Jump to content

Bmw 320d , 163 cp, fum la ralanti.


Recommended Posts

Imi poate spune cineva , care s.a lovit de problema asta ? Corectii injectoare in parametrii.. consum de ulei undeva la 0.5 in 10000-12000 de km... Nu cred ca injectorul respectiv e problema deoarece am avut unul cu corectie +4, motorul mergea la fel ca acum cand l.am schimbat si fumul tot a fost, la fel de mult... Problema e ca fumul apare tot timpul chiar cu motorul la 90 de grade.. nu miroase a ulei ars .. e tot ceva din ardere , aer . Maf.u e schimbat..

Deci nu scap de el, compresie este pe toti cilindrii. Miroase tot a motorina nearsa, ma gandesc la un aditiv pentru motorina ? Momentan, pana ajung la un banc de test.. nu pricep de unde e problema acolo de nici o culoare.. incerc sa ii dau de cap de 70k ..

S.a lovit cineva de problema asta ? Dpf.u e anulat pe masina asa din germania .. deci asa am luat.o cu problema asta si asa merge de atunci fara nici o problema..

 

 

https://youtu.be/VHkSYXIlFnwc98abdcfa3d7b65a1088087402b63730.jpg

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Imi poate spune cineva , care s.a lovit de problema asta ? Corectii injectoare in parametrii.. consum de ulei undeva la 0.5 in 10000-12000 de km... Nu cred ca injectorul respectiv e problema deoarece am avut unul cu corectie +4, motorul mergea la fel ca acum cand l.am schimbat si fumul tot a fost, la fel de mult... Problema e ca fumul apare tot timpul chiar cu motorul la 90 de grade.. nu miroase a ulei ars .. e tot ceva din ardere , aer . Maf.u e schimbat..

Deci nu scap de el, compresie este pe toti cilindrii. Miroase tot a motorina nearsa, ma gandesc la un aditiv pentru motorina ? Momentan, pana ajung la un banc de test.. nu pricep de unde e problema acolo de nici o culoare.. incerc sa ii dau de cap de 70k ..

S.a lovit cineva de problema asta ? Dpf.u e anulat pe masina asa din germania .. deci asa am luat.o cu problema asta si asa merge de atunci fara nici o problema..

 

 

https://youtu.be/VHkSYXIlFnwc98abdcfa3d7b65a1088087402b63730.jpg

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

 

Fumul pare albastrui adica ulei ars. Daca tu zici ca e alb e posibil sa fie antigel ars asta inseamna _chiulasa_ crapata sau garnitura de la _chiulasa_. Tremura la rece ?

Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc oare trebuie sa fie doua cu + si doua cu - ? La injectoare ?

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

Nu tremura ... nimic . Ulei este deci nu completez . Antigel nu pierde nicaieri, e putin albastrui fumul

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Edited by valex9812
Link to comment
Share on other sites

Ma gandesc oare trebuie sa fie doua cu + si doua cu - ? La injectoare ?

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

Nu tremura ... nimic . Ulei este deci nu completez . Antigel nu pierde nicaieri, e putin albastrui fumul

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

 

Fumul arata ca la masinile ROMAN cu motorina la galeata :)))

Link to comment
Share on other sites

Ba da , dar sincer ma gandeam ca face la rece de la bujii si releu defect , am luat.o acum 4 ani . Ma gandesc sa ma duc la un service Bosch sa verific injectoarele , ma gandesc ca tot de acolo e problema mea ... altceva nu vad ce . Soft.ul e ok facut a fost verificat la MaxxPerformance , tot acestia au mai facut dpf off fara probleme de genul cu fumul..

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Am vazut si eu asta azi , dpf off , cat off , soft stage 1 , la un golf 6 de 110 cp care nu dadea gram de fum , dar din pasiune s.a modificat. Acuma are downpipe , finala modificata , soft , da fum la relanti exact ca masina mea cu miros intepator . Cred ca asta e problema , ma gandesc eu din cauza ca e scos catalizatorul... eu cred ca il pun la loc , se poate separat de dpf ?

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Verificat corectii aseara dupa un drum de 200 de km, injectoarele erau cam Cyl 1 : -1.03

Cyl 2 :- 0.2

Cyl 3 : +1.3

Cyl 4: -0.1

Ceva de genu. Nu trebe sa fie 2 cu + si doua cu -? Imi explica si mie cineva daca e cu + baga prea multa motorina ? Daca e cu - baga prea mult sau care e faza aici? . Am schimbat injectoru de pe cyl 1 pentru ca avea corectie +4. Acuma mutandu.se corectia pe cyl 3.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Edited by valex9812
Link to comment
Share on other sites

Am aici o testare. Prima problema a injectoarelor . Problema injector cyl 1 inainte de inlocuire . Cu corectia: Cyl 1 3.5

Cyl 3 : 0.46

Cyl 2 : -2:15

Cyl 4 : -2.13

 

Dupa inlocuire sta cam asa : Cyl 1 : -0.47

Cyl 3 : +0.96

Cyl 2 : -0.25

Cyl 4 : -0.19

 

Asta in vara , acum cyl 3 e undeva la 1.3/1.4 si cyl 1 observ ca compenseaza cu -1 si restu cu cate -0.2/-0.3. Deci sa schimb 3 ? Asta e singura varianta din ce inteleg eu... vroiam doar sa atiu daca sunt colegi care s.au mai lovit sa imi zica experientele lor, mai invat si eu de pe acolo :D

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Edited by valex9812
Link to comment
Share on other sites

Stiu ce zici dar am nevoie de masina momentan, daca inlocuiesc direct injector dureaza 1 ora maxim si pot pleca .. 1 e scos oricum din ecuatie , deja am reconditionat unul care il aveam eu acasa , o sa il pun curand pe ala sa vad daca nu.si revin.. daca nici asa . Le scot si le duc cand o sa pot sa raman fara masina. Momentan se poate strica ceva daca circul asa ?

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Problema aproape rezolvata. O sa postez ce am constat poate se mai lovesc persoane de problema. Deci masina din semnatura bmw 320d, 163 cp cu dpf off ( nu facut de mine ) .

 

Astazi am observat ca masina mea dupa ce am circulat cu ea la 80de grade nu scoate fum deloc la relanti, nu era deloc deloc asa ca ma duc dupa inpa , pun inpa :

Corectii : Cyl 1 : -0.32

Cyl 3 : +0.58

Cyl 2 : - 0.36

Cyl 4 : + 0.44

Nu aveam fum deloc la relanti ,nu mai mirosea nimic intepator , totul bine , nu se vedea nici cu camera de telefon pusa in fata tobei .

 

Dupa ce accelerez putin masina (2000-3000 rpm) , corectii aproape de 0 in accelerare , pe loc. Scade iar la relanti,dupa accelerari din nou se schimba corectia :

 

Cyl 1: -0.6

Cyl 3 : + 1.1

Cyl 2: -0.3

Cyl 4: -0.16

 

Pur si simplu crestea corectia pe 3 trrptat, a inceput sa urce dupa stat la relanti la 0.8 , se vedea doar putin putin fum dar nu mirositor , cum tot crestea corectia pe 3 , tot mai tare se vedea , dupa ce a ajuns la 1.1-1.2 pur si simplu se vedea fumu din nou si mirosea din nou groaznic . Doar in idle se imtampla asta ca daca o tin accelerata si pun mana nu miroase intepator nimic. Deci concluzie ? Injectorul 3 cu problema , azi trimit la buzau la reconditionat un injector care il aveam pe masina si l.am fost schimbat in trecut . ( cu corectie +4 , era pe cyl 1. ) . Acum o sa.l pun inapoi , codez cand o sa vina si o sa vedem ce se intampla si daca mai apare problema. Sper sa fie asta rezolvarea. Momentan sunt incantat ca i.am dat de cap si pare plauzibila toata treaba :)).

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Edited by valex9812
Link to comment
Share on other sites

Problema aproape rezolvata. O sa postez ce am constat poate se mai lovesc persoane de problema. Deci masina din semnatura bmw 320d, 163 cp cu dpf off ( nu facut de mine ) .

 

Astazi am observat ca masina mea dupa ce am circulat cu ea la 80de grade nu scoate fum deloc la relanti, nu era deloc deloc asa ca ma duc dupa inpa , pun inpa :

Corectii : Cyl 1 : -0.32

Cyl 3 : +0.58

Cyl 2 : - 0.36

Cyl 4 : + 0.44

Nu aveam fum deloc la relanti ,nu mai mirosea nimic intepator , totul bine , nu se vedea nici cu camera de telefon pusa in fata tobei .

 

Dupa ce accelerez putin masina (2000-3000 rpm) , corectii aproape de 0 in accelerare , pe loc. Scade iar la relanti,dupa accelerari din nou se schimba corectia :

 

Cyl 1: -0.6

Cyl 3 : + 1.1

Cyl 2: -0.3

Cyl 4: -0.16

 

Pur si simplu crestea corectia pe 3 trrptat, a inceput sa urce dupa stat la relanti la 0.8 , se vedea doar putin putin fum dar nu mirositor , cum tot crestea corectia pe 3 , tot mai tare se vedea , dupa ce a ajuns la 1.1-1.2 pur si simplu se vedea fumu din nou si mirosea din nou groaznic . Doar in idle se imtampla asta ca daca o tin accelerata si pun mana nu miroase intepator nimic. Deci concluzie ? Injectorul 3 cu problema , azi trimit la buzau la reconditionat un injector care il aveam pe masina si l.am fost schimbat in trecut . ( cu corectie +4 , era pe cyl 1. ) . Acum o sa.l pun inapoi , codez cand o sa vina si o sa vedem ce se intampla si daca mai apare problema. Sper sa fie asta rezolvarea. Momentan sunt incantat ca i.am dat de cap si pare plauzibila toata treaba :)).

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

Asteptam rezultatul, sa ne ti la curent.Mor de curiozitate sa aflu care e problema.Eu deja m-am dat batut.Daca se doveste a fi de la injectoare le reconditionez pe toate 4 numa sa fie problema rezolvata.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.