Jump to content

Discuri frana problema


Recommended Posts

Problema este ca, pardon, minunea! Dupa 2k km parcursi, volanul vibreaza.

Exceptand discurile plus placute care presupunand ca s bune sau nu, ca s de vina sau nu, nu ar tremura si pana la cei 2k km parcursi?!

L.E : ori ai avut ghinion si ai pus numai facaturi, ori nu stii sa descrii problema.

 

 

Pai nu tremura pana in astia 1500 - 2000km.( cand discurile/placutele sunt noi). Am precizat ca vibratiile apar dupa.

Discurile se ovalizeaza dupa distanta 1500-2000km, am dus seturile de discuri la verificat, dupa schimbarea acestora cu cele noi.

REZULTAT : DISCURI OVALIZATE.

 

Eu caut motivul ovalizarii lor, pentru ca am schimbat 3 seturi cu placute inclusiv noi, ATE, TEXTAR, si chiar originale acum OEM.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu tremura pana in astia 1500 - 2000km.( cand discurile/placutele sunt noi). Am precizat ca vibratiile apar dupa.

Discurile se ovalizeaza dupa distanta 1500-2000km, am dus seturile de discuri la verificat, dupa schimbarea acestora cu cele noi.

REZULTAT : DISCURI OVALIZATE.

 

Eu caut motivul ovalizarii lor, pentru ca am schimbat 3 seturi cu placute inclusiv noi, ATE, TEXTAR, si chiar originale acum OEM.

Noi intelegem ce spui tu, dar nu prea face sens, nu e logic.

Mai da ceva detalii.

Spui ca mergi normal, nu le ai prajit, in balti nu ai dat dupa ce coborai vreo panta f abrupta, etc.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Noi intelegem ce spui tu, dar nu prea face sens, nu e logic.

Mai da ceva detalii.

Spui ca mergi normal, nu le ai prajit, in balti nu ai dat dupa ce coborai vreo panta f abrupta, etc.

 

 

1. Mers normal

2. Auzind motivul cu baltile si jetul cu apa pe discuri incinse, chiar m-am tinut sa nu trec prin apa sau sa spal ultimele discuri oem puse.

 

Cu toate astea dupa aprox 1700 km parcursi , mers normal , prin oras si pe autostrada, fara nici o frana brusca , tremura volanul la franare.

Link to comment
Share on other sites

O situatie similara am patit s mi eu la f10. Schimbat 4 randuri de discuri oe pe fata si pe toate le ovaliza. Intr-un final problema a fost de la rulmenti sau cel putin asa mi-a spus mecanicul meu dupa ce am vandut masina si s-a mai schimbat un rand de discuri.

Ar face sens...

Etrierul e prins de fuzeta...

Am schimbat luna trecuta la un golf un rulment pe fata pt ca uruia f tare, era dus, iar volanul era ok nu tremura.

Repet, daca ar fi rulmentul/tii nu ar face de la bun inceput?!

Edited by ingineru'
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

sunt anumite proceduri pentru incalzirea (calirea) graduala a discurilor de frana noi puse pe masina, care sunt sub forma de instrucțiuni ale producĂŁtorului discurilor de frana.. ĂŽncercați sĂŁ faceți operatiunile descrise acolo si poate problemele nu vor mai apĂŁrea. Eu am incercat sa fac ce se recomandĂŁ acolo, cu 10-15 franari de la 100km la 50km/h in 3-5 secunde,etc... si pana acum nu am avut probleme dupa schimbul de discuri si placute
Link to comment
Share on other sites

Discurile alea nu se ovalizeaza fara motiv tehnic. Eu cred ca ai etrieri blocati sau vreo probleme de ABS.

As incepe prin monitorizarea temperaturii la rotile respective la drum intins si oras. Fiecare roata, separat. Este posibil sa se ovalizeze un singur disc din cauza unui singur etrier ce revine mai greu din cauza culisantelor uzate.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Discurile alea nu se ovalizeaza fara motiv tehnic. Eu cred ca ai etrieri blocati sau vreo probleme de ABS.

As incepe prin monitorizarea temperaturii la rotile respective la drum intins si oras. Fiecare roata, separat. Este posibil sa se ovalizeze un singur disc din cauza unui singur etrier ce revine mai greu din cauza culisantelor uzate.

 

 

O sa verific si etrierii, temperatura la roti cum sa o monitorizez?

Link to comment
Share on other sites

Imperecherea discurilor de calitate slaba/indoielnica si placutele ce au o compozitie dura sunt cauze frecvente ce duc la ovalizare si implicit vibratii in volan pe faza de franare. Am avut pe masina discuri OE combinate cu placute mult prea dure de la ATE, au fost alegerea cea mai not ok pentru un condus sportiv. Am ajuns la rectificare cu aparat dedicat, iar setul de placute a fost ales pe o compozitie mai moale, rezultatul a fost mult praf si o franare foarte buna. Era sa uit, la mine cred ca un factor de influenta negativa au fost si amortizoarele fata uzate pe care le-am inlocuit inainte de rectificarea discurilor. Edited by Dan_316i
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
Salut. Discuri plĂŁcute noi fațĂŁ/spate, nu ĂŽmi vibreazĂŁ volanul nici la frânare nici ĂŽn mers in schimb ĂŽmi frâneazĂŁ parcĂŁ ĂŽn șuturi...asta de la ce poate fi? PS am deja vreo 7 mii de km aprox. cu ele, frânarea in "șuturi" e cam de când le-am pus. e46. Edited by GIM
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.