Jump to content

kit distributie e60


baghera.11

Recommended Posts

am un 520d din 2006 cu 163cp si doresc sa schimb lantul de distributie.Sunt multe kituri pe internet si nu stiu exact ce kit imi trebuie.Multi oameni mi-au recomandat febi bilstein ca ar fi cei mai buni.Am gasit pe net acelasi kit febi la preturi diferite dar vreau sa stiu daca 100% se potriveste cu masina mea,pt. ca nu vreau ca in momentul montarii sa-mi spuna mecanicul ca nu se potriveste.

deci se potriveste acest kit la masina mea?multumesc

 

https://www.emag.ro/kit-distributie-lant-bmw-seria-5-e60-520d-163-cai-febi30347/pd/DN0RZCBBM/

 

https://www.autodoc24.ro/febi-bilstein/9807646?search=FEBI%20BILSTEIN%20Chit%20lant%20de%20distributie%20%20(49555)

Link to comment
Share on other sites

am fost sa intreb cat costa schimbatul lantului de distributie si pana acum 2 service uri mi-au spus ca ar costa intre 2000 lei si 1000 euro.AU inebunit cu totii nu mai inteleg nimic.Adica kitul acesta costa 5-600 de lei si ei imi cer 1000 euro manopera.I-am intrebat de ce costa asa de mult si mi-au spus ca ei nu schimba doar ce contine acest kit spre vanzare un lant si 2 patine ci aproape "tot motorul" ca cica sunt mai multe lanturi pe acolo si patine si ca vor sa faca treaba ca la carte.Vor sa-mi schimbe "jumatate de motor".

 

Stie cineva vreun service in bucuresti sau pe cineva care sa schimbe doar lantul de distributie si cele 2 patine?Nu ma intereseaza sa schimb juma de masina....

Link to comment
Share on other sites

Piesele pe OE peste tot sunt in jur de 2500 lei, iar manopera cam 800-1000-1500 lei in functie de service, per total cam 3300-3500 lei, iar in reprezentanta undeva la 5500 lei.

Asta pentru motorul N47.

 

 

Pentru motorul tau lucrarea intradevar este mult mai ieftina, posibil toti mecanicii la care ai fost fac pe prostii sau cred ca ai N47, trebuie sa cauti un service ok deoarece nu-ti va lua mai mult de 2000 lei pe lucrarea respectiva, hai 2500... maxim

Link to comment
Share on other sites

Piesele pe OE peste tot sunt in jur de 2500 lei, iar manopera cam 800-1000-1500 lei in functie de service, per total cam 3300-3500 lei, iar in reprezentanta undeva la 5500 lei.

Asta pentru motorul N47.

 

 

Pentru motorul tau lucrarea intradevar este mult mai ieftina, posibil toti mecanicii la care ai fost fac pe prostii sau cred ca ai N47, trebuie sa cauti un service ok deoarece nu-ti va lua mai mult de 2000 lei pe lucrarea respectiva, hai 2500... maxim

Pai el vorbește de M47,și tu ii spui preturi de N47..nu au nici o treabĂŁ una cu alta când vorbim de schimbul distribuției. Și piesele sunt mai ieftine la M,și accesul ĂŽn vederea schimbĂŁrii pieselor e mult mai ușor ca la N.

Eu zic sĂŁ cumperi kitul unde ĂŽl gĂŁsești mai ieftin,și apoi gĂŁsește un service bun/cu preturi de bun simț. AdicĂŁ eu as vedea un preț normal pt manoperĂŁ pe la 600-700 lei.

Link to comment
Share on other sites

Piesele pe OE peste tot sunt in jur de 2500 lei, iar manopera cam 800-1000-1500 lei in functie de service, per total cam 3300-3500 lei, iar in reprezentanta undeva la 5500 lei.

Asta pentru motorul N47.

 

 

Pentru motorul tau lucrarea intradevar este mult mai ieftina, posibil toti mecanicii la care ai fost fac pe prostii sau cred ca ai N47, trebuie sa cauti un service ok deoarece nu-ti va lua mai mult de 2000 lei pe lucrarea respectiva, hai 2500... maxim

mi-au cerut certificatul masinii,daca stau prost cu vederea nu mai e treaba mea.In orice caz mi-a zis un nene care se pricepe la bmw-uri si care are si scule pofesionale, ca nu e chiar asa de negru dracu,ca nu prea se rupe lantul de distributie la tipul meu de masina,ca e cale lunga pana sa se rupa, trebuie sa scoata zgomote infernale lantul ala,sa se intinda etc..

Si pana la urma poate sa se rupa,se duc ei oameni,chiar nu mai ma intereseaza.Ma enerveaza faptul ca toti cum aud de bmw,toti o trateaza ca fiind vreun super car, de te usuca la punga.

Cu Dumnezeu inainte...fie ce o fi

 

Pai el vorbește de M47,și tu ii spui preturi de N47..nu au nici o treabă una cu alta când vorbim de schimbul distribuției. Și piesele sunt mai ieftine la M,și accesul în vederea schimbării pieselor e mult mai ușor ca la N.

Eu zic să cumperi kitul unde îl găsești mai ieftin,și apoi găsește un service bun/cu preturi de bun simț. Adică eu as vedea un preț normal pt manoperă pe la 600-700 lei.

da asa m-am gandit si eu initial ca dau 600 de lei pe kitu ala+inca vreo 500 manopera si scap si eu undeva la 10-12 mil max,dar cand am azuti ca trebuie sa pregatesc 3400-4000 de lei m-am dus invartindu-ma.Ei mi-au spus ca in 3-4000 de lei schimba si baia de ulei,nu stiu ce intinzatoare,ca la distributie sunt 2 lanturi+nu stiu ce alte patine,ca sunt multe de schimbat si ca lucrarea dureaza cam 4-5 zile.SI mi-o poate face in 2000 de lei daca vin eu cu toate pieselea astea,iar cu piesele de la ei+manopera 1000 euro.Mi se pare enorm.Chiar ma simt "rece" nu mai imi pasa de nimic.

 

Unele service-uri nu accepta sa vi tu cu piesele tale,vor doar cu piesele lor,ca toata ziua asta am facut am intrebat la o gramada de serviceuri

Edited by baghera.11
Link to comment
Share on other sites

Pana la urma de ce doresti sa schimbi distributia? AI ceva zgomote suspecte? AI auzit ca se schimba si doresti sa fii si tu in trend?

 

Motorul tau, M47 este "cel cu distributia in fata", care este predispus la multe alte defecte (fulie, turbina, etc) inainte sa iti cada distributia; cauta un service de doamne ajuta, si fa o verificare amanuntita inainte de a arunca banii pe fereastra.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

nu schimba nimic,daca nu se aude.Lasa asa cum e

tocmai ca se aude,dar ma fac ca nu aud.Dar poate ca sunetele care vin de la motor sunt doar in capul meu.Adica motorul "huruie" in mers chiar si dupa ce se incalzeste si merg destui km cu el.E un huruit infundat nu stiu cum sa va explic mai bine.Pana sa se auda huruitu asta in mers inainte merge motorul acesta de ziceai ca e pe benzina fasaia.

 

Lumea mereu o sa avanseze,tehnologia avanseaza,masinile mereu se vor iefteni de la an la an,dar de ce mereu pretul pieselor de schimb niciodata nu va scadea??N-am sa inteleg niciodata logica asta.

Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum e la e60, dar la e90 motorul n47 se cam alungeste lantul si provoaca zgomote.Se schimba tot kitul atunci, inclusiv celalalt lant care antreneaza pompa de ulei

 

din ce oras esti? Ptr bucuresti stiu cativa mecanici buni de bmw

Edited by mihalascu
Link to comment
Share on other sites

a pai e90 probabil ca este net superior lui e60.Toti cu care am vorbit toti mi-au spus ca e60 e cea mai ciudata masina din toata seria bmw.E singura masina care nu comunica bine cu testerele.Pana si producatorii stiu asta cred.Este o masina ciudoasa si pretentioasa:)

ca un mic offtopic: un nene care are scule profesionale de bmw icom cu ista asa cum majoritatea aveti de pe aici stiti ce mi-a spus.Ca bmw e60 nici cand iese nou pe poarta fabricii nu ai sa vezi in ISTA tree list toate modulele pe verde,tot or sa fie cateva pe galben.Si il cred.Tot acelasi nene mi-a spus ca la motorul m47 nu prea se rupe lantul.Sper sa aiba dreptate

Edited by baghera.11
Link to comment
Share on other sites

Eu am recondiționat tot motorul, inclusiv distribuția. Era un 525d 2004..

 

900 Lei distributia (Lanțuri/patine ambele + doua roti dințate)

250 lei o roata dințata (Nu știu exact ce roata era, avea 3 rânduri de dinți.. unu era de forma)

 

1.100 distribuția + manopera vreo 700 lei, nu știu de unde ti-au scos ăștia 3-4000 lei :))

 

Dar tu poti scapa mai ieftin, depinde de cat de uzate sunt rotile alea dintate.. Daca trebuie sa schimbi doar lanturi si patine 900 lei..

 

Daca vrei iti dau eu datele la mecanicu meu, in o zi ti-o schimba de dimineata pana seara.

PS: Motor m57

Edited by Iraz
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.