BMWClub: Taxa Oxigen Bucuresti - BMWClub

Jump to content

  • 10 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Taxa Oxigen Bucuresti Incepand cu 01.01.2020 Rate Topic: -----

#41 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3866
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 26 October 2019 - 19:17

Deci imi raspunzi fara sa aduci UN SINGUR argument.

As zice ca tu esti pe margine, daca eu sunt in off-side.

Nu discut despre cei cu masini neintretinute, personal cunosc oameni care au bagat in bmw-urile lor euro 3 si 4, 10-15.000 de euro. Cred ca alea nu pot fi numite coji. Mai coaja e troaca ta probabil.

This post has been edited by P.I.M.P.: 26 October 2019 - 19:18

2

#42 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4244
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 26 October 2019 - 20:29

View PostMyx, on 24 October 2019 - 19:05, said:

va lua lumea masini \e5 ..mare smecherie n-au facut

Doar nu o sa ia ford sau opel, aaa da poate vw aia da masina, pacat ca are noxe manarite si limitare la 2500 cand o turezi.... iese perfect la gaze, pai la 5000 toti cotcodacii viseaza bmw f10 si a5, acum ce sa facem sa ne luam belea pe cap, pai ce spun prietenii nostri daca ne vad cu clocitoarea pe strada doar ca are norme euro5 si am dat 6000e ca fraierii pe ea, nu are navi mare fulleanu , pachetele cacatele
0

#43 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3581
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 26 October 2019 - 21:45

View PostAlexandru, on 26 October 2019 - 19:14, said:

Esti in OFFSIDE rau. N-are rost sa mai continuam discutia.
Ai preluat si tu toate ineptiile pe care le scriu detinatorii de coji sub euro 4, pe farcebook.

..cand cineva iti da o replica pe buna dreptate, fie te oftici si esti cel care "incheie discutia", fie insulti...

As mai lucra la idee. :console:

This post has been edited by bimmer90f30: 26 October 2019 - 21:51

0

#44 User is offline   ryoraul 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1142
  • Joined: 10-February 13
  • Gender:Male

Posted 26 October 2019 - 22:56

Sunt si acum f10 cu volan pe dreapta, toti parvenitii au asa.
0

#45 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1366
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 27 October 2019 - 20:54

PIMP,

Cand castigam 500 euro, mergeam cu mijloacele de transport in comun, pt ca aveam capul pe umeri si stiam ca nu imi permit masina. Prima masina mi-am cumparat-o in 2007, cand castigam 900 si evident masina era noua. Evident, pt societate eram prost pt ca nu imi luasem seria 3 sau A4 sh.
Smecherul din ziua de azi, daca vrea e60 sa afume si sa imbolnaveasca pe altii, atunci sa plateasca.

Acum, in principiu, cine are 500 euro salariu si isi ia masina, trebuie ajutat sa gandeasca, pt ca evident, el nu este capabil sa gandeasca pt sine.

Cu o astfel de lege, ii transmiti omului ca el nu isi permite masina si ca trebuie sa isi ia mancare. In practica, nu mai lasi prostul sa fie prost, cel putin intr-un aspect al vietii si il mai ingradesti sa mai deranjeze si pe altii.

Pe la 700-800-900 euro iti permiti masini euro 6 si nu ai probleme cu legea: logan, entry level de la coreeni, japonezi, skoda, etc.

This post has been edited by edit: 27 October 2019 - 20:58

1

#46 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3866
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 27 October 2019 - 21:16

Deci tu zici ca la 500 EUR pe luna nu-ți permiți o mașină, dar la 900 îți permiți o mașină nouă? Fu**ed up logic.

Eu vorbesc de majoritatea care au mașini intre 2-5000 EUR. Cum își schimba toți mașina într-un timp relativ scurt?

Și dacă tu crezi ca Firea v-a pus taxa asta pt poluare, think again. Tocmai s-a anunțat ca o sa taie pădurea Băneasa.

A pus-o pentru a trage bani tot de pe voi, sărmanii locuitori ai capitalei.

În niciun alt oraș european nu exista taxa de intrare în oraș. Exista interzicere în centru sau pe anumite străzi, dar e interzicere, nu e pe bani, înțelegi?

Dar va urez succes cu duamna, aveți multe de tras. Acum lovește în unii, data viitoare în alții.

This post has been edited by P.I.M.P.: 27 October 2019 - 21:18

6

#47 User is offline   Crysis21 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 819
  • Joined: 04-January 15
  • Gender:Male

Posted 27 October 2019 - 22:20

Ce e fucked up? De la 500 la 900 e o diferenta de 80%. Da, un logan in rate e alegerea corecta si mai putin costisitoare pe termen lung si iti permiti masina.

Dar ce sa mai vorbim de masini, cand omul isi da banii pe mancare ca sa aiba o haina de firma. Cum sa nu vrea si bemveu? Astazi la mall, un gagiu de’asta imbracat in “pijama” hugo boss de strada, ii promitea solemn lu’ iubi ca se intorc saptamana viitoare sa ii cumpere ghetele de le-a vazut, ca intra salarul miercuri. Ghetele valorau 550 de lei. Pai daca ai nevoie sa astepti urmatorii bani sa iti iei o haina, de ce nu te-ar duce capul sa cumperi ceva “mai de buget”? Eu mi-am cumparat primul lucru de “firma” cand eram deja angajat, “mi-am permis” sa dau 230 de lei pe o pereche de adidas. Pana atunci am purtat cu mandrie celebrii VTY de la Dechatlon ce erau 59 de lei. Si nu m-a dat nimeni afara de la facultate sau de la job.
0

#48 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3866
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 27 October 2019 - 22:28

Încercați sa nu mai duceți discuția tot în extreme, ba la cocalari, parveniți sau muritori de foame.

Poți sa ai salariul și de 1000-1500 euro (în București e relativ ușor) și sa ai copii și alte priorități, mașina nefiind una din ele.

Gândiți-vă ca marea masa aici se afla, la euro 3 și 4. Ca atunci când a fost taxa de poluare (2013+).

Iar taxa asta de oxigen, nu e pentru oxigen "O2", cred ca e destul de clar pt toată lumea.
3

#49 User is offline   Eugen B 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1219
  • Joined: 27-November 09
  • Gender:Male
  • Location:undeva

Posted 27 October 2019 - 22:38

View PostP.I.M.P., on 27 October 2019 - 21:16, said:

Deci tu zici ca la 500 EUR pe luna nu-ți permiți o mașină, dar la 900 îți permiți o mașină nouă? Fu**ed up logic.

Eu vorbesc de majoritatea care au mașini intre 2-5000 EUR. Cum își schimba toți mașina într-un timp relativ scurt?

Și dacă tu crezi ca Firea v-a pus taxa asta pt poluare, think again. Tocmai s-a anunțat ca o sa taie pădurea Băneasa.

A pus-o pentru a trage bani tot de pe voi, sărmanii locuitori ai capitalei.

În niciun alt oraș european nu exista taxa de intrare în oraș. Exista interzicere în centru sau pe anumite străzi, dar e interzicere, nu e pe bani, înțelegi?

Dar va urez succes cu duamna, aveți multe de tras. Acum lovește în unii, data viitoare în alții.

uite un oras european ce impune taxa, interzice diesel, samd
https://droit-financ...ion-et-sanction

https://www.business...ree-ban-2018-12

Romania din multe puncte de vedere, are de recuperat decalaje spectaculoase, de accea unele masuri pot parea dure, nepoulare, insa pana la urma este alegerea cetatenilor romani: doresc o tara conectata la realitatile europene, sau doresc o tara inspirata din "democratiile" latino-americane, sau orientale? Toti vor autostrazi ca in Germania (desi alea sunt pline de ambuteiaje, dar na), sisteme de protectie sociala ca in tarile nordice, salarii ca in UK, soare ca in Italia si Spania, si exemplele pot continua, insa, oricat de dur ar suna, daca vrem, ca tara , sa avansam , avem nevoie de sacrificii, si imi dau seama ca sunt de multe ori inacceptabile( exemplu personal, mi-am facut bagajele si am plecat). Dar sa stii ca am cunoscut, si asta prin natura profesiei, germani care au recunoscut ca mancau cartofi cu tot cu coaja, ca si italieni care au avut doar o pereche de pantaloni, francezi ce plecau cu mancare de la petreceri acasa sa aiba a doua zi, si portughezi ce si-au luat lumea in cap....nimic nu vine gratis sau fara sacrificii.

PS accesul la educatie, sanatate, justitie egala, mi se par chestii de bun simt, dar nu trebuie sa aiba toata lumea masina.

This post has been edited by Eugen B: 27 October 2019 - 22:39

0

#50 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3866
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 27 October 2019 - 22:47

Nu înțeleg franceza, dar din site-ul pe engleza înțeleg ca majoritatea au banat zona centrala și zone speciale.

Ceea ce nu e valabil în București, au impus o taxa în timp ce te poți plimba bine mersi.

Ori asta nu are cu nimic de a face cu progresul.
1

#51 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1366
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 28 October 2019 - 08:27

@PIMP

Mi se pare mai logic cum am spus eu. iti iei masina noua, nu ai costuri pt reparatii...chiar asa a si fost in cazul meu. doar revizii.
daca te arunci la un premium sh, euro 4, evident ca masina aia cere bani la nivelul unei masini premium, chiar daca tu ai dat putin pe ea, si te poate goli de mii de euro annual sau mergi cu rotocoale de fum dupa tine si/sau o lasi la nivelul tehnic in care devine o bomba pe roti in traffic.

iti dau dreptate ca acea taxa nu are de-a face cu oxigenul, ci e doar o modalitate de a face rost de bani, insa ceva trebuie facut si la noi.

Personal, nu as da voie la import de sh-uri mai jos de euro 5. Sau as da voie si la euro 4, insa cu taxe de la 1000 de euro in sus
-6

#52 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3866
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 28 October 2019 - 08:37

Vad ca discutam tot in extreme: "premium sh, euro 4".

Dar voi nu vedeti cate VW sunt pe strada? Golf 4-5, Passat-uri. E plin de VW si Opel, mai mult decat masinile premium ce le vezi tu.

Bun, asta 1 la mana.

2 la mana, diesel euro 5, e plin de ele cu DPF-Off (am luat extrema de sus, euro 5, pentru ca deocamdata e scoasa din discutie). 80-90% din dieselurile din Romania, echipate cu DPF din fabrica, il au scos la ora actuala.

Pai despre ce vorbim aici? Alea polueaza de rup. ITP nu se face ca lumea, dar taxe stim sa punem.

Oricum pe mine personal nu ma afecteaza cu nimic din doua motive, 1 ca nu stau in bucuresti, 2 ca deja sunt oameni care au discutat cu avocati sa mearga in instanta.
2

#53 User is offline   Haurar 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 346
  • Joined: 30-April 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 October 2019 - 08:50

View PostP.I.M.P., on 28 October 2019 - 08:37, said:

.... 80-90% din dieselurile din Romania, echipate cu DPF din fabrica, il au scos la ora actuala.


Este facut vreun studiu referitor la aceasta afirmatie ? Sau e vreo presupunere...Asta cu DPF OFF se poate verifica cu tester prin OBD sau test dinamic , ce se face la RAR in statii ITP e fix-pix! Poate avea DPF off si sa iasa bine merci la noxe! Dar cum la noi merg mai greu legile , vom mai astepta mult si bine pana sa le scoata din uz (masinile fara DPF).
0

#54 User is offline   ingineru' 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2197
  • Joined: 21-February 09
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Posted 28 October 2019 - 08:58

View Postedit, on 28 October 2019 - 08:27, said:

Personal, nu as da voie la import de sh-uri mai jos de euro 5. Sau as da voie si la euro 4, insa cu taxe de la 1000 de euro in sus

Deci avea dreptate Tariceanu cu taxele cand le a dublat/triplat.
-1

#55 User is offline   Moraru Stefan 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 508
  • Joined: 22-March 18
  • Gender:Male
  • Location:Bucovina

Posted 28 October 2019 - 09:04

Daca nu se vede scopul concret al instituirei acestei taxe, degeaba vorbim pe langa subiect. Crezii ca lumii care cere taxe le pasa ce masina ai? Sau le pasa lor de aer/oxigen/paduri? Sa fim seriosi.

In Bucuresti se vor/au fost montate statui sataniste, puse special in forma de pentagrama, nu intamplator, asta e realitatea crunta, nu euro 0. Nici in America nu sunt masuri ca la noi, ce sa inteleg, suntem mai civilziati ca americanii? Acolo sa ai motor mare este un lucru normal, taxele sunt ok, la noi in cativa ani iti mai cumperi, in unele cazuri, odata masina cu impozitul.
0

#56 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3866
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 28 October 2019 - 09:07

@Haurar

Daca ar fi fost un studiu, cu siguranta aveam si controale RAR ca lumea.

Ma uit in jurul meu, f multe cunostinte si prieteni au DPF off.. in estimarea de 80-90%.

Crezi sau nu, e o realitate e rablelor din Romania. Fiecare cu rabla lui, a lui ala ca e veche, a lui asta ca e fara DPF, ca na... e scump sa dai mii de lei pe unul nou.

SAMD.

Eu am vazut, personal, cateva Opel Insignia cu un fum dupa ele ca un camion. Din cate am inteles au si probleme la motoarele lor 2.0 cdti, dar nu stiu... cert e ca e f prost aplicata taxa... nu tu diferenta de diesel/benzina, plus cu interdictia din 2022/2024... asta e mind blowing.. sunt masini euro 3 chiar si in 2006. In 2005 sunt chiar multe.
0

#57 User is offline   Cabro 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 152
  • Joined: 27-June 18
  • Gender:Male

Posted 28 October 2019 - 09:11

Voia sa copieze statele din Vest dpdv al taxelor de inmatriculare, dar macar locutorii tarilor acelea si le permit. Nu descurajeaza deloc sa isi cumpere o masina. Pe cand la noi... Legea junglei.
0

#58 User is offline   mik15 

  • Fan
  • Group: Contributors
  • Posts: 3008
  • Joined: 04-May 08
  • Gender:Male
  • Location:Sibiu - UAE

Posted 28 October 2019 - 10:00

E clar ca fiecare vede lucrurile prin prisma felului in care este sau nu este afectat, se simte sau nu cu musca pe caciula. Ceea ce este insa clar e ca masura aceasta sau una similara, daca asta va fi poate anultata in instanta, va aparea mai devreme sau mai tarziu, se intampla in jurul nostru de multi ani si normal ca avea sa vina si la noi.

Dar, si e un mare dar, e modul si scopul acestei masuri care sunt dubioase. In primul rand ca o astfel de masura trebuia sa dea ragaz oamenilor sa se adaptaze, asa cum e acum va impacta nu doar oamenii ci si companiile ai caror angajati vor fi nevoiti sa plateasca in plus, sunt curios daca ei au facut un studiu de impact sa vada ce presupune daca 700 de mii(ales la intamplare numarul) de oameni de maine merg cu mijloace alternative la munca sau daca pot sa ajunga pana acolo cu ele?

In al doilea rand, scopul lor e clar de a strange bani, nu de a reduce poluarea, puteau interzice accesul si sa recurga la amenzi pentru incalcare, amenzi care cumulate ar insemna cu mult mai mult decat acea taxa de oxigen si atunci chiar ar afecta serios bugetul omului si nu ar mai merge cu masina aia. Dar ei merge pe principiul putin de la cat mai multi ca asa nu vor comenta.

In al treilea rand, nu ii poti baga pe toti in aceeasi oala, unele masini polueaza mai mult ca altele, cum foarte bine s-au dat exemple mai sus.

In al patrulea rand, masura doar ataca un efect nu o cauza, ceea ce este gresit. Ar trebui lucrat la sursa poluarii, adica sa se abroge legea care iti permite a importa orice coaja sau, daca nu, sa se faca ITP-ul pe bune asa cum ar fi normal si atunci sunt sigur ca ar scadea oricum drastic numarul rablelor.

Chiar nu trebuie sa inventeze nimic, au atatea modele in alte tari unde functioneaza cu succes.
0

#59 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1651
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 28 October 2019 - 11:24

View PostAlexandru, on 26 October 2019 - 19:14, said:

Esti in OFFSIDE rau. N-are rost sa mai continuam discutia.
Ai preluat si tu toate ineptiile pe care le scriu detinatorii de coji sub euro 4, pe farcebook.



Fara sa te superi, dar scrii precum un troll. Eu am printre altele si niste masini euro0. euro1, euro 2, care mai au intre 1 si 3 ani pana devin istorice. Eu cu acestea circul 1 data pe luna in medie, cand am timp si chef sa le mai dezmortesc pistoanele. Dar ele se afla in stare aproape noua, practic pot sa pun pariu ca sunt in stare mai buna decat jumatate din masinile de pe acest forum de "pasionati".
Acum explica-mi tu mie de ce este drept sa imi interzica mie accesul in conditiile in care eu poluez infinitezimal fata de unul care circula zilnic cu o taraba de e90 euro5 cu dpf off.
Ca fapt divers, la Rar, de cateva ori cand am fost sa fac cartea de identitate cate unei masini din acestea "Vechi", inginerul spune uite dom'le are noxe de euro4, iar desi masina era euro2 in actele straine, mi-o trece euro0 in cartea romaneasca. Pai despre ce vorbim flacai?



View PostEugen B, on 27 October 2019 - 22:38, said:

uite un oras european ce impune taxa, interzice diesel, samd
https://droit-financ...ion-et-sanction

https://www.business...ree-ban-2018-12

Romania din multe puncte de vedere, are de recuperat decalaje spectaculoase, de accea unele masuri pot parea dure, nepoulare, insa pana la urma este alegerea cetatenilor romani: doresc o tara conectata la realitatile europene, sau doresc o tara inspirata din "democratiile" latino-americane, sau orientale? Toti vor autostrazi ca in Germania (desi alea sunt pline de ambuteiaje, dar na), sisteme de protectie sociala ca in tarile nordice, salarii ca in UK, soare ca in Italia si Spania, si exemplele pot continua, insa, oricat de dur ar suna, daca vrem, ca tara , sa avansam , avem nevoie de sacrificii, si imi dau seama ca sunt de multe ori inacceptabile( exemplu personal, mi-am facut bagajele si am plecat). Dar sa stii ca am cunoscut, si asta prin natura profesiei, germani care au recunoscut ca mancau cartofi cu tot cu coaja, ca si italieni care au avut doar o pereche de pantaloni, francezi ce plecau cu mancare de la petreceri acasa sa aiba a doua zi, si portughezi ce si-au luat lumea in cap....nimic nu vine gratis sau fara sacrificii.

PS accesul la educatie, sanatate, justitie egala, mi se par chestii de bun simt, dar nu trebuie sa aiba toata lumea masina.


Deci tu nu traiesti aici, dar ti se pare absolut normal sa incepem civilizatia cu niste taxe la nivel european. Pai si din banii astia ce se face? Se vor sifona ca si restul prin firme si firmulite, prin borduri, flori plantate evaluate de 10 ori cat fac de fapt, etc.
Asadar gandirea europeana a unuia care traieste in lumea civilizata este corecta si ea presupune sa incepem intai cu taxele si apoi om vedea daca se mai face si infrastructura din Germania.
As vrea si eu sa ma plang de aglomeratie pe autostrada Bucuresti-Brasov, dar stai, ce sa vezi, ca eu fac asta stand 2 ore la coada intre Comarnic si Sinaia pe non-autostrazi.
Mai postati va rog, cei care traiti in lumea civilizata, invatati-ne cum trebuie halite aceste taxe.

View Postedit, on 28 October 2019 - 08:27, said:

@PIMP

Mi se pare mai logic cum am spus eu. iti iei masina noua, nu ai costuri pt reparatii...chiar asa a si fost in cazul meu. doar revizii.
daca te arunci la un premium sh, euro 4, evident ca masina aia cere bani la nivelul unei masini premium, chiar daca tu ai dat putin pe ea, si te poate goli de mii de euro annual sau mergi cu rotocoale de fum dupa tine si/sau o lasi la nivelul tehnic in care devine o bomba pe roti in traffic.

iti dau dreptate ca acea taxa nu are de-a face cu oxigenul, ci e doar o modalitate de a face rost de bani, insa ceva trebuie facut si la noi.

Personal, nu as da voie la import de sh-uri mai jos de euro 5. Sau as da voie si la euro 4, insa cu taxe de la 1000 de euro in sus


Si daca aveai un non-premium euro2, sa zicem un Opel Astra, si nu ai face parte din categoria aia de cocalari cu care tot insistati aiurea, si ai avea un venit de 2000 de lei pe luna, ia zi-mi cum ai proceda sa schimbi masina in 2 luni, cu una euro 5? Nu de alta, dar euro3 si 4 urmeaza si ele sa fie taxate si interzise, deci nu ar avea rost sa scapi de euro2 si sa iei euro4, nu?
Nu inteleg de ce tot se insista cu cocalarii si parvenitii, cand de fapt marea majoritate a celor ce detin euro3 si 4 sunt oameni normali, cu servicii, cu facturi de platit si cu masini nicidecum "premium", ci marci de volum, diverse, atat cat si-au putut permite.
Iar cei ce sustineti ca se poate circula cu mijloacele de transport in comun, as dori sa stiu unul care locuiesti in prelungirea Ghencea si lucreaza in Otopeni, cum ar trebui sa procedeze ca sa nu mai polueze cu masina euro2/3 din dotare?

View Postedit, on 28 October 2019 - 08:27, said:

@PIMP

Mi se pare mai logic cum am spus eu. iti iei masina noua, nu ai costuri pt reparatii...chiar asa a si fost in cazul meu. doar revizii.
daca te arunci la un premium sh, euro 4, evident ca masina aia cere bani la nivelul unei masini premium, chiar daca tu ai dat putin pe ea, si te poate goli de mii de euro annual sau mergi cu rotocoale de fum dupa tine si/sau o lasi la nivelul tehnic in care devine o bomba pe roti in traffic.

iti dau dreptate ca acea taxa nu are de-a face cu oxigenul, ci e doar o modalitate de a face rost de bani, insa ceva trebuie facut si la noi.

Personal, nu as da voie la import de sh-uri mai jos de euro 5. Sau as da voie si la euro 4, insa cu taxe de la 1000 de euro in sus


Si daca aveai un non-premium euro2, sa zicem un Opel Astra, si nu ai face parte din categoria aia de cocalari cu care tot insistati aiurea, si ai avea un venit de 2000 de lei pe luna, ia zi-mi cum ai proceda sa schimbi masina in 2 luni, cu una euro 5? Nu de alta, dar euro3 si 4 urmeaza si ele sa fie taxate si interzise, deci nu ar avea rost sa scapi de euro2 si sa iei euro4, nu?
Nu inteleg de ce tot se insista cu cocalarii si parvenitii, cand de fapt marea majoritate a celor ce detin euro3 si 4 sunt oameni normali, cu servicii, cu facturi de platit si cu masini nicidecum "premium", ci marci de volum, diverse, atat cat si-au putut permite.
Iar cei ce sustineti ca se poate circula cu mijloacele de transport in comun, as dori sa stiu unul care locuiesti in prelungirea Ghencea si lucreaza in Otopeni, cum ar trebui sa procedeze ca sa nu mai polueze cu masina euro2/3 din dotare?
3

#60 User is offline   edit 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1366
  • Joined: 26-June 08
  • Gender:Male

Posted 28 October 2019 - 11:26

@cavaliere, din pozitia ta, ai dreptate. Insa este foarte greu sa diferentiezi niste masini, pt ca ar insemna sa le iei pe toate "la mana" si sa decizi ca a ta desi este euro 3 nu polueaza, iar a aluia e distrusa.

Legislatia noastra e praf in toate aspectele.

In vest daca mergi cu e90-ul cu rotocoale de fum dupa tine, in maxim cateva zile ti-o scot autoritatile din uz si iti dau si o amenda de 1000 de euro. Practic, nici nu ai curaj sa umbli la motor de frica sau, daca ai o problema tehnica dar roata totusi se invarte, tot de frica, nu ai curaj sa iesi cu ea pe strada.

Sau nu de frica, ci din bun simt si spirit civic, ceea ce noi nu avem.


@later edit.


cavaliere,

Cand ai 2000 de lei, nu iti iei masina. Nu toti trebuie sa avem masini. La sfarsitul lui 2008, cand a venit criza, am ramas somer pt 9 luni de zile. Am trecut de la Audi A4, masina noua, la tramvai si nu am murit. Apropo, m-am si cacat pe mine in tramvaiul 41 ca m-a prins o problema intre statii. Deci, de la masina premium pe care o porneam si o opream cand voiam eu si unde voiam eu, am ajuns fix ca un boschetar de care ti-e scarba, cacat pe el in tramvai, ca nu era tramvaiul meu sa il opresc acolo unde m-a luat nevoia.


si sunt de accord ca nu se va face nimic cu acei bani incasati, ci fie vor fi fie furati, fie vor fi irositi prin investitii fara sens sau in directii spre care nu este cazul.

This post has been edited by edit: 28 October 2019 - 11:53

4

Share this topic:


  • 10 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro