BMWClub: Taxa Oxigen Bucuresti - BMWClub

Jump to content

  • 10 Pages +
  • « First
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Taxa Oxigen Bucuresti Incepand cu 01.01.2020 Rate Topic: -----

#161 User is offline   ingineru' 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2270
  • Joined: 21-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 20 November 2019 - 15:48

De exemplu cine are e46 318i sau 320i sau 325i plateste 5 lei/zi sau pe an 500 ron?
0

#162 User is offline   adi v 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 989
  • Joined: 12-September 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Bmw

Posted 20 November 2019 - 16:01

View Postingineru, on 20 November 2019 - 15:48, said:

De exemplu cine are e46 318i sau 320i sau 325i plateste 5 lei/zi sau pe an 500 ron?

5lei/zi sau 700lei/an pentru euro3

Attached File(s)


This post has been edited by adi v: 20 November 2019 - 16:03

0

#163 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3888
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 20 November 2019 - 17:09

Hoti mari.. deci inteleg ca non-euro -> euro 4 platesc vinieta pt tot orasul. Credeam ca doar pentru centru orasului sa plateasca euro 3 si 4... zona aia pe care au delimitat-o ei.
0

#164 User is offline   Rapy22 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 341
  • Joined: 09-September 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 20 November 2019 - 17:38

Este foarte interesant ca peste tot in legea initiala si aprobata era mentionat ca euro 4 plateste din 2021 iar acum brusc este modificat si se plateste de la 1 ianuarie 2020?
1

#165 User is offline   FiveThreeFive 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 563
  • Joined: 09-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 03 December 2019 - 18:44

Pentru a elimina orice speculatii rezultate din informatii incomplete sau incorecte, avand in vedere ca Primaria Municipiului Bucuresti a publicat recent pe site hotararea nr. 539 / 24 oct. 2019 a Consiliului General al Municipiului Bucuresti, vedeti mai jos o sinteza a masurilor dispuse de aceasta hotarare:
Attached File  Sinteza_HCGMB-539-2019.pdf (58.41K)
Number of downloads: 21

Iar mai jos aveti textul oficial al hotararii, impreuna cu anexa:
Attached File  HCGMB_539_Oct2019.pdf (247.84K)
Number of downloads: 22

Nota: hotararea este destul de slab redactata, continand si cateva incoerente care pot da nastere la interpretari si ambiguitati. In cazul in care hotararea respectiva va fi modificata in viitor, informatiile din acest post ar putea deveni nule.
2

#166 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8317
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 03 December 2019 - 19:56

View Postadi v, on 20 November 2019 - 15:13, said:

Este cam gata legea:
https://m.stirilepro...icle_id=3838711
Non euro,Euro1,Euro2 nu mai au voie in centru L-V 7-22
Euro3 si 4 platesc pentru a avea acces in centru L-V 7-22
Euro5,6,hibride si electrice nu au restrictie


Vreau si in Timisoara asa ceva.

Ce ma scarbeste maxim e atitudinea tipic romaneasca de socialism impreunata cu o lipsa crunta de educatie din cauza careia nu putem schimba nimic.

De aproape un an am montat incarcatoare in centrul orasului, la sediul firmei. Sunt 6 incarcatoare, din care 4 normale si 2 fast. A costat cam 10k eur instalatia, 2k incarcatoarele AC si vreo 50k eur 2 incarcatoare fast de 50kW. Deci vreo 60k eur din buzunarul unui privat.

Curentul era gratuit !!! Si parcare in centru pe durata incarcarii!!!

Era aproape coada, incarcau gratis, parcau gratis si lasau mizerie ca bagau tot felul de cafele, chipsuri etc.

Cand s-a ajuns la 2-3 MWh pe saptamana, deci vreo 1400 eur pe luna curent, a fost introdusa incarcarea pe bani cu 1.3ron /kWh. Stai si parchezi in centru, dar platesti si tu curentul...

A fost un soc. S-a batut inclusiv obrazul pe principul ca: ba, acum vreti bani, nu va e rusine??? Repet, totul a fost investitie privata!

Masinile electrice mai ales pt oras clar sunt accesibile si pe termen mediu isi scoti banii. Dar ne cacam pe noi ca vrem masina la pret de e36 si apoi altii sa ne livreze curentul gratis.

O gramada de cazane straine sunt prin Timisoara. Cand vad un E46 cu numere rosii nici nu mai trebuie sa ma uit in spatele lui pt ca sigur e o fumigena. Dar e beamveu frate. Un Euro 4 sau 5 chiar fara pretentii se putea cumpara dar mno, nu e beamveu.

NU bai nene, afumi -> platesti. Ca ma afumi si pe mine. Eu, cel care nu te afum pe tine.

#167 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1406
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 03 December 2019 - 20:31

Bala, iti sare lumea in cap. Nu mai spune de astea pe forum!

This post has been edited by edit: 03 December 2019 - 20:32

0

#168 User is offline   ViBogdan 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1315
  • Joined: 18-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 03 December 2019 - 20:46

View Postedit, on 03 December 2019 - 20:31, said:

Bala, iti sare lumea in cap. Nu mai spune de astea pe forum!

...si totusi, omul cam are dreptate :rolleyes: !

Singurul lucru de care ma indoiesc eu cu aceasta taxa este motivul din spate. Imi este greu sa cred ca doamna F a dorit, din tot sufletul ei pur si inocent, sa rezolve problema traficului in oras. Daca asta era intentia, pana la implementarea taxei rezolva problema mijlocului de transport in comun...ori stim cu totii ce dezastru crunt este si cat efort a depus in acest sens.

Intrebare: Masinile euro 5,6, electrice inmatriculate pe alte judete sunt afectate in vreun fel?
0

#169 User is offline   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1229
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 03 December 2019 - 21:08

View PostBala, on 03 December 2019 - 19:56, said:

Vreau si in Timisoara asa ceva.

Ce ma scarbeste maxim e atitudinea tipic romaneasca de socialism impreunata cu o lipsa crunta de educatie din cauza careia nu putem schimba nimic.

De aproape un an am montat incarcatoare in centrul orasului, la sediul firmei. Sunt 6 incarcatoare, din care 4 normale si 2 fast. A costat cam 10k eur instalatia, 2k incarcatoarele AC si vreo 50k eur 2 incarcatoare fast de 50kW. Deci vreo 60k eur din buzunarul unui privat.

Curentul era gratuit !!! Si parcare in centru pe durata incarcarii!!!

Era aproape coada, incarcau gratis, parcau gratis si lasau mizerie ca bagau tot felul de cafele, chipsuri etc.

Cand s-a ajuns la 2-3 MWh pe saptamana, deci vreo 1400 eur pe luna curent, a fost introdusa incarcarea pe bani cu 1.3ron /kWh. Stai si parchezi in centru, dar platesti si tu curentul...

A fost un soc. S-a batut inclusiv obrazul pe principul ca: ba, acum vreti bani, nu va e rusine??? Repet, totul a fost investitie privata!

Masinile electrice mai ales pt oras clar sunt accesibile si pe termen mediu isi scoti banii. Dar ne cacam pe noi ca vrem masina la pret de e36 si apoi altii sa ne livreze curentul gratis.

O gramada de cazane straine sunt prin Timisoara. Cand vad un E46 cu numere rosii nici nu mai trebuie sa ma uit in spatele lui pt ca sigur e o fumigena. Dar e beamveu frate. Un Euro 4 sau 5 chiar fara pretentii se putea cumpara dar mno, nu e beamveu.

NU bai nene, afumi -> platesti. Ca ma afumi si pe mine. Eu, cel care nu te afum pe tine.


Am mixed feelings in ceea ce povestesti: te admir, ca vezi cum ar trebui sa se desfasoare lucrurile, dar te si compatimesc deoarece inteleg ceea ce simti; ca sa rezum intr-o fraza, sub impresia celor mai recente calatorii in afara spatiului socialist francez: Romania e inca mai aproape de Maroc decat de Suedia. Ce ma uimeste ca nu lasau si ambalaje de la shaorma si pachete de tigari, dar poate nu ai verificat in detaliu. Pe de alta parte, poluarea noastra, a cetatenilor, este nimic fata de cea a companiilor, dar trebuie sa incepem de undeva.

This post has been edited by Eugen B: 03 December 2019 - 21:18

0

#170 User is offline   mgi 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 656
  • Joined: 15-June 09
  • Gender:Male

Posted 03 December 2019 - 21:18

View PostViBogdan, on 03 December 2019 - 20:46, said:



Singurul lucru de care ma indoiesc eu cu aceasta taxa este motivul din spate. Imi este greu sa cred ca doamna F a dorit, din tot sufletul ei pur si inocent, sa rezolve problema traficului in oras. Daca asta era intentia, pana la implementarea taxei rezolva problema mijlocului de transport in comun...ori stim cu totii ce dezastru crunt este si cat efort a depus in acest sens.

Intrebare: Masinile euro 5,6, electrice inmatriculate pe alte judete sunt afectate in vreun fel?


Motivul e simplu: mai multi bani adusi la primarie, rezulta mai multi bani de dat (sau luat).

Masinile euro 5 sau 6 nu sunt afectate in niciun fel, indiferent de judetul in care sunt inmatriculate. Ai citit textul? :)
1

#171 User is offline   Crysis21 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 838
  • Joined: 04-January 15
  • Gender:Male

Posted 03 December 2019 - 21:37

Eu unul am fost fan al taxei de prima inmatriculare. Parcul auto s-a degradat intr-un ritm fara precedent odata cu eliminarea ei. Era la moda inmatricularea pe bulgaria, dar nu riscau atat de multi asa ca numarul de rable nu crestea exponential.
0

#172 User is offline   ryoraul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1155
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 03 December 2019 - 21:41

Ne afumi prin producerea de curent care se face inca prin arderea de carbuni. Taxa de oxigen e destinata in mare parte spagilor, cheltuielilor primariei s.a.m.d.
0

#173 User is offline   mgi 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 656
  • Joined: 15-June 09
  • Gender:Male

Posted 03 December 2019 - 21:47

Argumentul asta e 'fumat' deja. Exista suficiente motive pentru care, chiar daca poluarea per total e la acelasi nivel, nu e chiar aceeasi situatie. Uite doua:
- poluarea nu se mai face in aglomerarile urbane (adica in nasul nostru), ci in alta parte. Deci concentratia chestiilor pe care le respiram scade
- in momentul in care se ia decizia sa se reduca gradul de poluare de la generarea de curent, e mult mai usor sa inlocuiesti o centrala pe carbune cu una de alt tip decat sa inlocuiesti jumate de milion de masini
0

#174 User is offline   dorubimotoru 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 498
  • Joined: 23-January 15

Posted 03 December 2019 - 22:00

Carbunele.....pe site-ul Transelectrica arata in timp real starea sistemului energetic national.....cand bate vantul tare tare urca eolianul la 40% instant.
Stati linistiti ca o sa intre si in alte orase taxa asta si urmatorul pe lista ....Cluj .Fac si pariu.Pe bani.
1

#175 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8317
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 04 December 2019 - 08:27

View PostEugen B, on 03 December 2019 - 21:08, said:

Ce ma uimeste ca nu lasau si ambalaje de la shaorma si pachete de tigari, dar poate nu ai verificat in detaliu. Pe de alta parte, poluarea noastra, a cetatenilor, este nimic fata de cea a companiilor, dar trebuie sa incepem de undeva.


Probabil, undeva mai jos erau si astfel de ambalaje. Nu am studiat prea in detaliu :sorcerer:

View Postryoraul, on 03 December 2019 - 21:41, said:

Ne afumi prin producerea de curent care se face inca prin arderea de carbuni. Taxa de oxigen e destinata in mare parte spagilor, cheltuielilor primariei s.a.m.d.


Pe langa faptul ca o masina electrica e mult mai eficienta, energia aia pe care totusi o consuma este in medie cam 50% regenerabila in Romania.

Iar arderea carbunilor in Romania este tot pe motive sociale din cauza minerilor si Mintia si alte cele care trebuie tinute in spate. Am mai discutat asta si suntem offtopic.

View PostCrysis21, on 03 December 2019 - 21:37, said:

Eu unul am fost fan al taxei de prima inmatriculare. Parcul auto s-a degradat intr-un ritm fara precedent odata cu eliminarea ei. Era la moda inmatricularea pe bulgaria, dar nu riscau atat de multi asa ca numarul de rable nu crestea exponential.


+1

Si e sinistru cand vezi pe autostrada, pe la unguri mergnd spre Ro, o gramada de platforme cum aduc cazane "tzipla" de pe la medici si batrane...

#176 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3888
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 04 December 2019 - 08:49

Si totusi euro 3 plateste si in interiorul ZACA, si in afara? Ciudat rau... pui taxa in secunda in care ai iesit din parcare, desi poate stai la periferie. Ata ete.
0

#177 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8317
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 04 December 2019 - 09:12

Tin minte ca atunci cand treceam de Bucuresti o luam pdirect prin centru pt ca pe centura muream.

Poate nu ar fi asa rea taxa din punct de vedere al poluarii. Multi vor ocoli Bucurestiul.

Nici Timisoara nu are centura. Sau cel putin nu e completa. Daca ar exista si ar fi functionala, ar scadea mult traficul prin oras.

#178 User is offline   adi v 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 989
  • Joined: 12-September 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Bmw

Posted 04 December 2019 - 09:36

View PostP.I.M.P., on 04 December 2019 - 08:49, said:

Si totusi euro 3 plateste si in interiorul ZACA, si in afara? Ciudat rau... pui taxa in secunda in care ai iesit din parcare, desi poate stai la periferie. Ata ete.

Si euro 4 la fel!
0

#179 User is offline   AdrianHH 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 468
  • Joined: 08-December 08

Posted 04 December 2019 - 10:08

Salutare !
Am citit cele 2 pdf-uri.
Mi se pare ciudat Euro 3+GPL sa fie scutiti dar Euro4 +GPL sa nu fie scutiti.

Dar ca tot se vorbea de inadvertenta:
Începând cu data de 01.01.2021 accesul autovehiculelor cu masa totală maximă autorizatămai mică de de 5 tone cu norma de poluare Euro 4 este permis în ZACA și pe toate arterele din municipiulBucurești numai în urma achiziționării unei viniete electronice Oxigen
Iar in tabel la Euro 4 in afara de ZACA arata fara restrictii.
Eu de exemplu sunt in cazul asta,am euro 4 dar rar am treaba in ZACA.
0

#180 User is offline   Alexandru' 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 324
  • Joined: 27-February 19
  • Gender:Male

Posted 04 December 2019 - 10:15

Deci cei cu euro 3, vor arunca o instalatie de gaz pe masina si asa vor scapa de taxa, cel putin pentru moment. In acest mod isi vor recupera si banii bagati in instalatie :rolleyes:
0

Share this topic:


  • 10 Pages +
  • « First
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro