BMWClub: Lecție pentru seria 3 - BMWClub

Jump to content

  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Lecție pentru seria 3 Cumpărare seria 3

#21 User is offline   Luca77 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 08-October 19

Posted 04 November 2019 - 17:31

View PostP.I.M.P., on 04 November 2019 - 14:20, said:

Cu ce e mai bun cavaliere in afara de performante?

Cu distributia din carton, cu pompa de ulei, cuzineti care pleznesc, EGR care ia foc?

2.0d al unui coleg de pe forum, N47: https://ibb.co/hLj75M7

Sa nu mai zic ca iarna e diferenta de la cer la pamant intre incalzirea unui M47, si N47 (care avand blocul din aluminiu, pierde caldura precum un calorifer).

Bravo pimp, explicatii pertinente, poate asa e mai simplu de inteles si pentru altii!
-1

#22 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4244
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 04 November 2019 - 17:52

320d frate, parca imi aduc aminte si acum, un e46 320d era o masina super super, e90 320 f30 320d :sorry:
0

#23 User is offline   m15a 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 103
  • Joined: 24-March 17

Posted 04 November 2019 - 18:12

Tot cei care susțin că N47 e motorul mai bun - da, poate are calitățile enumerate de @cavaliere: consum redus, performanță sporită, zgomot redus. Asta e clar, se vede pe hârtie, consumul, caii putere. Dar despre fiabilitate - e clar sub M47. O fi el mai silentios - pana il acopera zornaitul de lant - atunci nu te mai bucuri de silentiozitate.


Să cumpăr o mașina la 4000 - 5000 Euro, ca apoi să dau încă o mie de euro ca să fiu sigur că nu explodează motorul mi se pare un mare fail!
0

#24 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3863
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 04 November 2019 - 18:18

View Postcavaliere, on 04 November 2019 - 16:32, said:

DE ce a fost de departe mult mai reusit la vremea lui? Ceva argumente, nu doar pentru ca ai tu unul.
Eu am avut 4 n47 la masinile din familie si cu niciul nu am avut probleme, nici racitor si egr, nici alte reparatii costisitoare.
Iar mergand comparativ cu ambele, nu sufera dubiu ca n47 este motor mai bun.


Pai ce argumente mai bune vrei ca e plin forumul de probleme. Adică negi ca exista aceste probleme?

O fi mai bun N47, mai silențios, mai puternic....dar fiabilitatea scăzută....incendii...și celelalte probleme grave il clasează mult sub M47.

Mai are și probleme de încălzire iarna...pai la M47 cu webasto, în 6 minute sta acul pe mijloc la -2 grade...ceea ce la N47 n-o sa vezi veci.
2

#25 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1651
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2019 - 18:52

View PostP.I.M.P., on 04 November 2019 - 18:18, said:

Pai ce argumente mai bune vrei ca e plin forumul de probleme. Adică negi ca exista aceste probleme?

O fi mai bun N47, mai silențios, mai puternic....dar fiabilitatea scăzută....incendii...și celelalte probleme grave il clasează mult sub M47.

Mai are și probleme de încălzire iarna...pai la M47 cu webasto, în 6 minute sta acul pe mijloc la -2 grade...ceea ce la N47 n-o sa vezi veci.


N-o sa vezi veci? Si fara webasto in cate minute se incalzeste m47? Eu la toate 4 n47 avute si toate fara webasto, dupa cateva minute aveam caldura in masina. De ce sa vorbim doar de dragul contrazicerii?
Fiabilitatea este foarte buna la n47, vezi cate milioane s-au vandut pe atatea modele. Ca posteaza cativa pe forumuri ( cand zic cativa poate inseamna si cateva zeci sau sute), asta e insignifiant raportat la cate s-au vandut in aproape 7-8 ani de fabricatie.
m47 e tractor pe langa n47, orice ati s-ar spune pe forumuri. Si distributia aia repet, nu e mare branza sa o schimbi si nici nu costa nu stiu cat. Dar vad ca uitam aici de celebrele clapete aspirate in motor la m47, curios ca doar avantajele le vedem cand vrem.
Sunt curios din cei care considera m47-le un motor mai bun decat n47, cati au avut si n47. Cred ca niciunul. Astept sa posteze si un posesor obiectiv de ambele modele, ca sigur mai sunt pe forum si din aceasta categorie.

0

#26 User is online   Godini 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 226
  • Joined: 24-September 18

Posted 04 November 2019 - 18:58

1) Masina sa o iei direct din Germania , de la vanzator neamt (e foarte important asta , fara "Ali", "Boris" ...etc)

2)Decat sa iei o masina la 200k si mai scumpa, mai bine o iei la 300-350k si mai ieftina .Deja pana la km astia , au fost rezolvare toate posibilele probleme.
Mai pregatesti 1000 eur pentru investit in ea si iesi mai bine .

3)Daca masina nu a luat foc la neamt in 350k , nu o sa ia nici la tine , stai linistit .

4)Tuv-ul sa fie cat mai recent .

Cu 5000 eur , chiar o sa iti iei un 3-ar decent din Germania , 2007-2008 si o sa vezi diferenta intre o masina vanduta in Romania si una vanduta in Germania .
Bafta!
2

#27 User is offline   Luca77 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 08-October 19

Posted 04 November 2019 - 19:27

View Postcavaliere, on 04 November 2019 - 18:52, said:

N-o sa vezi veci? Si fara webasto in cate minute se incalzeste m47? Eu la toate 4 n47 avute si toate fara webasto, dupa cateva minute aveam caldura in masina. De ce sa vorbim doar de dragul contrazicerii?
Fiabilitatea este foarte buna la n47, vezi cate milioane s-au vandut pe atatea modele. Ca posteaza cativa pe forumuri ( cand zic cativa poate inseamna si cateva zeci sau sute), asta e insignifiant raportat la cate s-au vandut in aproape 7-8 ani de fabricatie.
m47 e tractor pe langa n47, orice ati s-ar spune pe forumuri. Si distributia aia repet, nu e mare branza sa o schimbi si nici nu costa nu stiu cat. Dar vad ca uitam aici de celebrele clapete aspirate in motor la m47, curios ca doar avantajele le vedem cand vrem.
Sunt curios din cei care considera m47-le un motor mai bun decat n47, cati au avut si n47. Cred ca niciunul. Astept sa posteze si un posesor obiectiv de ambele modele, ca sigur mai sunt pe forum si din aceasta categorie.

Zi mi si mie te rog cati km ai cu n47 ele?
0

#28 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4244
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Zona metropolitana fara drumuri CT

Posted 04 November 2019 - 19:40

zi-mi si mie ai mers cu f30? daca da cum se aude sub 2000rpm?
0

#29 User is offline   Luca77 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 08-October 19

Posted 04 November 2019 - 19:44

Pe mine ma intrebi?
0

#30 User is offline   Bmwlido 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 15-September 19

Posted 04 November 2019 - 20:04

In topicul asta am vazut unul care spune ca distributia la o masina este cel mai important lucru. Doamne fereste. N47 este net superior M47, o spun din ce am testat si ce detin, nu stau acum sa intru in detalii. Pana si designul exterior, navigatia si multe altele au fost imbunatatite, nu numai motorul. Si cine a spus ca distributia la M47 nu necesita schimbare? E si aia la fel de slaba doar ca te costa mai putin sa o schimbi pt ca este mai accesibila. Daca voi aveti M47 atunci este normal sa le laudati dar eu personal nu dau 2 bani pe motorul ala. Parerea mea.

Pentru cel ce a deschis topicul: ia-ti un BMW E90 cod motor N47D20C, gasesti si la 7 mii cu distributia schimbata daca stai sa cauti
0

#31 User is offline   Luca77 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 08-October 19

Posted 04 November 2019 - 20:32

La m47 o schimbi in visurile tale, nu stiu cine ti a bagat prostie mai mare in cap, in alta ordine de idei, as vrea sa vad si eu un n47 daca ajunge la 400k km, dar nu prea cred, nu mai vorbi daca nu ai un minim de cunostinte!
-1

#32 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1570
  • Joined: 17-July 16

Posted 04 November 2019 - 20:43

Motor ca M47 nu se va mai fabrica, dau faliment cu piesele de schimb, nu ai stres cu acest tip de motor niciodata, nu stai cu frica in cur ca ramai in drum, de tras trage f. bine, consum bun, intretinere usoara. Are 3 probleme specifice dupa 100k. bujii+ releu,termostate, fulie, curatare EGR. si 1 turbina dupa 250k. in rest e tanc.Toate adunate nu fac cat 1 distributie la N47, nu mai vorbim pe racitor, galerie, pompa de ulei,cuzineti, clapete de plastic....

This post has been edited by calinus68: 04 November 2019 - 20:44

3

#33 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3863
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 04 November 2019 - 20:50

View Postcavaliere, on 04 November 2019 - 18:52, said:

N-o sa vezi veci? Si fara webasto in cate minute se incalzeste m47? Eu la toate 4 n47 avute si toate fara webasto, dupa cateva minute aveam caldura in masina. De ce sa vorbim doar de dragul contrazicerii?
Fiabilitatea este foarte buna la n47, vezi cate milioane s-au vandut pe atatea modele. Ca posteaza cativa pe forumuri ( cand zic cativa poate inseamna si cateva zeci sau sute), asta e insignifiant raportat la cate s-au vandut in aproape 7-8 ani de fabricatie.
m47 e tractor pe langa n47, orice ati s-ar spune pe forumuri. Si distributia aia repet, nu e mare branza sa o schimbi si nici nu costa nu stiu cat. Dar vad ca uitam aici de celebrele clapete aspirate in motor la m47, curios ca doar avantajele le vedem cand vrem.
Sunt curios din cei care considera m47-le un motor mai bun decat n47, cati au avut si n47. Cred ca niciunul. Astept sa posteze si un posesor obiectiv de ambele modele, ca sigur mai sunt pe forum si din aceasta categorie.


Ce căldură simți tu, e de la rezistentele de căldură de pe conductele de clima. Nu e de la motor. E ceva gen feon și se simte în primul km, depinde de gerul de afara.

În rest, nu as da 1 M47 pe 10 N47. Abia ce l-au mai rectificat cu urmașul B47.

La N47 e anul si o noua problema grava aflata. Bineînțeles ca depinde de nr de km, probabil în primii 100-150-200k km, multe nu s-au manifestat.

Oricum inițiatorul și-a făcut o părere, și cum bineînțeles nu mai găsești N47 sub 250k km, mai bine evita coșmarul asta de motor, care dacă îți face probleme devine sac fără fund (de 3 probleme mari și late știu doar eu, confirmate de n ori pe forumul asta, ce naiba tot discutam atâta).
1

#34 User is offline   Luca77 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 64
  • Joined: 08-October 19

Posted 04 November 2019 - 20:55

View Postcalinus68, on 04 November 2019 - 20:43, said:

Motor ca M47 nu se va mai fabrica, dau faliment cu piesele de schimb, nu ai stres cu acest tip de motor niciodata, nu stai cu frica in cur ca ramai in drum, de tras trage f. bine, consum bun, intretinere usoara. Are 3 probleme specifice dupa 100k. bujii+ releu,termostate, fulie, curatare EGR. si 1 turbina dupa 250k. in rest e tanc.Toate adunate nu fac cat 1 distributie la N47, nu mai vorbim pe racitor, galerie, pompa de ulei,cuzineti, clapete de plastic....

Bravo calinus, doar l ai avut acest m47, eu inca il conduc, bine zis, tanc! Ce ai acum?
0

#35 User is offline   Bmwlido 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 15-September 19

Posted 04 November 2019 - 21:01

View PostLuca77, on 04 November 2019 - 20:32, said:

La m47 o schimbi in visurile tale, nu stiu cine ti a bagat prostie mai mare in cap, in alta ordine de idei, as vrea sa vad si eu un n47 daca ajunge la 400k km, dar nu prea cred, nu mai vorbi daca nu ai un minim de cunostinte!


Ajunge lejer la 400k km daca este intretinut de unul care chiar ii pasa de masina lui nu de unul ca tine care nu cunoaste nici macar principiul de functionare al unui motor. Mi-a trecut prin mana un N47 cu 280k km de la un prieten, a avut distributia schimbata la 150k si acum trebuie schimbata din nou deci 3000 lei pentru 150k km poate este o suma de spetiat pentru tine insa nu este deloc mult pentru unul care este pasionat de masina lui per ansamblu nu doar sa se suie bemveu si sa ii dea blana. Masina de care vorbesc a fost cumparata de noua de catre el si a schimbat doar distributia 1 data, intercooler si calorifer habitaclu si bujii+ releu + revizii la fiecare 10k km , masina are acum 280k si nu mananca gram de ulei si este bestiala din toate punctele de vedere.
0

#36 User is online   Godini 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 226
  • Joined: 24-September 18

Posted 04 November 2019 - 21:01

View PostLuca77, on 04 November 2019 - 20:32, said:

as vrea sa vad si eu un n47 daca ajunge la 400k km, dar nu prea cred

Am eu , 460 k .
0

#37 User is offline   calinus68 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1570
  • Joined: 17-July 16

Posted 04 November 2019 - 21:20

View PostLuca77, on 04 November 2019 - 20:55, said:

Bravo calinus, doar l ai avut acest m47, eu inca il conduc, bine zis, tanc! Ce ai acum?

De frica motoarelor astea N 47 am trecut la Audi 2014 2l 177cp, dar tot ma mananca in cur in primavara sa-mi iau un f10 de 3l cu 1 turbina ala de 256cp.

This post has been edited by calinus68: 04 November 2019 - 21:21

-1

#38 User is offline   Bmwlido 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 15-September 19

Posted 04 November 2019 - 21:28

View Postcalinus68, on 04 November 2019 - 21:20, said:

De frica motoarelor astea N 47 am trecut la Audi 2014 2l 177cp, dar tot ma mananca in cur in primavara sa-mi iau un f10 de 3l cu 1 turbina ala de 256cp.


Ia-ti F10 si pune pe el un M47 daca iubesti motorul ala asa mult😂
Sunteti depasiti de vremuri astia care fugiti de N47 , v-ar sta bine intr-un 3ar cu 700k km
1

#39 User is offline   crazyboy 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 483
  • Joined: 01-December 13
  • Gender:Male

Posted 04 November 2019 - 21:31

@Crsss3 de ce nu iei in calcul un benzinar ? Cati km faci anual ?
0

#40 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1651
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2019 - 21:39

View PostLuca77, on 04 November 2019 - 20:32, said:

La m47 o schimbi in visurile tale, nu stiu cine ti a bagat prostie mai mare in cap, in alta ordine de idei, as vrea sa vad si eu un n47 daca ajunge la 400k km, dar nu prea cred, nu mai vorbi daca nu ai un minim de cunostinte!


Aproape toate n47 din 2008 au real 400 de mii de km, chiar daca in bord au maxim 200 250 de mii.
1

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro