Jump to content

Vreau sa-mi cumpar un E39


Itarachiu

Recommended Posts

E o masina misto, cu o mica investitie o poti aduce in 2020, o navigatie cu android auto , camera de mers cu spatele, etc. Bine intai sa o aduci la linia de plutire dpv tehnic...

 

Exact, am gasit pe youtube Xtrons Android, e una cu ecran complet fara butoane, doar touch. Aia cred ca da cel mai bine. Cele cu butoane strica designul bordului, nu se potrivesc acolo indiferent cat de mult au incercat producatorii acestor unitati sa imite designul masinii.

 

Sa mearga ea, tehnic sa fie in ok, sa-i rezolv si rugina la butonu de portbagaj.

Link to comment
Share on other sites

Eu am android, dar parca nu-mi mai place. OE ramane OE, incercati sa tineti masinile cat mai originale, vor valora mai mult pe viitor. Mai ales ca vorbim de un 2.5i, care poate totusi va ramane un young/old timer apreciat.

 

M5-urile deja se apreciaza (ca preturi merg in sus).

 

Asta e singura modificare pe care i-o fac masinii, o unitate android, upgrade la boxe, ca sa nu ma intind cu subwoofere, niste folii pe spate si cam atat. O sa ramane stock in rest, masina e frumoasa pentru mine asa cum e.

 

Casetofonul acela il pastrez.

Edited by Itarachiu
Link to comment
Share on other sites

E39 :thumbsup: masina facuta de mecanici si ingineri, nu de frizeri gay care-ti zic sa nu bei antigelul! As lua 525i manuala, insa consuma mult sa stii. E 6 in linie aspirat, insa e robust si duce mult acel motor.

 

Mi-am asumat asta de cand m-am hotarat sa merg pe 2.5 benzina. Daca luam diesel faceam economie cat o cafea la mall la un plin.

Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca bei cafele foarte scumpe. Masina o sa consume dublu fata de un diesel. Dar, merita.

 

Sfatul meu este sa nu astepti ca mine luni de zile si sa-ti cumperi o diagnoza rapid cu care sa inveti sa diagnostichezi motorul. El este deosebit insa, la anii astia si la km parcursi, ma indoiesc ca este perfect. Vezi cu diagnoza ce are si ceri sfaturi aici de la cei care se pricep.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Inseamna ca bei cafele foarte scumpe. Masina o sa consume dublu fata de un diesel. Dar, merita.

 

Sfatul meu este sa nu astepti ca mine luni de zile si sa-ti cumperi o diagnoza rapid cu care sa inveti sa diagnostichezi motorul. El este deosebit insa, la anii astia si la km parcursi, ma indoiesc ca este perfect. Vezi cu diagnoza ce are si ceri sfaturi aici de la cei care se pricep.

 

Am deja cablu si ISTA :thumbsup:

 

Referitor la consum, costul de intretinere consumabile + consum de combustibil benzina vs diesel cand tragi linie anual, iesi tot p-acolo.

Link to comment
Share on other sites

Da, avand in vedere ce se poate strica la un diesel, cand tragi linie sunt cam la fel. Dar si M54 poate manca ulei.. sunt multe ce pot fi puse in balanta.

 

Cred ca INPA merge mai bine pe e39, decat ISTA.

 

Ma, eu am avut e46 318d de 2l timp de 6 sau 7 ani. Si aveam consum de motor pe benzina in oras la tractoras. La drum lung lua 6,5, dar in oras iarna la drumuri de 2km aveam consum 25, sau vara cu aer conditionat sarea de 12 lejer in Constanta unde locuiesc. Tampoanele la 318d le schimbam la schimb de ulei aproape, se rupeau in continuu. Cand luasem masina prin 2009 sau 2010 parca era motorina 4 lei, atunci da, era economie.... acuma... Suntem pe planeta pamant si nimic nu este ieftin.

EDIT: Pe bord mie imi arata 8... da la pompa nu mai era 8 :))

 

Am sa incerc si INPA :thumbsup:

Edited by Itarachiu
Link to comment
Share on other sites

Acuma, nici sa nu exageram, eu la 520d nu am avut niciodata in aglomeratie bara la bara, consum mai mare de 10%. Sunt totusi motoare de generatie veche, cu putere mai mica (ardere mai putina). Iar la drum intins, am facut N consumuri, intre 5.5 si 6.5 (pe autostrada tinuta la 150), depinde de talpa.

 

Dar repet, fiind masini vechi, la un diesel are ce sa pice, fiind motoare mai complexe si toate anexele uzate.

 

LE: Cu siguranta ai avut dereglata pompa, era motorul cu VP44 (ca si 520d-ul meu de altfel). Trebuia verificata de cineva care stie. Eu n-am avut astfel de consumuri.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Acuma, nici sa nu exageram, eu la 520d nu am avut niciodata in aglomeratie bara la bara, consum mai mare de 10%. Sunt totusi motoare de generatie veche, cu putere mai mica (ardere mai putina). Iar la drum intins, am facut N consumuri, intre 5.5 si 6.5 (pe autostrada tinuta la 150), depinde de talpa.

 

Dar repet, fiind masini vechi, la un diesel are ce sa pice, fiind motoare mai complexe si toate anexele uzate.

 

LE: Cu siguranta ai avut dereglata pompa, era motorul cu VP44 (ca si 520d-ul meu de altfel). Trebuia verificata de cineva care stie. Eu n-am avut astfel de consumuri.

 

Nu stiu ce avea dar cat am detinut eu masina, nimeni nu mi-a rezolvat problema cu scuturatul motorului la oprire si vibratiile la relantii. M-am plimbat cu ea din experti in experti, ca e diesel, ca e boala lor, ca e volanta, ca nu e distributia pusa bine, ca e un injector... pe tester nu zicea nimic. Am facut 90k km cu ea cat am tinut-o, ce imi picase la ea fusese pompa de motorina care a costat vreo 2000 de lei reconditionarea, in rest doar consumabile. AA si un furtun de la turbina de nu ii mai dadea voie sa urce mai mult de 130 sau 140, nu mai tin minte exact... o calcai si nu urca mai mult.

Link to comment
Share on other sites

Pai pompa aia reconditionata, nu a fost reglata cum trebuie (avansul se regleaza cu DIS parca, nu mai stiu). Asta daca inainte aveai consum ok. Daca mereu ai avut consum mare, asta e, te-ai obisnuit :))

 

Motorul mergea la fel si inainte sa pice si dupa pompa. Deci :pardon: . Aia e... am scapat de tractoras. Acuma o sa-mi manance zilele asta pe benzina :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ba baieti!

 

Mi-a ajuns cotetul cu platforma.

 

Am mai indentificat niste problemute :rolleyes:

 

1. Check engine aprins, din pozele de la dealer nu era aprins. Sper ca are vreo legatura cu condensul pentru ca mai are benzina in ea de 60 km range. Am incercat sa ma conectez cu ISTA nu merge, mai insist maine.

2. Inceput de rugina la prag pasager intre usa si aripa fata fix pe crapatura la suprafata pragului are acolo o bula cat 2 varfuri de ac, rugina la un surub si a prins putin si din tabla masinii la roata de rezerva. Maine pe zi o sa incerc sa am bag sub ea cat pot sa vad pragurile, cu mana nu se simte nimic suspect.

3. Amortizoarele capota si portbagaj duse.

4. Lipseste lanterna :shifty:

5. Transpiratie la busonul de la servo.

6. Capacul de la scumiera este desprins.

 

In rest motorul merge super(nu am numere inca si am mers doar 100 de metrii in spatele blocului prin parcare). Toate butoanele, geamuri, optiuni, functioneaza. Discurile pe spate cred ca sunt noi ca nu au cant deloc, alea de pe fata au inceput de cant. Mici belituri pe elemente, ciobituri etc. In rest chiar se prezinta bine cotetul. Mai ramane de vazut de mai descopar :))

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am android, dar parca nu-mi mai place. OE ramane OE, incercati sa tineti masinile cat mai originale, vor valora mai mult pe viitor. Mai ales ca vorbim de un 2.5i, care poate totusi va ramane un young/old timer apreciat.

 

M5-urile deja se apreciaza (ca preturi merg in sus).

 

De acord. Un android adaugat pe orice masina, desi la prima vedere iti ia ochii, cu timpul devine obositor.

Eu am tinut o saptamana o unitate si am vandut-o.

 

Desi spectaculoasa ca functionalitate, controlul nu e ca la o unitate OE, ecranul e foarte reflectiv si ziua nu vezi nimic in el, iar integrarea nu e cea mai buna.

Si mie mi se pare, mai ales la o masina clasica, de tip E39, ca nu-si are locul o unitate de genul.

 

Dar fiecare cu ce ii place.

Link to comment
Share on other sites

Mai bine sa stii toate benzinariile decat toate service-urile cu un diesel vechi de 20 ani.

 

525d din semnatura are 611k km si merge perfect, dar a fost foarte bine intretinuta. Alegerea diesel/benzina tine mai mult de preferinte personale si de tipul de drum pe care il faci mai des - nu are nici o legatura cu fiabilitatea.

 

Cred ca mitul asta ca "motoarele diesel sunt mai putin fiabile" are urmatoarele posibile explicatii: statistic in europa exista mult mai multe masini pe motorina in circulatie decat pe benzina si motoarele diesel sunt preferatele soferilor pentru care masina e un simplu mijloc de transport - partea tehnica nu exista, iar acest tip de soferi au obiceiul de a neglija masinile.

 

Din punct de vedere mecanic, un motor diesel este mult mai robust decat unul pe benzina, desi este mai complex, dar din experienta personala ambele sunt la fel de fiabile / problematice cand sunt intretinute sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.