Jump to content

Vreau sa-mi cumpar un E39


Itarachiu

Recommended Posts

Masina este ok, ba chiar mai ok decat ce am vazut pe la nemti la banii astia. Cum adica am pe viata tva si taxe vamale, poti dezvolta putin mai mult?

Unde am spus eu "pe viata"?

La inmatriculare, ai de plata TVA si Taxe Vamale!

Edited by adi v
Link to comment
Share on other sites

Unde am spus eu "pe viata"?

La inmatriculare, ai de plata TVA si Taxe Vamale!

 

Scuze, citeam in alta parte altceva, m-am incurcat in tab-uri. Vad acolo pe postare ca e cam complicat cu inmatricularea. Nu inteleg de ce nu o inmatriculeaza el si sa o vanda asa dup-aia, daca era inamtriculata acuma plecam dupa ea sa o vad. Pai daca e de platit taxa vamala la ea... o sa te sape de bani la inmatriculare.

EDIT: Da, m-ai caut la nemti, pana la urma cum zicea si cineva mai sus o sa mai uit si la <200k km, propietar neamt, 525i... si cam asta e... rabdare...

Edited by Itarachiu
Link to comment
Share on other sites

Da, benzinare nici atat.

 

E46 FL, spre surprinderea mea am vazut si pe strazi in germania. Explicatia ar fi ca a fost un model reusit si f vandut.

 

 

Se gasesc si e39 ok, dar tre sa stai geana cu ochii pe toate site-urile/grupurile.

 

Mik15 de aici de pe forum si-a luat un 520i facelift saptamana trecuta. Masina intretinuta (are ceva mai multi km), dar f placuta si ok la condus.

Link to comment
Share on other sites

Scuze, citeam in alta parte altceva, m-am incurcat in tab-uri. Vad acolo pe postare ca e cam complicat cu inmatricularea. Nu inteleg de ce nu o inmatriculeaza el si sa o vanda asa dup-aia, daca era inamtriculata acuma plecam dupa ea sa o vad. Pai daca e de platit taxa vamala la ea... o sa te sape de bani la inmatriculare.

EDIT: Da, m-ai caut la nemti, pana la urma cum zicea si cineva mai sus o sa mai uit si la <200k km, propietar neamt, 525i... si cam asta e... rabdare...

Tva+taxe vamale inseamna 29% din pret de vanzare, este un pic de alergatura in plus, tu stii mai bine...

Link to comment
Share on other sites

Ca si info sa stii ca nu prea mai sunt multe e39 pe strazi, mai degraba e46 vezi.

Deci si la vanzare vor fi putine spre deloc.

Ma refer la un 2.5 bun.

 

Bafta la cautat si gasit!

 

Am avut e46 din 2010 pana in 2016, 318d-u care e un tractoras. Vreau neaparat e39, benzina... neaparat! E60-u iese din discutie, nu-mi place interiorul.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Mai revin odata!

 

Deci, dupa niste timp investit citind daca se merita sa cumpar un E39 cu km putini pe bani mai multi, am ajuns la concluzia ca nu prea. Acest model are mari probleme cu rugina, nimeni nu a specificat aici. Pe forum-urile de prin afara am gasit si oameni care se plang ca le-au tinut in garaj de ex M5 cu 50k km cu gauri in prag. Asa ca m-am decis sa ma uit la e60, caruia ii urasc interiorul dar am sa ma obisuiesc cu el, nu prea am de ales. Ala cica nu rugineste, ramane de vazut.

 

O alta problema ar mai fi ca majoritatea e39 sunt euro3. Acum am vazut ca inamtricularea costa 1500 euro?

 

Azi a aparut acest anunt care iar m-a facut sa ma sucesc.

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=291250278&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=20&maxFirstRegistrationDate=2003&maxMileage=200000&minFirstRegistrationDate=2001&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=6bd7c3d0-cdb2-e8e5-d3af-5c1ce785630a

 

O masina tipla, exact cum o cautam. Deci rog pe cineva sa confirme daca sa imatruclez o masina ca asta euro 3 costa 1500 de euro. Daca da, o sa merg pe e60, am vorbit deja neamt-ul. La sfarsitul lunii ma duc dupa ea. Masina este asta.

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=289040006&adLimitation=ONLY_FSBO_ADS&categories=Limousine&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&interiorTypes=FABRIC&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelDescription=523&makeModelVariant1.modelGroupId=22&maxFirstRegistrationDate=2009&maxMileage=200000&minFirstRegistrationDate=2006&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=creationTime&sortOption.sortOrder=DESCENDING&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&searchId=0c9a32a2-cea0-280f-4a81-bf255709bceb

Link to comment
Share on other sites

E60-ul din link e scump pentru ce ofera. E cheala masina si are si ceva km pentru pretul ala. Usa spate dreapta revospita. Nu e ca si cum e masina de colectionari, pretul mi se pare nejustificat.

 

Da in spate a fost lovita l-am intrebat si eu si mi-a confirmat, a fost si ea printesa candva. Pretul este da un pic cam mare, dar din nefericire cautarea mea detaliata pe mobile cu optiunile care le vreau adica sa NU aibe piele(cum multi cauta), si motorizarea aia, imi gaseste doar 11. Din 11 mi-au placut doar vreo 3, iar din 3 doar cu asta m-am putut intelege. Daca mai apare ceva intre timp pana la sfarsitul lunii, daca nu am sa o cumpar pe asta.

Link to comment
Share on other sites

Nu mai exista taxa auto de vreo 2 ani :)

 

Iti iei E60 facelift la banii aia...7500euro

 

Pai si atunci unde naiba verific cat costa sa inmatriculez o masina euro 3? Eu am cautat pe google calculator inmatriculare masina. Tu zici ceva. Site-ul ala zice ceva... care naiba e adevarul? :))

Link to comment
Share on other sites

Te costa la fel cat costa sa inmatriculezi o masina euro 6d sau euro1.

Daca vrei sa circuli cu ea in Bucuresti, din martie va trebui sa platesti vignieta oxigen care difera in functie de norma de poluare.

Daca nu vrei sa circuli cu ea in Bucuresti, e valabil primul rand din postul asta.

Sau poti sa crezi site-ul care coteaza 1€ la 4,44 lei...poate stiu ei ceva ce noi si BNR nu am aflat inca :D.

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ba baieti!

 

Dupa 1 an, revin si eu :))

 

Tocmai ce am primit confirmarea din Germania ca au intrat banii pt un e39 525i din 2002. Dupa 2 tentative in Romania de a cumpara una dauna totala iar a 2-a a vrut sa ma faca la acte + 2 tentative de la dealeri nemti cu reputatie din Germania cu km modificati si minciuni sau evitat de raspunsuri la intrebarile mele, am luat in sfarsit! Deci a durat 1 an minus perioada de izolare, deci cam 6 luni sa gasesc ce am vrut eu.

 

Are 231000 km, verificati si la reprezentanta cu majoritatea servisarilor la BMW + carte service. A costat 3100 de euro, platforma si inmatriculatul o sa ma sara poate unpic peste 1000. E mult, e putin... aia e.

 

Masina este argintie, lifestyle edition, 525i 12/2002, si are asa, cutie automata, trapa, pachet sport, piele partiala, comenzi pe volan, senzori fata spate, perdeluta acea electrica pe spate, suspensia sport.

 

Partea proasta este ca are un pic de rugina la butonul de la portbagaj.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ba baieti!

 

Dupa 1 an, revin si eu :))

 

Tocmai ce am primit confirmarea din Germania ca au intrat banii pt un e39 525i din 2002. Dupa 2 tentative in Romania de a cumpara una dauna totala iar a 2-a a vrut sa ma faca la acte + 2 tentative de la dealeri nemti cu reputatie din Germania cu km modificati si minciuni sau evitat de raspunsuri la intrebarile mele, am luat in sfarsit! Deci a durat 1 an minus perioada de izolare, deci cam 6 luni sa gasesc ce am vrut eu.

 

Are 231000 km, verificati si la reprezentanta cu majoritatea servisarilor la BMW + carte service. A costat 3100 de euro, platforma si inmatriculatul o sa ma sara poate unpic peste 1000. E mult, e putin... aia e.

 

Masina este argintie, lifestyle edition, 525i 12/2002, si are asa, cutie automata, trapa, pachet sport, piele partiala, comenzi pe volan, senzori fata spate, perdeluta acea electrica pe spate, suspensia sport.

 

Partea proasta este ca are un pic de rugina la butonul de la portbagaj.

 

Felicitari! S-o conduci sanatos!

 

Am si eu un 520i Lifestyle edition din 2002.Este la mine de aproape 2 ani.

Iti recomand sa faci urmatoarele schimburi preventiv.Eu tocmai ce am finalizat saptamana trecuta schimbul.

 

1.PCV original BMW cu cele 4 furtunuri aferente - am optat pentru varianta climat rece

2.Set Garnituri capac tacheti, inclusiv cele 15 bucati de la suruburile de fixare - toate originale BMW ( nu te zgarci la garnituri!Eu am incercat si Elring si Victor Reinz si mi-a curs ulei la ambele)

3.De schimbat toate furtunurile de vacuum ( 3.5mm diametru interior )

4.Oringuri injectoare sus/jos

5.Garnituri admisie + curatat admisia de depuneri

6.Garnitura clapeta acceleratie + curatat clapeta

7.Curatare regulator de relanti

8.Oring tub Joja (cel care vine pe baia de ulei) + curatat corp/tub joja si schimbat oringurile de pe joja

9.Oring DISA ( vezi ca nu se potriveste de la M52 si la M54 nu exista part numnber.Mai am eu cateva bucati ca mi-am comandat sa am de rezerva - dimensiunea corecta este 51x2.5mm, material Viton sau ceva rezistent la temperaturi).De inspectat si DISA daca functioneaza corect si daca are joc la clapeta.

10.Garnitura corp filtru ulei.Aici o sa ai mult de demontat.Ideal este sa dai admisia jos pentru a schimba PCV si cu ocazia asta sa schimbi tot ce este uzat pe sub admisie.Cu admisia data jos o sa lucrezi mai usor si la demontarea corpului de la filtrul de ulei.

 

Daca schimbi garnitura de la corpul filtrului de ulei, o sa fie nevoie sa dai jos alternatorul si implicit cureaua de accesorii.Verifica starea rolelor, pompa de apa, pompa de servo, intinzatorul si chiar alternatorul daca se invarte ok sau daca sunt zgomote de la rulmenti.

La demontarea admisiei se inspecteaza vizual si cotul/burduful de cauciuc care face legatura intre debitmetru si clapeta de acceleratie/ regulator relanti.Se intampla des sa se crape/rupa la demontare.Sub admisie mai sunt niste conducte prin care circula antigelul.Sunt prinse direct de blocul motorului.Cu timpul devin foarte casante si se sparg.Daca poti, inlocuieste-le si pe alea.

 

Eu am mai schimbat toate bobinele si bujiile (BERU bobine/ NGK bujii)

 

Sunt masini foarte rezistente si te poti baza pe ele pe orice distanta dar trebuie intretinute corespunzator.Asta inseamna sa nu te uiti la bani.Iti recomand sa foloseste piese originale BMW in cazul garniturilor, oringurilor, cleme, suruburi, saibe.Nu improviza nimic!

 

Multa bafta cu masina!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Felicitari! S-o conduci sanatos!

 

Am si eu un 520i Lifestyle edition din 2002.Este la mine de aproape 2 ani.

Iti recomand sa faci urmatoarele schimburi preventiv.Eu tocmai ce am finalizat saptamana trecuta schimbul.

 

1.PCV original BMW cu cele 4 furtunuri aferente - am optat pentru varianta climat rece

2.Set Garnituri capac tacheti, inclusiv cele 15 bucati de la suruburile de fixare - toate originale BMW ( nu te zgarci la garnituri!Eu am incercat si Elring si Victor Reinz si mi-a curs ulei la ambele)

3.De schimbat toate furtunurile de vacuum ( 3.5mm diametru interior )

4.Oringuri injectoare sus/jos

5.Garnituri admisie + curatat admisia de depuneri

6.Garnitura clapeta acceleratie + curatat clapeta

7.Curatare regulator de relanti

8.Oring tub Joja (cel care vine pe baia de ulei) + curatat corp/tub joja si schimbat oringurile de pe joja

9.Oring DISA ( vezi ca nu se potriveste de la M52 si la M54 nu exista part numnber.Mai am eu cateva bucati ca mi-am comandat sa am de rezerva - dimensiunea corecta este 51x2.5mm, material Viton sau ceva rezistent la temperaturi).De inspectat si DISA daca functioneaza corect si daca are joc la clapeta.

10.Garnitura corp filtru ulei.Aici o sa ai mult de demontat.Ideal este sa dai admisia jos pentru a schimba PCV si cu ocazia asta sa schimbi tot ce este uzat pe sub admisie.Cu admisia data jos o sa lucrezi mai usor si la demontarea corpului de la filtrul de ulei.

 

Daca schimbi garnitura de la corpul filtrului de ulei, o sa fie nevoie sa dai jos alternatorul si implicit cureaua de accesorii.Verifica starea rolelor, pompa de apa, pompa de servo, intinzatorul si chiar alternatorul daca se invarte ok sau daca sunt zgomote de la rulmenti.

La demontarea admisiei se inspecteaza vizual si cotul/burduful de cauciuc care face legatura intre debitmetru si clapeta de acceleratie/ regulator relanti.Se intampla des sa se crape/rupa la demontare.Sub admisie mai sunt niste conducte prin care circula antigelul.Sunt prinse direct de blocul motorului.Cu timpul devin foarte casante si se sparg.Daca poti, inlocuieste-le si pe alea.

 

Eu am mai schimbat toate bobinele si bujiile (BERU bobine/ NGK bujii)

 

Sunt masini foarte rezistente si te poti baza pe ele pe orice distanta dar trebuie intretinute corespunzator.Asta inseamna sa nu te uiti la bani.Iti recomand sa foloseste piese originale BMW in cazul garniturilor, oringurilor, cleme, suruburi, saibe.Nu improviza nimic!

 

Multa bafta cu masina!

 

Multumesc!

 

Uite aici niste poze

 

https://postimg.cc/gallery/ScrM8nc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.