Jump to content

Suspensie pneumatica 525d Touring


hf_now

Recommended Posts

Buna seara !

 

Detin un E39 525d touring facelift echipat cu suspensie pneumatica.

 

De ieri am observat ca partea dreapta spate sta putin mai jos decat partea stanga. (Nu e picata de tot ,dar e vizibil mai jos)

 

Din cate stiu compresorul ar trebui sa lucreze doar daca e supraincarcata masina sau daca sta o perioada mai lunga de timp pe dreapta.... al meu lucreaza si in mers cateodata de cand e mai lasata.

 

Din ce am discutat cu unii, 99% e sparta perna, dar daca ar fii sparta, dimineata nu ar trebuii sa fie jos de tot ? (Compresorul nu baga aer daca e oprita masina deci ar trebui sa pice de tot logic)

 

M-au mai sfatuit altii sa trec pe suspensie noarmala ca e mai ieftin.

 

Intreb acum ca prostu' : Cat de ieftin e sa faci operatiunea asta ?

 

Multumesc pentru atentie.

 

Seara placuta !

Edited by hf_now
Link to comment
Share on other sites

S-a nu mai deschid un alt subiect nou legat de pernele de aer o sa postez si eu aici

Detin de cateva saptamani un F11 520 cu perne de aer pe spate...In doua randuri mi s-a intamplat ca brusc masina sa incepa sa "topaie" pe sosea de nu puteam sa merg cu mai mult de 70-80Km/h, la fel de subit isi revenea dupa 3-4 minute. In timpul nebuniei am observat ca era aprins in bord semnul ala cu 3 omuleti.Mentionez ca pernele sunt noi, puse de fostul propietar cu aprox.3 luni in urma,lucru confirmat si de mecanic cand a ridicat-o pe elevator pentru schimbul filtrului de combustibil.Ma gandesc sa nu fie vre-o supapa ceva de la compresor. Aveti vreo ideie ce ar putea fi ?

Edited by boldor
Link to comment
Share on other sites

Deci e perna sparta dupa simptome ?

 

Se poate testa, nu stiu exact cum, cu apa si sapun. Spartura poate fi f mica, incearca s-o lasi cateva zile nemiscata si o sa vezi ca se lasa.

 

Nu cred ca e mai ieftin sa treci pe supsensie arc/amortizor. Las-o asa ca e ok. Un amortizor de spate de e39 touring, are pretul mediu pe la 500 ron (sachs/bilstein).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ai rezolvat problema? am accesi problema, se lasa si se ridica in mers, iar cand lucra compresorul se aude din masina. Am facut un test cu niste prieteni, dupa ce s-a ridicat masina s-au pus doi prieteni in portbagaj, cca 170kg impreuna, iar masina s-a lasat jos de tot, timp in care se auzea comresorul dar nu a mai putut ridica masina decat cand cei doi s-au dat jos. O fi gata compresorul?

S-a nu mai deschid un alt subiect nou legat de pernele de aer o sa postez si eu aici

Detin de cateva saptamani un F11 520 cu perne de aer pe spate...In doua randuri mi s-a intamplat ca brusc masina sa incepa sa "topaie" pe sosea de nu puteam sa merg cu mai mult de 70-80Km/h, la fel de subit isi revenea dupa 3-4 minute. In timpul nebuniei am observat ca era aprins in bord semnul ala cu 3 omuleti.Mentionez ca pernele sunt noi, puse de fostul propietar cu aprox.3 luni in urma,lucru confirmat si de mecanic cand a ridicat-o pe elevator pentru schimbul filtrului de combustibil.Ma gandesc sa nu fie vre-o supapa ceva de la compresor. Aveti vreo ideie ce ar putea fi ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.