp si cu motoare electrice ajungi la 600cp.

 

si dieselul in 4 cilindri peste 10 ani se va apropia de 300cp. cu curent electric in cur il duci la 400.

 

astea sunt zilele actuale.

Clar directia e eficientizarea. Sunt de acord ca hibridul e solutia ideala dpdv.

Dar pentru clientii segmentului de performanta vin vremuri triste. Toate normele astea noi, atragerea unui market share cat mai larg, stirbesc din caracterul masinii.

 

 

Pe configuratorul german,un 135i se apropie de 60k eur,Merita sau nu?

 

 

Cam asta ar fi de banii astia: https://f20.1addicts.com/forums/showthread.php?t=1693778

 

 

Bine ,culoarea este oribila,dar sunt aceiasi bani pentru toate metalizatele,900eur.

:)

Depinde ce cauti. Daca vrei o masina premium, fully loaded soccer mom's car e ok.

Totusi cred ca la nivelul asta de performanta majoritatea clientilor sunt pasionati auto care vin cu temele facute. Si aici ai modele premium mai interesante la nivelul asta: Audi RS5(motor de senzatie), Mercedes CLA AMG, A45 AMG, M2C. Masini mai reusite ca design exterior/interior. Iar daca practicalitatea/premiumul nu sunt o problema, deja daca ai 60k de spart, oferta se largeste considerabil.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.