BMWClub: Taxa Oxigen Bucuresti - BMWClub

Jump to content

  • 10 Pages +
  • « First
  • 8
  • 9
  • 10
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Taxa Oxigen Bucuresti Incepand cu 01.01.2020 Rate Topic: -----

#181 User is offline   adi v 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 987
  • Joined: 12-September 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:Bmw

Posted 04 December 2019 - 10:20

Si euro 4 la fel!
[/quote]
Se pare ca nu, m am inselat.Scuze!
0

#182 User is offline   Crysis21 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 819
  • Joined: 04-January 15
  • Gender:Male

Posted 04 December 2019 - 10:20

Problema e ca mai toti sunt diesel. Romanul iubeste diesel-ul, mai ales daca e mai mic de euro 5, ca nu are filtru de particule.
1

#183 User is offline   Cabro 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 151
  • Joined: 27-June 18
  • Gender:Male

Posted 04 December 2019 - 10:26

Si tot ce e Euro5, este dezactivat. Doar Euro6 mai are DPF activ :(
0

#184 User is offline   ckh 

  • 13
  • Group: Moderators
  • Posts: 2128
  • Joined: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 December 2019 - 10:35

deja cunosc cateva cazuri care s-au pregatit cu GPL pe masini euro 3/4...ceea ce nu mi se pare normal, dar asta e...ROMANIA :(

#185 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4244
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 04 December 2019 - 13:29

imi revine imaginea unei scorpii bugetare care latra la tv ca la echipamentele de santier trebuie facuta mentenanta si foarte multe aprobari si timp si lingai care freaca menta, si in tot acest timp cat rablele alea someaza in loc sa repare sistemul termoenergetic din oras dar ei bujetarii mananca gras, platesc rate la masinile lor noi si vilutze, pierderile din sistem numara sute de mii de euro zilnic, bani care cineva trebuie sa ii plateasca, bani pe care altcineva se pise efectiv, pai orice prostan ar pune in balanta cat costa utilajele? 500.000 si pierderile 500.000 zilnic sar pipi pe ele de utilaje si ar strica 50 pe an decat sa piarda sute de milioane in pamant....
daca ar fi 50% surse regenerabile eco atunci de ce curentul si mancarea costa ca in germania?
e asa de mare sursa regenerabila ca luam autobuze diesel turcesti pe ft multi bani, scoatem toate sinele de tramvai si ne dam cu 4x4 prin oras, pai daca e eco, 4x4 5.0xd nu polueaza? doar e46 polueaza?
si daca stam 5 ore pe centura inexistenta nu poluam? nu mai conteaza acolo
dar daca platim vignieta taxa de pod accize oxigen plm se poate cu aveonu' la munchen cu 80€ la shopping sau pe club in fiecare weeky? mere si asa nu?

ps
si eu st jmeker am bmw ultimul racnet intra un bou in masina mea, ma duc la asigurari dãschide leptopu, scoate lista si zice ca sistemul tau bangoluf costa 50e si per total masûna e varza 5000e cu sicriul vandut de ei, oaaaaauuu si poate pe urma ai fi concluzionat ca intr-un jeg de tara fara nici un sistem functional plina de gropi, tarani si stalpi gata sa cada de cabluri otv ar fi mers si un e46....

This post has been edited by BOASKA: 04 December 2019 - 13:37

2

#186 User is offline   Cabro 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 151
  • Joined: 27-June 18
  • Gender:Male

Posted 04 December 2019 - 13:43

Ceva adevar ai spus tu, chiar daca crezi ca e sarcasm: scoatem sinele de tramvai. O sa fie mai bine apoi. Gen Copenhaga, le-au scos pe toate, nu mai este tramvai acolo si au facut piste de biciclete, au facut benzi de preselectie peste tot, si sa vezi ce bine e :)
Dar iti inteleg sarcasmul, situatiile de mai sus m-au facut sa ma relochez.
0

#187 User is online   mgi 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 628
  • Joined: 15-June 09
  • Gender:Male

Posted 04 December 2019 - 14:24

Doua comentarii scurte:
- la noi nu exista institutiile statului (inclusiv administratia locala) in forma functionala, decat cand trebuie sa platesti taxe
- in Amsterdam e 7.5 euro/ora parcarea in centrul orasului, iti trebuie aprobare ca sa ti se dea loc de parcare pentru locuinta si au prioritate cei cu masini electrice/hibride
0

#188 User is offline   ingineru' 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2195
  • Joined: 21-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 04 December 2019 - 14:24

View PostCabro, on 04 December 2019 - 13:43, said:

Ceva adevar ai spus tu, chiar daca crezi ca e sarcasm: scoatem sinele de tramvai. O sa fie mai bine apoi. Gen Copenhaga, le-au scos pe toate, nu mai este tramvai acolo si au facut piste de biciclete, au facut benzi de preselectie peste tot, si sa vezi ce bine e :)
Dar iti inteleg sarcasmul, situatiile de mai sus m-au facut sa ma relochez.

Si cu sinele de tramvai ce facem?
La dam la fer vechi mo, asta da bijnis sa mor !

LE: este relocarea o solutie ?

This post has been edited by ingineru': 04 December 2019 - 14:29

0

#189 User is offline   Cabro 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 151
  • Joined: 27-June 18
  • Gender:Male

Posted 04 December 2019 - 14:39

Aia sa fie problema, "ce facem cu fierul?" :D

Sa iti raspund la intrebare: pe termen scurt, da. Pe termen lung, habar nu am ce o sa fie!
0

#190 User is offline   ingineru' 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2195
  • Joined: 21-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 04 December 2019 - 14:53

View PostCabro, on 04 December 2019 - 14:39, said:

Aia sa fie problema, "ce facem cu fierul?" :D

Sa iti raspund la intrebare: pe termen scurt, da. Pe termen lung, habar nu am ce o sa fie!

Pai e o adevarata afacere cu fierul din sine.La o simpla cautare pe google ai undeva la 40kg/ml, ia gandeste te cat s ar strange?
La un kilometru de sina de tramvai 2x1.000x40=80.000kg, adica 80 tone de fier vechi.
Cat ie chilu?
Pai vezi?

Plus din placile dintre sine daca il concaseaza mai iese inca un 5%.
Dar ca sa iei un contract din asta tre sa fii baeat de baeat.

Relocare, nerelocare, viata merge inainte.
Plecam noi., vin altii...din alte tari la noi si tot asa.Win win, toata lumea castiga dar tara pierde!


LE am uitat sa scriu de cupru... acolo e grosu‘!

This post has been edited by ingineru': 04 December 2019 - 14:56

1

#191 User is offline   FiveThreeFive 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 562
  • Joined: 09-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 04 December 2019 - 16:04

View PostAdrianHH, on 04 December 2019 - 10:08, said:

[...]
Mi se pare ciudat Euro 3+GPL sa fie scutiti dar Euro4 +GPL sa nu fie scutiti.

Dar ca tot se vorbea de inadvertenta:
Începând cu data de 01.01.2021 accesul autovehiculelor cu masa totală maximă autorizatămai mică de de 5 tone cu norma de poluare Euro 4 este permis în ZACA și pe toate arterele din municipiulBucurești numai în urma achiziționării unei viniete electronice Oxigen
Iar in tabel la Euro 4 in afara de ZACA arata fara restrictii.


Adrian, sunt foarte bune observatiile tale.

In ceea ce priveste faptul ca Euro 3 cu GPL beneficiaza de scutire, iar Euro 4 cu GPL nu, teoretic se poate rezolva prin faptul ca Euro 4 + GPL este in fapt un Euro 3 + GPL dar mai strict din punct de vedere al emisiilor. Altfel zis, Euro 4 + GPL se incadreaza si in Euro 3 + GPL - dar succes in a convinge de acest lucru un politist local, fara sa ajungi la proces in judecatorie.

Referitor la situatia autoturismelor Euro 4 dupa 01 ian. 2021, prevazuta la art. 2 alin. (2), acolo este intr-adevar o eroare care trebuie remediata. Altfel, conform formularii actuale, se ajunge la situatia stupida ca pentru Euro 4 sa fie nevoie de vinieta Oxigen oriunde in Bucuresti si in orice moment, pe cand pentru Euro 3 restrictiile sa fie mai relaxate.

Mai sunt si alte probleme in hotarare, de exemplu:
- art. 4 alin. g) excepteaza vehiculele istorice de la prevederile art. (2), dar nu si de la prevederea art. 9, care interzice complet in Bucuresti pe cele de la Euro 2 in jos. Deci, in forma actuala a hotararii, vehiculele istorice nu mai au voie in Bucuresti de la 01 ian. 2022;
- art. 8 alin (1) defineste amenzile care se aplica pentru incalcarea prevederilor de la art. 2, dar nu defineste nicio amenda pentru incalcarea art. 9 (interzicerea Euro 2 si inferioare) sau art. 10 (interzicerea Euro 3). Deci, in forma actuala, poti merge bine mersi in Bucuresti atat timp cat respecti limitele art. 2 si dupa 01 ian. 2022 (pt. Euro 2 sau inferior), respectiv si dupa 01 ian. 2024 (pentru Euro 3), intrucat nu este stipulata nicio amenda.

Notiunea de "anafalbetism functional" ma tem ca se potriveste si celor care au redactat aceasta hotarare.

Avand in vedere cele de mai sus, tind sa cred ca hotararea nu va ramane in forma actuala si ca va urma o revizuire a ei, si/sau chiar o serie de procese care ar putea determina modificarea / anularea hotararii. Ramane de vazut.
1

#192 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3863
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 19 December 2019 - 09:24

Apropo de transportul comun in bucuresti, super funny :lol2: :lol2: :lol2:

,,Dupa o lunga asteptare in statie,azi-dimineata pe o ploaie marunta,iata ca apare si mult asteptatul autobuz cu nr.40 plin ochi de calatori.Stateau saracii,unii pe scara,altii cu fetele turtite de geamuri.Langa mine mai asteptau 3 colindatori mai tuciurii si-o capra.
Cum a oprit autobuzul,tiganii buluc sa urce,impingeau capra de cur sa o vâre in autobuz si strigau:primiti cu capra?
- Primim pe dracu sa te ia,zice un nene care statea atarnat pe scara.
-Nu vezi ca nu mai e loc,unde vrei sa urci cu dihania aia pe tine?
O doamna cu haina de blana care prinsese loc la geam,striga isteric peste umar,da fa-le domne loc sa urce ca uite asa ne pierdem traditiile.
-Ce traditii cucoana,sa ma calc cu capra in picioare?
-Hai unchiule da din coate,zice unul dintre tigani,ca daca nu ne urcam in asta,mai vine altu la anu!
Si uite asa ne impingem si ne opintim,hâț,pârț,si iata-ne intr-un final in autobuz cu tot cu capra si alaiul ei.
Insa mai am de rezolvat o problema,compostorul era destul de departe,bag mana in buzunar si cu greu scot biletul.
-Ma poate ajuta cineva sa-l compostez?
Un mos cu doi dinti in gura care statea in fata mea,imi zice:da-l incoa ca ti-l clantan eu,si incepe sa rada isteric.Ma bufneste si pe mine rasul si-o las balta.
De-abia ce se inchid usile autobuzului si tiganii incep sa bata din tobe si sa cante "ța ța ța caprita ța,te-am adus din Africa" s.a.m.d.
Tineau tobele de-asupra capului ca asa ii prinsese inghesuiala.Capra incepu si ea sa sara,si cum sarea ea,asa saream si noi ca eram lipiti unii de altii ca sardele-n borcan.Uite-asa am sarit vreo 3 statii la rand.
Il vedeam pe sofer in oglinda retrovizoare facandu-si cruce.
O baba zice gafaind:
-Maica,n-am mai sarit atat de la 20 de ani!
Alteia ii cazuse broboada pe ochi si proteza ii iesise din gura pe jumatate,mai mai sa-i cada.
Un domn bine c-o umbrela in mana zice:
-Matusa,stai ca ti-o bag eu!
Si peste umarul meu tot incerca sa ii impinga proteza babei cu varful umbrelei.Cand nimerea prea sus,cand prea jos,cand in sfarsit nimereste,nu stiu din ce cauza umbrela se deschide brusc si zboara molarii babei pana la mijlocul autobuzului si se aude "poc,clanț,aoleo,care dai ba cu dinti? pupa-te-ai in gat".
In sfarsit ajung la destinatie si ma strecor cu greu afara.
Ghici ce: in timp ce coboram din autobuz,la cealalta usa,5 colindatori se impingeau de mama focului si strigau "primiti cu ursul?"
-Du-te dracu!!!😂😂😂
La multi ani!"😝😝😝😝"
1

Share this topic:


  • 10 Pages +
  • « First
  • 8
  • 9
  • 10
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro