BMWClub: Taxa Oxigen Bucuresti - BMWClub

Jump to content


  • 11 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Taxa Oxigen Bucuresti Incepand cu 01.01.2020 Rate Topic: -----

#21 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11057
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 24 October 2019 - 23:20

View PostEugen B, on 24 October 2019 - 22:52, said:

.dar in romania multi vor o tara ca afara

multi vor o tara ca afara la costuri , cheltuieli si taxe . In rest nu se vrea nimic la modul real sau chiar daca prin guvernul ala exista si bine intentionati nu sunt lasati de dinozauri , balauri si alte reminescente comuniste de care |nu scapam . Sau noi generatia asta nu . Dar prindem niste taxe :) Momentan ma uit iar la borduri schimbate , campania parcurilor inainte de alegeri , toaletare stradala ...niste praf in ochi, poate ii voteaza iar fraierul/romanul/asistatul social. In schimb au pornit proiectul prelungirea ghencea si centura domnesti cu 2 utilaje si 3 muncitori , o gluma totala . |Ma simt ca in evul mediu la propriu . MA mir ca nu au facut contract cu niste carutasi sa care molozul si sa sparga claduiri . Cum a durat metroul ala 10 ani si a trecut prin N guvernari asa va fi si aici ... DPF off e problema in tara asta , nu camionul armatei care afuma o strada cat 500 de dpf off . Mereu a fost curtea vecinului problema

This post has been edited by Myx: 24 October 2019 - 23:21

2

#22 User is offline   FiveThreeFive 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 573
  • Joined: 09-November 04
  • Location:Bucuresti

Posted 25 October 2019 - 07:43

Din punct de vedere strict automobilistic, eu consider ca cea mai negativa consecinta deriva dintr-un amendament propus de catre ALDE si votat in ultim moment:

Quote

Se introduce un nou articol, după articolul 8, articolul 9, începând cu data de 1.01.2022, accesul autovehiculelor în Municipiul București cu norma de poluare non-euro, Euro 1 și Euro - 2 este interzis, și de asemenea, articolul 10, începând cu data de 1.01.2024, accesul autovehiculelor cu norma de poluare Euro 3 este interzis

In primul rand, nu am observat nicio derogare pentru automobilele istorice, dar sper ca o astfel de derogare va aparea ulterior - altfel in Bucuresti nu va mai putea exista niciun automobil istoric, ceea ce este aberant.
In al doilea rand, exista cativa (putini) pasionati care intretin in stare excelenta automobile BMW care nu sunt sau nu pot fi inregistrate ca istorice si au norma de poluare cel mult Euro 3. De regula, acestea sunt utilizate foarte rar, tipic in weekend sau in vacanta. Ca urmare a amendamentului de mai sus, aceste exemplare, foarte valoroase nu atat din punct de vedere financiar cat istoric, vor disparea din Bucuresti.
0

#23 User is offline   wind-3er 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2127
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 25 October 2019 - 07:43

o mare porcarie !!!!

corect ar fi fost diferentierea dupa benzina vs. diesel si capacitatea motorului !!!

(strazile din bucuresti arata mai jalnic decat in perioadele celor 2 razboaie mondiale + un mare santier vai mama lui)

taxa inutil, taxa mascata pentru ei (cine conduce primaria & Co)

banii colectati nnu vor fi "vazuti" de nimeni.
0

#24 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3981
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 25 October 2019 - 07:48

@ FiveThreeFive Asa este, cunosc eu pasionati cu e39 ce au bagat in ele 10-15000 eur lejer. Si al meu are cateva mii bune bagate, dar nu ca ei.

Cei din bucuresti sper ca se vor mobiliza si vor organiza proteste, au facut-o si nemtii pana la urma (la inceputul anului cand se vorbea de interzicerea dieselului).
0

#25 User is offline   M Stefan 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 535
  • Joined: 22-March 18

Posted 25 October 2019 - 08:32

Idee buna sau rea, dupa parerea multora, intrebarea este: cu acesti bani ce se va face? Asta conteaza in ochii mei. Nu comentarii cu rable si prostii, idei facute pentru a dezbina anumite diferente dintre oameni, praf in ochi. Banii nostri(a romanilor) conteaza sa fie folositi intr-un mod normal!
0

#26 User is offline   ckh 

  • 13
  • Group: Moderators
  • Posts: 2153
  • Joined: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 October 2019 - 08:47

eu sunt de acord cu o lege de genul doar ca mai trebuie ajustata si gandita putin...dar e un inceput :)

bineinteles ca sunt si oameni nemultumiti cum se intampla cu orice chestie noua care dezavantajeaza anumiti oameni, nu ai cum sa impaci pe toata lumea. deja sunt prea multe masini si desi nu avem cea mai buna infrastructura, am oameni care au masini acasa si folosesc de ani de zile transportul in comun gen metrou cu succes, deci se poate. inclusiv sora mea care isi lasa masina la cea mai apropiata gura de metrou si foloseste metroul fara probleme. si eu as face la fel dar am 25 km pana la locul de munca...

ca si lucruri de modificat eu as prefera daca s-ar introduce mai multe chestii de tip:

-ITP mult mai greu de trecut si fara relatii/spaga, etc.
-filtre RAR mai des intalnite prin oras, chiar si ziua nu doar seara.
-transparenta cand vine vorba de ce bani s-au strans din aceasta taxa si in ce se investesc.

sunt de parere ca sunt foarte multe masini kamikaze pe strazi cu fel si fel de probleme care trebuiesc oprite din circulatie cumva...

#27 User is offline   wind-3er 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2127
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 25 October 2019 - 08:47

View PostMoraru Stefan, on 25 October 2019 - 08:32, said:

Idee buna sau rea, dupa parerea multora, intrebarea este: cu acesti bani ce se va face? Asta conteaza in ochii mei. Nu comentarii cu rable si prostii, idei facute pentru a dezbina anumite diferente dintre oameni, praf in ochi. Banii nostri(a romanilor) conteaza sa fie folositi intr-un mod normal!


un mare nimic !
ce s-a facut din 1989 - prezent ! (cu taxele) concret !
vedem cu totii ce s-a facut !

This post has been edited by wind-3er: 25 October 2019 - 08:48

0

#28 User is online   ingineru' 

  • Inginer
  • Group: Members
  • Posts: 2453
  • Joined: 21-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Deutschland

Posted 25 October 2019 - 08:48

View Postlederp, on 24 October 2019 - 23:14, said:

Nu mai bine se făceau drumuri, un program mult mai bun pt a stimula achiziția de noi autoturisme, un itp mult mai aspru(verificarea noxelor la diesel și dpf-ul), etc.

Vezi ca nu te ai exprimat bine.
Corect este “Nu mai bine se faceau drumuri cu contracte cu dedicatie,un program cu studii de fezabilitate pt achizitia de noi autoturisme “,etc
Asa ar face sens.Si ar fi sigur realizabil!
0

#29 User is offline   ckh 

  • 13
  • Group: Moderators
  • Posts: 2153
  • Joined: 24-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 25 October 2019 - 08:58

oricum nu isi va vinde nimeni masina pentru 500 / 1000 lei pe an sau cat sunt taxele, prea putini ca sa faca diferenta :)) deci sumele probabil o sa creasca cu siguranta pe viitor.

#30 User is online   ingineru' 

  • Inginer
  • Group: Members
  • Posts: 2453
  • Joined: 21-February 09
  • Gender:Male
  • Location:Deutschland

Posted 25 October 2019 - 09:20

View Postckh, on 25 October 2019 - 08:47, said:

ca si lucruri de modificat eu as prefera
-ITP mult mai greu de trecut si fara relatii/spaga, etc.
-filtre RAR mai des intalnite prin oras, chiar si ziua nu doar seara.
-transparenta cand vine vorba de ce bani

Stii ce inseamna itepeu trecut pe bune ?
Inseamna bani, inseamna sa ai bani sa iti intretii masina conform legislatiei in vigoare.Ce te faci cand apare un nivel scazut de trai?(Nu spun saracie caci suna deprimant)
Eh, atunci apare “spaga/relatii”-le.
La fel si cu filtrele RAR de care vorbeai mai sus.
Iar transparenta cand vine vorba de bani si ce s a facut cu ei?Este foarte transparenta!
Pai cum ce s a facut?
Depinde in care tabara esti 😊
A celor multi platitori sau a celor care au “incasat” sub diferite forme.
Daca erai in cealalta tabara iti mai puneai problema asa ?Nu ma refer la persoana.
Iti spun eu ca nu!
Majoritatea discutiilor de pe forum converg intr o singura directie si anume guvernarea si efectele negative ale ei.
Zicea un coleg zilele trecute ca vrem o tara ca afara dar cu smecherie ca n Romania.
Q.e.d
1

#31 User is offline   IonC 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 63
  • Joined: 02-January 09
  • Gender:Male

Posted 25 October 2019 - 09:23

View PostFiveThreeFive, on 25 October 2019 - 07:43, said:

Din punct de vedere strict automobilistic, eu consider ca cea mai negativa consecinta deriva dintr-un amendament propus de catre ALDE si votat in ultim moment:

In primul rand, nu am observat nicio derogare pentru automobilele istorice, dar sper ca o astfel de derogare va aparea ulterior - altfel in Bucuresti nu va mai putea exista niciun automobil istoric, ceea ce este aberant.
In al doilea rand, exista cativa (putini) pasionati care intretin in stare excelenta automobile BMW care nu sunt sau nu pot fi inregistrate ca istorice si au norma de poluare cel mult Euro 3. De regula, acestea sunt utilizate foarte rar, tipic in weekend sau in vacanta. Ca urmare a amendamentului de mai sus, aceste exemplare, foarte valoroase nu atat din punct de vedere financiar cat istoric, vor disparea din Bucuresti.


Exista derogare pentru cele istorice, a fost prevazuta de la inceput scutirea pentru cele ce au inscrisa mentiunea vehicul istoric in cartea de identitate si in certificatul de inmatriculare, similar ca in cazul rovignietei. Probabil vor fi introduse in baza de date in urma unei cereri insotite de documente doveditoare (asa se procedeaza la CNAIR).

http://pmb.ro/pmb/co...om.php?msj=7609
0

#32 User is offline   Bala 

  • resistance is futile
  • Group: Moderators
  • Posts: 8402
  • Joined: 14-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Ghiroda

Posted 26 October 2019 - 08:52

View Postmase, on 24 October 2019 - 19:00, said:

M-aș bucura dacă s-ar implementa măsura asta în toate orașele din tara.


Si eu. Sau cel putin la inceput in cele mari si apoi spre cele mai mici.

View PostCrysis21, on 24 October 2019 - 19:05, said:

Pe langa asta, mi-as dori sa la nivel de tara, nu doar la nivel de bucuresti, sa fie ridicati toti cu cei DPF OFF. In Timisoara ma intalnesc zilnic cu cazane de BMW (eXX si chiar F) ce lasa in urma lor un nor de fum la cea mai mica apasare de pedala. Recent am vazut un tampit pe national, era afumat spatele de nu ii mai vedeam bine numarul.


Da.

Si licenta de taxi doar pentru masini electrice. Masura asta trebuie impusa impreuna cu obligativitatea ca firma de taxi sa-si monteze incarcatoare.

Altfel apar tiganii cum sunt cele facute de cei cu Uber (CAB) pe la Kauflanduri si Lidl...

#33 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1586
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 26 October 2019 - 09:23

totusi, cum trec ITP-ul masinile cu DPF off?
-1

#34 User is offline   Alexandru' 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 461
  • Joined: 27-February 19
  • Gender:Male

Posted 26 October 2019 - 09:32

View Postedit, on 26 October 2019 - 09:23, said:

totusi, cum trec ITP-ul masinile cu DPF off?

O intrebare foarte simpla :)).
Iti suni omul de la statie, ii zici ca ai o masina de facut, el iti zice daca are sau nu control in ziua respectiva. Daca are, revi a 2-a zi, bineinteles, dupa ora 5. Sau cel mai sigur sambata, cand nu sunt controale la rampe. Ai la tine un Caragiale, si faci ITP si la caruciorul de la Carrefour.
0

#35 User is offline   Myx 

  • Veteran
  • Group: Members
  • Posts: 11057
  • Joined: 17-December 06
  • Gender:Male
  • Location:b

Posted 26 October 2019 - 13:20

View PostAlexandru, on 26 October 2019 - 09:32, said:

O intrebare foarte simpla :)).
Iti suni omul de la statie, ii zici ca ai o masina de facut, el iti zice daca are sau nu control in ziua respectiva. Daca are, revi a 2-a zi, bineinteles, dupa ora 5. Sau cel mai sigur sambata, cand nu sunt controale la rampe. Ai la tine un Caragiale, si faci ITP si la caruciorul de la Carrefour.

nu e neaparat asa , problema e ca la iTP nu se mASOARA opacitatea noxelor , practic fumul , iti spun sigur asta ca eu am facut testul de noxe la E60 ca sa ma conving , cei care au si catalizatorul scos au o problema la itp . Probabil ca cei de la rar au alte aparate cand fac acele controale pe strada unde masoara si opacitatea .
0

#36 User is offline   ViBogdan 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1340
  • Joined: 18-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 26 October 2019 - 15:29

O idee buna intr-o tara civilizata. Cuvantul cheie este este 'civilizata'.

Cred ca sunt muuulte alte masuri ce puteau fi prioritizate in fata acestei legi, pentru ca aceasta lege sa functioneze ulterior (la modul practic). Altfel va fi un fiasco plin de coruptie, cum de altfel sunt mai toate implementarile de la noi. Devenim un mish-mash de idei bune, implementate crunt.

Nu pot decat sa sper ca va fi inceputul unei schimbari spre bine, desi speratele sunt foarte scazute.
0

#37 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3981
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 26 October 2019 - 18:44

View PostBala, on 26 October 2019 - 08:52, said:

Si eu. Sau cel putin la inceput in cele mari si apoi spre cele mai mici.


Ai uitat ca acum 2 ani aveai euro 4? E60-ul. In primul rand ca incalca drepturile omului cu interzicerea intrarii in orase (cum vor sa faca din 2022 si 2024), si pun pariu ca o sa curga cu procese atunci, ca si pana acum cu taxele lor auto aberante.

Cred ca suntem de acord ca multi (majoritatea) si-ar dori masini euro 5 si 6. Dar la 500 eur salariul mediu pe tara, ce vrei? Sa mergem iar pe discutia asta?

View PostViBogdan, on 26 October 2019 - 15:29, said:

Cred ca sunt muuulte alte masuri ce puteau fi prioritizate in fata acestei legi, pentru ca aceasta lege sa functioneze ulterior (la modul practic). Altfel va fi un fiasco plin de coruptie, cum de altfel sunt mai toate implementarile de la noi. Devenim un mish-mash de idei bune, implementate crunt.

Nu pot decat sa sper ca va fi inceputul unei schimbari spre bine, desi speratele sunt foarte scazute.


+1. F bine zis. Nu e o masura reala, e o masura corupta, menita sa mai aduca niste bani la bugetul falimentarei primarii a Bucurestiului.
2

#38 User is offline   Alexandru' 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 461
  • Joined: 27-February 19
  • Gender:Male

Posted 26 October 2019 - 18:51

@PIMP - ce drepturi incalca si de ce ?
0

#39 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3981
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 26 October 2019 - 18:56

Scrie in cartea de identitate a oricarei masini, liber de a circula pe toate drumurile publice. Daca iti interzice sa mai pui roata in bucuresti cu o masina euro 1-euro 4, mai esti liber? Si mai sunt si alte drepturi, dreptul la proprietate... sunt sigur ca avocatii vor gasi destule incalcari.

Nu au interzis intrarea in orase gen Munchen, sau Berlin, Viena, si interzice Firea. Sa fim seriosi.
1

#40 User is offline   Alexandru' 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 461
  • Joined: 27-February 19
  • Gender:Male

Posted 26 October 2019 - 19:14

Esti in OFFSIDE rau. N-are rost sa mai continuam discutia.
Ai preluat si tu toate ineptiile pe care le scriu detinatorii de coji sub euro 4, pe farcebook.
-7

Share this topic:


  • 11 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro