Jump to content

Taxa Oxigen Bucuresti


adi v

Recommended Posts

Si iacata cum s-a nascut ditamai dezbatarea "oare cum o fi mai bine si mai corect sa circule toata lumea, dar fara sa poluam si fara sa blocam orasul".

 

Distractiv e ca de fapt Primaria si Primarita au un singur obiectiv: cum sa ia banu' de la catetean (de preferat cat mai multi), pentru ca e goliciune mare in vistieria primariei (deh, jde mii de angajati si contracte). Si au si imbracat-o frumos: cu impact politic cat mai mic ("Noi vrem sa reducem amprenta de carbon si poluarea, dom-le ")

 

 

Trist e ca orice idei bune am dezbate aici, obiectivul clasei politice ramane acelasi: sa colecteze banii de la aia multi si apoi sa ii bage in propriile buzunare.

 

Ce ar trebui facut:

- dezvoltat alternative transport: pe toate bulevardele mari: banda speciala pe care sa circule - autobuze, trotinete, biciclete, etc

- marit semnificativ parcul de autobuze

- parcari subterane/supraetajate la toate intrarile in oras, cu un tarif rezonabil (sa te coste mai putin parcare+bilet transport vs cost combustibil)

- cateva linii de tren usor - se pot folosi liniile deja existente in oras, abandonate de 30 ani

- extindere retea metrou (magistrala sud-nord e efectiv sufocata)

Dar toate masurile astea necesita investitii serioase, si fonduri nu prea sunt - de fapt au nevoie de bani (de aceea pun taxa).

Abia apoi poti trece la masuri de taxare a utilizarii masinilor, pt a descuraja.

 

Atata timp cat nu ai cum circula prin Bucuresti intr-un timp si conditii rezonabile, faci eforturi financiare suplimentare si folosesti masina veche, sau o inlocuiesti cu una mai noua -> traficul si poluarea nu prea vor scadea -> ceea ce intareste concluzia ca de fapt Primaria urmareste sa faca incasari suplimentare in bugetul gaurit; restul e cancan.

Edited by wolfenstein99
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Edit, acum fara nici o gluma, eu cu tine as face niste filme gen documentare :)

 

Eu sincer nu ii suport pe aia care isi permit masini noi, gen sandero corsa etc, da plm, isi cumpara cate o ghena cu 200 k, gen aia in germania nici nu s-au basit in ele ca o sa le vanda dupa 8 ani in estul europei, mai salveaza si 2000 euro din buget pentru o vacanta la all inclusive unde mananca cat pentru sfarsitul lumii si isi mai umplu farfuriile ca e platite, da nu mananca tot, se plang ca sunt proaste masinile, fac tot felul de smecherii dpf off, basca care e samsar e deja idol.

 

Off topic: din 2015 sunt proprietarul unui apartament, intr-un cartier nou, dinamic din orasul Brasov, un fel de achizitie sentimentala, ca stau cateva saptamani pe an acolo. Aveam asteptari foarte mari, deoarece ma gandeam ca o sa fie un bloc nou, vecini civilizati, cartier nou, etc

 

-anul trecut de craciun era sa iau bataie de la baietii veniti acasa din Uk/dk care faceau gratare la greu si manele la maxim in proximitatea blocului, pe un teren viran; pe langa faptul ca erau beti erau si foarte prosti si porniti pe scandal; am sunat la politie si au spus ca daca sunt pe teren viran/sunt sarbatori domne, lasa sa se distreze lumea/nu avem efective acum

-am un vecin samsarache, care isi tinea masini de vanzare pe locul meu platit, intabulat etc; cand ii dadeam mesaje sa elibereze locul , se facea ca ploua; dupa ce am montat un carlig/lacat, mi- aaruncat ceva de genul "e bine sa ne ajutam intre vecini, nu se stie niciodata", iar boarfa lui de nevasta mi-a zis ceva de genul daca nu putem face bine, de ce sa facem rau;

-vreo doua apartamente sunt inchiriate la curve, acolo macar e clar, vin aia, in general pleaca multumiti, nu fac scandal; in schimb, vad tot felul de dubiosi

-se platesc vreo 100 ron pe intretinere spatii verzi, lumina, etc/totul e ok;s-au gasit unii dupa cativa ani ca e scump, ca sa luam masina de tuns iarba sa facem noi....pai plm, cand te-ai mutat ti sa spus clar care sunt cheltuielile, ce vrei acum, mocangeala/munca patriotica ca pe vremea comunismului

-trebuiesc platiti 20 ron pentro o incuietoare de doamne ajuta la pubelele de gunoi(sa nu mai intre boschetarii).....pai sa vezi furtuna acolo, altfel stau toata ziua cu botul in cafele la coresi la starbucks , da suma asta li se pare exorbitanta, ca au platit acum 5 ani nu stiu cat 5 lei

-multi ma iau la per tu, desi sunt putin grizonat deja, si nu imi aduc aminte sa fi facut scoala impreuna; macar pe nesimtitii de la gaz/verificari centrala, etc, care nu se conformeaza eu ii trimit la plimbare si le spun sa vina un coleg cu 7 ani de acasa/eu nu iau pe nimeni, indiferent de circumstante la per tu, daca nu ne cunoastem

 

-masini- toata lumea stie ca sunt ala din tara x-avem un grup de whattsup (mai sunt aia din spania, italia , e una in dubai , etc) cu vechitura de bmw, sa vezi discutii acolo , cand ma prind, pai ce faci vecine, ia si tu un audi mai nou ceva, passat, tot cu asta, vai, da te-am vazut cu un logan....

 

Ce vreau sa concluzionez este ca exista o lipsa crasa de respect pentru orice fel de regula, iar oamenii au devenit excesiv de egoisti, si nu au nici o clipa instinctul de a evalua impactul propriilor actiuni asupra semenilor, de aceea, din pacate, cred ca doar o serie de masuri coercitive ar reusi sa aduca lucrurile pe un trend normal.

  • Like 8
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt victima perfecta a acestei reglementari : E 39 facelift, cu motorul M57 din 2001, o minune de masina care acum are putin peste 96000 km (stiu precis pentru ca sunt primul proprietar :) ), la care am avut CASCO pana acum 3 ani, care a fost mereu ingrijita si care trece fara probleme ITP-ul anual.

Acum va trebui sa o vand pe cativa euro cu care nu voi putea cumpara nici jumatate de Logan. :angry2:

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

SUBSCRIU.

E chiar atat de greu de inteles realitatea?

 

 

in 2008, 38% din parcul auto era pana in 6 ani iar acum e 8% parca.

 

chiar daca veniturile romanilor din toate paturile sociale s-au dublat, cel putin in RON, puterea de cumparare a crescut doar putin pt ca si produsele si serviciile pe care le poti cumpara, s-au scumpit.

 

spre exemplu, daca in 2008 castigai 2000 lei, puteai lua 500 de paini. Acum, castigi 4000 si poti lua nu 1000 de paini, ci 700.

 

bun! insa bmw-ul sh de 200.000km si 10 ani vechime, tot 10.000 euro era si in 2008 cat si in 2018.

 

in 2008, 2000 lei erau 550 euro. azi 4000 lei sunt 850 euro. cu prima suma, nu te poti baga la rata la masina sh. cu a doua suma, te poti baga.

 

cum i s-a dat romanului oportunitatea sa fie cocalar, el a imbratisat-o. Romanul in 2008 manca 500 de paini ca era imposibila masina sh. Acum, desi isi permite masina noua, evident facand un efort si mancand 400 de paini doar, iar restul la rata la masina, el decide ca nu poate fi ca neamtul care e de aceeasi teapa cu el si sa conduca Opel Corsa, asa cum cinduce nramtul din patura lui sociala. Romanul vrea insignia, passat, seria 3.

 

Oamenii pe care ii plangea Mircea pe pagina trecuta, nu vor fi niciodata afectati de eventuale interdictii, pt ca acei oameni nici nu stiu unde e Bucurestiul. Am un unchi in Vaslui care spunea ca: "pe mine daca ma duci la Iasi, este ca si cum m-ai arunca in marea cea mare". Singurii afectati vor fi cocalarii cu DPF off, pt ca trebuie sa plateasca pt a putea fi cocalari in continuare.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

@Pimp

 

stiu perfect pe ce lume traiesc.

 

motovele pt care atat Finlanda cat si Romania au Parcul auto vechi sunt total opuse.

 

Finlandezul plateste sa mearga copilul la scoala, merge in concediu, isi ia o haina buna, un apartament bun, merge la restaurant, in concediu, si nu il intereseaza sa se falaeasca in fata vecinilor, asa cum ma intereseaza pe mine sa ma falasc cu G30.

 

Da-le oricarora dintre romani salariu de 10.000 lei si vei vedea doar seria 7, S klasse, X5, range rover vei avea pe strazi. Cu zecile de mii. Nefiind cazul, romanul tot masina o prioritizeaza, la nivelul maxim la csre poare stomacul sa rabde.

 

Uite, a venit la noi la Brasov un tip sa se angajeze mwcanic necalificat. Practic, sa mai dwa o cheie la mana, sa mai desfaca suruburi, sa bata cu ciocanul. Avea X5, generatia 2007-2013

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Edit, acum fara nici o gluma, eu cu tine as face niste filme gen documentare :)

 

Ma bag si eu :))))))

 

@Pimp

 

stiu perfect pe ce lume traiesc.

 

motovele pt care atat Finlanda cat si Romania au Parcul auto vechi sunt total opuse.

 

Finlandezul plateste sa mearga copilul la scoala, merge in concediu, isi ia o haina buna, un apartament bun, merge la restaurant, in concediu, si nu il intereseaza sa se falaeasca in fata vecinilor, asa cum ma intereseaza pe mine sa ma falasc cu G30.

 

Da-le oricarora dintre romani salariu de 10.000 lei si vei vedea doar seria 7, S klasse, X5, range rover vei avea pe strazi. Cu zecile de mii. Nefiind cazul, romanul tot masina o prioritizeaza, la nivelul maxim la csre poare stomacul sa rabde.

 

Uite, a venit la noi la Brasov un tip sa se angajeze mwcanic necalificat. Practic, sa mai dwa o cheie la mana, sa mai desfaca suruburi, sa bata cu ciocanul. Avea X5, generatia 2007-2013

 

 

Vezi ca iar n-ai nimerit-o. Sistemul de invatamant in tarile nordice, e impecabil si gratuit. Pentru ca si-au dat seama mai demult, ca e in interesul lor sa isi educe copiii, in cel mai bun mod cu putinta.

 

Eu am impresia ca tu iti descrii mai mult viata ta, sau cel mult viata cunoscutilor tai din Bucuresti (unde recunosc ca sunt cazuri cum zici tu).

 

Altfel, in Ardeal la noi, cocalarii sunt o exceptie, nu o regula. Cunoscutii mei, toti au masini ok, si pe care si le permit (fiecare dupa buget). In Bucuresti, nasii mei au doua masini noi, pe care au dat in jur de 70k eur (2 VW).

 

Fiecare vede ce vrea, desi am zis, sunt cazuri cum zici tu, doar ca nu in proportia pe care o lasi tu sa se inteleaga.

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

@ryoraul, da, mi se pare un lucru rau.

 

Ce incerc sa spun, este ca noi romanii, nu stim sa ne prioritizam lucrurile, sa ne ajutam singuri, sa mergem sa ne alegem conducatorii, sa ne civilizam in primul rand propria ograda. Eu chiar cred ca noi suntem fara de speranta, grandomania nejustificata si cocalareala existand in fiecare dintre noi. De asta ne afecteaza diverse legi tampite, de asta ne afecteaza cand creste ROBOR, etc

M-am imprumutat acum doi ani de la banca sa imi cumpar un bun de care dupa o luna m-am plictisit. Am platit dobanzi si am facut sacrificii. Nici sula nu mi-a crescut in urma acelei actiuni, nici mai destept si nici mai respectat nu am devenit. Trebuia frumos sa iau surplusul ala de bani pe care l-am platit pt acel bun si sa platesc din datoria pe care o am bancii pentru apartamentul in care stau, ca sa termin cat mai repede, nu doar atunci cand ma apropii de pensie, acum avand aproape 41 de ani.

Daca, doamne fereste, ajung fara job sau ma imbolnavesc, vom ajunge in strada pt ca dintr-un salariu al sotiei nu putem sa ne si intretinem, sa platim si rata la apartament, sa crestem si copil etc.

Edited by edit
  • Like 5
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt victima perfecta a acestei reglementari : E 39 facelift, cu motorul M57 din 2001, o minune de masina care acum are putin peste 96000 km (stiu precis pentru ca sunt primul proprietar :) ), la care am avut CASCO pana acum 3 ani, care a fost mereu ingrijita si care trece fara probleme ITP-ul anual.

Acum va trebui sa o vand pe cativa euro cu care nu voi putea cumpara nici jumatate de Logan. :angry2:

Foarte tare ĂŽncĂŁ mai ai mașina . In topic e foame de bani, o sa punĂŁ taxe pe tot cĂŁ așa e civilizat. Discutia e veche in teorie plĂŁtești cât mergi de ex, ursul face vreo 3.000 km pe an X1 face cam 25.000 km care ploueaza mai mult? Pentru mine e simplu ursul istoric X1 o sa plece și ĂŽn oraș oricum mai nou mĂŁ ok dau cu motocicleta.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Restul tarilor pana sa adopte aceste solutii eco friendly, mai intai au avut tot ce noi nu avem, infrastructura pentru care oricum platim toti.

 

Exact asta incercam si eu sa spun. Sunt multe alte prioritati in fata acestei legi. Isi are si ea locul intr-o societate civilizata...problema noastra este ca noua ne lipseste partea cu "civilizata".

 

Eu sunt victima perfecta a acestei reglementari : E 39 facelift, cu motorul M57 din 2001, o minune de masina care acum are putin peste 96000 km (stiu precis pentru ca sunt primul proprietar :) ), la care am avut CASCO pana acum 3 ani, care a fost mereu ingrijita si care trece fara probleme ITP-ul anual.

Acum va trebui sa o vand pe cativa euro cu care nu voi putea cumpara nici jumatate de Logan. :angry2:

 

...si din pacate casarea unui E39 si producerea unui Logan va polua mult mai mult si va consuma resurse mult mai valoroase decat mentinerea in functiune (in parametri normali) a acelui E39 pentru inca un numar de an. Legea asta vizeaza si atractia oamenilor pentru piatra cea noua si stralucitoare.

 

Oricum, felicitari pentru mentinerea in stadiul impecabil a unui E39! :goodjob:

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

...si din pacate casarea unui E39 si producerea unui Logan va polua mult mai mult si va consuma resurse mult mai valoroase decat mentinerea in functiune (in parametri normali) a acelui E39 pentru inca un numar de an.

 

Poti sa explici aici calculul care l-ai facut in analiza de mai sus!?

Sunt foarte curios.

____________________________________

Pa de alta parte, daca iubesti atat de mult E39, pastreaza-l inca cativa ani si apoi declara-l piesa de colectie si te-ai scos.

  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

E logica, nu e calcul. O masina din asta, "youngtimer", deja exista, deja e pe strada. In timp ce cealalta, daca tu faci comanda de o masina noua, implica constructia ei de la zero, multe plastice, furnizori din intreaga lume, logistica imensa (inclusiv la furnizori). Eu am vazut cazuri cand in bumul asta de constructie a masinilor, piesele erau carate si cu elicopterul ca sa nu stea linia clientului (VW). Deci risipirea de resurse, inclusiv poluarea sunt la cote mult peste cele din a doua varianta, aceea de a nu casa un automobil in stare buna de functionare.

 

Dar asta e era consumerismului.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Ce vreau sa concluzionez este ca exista o lipsa crasa de respect pentru orice fel de regula, iar oamenii au devenit excesiv de egoisti, si nu au nici o clipa instinctul de a evalua impactul propriilor actiuni asupra semenilor, de aceea, din pacate, cred ca doar o serie de masuri coercitive ar reusi sa aduca lucrurile pe un trend normal.

Subscriu.

 

As adauga si nota de grandomanie a tuturor, de care suntem sau nu constienti.

Am mai zis o si o repet, nu stiu cati dintre cei care citesc aici, daca ar fi in celalta tabara, ce ar face?

Ar lua ciolanul sau ar continua sa faca ceva pt tara pe salariu de bugetar de 2 lei ?

 

Dar fiti sinceri cu voi inainte sa raspundeti.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Dupa parerea ta de unde ar trebui sa incepem "vreau o tara ca afara"!?

Pai vrem, ca s a mai discutat.

Dar vrem cu smecherie ca n Romania.

Asta e problema!

 

De unde sa incepem?

Din pacate nu prea ai de unde.

 

Tataie avea o vorba “teoria ca teoria, dar practica ne omoara“

Daca vrei sa stii de unde, colegii au postat mai sus punctul lor de vedere/incepere.

Edited by ingineru'
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ar trebui sa incepem cu o curatenie in institutiile publice, sa nu mai fie oameni numiti politic, iar firmele cu care au primariile contracte sa nu mai fie ale lor.

Apoi, incepem organizarea orasului, salubrizarea si transportul in comun (benzi dedicate, in bucuresti se poate la cat sunt de mari bulevardele, mai multe autobuze, evident mai multi soferi pe care sa ii platesti bine (e o problema lipsa soferilor), care sa acopere toate cartierele locuite si scolile din apropiere, si care sa treaca neaparat pe langa o gura de metroul).

 

Sa se faca controale la sange la absolut toate masinile, inclusiv euro 5-6, sa se faca controale la sange la cum se construieste, cu ce autorizatii si in baza carui studiu de impact.

 

 

Si asta ar fi doar inceputul @ bimmer90f30, vezi ca si postul #137 e tot pt tine. Sper ca te-am lamurit.

 

 

Dar, e mai simplu si mai elegant sa punem taxe ca sa platim salariile celui mai mare angajator din Romania PMB.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Notiunea de a iti perminte ceva difera de la om la om, de la situatie la situatie.

Unul care sa zicem ca a avut noroc si s-a nascut in Bucuresti intr-o familie care detine o casa intr-o zona buna, sta cu parintii, inca e la facultate, si sa zicem ca are un job care ii aduce in jur de 2000 ron.

Ce credeti ca face el prima data? Clar o sa isi ia masina. Logan? Opel? Nu! isi ia ceva premimum sh sa se asorteze cu cele din cartier, sa dea bine la facultate, etc.

Asta nu e neaparat mentalitate de roman, e ceva ce ar face aproape orice tinar in aceasta situatie.

 

Altul care sta in chirie, nu are obligatii, castiga in jur de 1000E, ii plac masinile si strange un an si isi ia un E46.

El poate ziceti ca isi permite, dar ca a gresit ca si-a luat e46. De ce? Daca aia ii place? Sa faca credit sa ia un Golf/Astra? Pt ce munceste? Sa cheltuie cum zice x sau y? Sau sa isi faca viata cum considera el?

 

Iar partea cu egoismul... 100% corect, dar asta e din cauza celor care prin diferite combinatii au cazut in cazanul cu bani si si-au cumparat statut, apoi incep si calca pe toti ceilalti.

Aia care isi cumpara chestii doar pt a se lauda, aia care isi fac casa cu 5 etaje cand ei sunt 3-4 oameni maxim, egoismul e efectul cocalarismului, efectul inegalitatii ascendente din tara si din lume.

Nu mai suntem o comunitate in europa, suntem indivizi intr-o comunitate europeana.

  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De acord cu tine.

Dar, nu te supara, suna cam sf.

 

Sf e putin spus!

Am aceesi senzatia ca atunci cand eram mic si ma uitam la Star Trek.

Cum sa dispara contractele cu dedicatie?Cum sa nu mananca si gura lor ?Cum sa restructurezi?

Pai ia ganditi va cine mai plimba hartii de colo colo?Cum sa dispara nepotismul?Cum sa nu angajam amanta ca secretara?

Nu va e mila de ei?

Pai cine e prost sa si taie craca de sub picioare ?

 

Sa mareasca nr de autobuze sunt de acord.Dar sa ia multe si tot de la turci.Iti dai seama ce parandarat ? Deja isi freaca mainile de bucurie

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ca si principiu, politcul are raspundere fata de cei care l-au votat.

El raspunde pentru felul in care se comporta, felul in care isi face el treaba, raspunde pentru cei pe care ii administreaza.

In tara asta nu exista acest lucru!!!!

Iar daca nimeni nu ii trage la raspundere pentru ceea ce fac/nu fac, lucrurile nu o sa se schimbe oricat incercam noi sa dezbatem.

Ideea e sa nu ne ciondanim intre noi din cauza lor, sa fim pragmatici si sa vedem lucrurile cum sunt ele de fapt.

Haosul si dezbinarea e mana cereasca pt ei, pt ca distrage atentia de la "afacerile" lor.

 

La nivel de tara, au dat educatia jos, nu fac infrastructura, sustin ruralul preponderent pensionari pentru ca nimeni din trupa lor nu vrea ca populatia tarii sa ajunga sa puna alte intrebari decat, cand mariti pensiile.

E simplu, daca ai infrastructura iti vin investitii> vin job-uri> oamenii castiga ceva bani> incep sa vrea mai mult> incep sa puna presiune, sa traga la raspundere politicul.

Cat timp ai educatia jos, oamenii nu muncesc, nici la joburile care exista acum, nu stiu ca pot sa faca mai mult.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

... mai salveaza si 2000 euro din buget pentru o vacanta la all inclusive unde mananca cat pentru sfarsitul lumii si isi mai umplu farfuriile ca e platite, da nu mananca tot, se plang ca sunt proaste masinile, fac tot felul de smecherii dpf off, basca care e samsar e deja idol.

Scuze, dar nu m am putut abtine.

 

https://www.profit.ro/opinii/noile-confesiuni-de-pe-litoral-soacra-nu-mai-e-copil-19082218

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hehe, si cine a mers la mare cu voucherele de vacanta? Tot angajatii lui Firea, aia 45.000 de saraci.. cu duhul :laugh: :laugh: :laugh:

 

Pe langa ei, au mai venit sotia/sotul, si apoi pe furis: copiii, soacra, verisoara, nepotul.

 

Astia cand merg la mare ies pe plus, vin inapoi cu telecomenzi, prosoape, scrumiere, linguri, becuri, tot ce au putut fura.

 

 

 

Cum se comporta in administratia orasului/tarii, asa s-au comportat si acolo.

  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Doamne cate comentarii......suntem bolnavi ca societate si nu ne vom vindeca niciodata. Nicaieri in lume civilizatia nu s-a instaurat cu vorba buna, ci doar cu pedepse mari sau cu amenzi usturatoare. Suntem o tara condusa de PSD la 30 de ani de la revolutie. Tot pe astia ii votam, asa ca ne meritam soarta. Degeaba latram pe FB sau in mediul online daca nu mergem la vot. Firea a bagat taxa aia ca sa poate lua bani si sa-i dea firmelor prietenilor ei sau rudelor ei. Cred ca si-a facut din spagi pe putin 50-60 milioane euro si inca nu a terminat mandatul. Nu exista studiu de impact la cauze si efecte, ci doar s-a inventat din pix o noua sursa de venit consistenta pentru cele 1,5 mln masini inscrise in BUcuresti. Zice bine Ingineru' chiar asa e la hoteluri. Sa presupunem ca ar veni USR-PLus la guvernare si ar incerca sa faca ceva, oricum le va lua mult timp si efectele se vor vedea abia peste 5 ani minim.
  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.