BMWClub: Lecție pentru seria 3 - BMWClub

Jump to content


  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Lecție pentru seria 3 Cumpărare seria 3

#41 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3981
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 04 November 2019 - 21:40

Bmwlido, Nu e vorba de iubit, e vorba ca oamenii fug de ele ca de draq.

Și pur și simplu de stress, care e mult mai mare la n47. Și nu e doar distribuția problema, are destule.

Să-și ia fiecare ce vrea, pana la urma pe mine ma doare undeva, poate unul vrea euro 5 și nu are de ales decât N47.

Uite aici, postul asta din 2015, omul schimba motorul pentru a doua oara. Viva N47: http://www.bmwclub.r...ost__p__2248918

Postul #226, nu știu dacă duce link-ul unde trebuie.

This post has been edited by P.I.M.P.: 04 November 2019 - 21:43

-1

#42 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4422
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 04 November 2019 - 21:49

View PostBmwlido, on 04 November 2019 - 21:28, said:

Ia-ti F10 si pune pe el un M47 daca iubesti motorul ala asa mult��
Sunteti depasiti de vremuri astia care fugiti de N47 , v-ar sta bine intr-un 3ar cu 700k km


in primul rand as dori sa stiu ce masina conduceai acum 10ani sau probabil aveai probleme in a diferentia sireturile de macaroane

bucsi, injectoare, ulei papat, turbine rectificate, volante, relee, bujii, egr, si mai st destule pe langa distributie, ce motor e ala daca mananca ulei pe paine

This post has been edited by BOASKA: 04 November 2019 - 21:53

-1

#43 User is offline   Cristian.O 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1519
  • Joined: 05-October 09
  • Gender:Male
  • Location:targu mures
  • Interests:B.M.W.

Posted 04 November 2019 - 22:03

Eu am avut și M47,și N47. Am fost foarte mulțumit de N47,mai silențios,mai econom,și o idee mai sprinten. Dar atenție, o luasem la 250k dar avea motorul schimbat, cu o factură de vreo 5k euro.
Am in prezent M47,care e o idee mai gurmand ca succesorul său și mai zgomotos. E resoftat la 200cp de câțiva ani,și sunt foarte mulțumit de el. Nu a generat costuri aiurea, în afara de bujii,releu, recondiționat turbo.

Concluzia o trageți singuri.
Oricum, toată economia de la N47 cu motorina, e anulată de schimbul distribuției.E o iluzie😂

This post has been edited by Cristian.O: 04 November 2019 - 22:07

7

#44 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1670
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 04 November 2019 - 22:15

View PostP.I.M.P., on 04 November 2019 - 20:50, said:

Ce căldură simți tu, e de la rezistentele de căldură de pe conductele de clima. Nu e de la motor. E ceva gen feon și se simte în primul km, depinde de gerul de afara.

În rest, nu as da 1 M47 pe 10 N47. Abia ce l-au mai rectificat cu urmașul B47.

La N47 e anul si o noua problema grava aflata. Bineînțeles ca depinde de nr de km, probabil în primii 100-150-200k km, multe nu s-au manifestat.

Oricum inițiatorul și-a făcut o părere, și cum bineînțeles nu mai găsești N47 sub 250k km, mai bine evita coșmarul asta de motor, care dacă îți face probleme devine sac fără fund (de 3 probleme mari și late știu doar eu, confirmate de n ori pe forumul asta, ce naiba tot discutam atâta).


Stiu si eu de la ce simt caldura, dar ideea era alta, ca si daca se incalzeste motorul in sine cu 3 4 5 minute mai tarziu, inauntru nu simti diferenta pt ca ai caldura oricum. Deci care e dezavantajul? Oricum consumul e mai mic decat la m47, din orice pozitie ai privi.
Mai zic odata, ce stii tu " de n ori " problemele alea confirmate pe acest forum, lasa-ma sa ma indoiesc de precaritatea masinilor. Eu am avut 4 n47 si nu cred ca am fost eu asa de norocos de nu s-a stricat niciunul. DAca masina are intretinere ca la carte, motorul este foarte fiabil.
Aventurile unora de pe forum nu sunt etalon si nici parerea celor care nu s-au dat jos din m47 niciodata.
Dar da, daca vorbim de categoria de posesor care se urca in masina si doar ii da talpa si i se pare mult 3000 de lei sa faca distributia odata la 150 de mii de km, atunci na, nu e pt el n47-le.
Ca fapt divers, unul din cele 4 avute avea distributia originala la 260 de mii si nu avea niciun zgomot suspect. Am schimbat-o la recomandarea mecanicului " ca e n47 tata mai bine s-o schimbi sa stai linistit", iar cand a demontat motorul, distributia era in stare foarte buna, fara sunete suspecte si intinzatoarele ok.
Cat despre pret, nu stiu pe ce lume traiesc unii, dar in anul aproape 2020, un e90 se gaseste in Germania cu 5000 fara probleme. Vorbim de o masina care face curand 9-10 ani. Mai ales daca e euro4 adica 2006-2009 pe acolo, cu siguranta e si mai ieftin.
Dar desigur, ca orice masina sh, poate necesita oricand diverse. Asta desigur daca se merge mult cu ea. Ca daca ai masina si faci 5000 pe an, desigur ca riscul sa se strice cate ceva e mai mic decat la unul care face 25 de mii pe an.

View PostBOASKA, on 04 November 2019 - 21:49, said:

in primul rand as dori sa stiu ce masina conduceai acum 10ani sau probabil aveai probleme in a diferentia sireturile de macaroane

bucsi, injectoare, ulei papat, turbine rectificate, volante, relee, bujii, egr, si mai st destule pe langa distributie, ce motor e ala daca mananca ulei pe paine


La mine niciunul din cele 4 n47 nu a consumat ulei intre schimburi facute la 10 mii de km, cu uleiul Bmw luat cu 35 de lei litrul, ala nasol dupa spusele expertilor forumurilor.
La fel, injectoare, turbine rectificate, egr, nu stiu ce sunt alea, toate 4 masini au mers fara niciuna din acele probleme enumerate de tine.
CAt despre bucsi, sper ca ai scris din greseala, nu de alta, dar bucsi, amortizoare, volant alea se duc la orice masina in functie de stilul de mers. MAi ales volantul, ala sufera cel mai mult la plecarile de pe loc. Si cum bine stim ca posesorul de Bemveu 2.0 diesel se crede conducator de Ferrari, aici tind sa cred ca viata volantului este redusa mult de pilotul bolidului.
Ma rog, sa fim intelesi, nu mai am n47, dar zic sa fim obiectivi. Am avut si e46 cu m47 pe el si nu se compara motorul cu n47 orice ati zice voi.

0

#45 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3981
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 04 November 2019 - 22:22

cavaliere, ce sa-ti zic, ai fost tu mai norocos. In timp ce la altii s-au rupt distributii in mers, vibrochen in mers, si mai nou, le-au luat foc in mers.

Uite aici omul asta a luat masina cu km si istoric REAL. Dupa care i s-a rupt vibrochenul. Daca tu nu vezi mai departe de propria ta masina (masini), atunci asta este, treci peste topicul asta. Singurul care nu e obiectiv esti tu. Discutam de probleme de proiectare, de fabricatie samd, la care N47 e campion din pacate.

http://www.bmwclub.r...225__p__2248918


Dau quote si la alt post, de pe aceeasi pagina:

Quote

Un N47 desfacut aici in oras. Proprietarul a acuzat o bataie in motor si ba tragea, ba nu tragea. Plus eroare in bord.
Unii au zis ca e distributia (ce puteau sa si spuna la ce renume are motorul asta), dar nu pareau simptome de distributie.
Rezultatul? Cuzineti topiti pe vibrochen la una din biele.
Motorul a avut doar ulei bmw. Chiar si schimbul facut in romania e tot cu ulei bmw adus din germania.

This post has been edited by P.I.M.P.: 04 November 2019 - 22:25

0

#46 User is offline   bimmer90f30 

  • ...Targeting
  • Group: Members
  • Posts: 4379
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Well..

Posted 04 November 2019 - 22:23

Cavaliere, banuiesc ca ai avut ambele motoare. Spune-mi si mie cu, cat consuma mai putin un N47 fata de un M47?

Eu am condus o saptamana un F30 ED 2014, nou-nout, 184 cp-biturbo sau twin-turbo, whatever; nimic impresionant ca si consum la N47. Condus exact cum conduc M47; doar pe Eco-Pro faci economie! Doar in modul sport simti puterea si cum sw aseaja la drum un E90 cu mai multi cai-putere. Asta e parerea mea.

..Cati din cei care au F30 aici ar scoate Eco-Pro? Foarte multi. Asa ca daca vrei sa simti un BMW inca sub c*r ar trebui sa fie un E90, dar fara primele modele cu N47 unde evident sunt sanse de rupere distributie mult mai mare.


Dar, aici am uitat, topicul nu este despre cum E90 fata de F30, nu? ;)

This post has been edited by bimmer90f30: 04 November 2019 - 22:33

-1

#47 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4422
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 04 November 2019 - 22:48

View Postcavaliere, on 04 November 2019 - 22:15, said:

Stiu si eu de la ce simt caldura, dar ideea era alta, ca si daca se incalzeste motorul in sine cu 3 4 5 minute mai tarziu, inauntru nu simti diferenta pt ca ai caldura oricum. Deci care e dezavantajul? Oricum consumul e mai mic decat la m47, din orice pozitie ai privi.
Mai zic odata, ce stii tu " de n ori " problemele alea confirmate pe acest forum, lasa-ma sa ma indoiesc de precaritatea masinilor. Eu am avut 4 n47 si nu cred ca am fost eu asa de norocos de nu s-a stricat niciunul. DAca masina are intretinere ca la carte, motorul este foarte fiabil.
Aventurile unora de pe forum nu sunt etalon si nici parerea celor care nu s-au dat jos din m47 niciodata.
Dar da, daca vorbim de categoria de posesor care se urca in masina si doar ii da talpa si i se pare mult 3000 de lei sa faca distributia odata la 150 de mii de km, atunci na, nu e pt el n47-le.
Ca fapt divers, unul din cele 4 avute avea distributia originala la 260 de mii si nu avea niciun zgomot suspect. Am schimbat-o la recomandarea mecanicului " ca e n47 tata mai bine s-o schimbi sa stai linistit", iar cand a demontat motorul, distributia era in stare foarte buna, fara sunete suspecte si intinzatoarele ok.
Cat despre pret, nu stiu pe ce lume traiesc unii, dar in anul aproape 2020, un e90 se gaseste in Germania cu 5000 fara probleme. Vorbim de o masina care face curand 9-10 ani. Mai ales daca e euro4 adica 2006-2009 pe acolo, cu siguranta e si mai ieftin.
Dar desigur, ca orice masina sh, poate necesita oricand diverse. Asta desigur daca se merge mult cu ea. Ca daca ai masina si faci 5000 pe an, desigur ca riscul sa se strice cate ceva e mai mic decat la unul care face 25 de mii pe an.



La mine niciunul din cele 4 n47 nu a consumat ulei intre schimburi facute la 10 mii de km, cu uleiul Bmw luat cu 35 de lei litrul, ala nasol dupa spusele expertilor forumurilor.
La fel, injectoare, turbine rectificate, egr, nu stiu ce sunt alea, toate 4 masini au mers fara niciuna din acele probleme enumerate de tine.
CAt despre bucsi, sper ca ai scris din greseala, nu de alta, dar bucsi, amortizoare, volant alea se duc la orice masina in functie de stilul de mers. MAi ales volantul, ala sufera cel mai mult la plecarile de pe loc. Si cum bine stim ca posesorul de Bemveu 2.0 diesel se crede conducator de Ferrari, aici tind sa cred ca viata volantului este redusa mult de pilotul bolidului.
Ma rog, sa fim intelesi, nu mai am n47, dar zic sa fim obiectivi. Am avut si e46 cu m47 pe el si nu se compara motorul cu n47 orice ati zice voi.


unii prefera siguranta altii schimba masinile ca pe sosete si se roaga sa nu cada ceva pana scapa de dansele....
nu ai unde sa gonesti in romania, nici nevoie de masina scumpa in acest tinut in care inca se circula cu caruta pe strada
mai avem si alte probleme in afara de schimbat distributii, piese garla, sac fara fund, multi bani....
scurt pe doi, eu nu am avut nici un e90 si nici nu voi avea ca nu imi place, comfort zero pentru gabaritul meu, si din 4 n47 cate mancau ulei? 4din 4 stiu, probabil ca ai vrut sa te convingi daca ai avut 4 la fel
0

#48 User is offline   Sorin44 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 6
  • Joined: 04-November 19

Posted 05 November 2019 - 00:31

De curând am achiziționat și eu un e90 318 2.0d 143cp.Inainte de a cumpăra mașină m-am documentat despre modelul pe care îl doresc și da pot spune că sânt multe păreri negative despre vestitul motor n47 dar până la urmă cred că contează să ne luăm ce-a ce ne place.Cand cumperi o mașină second-hand e loterie,nu ști ce cumperi nu cunoști cum a fost exploatată având în vedere că e BMW habar nu ai cate liniuțe sau făcut sau cate drifturi. Părerea mea e că nu contează marca mașini, daca îți place cumpărao și da trebuie la bugetul alocat achiziției sa mai deti cel puțin 1000e pentru schimbarea ulterioară a uleiurilor și filtrelor,distribuție,frane,smd. Până la urmă tine și de cum exploatezi mașină dacă vrei drifturi și liniuțe cumpăra un M,eu unul nu sânt de acord nici cu resoftare stage1,2,cel puțin aicea în Austria daca mergi la o firma autotuning poți face stage1 dar îți va baga doar câți cp vor ei......vrei 100de cp in plus ,mergi la colț de bloc si ați baga Turcu sau Sârbu câți merge doar că începând din acea zi incep și problemele. Cat despre achiziție BMW e90 aicea pe Austria poți găsi mașină în stare destul de bună începând de la 5000e până la 14000e depinde de bugetul pe care îl deti. Nu cumpăra de la turci și sârbi ferestre de Viena se falsifica multe cărți de mașină și km dat-o înapoi cu nemiluita,și nu în ultimul rând uitate bine la persoana care ți-o vinde. Spor la achiziție și nu te grabi.
0

#49 User is offline   Bmwlido 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 119
  • Joined: 15-September 19

Posted 05 November 2019 - 02:53

View PostBOASKA, on 04 November 2019 - 21:49, said:

in primul rand as dori sa stiu ce masina conduceai acum 10ani sau probabil aveai probleme in a diferentia sireturile de macaroane

bucsi, injectoare, ulei papat, turbine rectificate, volante, relee, bujii, egr, si mai st destule pe langa distributie, ce motor e ala daca mananca ulei pe paine


Auzi, tu ai probleme grave daca ai impresia ca la o masina cu peste 200k km cum sunt majoritatea N47 din ziua de azi trebuie schimbate bucsile (din cauza drumurilor de 2 bani), injectoarele ( din cauza motorinei de proasta calitate, volantul (piesa care se schimba la toate masinile si reprezinta un consumabil), bujii (care se ard la orice masina cit ca e BMW, logan sau “ferrari” ) inseamna ca tu nu ai detinut in viata ta o masina si nu stii ce costuri de intretinere necesita aceasta. Ce ai enumerat tu mai sus sunt niste cheltuieli pt orice masia si indiferent de motorizare. Eu nu am vazut N47 sa manance ulei.


Ce nu intelege romanul din pacate este ca masina costa si nu ma refer la pretul de achzitie, vrei sa-ti sui curu in BMW atunci platesti si o intreti cum trebuie. Nu iti permiti atunci nu iti cumperi si treci frumusel la Logan. BMW produce masini din ce in ce mai sofisticate, in special cele diesel si cu cat este o masina mai sofisticata cu atat cresc sansele sa pice ceva, e logic dar iti asumi riscul, nu vii plangand ca a trebuie reconditionata turbina in conditile in care schimbi vitezele pana in 1700rpm si ii faci reviziile la 30k km. Putini apreciaza cu adevarat aceste masini si motorizari si le exploateaza cum trebuie, marea majoritate isi suie curu in bemveu apasa pe start, da cu ea in gropi, alimenteaza pe la nu stiu ce benzinarie din lanul cu rapita, o tureaza si fac liniute cu un amarat de 2 litri diesel si dupa vine cu muci la nas ca vezi domne a picat bucsa, vezi domne a picat injectorul, vezi domne imi mananca ulei. Asta este crudul adevar, BMW nu e o masina pentru oricine, si nu orice laudator merita cu adevarat sa detina un BMW.

This post has been edited by Bmwlido: 05 November 2019 - 03:09

4

#50 User is offline   mgi 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 759
  • Joined: 15-June 09
  • Gender:Male

Posted 05 November 2019 - 08:19

Discutia o sa fie rezolvata in curand de autoritati. Cand n-o sa mai fie voie sa intri in oras cu Euro 4, sau o sa platesti o taxa din ce in ce mai mare pentru asta, M47 o sa dispara incet-incet din peisaj. Cine sta la tara probabil o sa mai mearga cativa ani cu el, dar in orasele mari lumea o sa treaca la euro5/6.


Pe de alta parte, asa e. Modelele mai noi sunt facute cu din ce in ce mai multe chestii care sunt perisabile. Galeria de admisie trebuie schimbata la 100k, chiar si articulatiile trebuie macar verificate la 150k. Cata lume face asta? Foarte putini, pentru ca intretinerea unei masini vechi devine din ce in ce mai scumpa. Ideea e sa impingi omul sa schimbe masina in cativa ani, nu s-o dea mostenire copiilor. Si in vest merge modelul asta foarte bine..
-1

#51 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3981
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 05 November 2019 - 08:36

In vest merge pe naiba, e vorba de altceva. Toti au leasing operational, iau masina noua, o folosesc 3 ani, o dau inapoi si tot asa. In felul asta nu esti niciodata proprietar, si te doare la basca de masina, orice problema daca apare e pe garantie, si aia e.

Ma indoiesc ca o sa fie interzise masinile in oras (poate in centru da, la fel ca un marile orase ale europei). Si astfel o sa se faca un inel central delimitativ.

Plus de asta, Londra va interzice din 2020 in centrul orasului (care e mare, f mare), toate masinile cu motoare cu combustie interna. Vor avea acces doar electricele. Se gandeste Firea sa faca si ea asa, ramaneti si cu euro 5-6 pe dinafara.
2

#52 User is offline   cavaliere 

  • Pasionat
  • Group: Members
  • Posts: 1670
  • Joined: 30-May 15
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 05 November 2019 - 09:39

View PostBOASKA, on 04 November 2019 - 22:48, said:

unii prefera siguranta altii schimba masinile ca pe sosete si se roaga sa nu cada ceva pana scapa de dansele....
nu ai unde sa gonesti in romania, nici nevoie de masina scumpa in acest tinut in care inca se circula cu caruta pe strada
mai avem si alte probleme in afara de schimbat distributii, piese garla, sac fara fund, multi bani....
scurt pe doi, eu nu am avut nici un e90 si nici nu voi avea ca nu imi place, comfort zero pentru gabaritul meu, si din 4 n47 cate mancau ulei? 4din 4 stiu, probabil ca ai vrut sa te convingi daca ai avut 4 la fel


Daca am zis ca nu a consumat nici unul ulei inseamna ca asa e. Eu nu am luat masini cu 500 de mii reali, au fost doar masini sub 60-100 k km reali. Si inchei discutia aici daca ma faci si minicinos, desi am specificat de cateva ori ca nu mai am n47. Ok, e bun m47, luati-va din alea, ele nu necesita revizii, bucse, amortizoare, "piese garla". Avem Bmw, dar plangem dupa o distributie de 3000 de lei.
0

#53 User is offline   mgi 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 759
  • Joined: 15-June 09
  • Gender:Male

Posted 05 November 2019 - 09:41

Pai da, exact, deci in vest merge sistemul :)

La noi nu cred ca o sa poata interzice cineva in oras in urmatorii 10 ani masinile cu combustie. Masinile electrice sunt extrem de putine deocamdata, nu exista infrastructura, etc. Ar insemna sa nu mai intre nimeni (nici autobuzele!) in centru. Joac-o pe asta :)

In Londra e alta situatie. Ei aveau o taxa de acces in oras din 2008, iar in momentul de fata cele euro 6 sunt permise peste tot. In plus, din cate vad din 2020 o sa inaspreasca conditiile pentru masinile mai mari de 3.5 tone, dar o sa fie in continuare permis accesul cu euro 6. Ce ai citit tu cu electricele o sa fie din 2025, si nu e clar in momentul asta care o sa fie zona de interdictie. Iar cum noi suntem cu 10 ani in urma..
0

#54 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3981
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 05 November 2019 - 10:12

Trendul cu interzicerea e la o perioada de 2 ani. Daca se interzice euro 3 in 2024, euro 4 va fi in 2026, euro 5 in 2028 (in bucuresti).

Asa ca nu mai visati voi interziceri, ca nu se stie ce vine de dupa colt si pentru urmatoarele masini.

Stai linistit ca autobuzele (si in general masinile institutiilor) sunt exceptate de la regula.

Iar daca Firea vrea doar euro 6 in centru si/sau electrice, o sa va vad eu pe aici cum plangeti ca v-a f****t.
0

#55 User is offline   bimmer90f30 

  • ...Targeting
  • Group: Members
  • Posts: 4379
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Well..

Posted 05 November 2019 - 10:19

View PostBmwlido, on 05 November 2019 - 02:53, said:

Auzi, tu ai probleme grave daca ai impresia ca la o masina cu peste 200k km cum sunt majoritatea N47 din ziua de azi trebuie schimbate bucsile (din cauza drumurilor de 2 bani), injectoarele ( din cauza motorinei de proasta calitate, volantul (piesa care se schimba la toate masinile si reprezinta un consumabil), bujii (care se ard la orice masina cit ca e BMW, logan sau “ferrari” ) inseamna ca tu nu ai detinut in viata ta o masina si nu stii ce costuri de intretinere necesita aceasta. Ce ai enumerat tu mai sus sunt niste cheltuieli pt orice masia si indiferent de motorizare. Eu nu am vazut N47 sa manance ulei.


Ce nu intelege romanul din pacate este ca masina costa si nu ma refer la pretul de achzitie, vrei sa-ti sui curu in BMW atunci platesti si o intreti cum trebuie. Nu iti permiti atunci nu iti cumperi si treci frumusel la Logan. BMW produce masini din ce in ce mai sofisticate, in special cele diesel si cu cat este o masina mai sofisticata cu atat cresc sansele sa pice ceva, e logic dar iti asumi riscul, nu vii plangand ca a trebuie reconditionata turbina in conditile in care schimbi vitezele pana in 1700rpm si ii faci reviziile la 30k km. Putini apreciaza cu adevarat aceste masini si motorizari si le exploateaza cum trebuie, marea majoritate isi suie curu in bemveu apasa pe start, da cu ea in gropi, alimenteaza pe la nu stiu ce benzinarie din lanul cu rapita, o tureaza si fac liniute cu un amarat de 2 litri diesel si dupa vine cu muci la nas ca vezi domne a picat bucsa, vezi domne a picat injectorul, vezi domne imi mananca ulei. Asta este crudul adevar, BMW nu e o masina pentru oricine, si nu orice laudator merita cu adevarat sa detina un BMW.

Daca ziceameu ma injurauu 100.
-1

#56 User is offline   florea2 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 03-December 18

Posted 05 November 2019 - 10:48

View PostCrsss3, on 03 November 2019 - 21:32, said:

Salutare, știu si îmi cer scuze pentru crearea unui topic asemănător cu cele pana acum.
Vreau sa îmi achiziționez un seria 3, preferat 320d, din perioada 2006-8..Stiu câte ceva legat de distribuție, aer, citire dvd dar as vrea totuși sa îmi spuneți la ce sa ma aștept?
Am maxim 5mii €. Dați-mi un sfat 😁✌🏼


Salut, de ce BMW cu vechime 11-14 ani diesel si nu alta marca cu vechime de 3-4 ani benzina cu rulaj de 50-80 de mii km, mai ieftin de intretinut ? sau nevoia de a avea o anume Marca bate argumetele evidente ce tin de costuri pe termen mediu, plus timpul pierdut prin service-uri, etc.



doar o parere :) fiecare decidem ce facem cu banii si timpul nostru !
2

#57 User is offline   mgi 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 759
  • Joined: 15-June 09
  • Gender:Male

Posted 05 November 2019 - 10:49

View PostP.I.M.P., on 05 November 2019 - 10:12, said:

Iar daca Firea vrea doar euro 6 in centru si/sau electrice, o sa va vad eu pe aici cum plangeti ca v-a f****t.



In momentul asta, in Bucuresti doar 18% din masini sunt Euro6 si tot 18% sunt Euro5. N-o sa dea nimeni o lege care sa permita accesul doar cu Euro 5 in centru in urmatorii 5 ani, pentru ca si-ar sui in cap majoritatea votantilor, si nu vrea nimeni asa ceva. Deci dupa cum spuneam, estimez ca o masina Euro6 o sa mai poata merge in oras inca 10 ani de-acum incolo.
0

#58 User is offline   MikeOnline! 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 222
  • Joined: 27-November 10
  • Gender:Male

Posted 05 November 2019 - 10:54

La dracu cu sanatatea noastra, stim cu totii ca astea cu Euro 8 Euro N sunt vrajeli si M47 e baza, basca fara DPF, e TANC, e CASA TATA, o sa vedeti voi cu euro 5 si 6 ca va arde si pe voi, nu conteaza ca voi poluati de cateva zeci de ori mai putin decat M47, tot asta e motor adevarat.

Recunosc ca ma distrez mai tare pe unele topice de aici decat pe site-uri dedicate divertismentului :).

LE: OnTopic: Si eu sunt curios, daca bugetul e 5000, de ce nu se cauta o masina mai noua de la alta marca si nu un bmw de 14 ani, dar fiecare dispune de banii lui cum doreste.

This post has been edited by MikeOnline!: 05 November 2019 - 11:03

0

#59 User is offline   P.I.M.P. 

  • Bmw driver
  • Group: Contributors
  • Posts: 3981
  • Joined: 03-August 08
  • Gender:Male

Posted 05 November 2019 - 10:56

@mgi Exact asa am zis si eu.. euro 5 cam 8 ani.

Dar daca vrem zona 0, pollution free zone...ar trebui permise doar euro 6 diesel in centru, iar benzina.. poate sa se duca o norma sau doua in jos.

Si pentru celelalte, fara taxe, doar interzicere in centru (sub euro 6 in jos, diesel, si benzina sa zicem, sub euro 4) . Dar e foame de bani.


Sa ramanem totusi on topic...lasa taxele si interzicerile pentru celelalt topic.


@MikeOnline Nu mai visa cai verzi, pentru ca: 1) nimeni nu se gandeste la sanatatea ta, cu atat mai putin Firea... se gandeste doar cum sa mai bage bani la bugetul primariei.
2) N47 polueaza , citez, "de cateva zeci de ori mai putin decat M47" :))))))))) Hai ca e tare asta. :popcorn:
Fii serios, sunt atatea date disponibile pe net, documenteaza-te.

This post has been edited by P.I.M.P.: 05 November 2019 - 11:01

0

#60 User is offline   MikeOnline! 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 222
  • Joined: 27-November 10
  • Gender:Male

Posted 05 November 2019 - 11:09

View PostP.I.M.P., on 05 November 2019 - 10:56, said:

@mgi Exact asa am zis si eu.. euro 5 cam 8 ani.

Dar daca vrem zona 0, pollution free zone...ar trebui permise doar euro 6 diesel in centru, iar benzina.. poate sa se duca o norma sau doua in jos.

Si pentru celelalte, fara taxe, doar interzicere in centru (sub euro 6 in jos, diesel, si benzina sa zicem, sub euro 4) . Dar e foame de bani.


Sa ramanem totusi on topic...lasa taxele si interzicerile pentru celelalt topic.


@MikeOnline Nu mai visa cai verzi, pentru ca: 1) nimeni nu se gandeste la sanatatea ta, cu atat mai putin Firea... se gandeste doar cum sa mai bage bani la bugetul primariei.
2) N47 polueaza , citez, "de cateva zeci de ori mai putin decat M47" :))))))))) Hai ca e tare asta. :popcorn:
Fii serios, sunt atatea date disponibile pe net, documenteaza-te.


Ai dreptate, N47 Euro 5 polueaza doar de aproximativ doua ori mai putin / km decat M47, care e TANC. :)
0

Share this topic:


  • 9 Pages +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro