Jump to content

Lecție pentru seria 3


Crsss3

Recommended Posts

Salutare, știu si ĂŽmi cer scuze pentru crearea unui topic asemĂŁnĂŁtor cu cele pana acum.

Vreau sa ĂŽmi achiziționez un seria 3, preferat 320d, din perioada 2006-8..Stiu câte ceva legat de distribuție, aer, citire dvd dar as vrea totuși sa ĂŽmi spuneți la ce sa ma aștept?

Am maxim 5mii €. Dați-mi un sfat 😁🏼

Link to comment
Share on other sites

Oricum este loterie indiferent de anul fabricatiei si de cat de mult o verifici tu sau mecanicul. Poti sa o cumperi azi si saptamana viitoare sa auzi distributia sau sa iti pice turbina, injectoarele etc... ia incalcul toate astea si daca ai bani sa o intreti atunci cumpara. Sa nu faci greseala sa cumperi o masina de toti banii pt ca nu stii cum a fost intretinuta si nu stii ce surprize iti apar. Mai strange niste bani si cumpara un N47 2010-11 chiar este un motor reusit, exceptand problema cu distributia.
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cu ce e mai bun cavaliere in afara de performante?

 

Cu distributia din carton, cu pompa de ulei, cuzineti care pleznesc, EGR care ia foc?

 

2.0d al unui coleg de pe forum, N47: https://ibb.co/hLj75M7

 

Sa nu mai zic ca iarna e diferenta de la cer la pamant intre incalzirea unui M47, si N47 (care avand blocul din aluminiu, pierde caldura precum un calorifer).

  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei E90 bun cu 5000 euro, mai fa un credit de inca 5000 ca sa ii bagi in reparatii. Ori maresti bugetul, ori cumperi VW GOLF 5 1,9 tdi ft bun la 5K.

 

5K pt un E90 decent e mult prea putin. La banii aia gasesti doar masini cu peste 350-400k km in bord si alea necesita reparatii dese si scumpe.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei E90 bun cu 5000 euro, mai fa un credit de inca 5000 ca sa ii bagi in reparatii. Ori maresti bugetul, ori cumperi VW GOLF 5 1,9 tdi ft bun la 5K.

 

5K pt un E90 decent e mult prea putin. La banii aia gasesti doar masini cu peste 350-400k km in bord si alea necesita reparatii dese si scumpe.

+1

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

N47 2010-11 chiar este un motor reusit, exceptand problema cu distributia.

 

Tare asta cu "exceptând distribuția" - e ca si cum ai zice ca e buna o anumita saorma, cu exceptia carnii care e stricata. Asa si cu distributia, adica fix ce e mai important, care iti poate strica tot motorul, asta e un detaliu, in rest motorul e foarte bun.

Edited by m15a
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei E90 bun cu 5000 euro, mai fa un credit de inca 5000 ca sa ii bagi in reparatii. Ori maresti bugetul, ori cumperi VW GOLF 5 1,9 tdi ft bun la 5K.

 

5K pt un E90 decent e mult prea putin. La banii aia gasesti doar masini cu peste 350-400k km in bord si alea necesita reparatii dese si scumpe.

 

Colegul, eu caut de ceva timp un Golf 5 cu 1,9 TDi dar nu gasesc in stare buna. Daca stii vreunu zi si mie. Sunt motoare extraordinare.

Tabla nu prea tine la rugina dar in rest Golful este ff ok.

 

Motoarele de astazi sunt subdimenionate raportate la putere. Masinile astea nu se fac pentru piata noastra. Ele ajung aici dupa ce le trece speranta de viata in vest.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tare asta cu "exceptând distribuția" - e ca si cum ai zice ca e buna o anumita saorma, cu exceptia carnii care e stricata. Asa si cu distributia, adica fix ce e mai important, care iti poate strica tot motorul, asta e un detaliu, in rest motorul e foarte bun.

 

Sa ii schimbi distributia aia costa 3000 de lei, care e o suma decenta. In rest da, motorul e foarte bun. Consum mic, performante foarte bune, silentios.

La fel a fost si m47 bun la vremea lui, dar orice motor nou aduce plusuri fata de modelul anterior, ceea ce e si normal, contrar parerii forumistilor detinatori de m47, care e mai zgomotos, mai putin economic si mai putin puternic. Simplu.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Sa ii schimbi distributia aia costa 3000 de lei, care e o suma decenta. In rest da, motorul e foarte bun. Consum mic, performante foarte bune, silentios.

La fel a fost si m47 bun la vremea lui, dar orice motor nou aduce plusuri fata de modelul anterior, ceea ce e si normal, contrar parerii forumistilor detinatori de m47, care e mai zgomotos, mai putin economic si mai putin puternic. Simplu.

 

Hai ca cu distributia o rezolvi.

 

Dar pe asta cum o mai rezolvi? https://ibb.co/hLj75M7

Colegul facea revizii la maxim 10-13.000 km in ultimii 5 ani de cand avea masina. Si nu e singurul caz.

 

Racitorul EGR, care ia foc, pentru ca in campania de recall la Bmw astepti 6-12 luni? Cate masini au luat foc pana acum in Romania, ca vreo 7-8 au fost postate aici pe forum.

 

Cat despre motor bun la vremeaa lui, M47 a fost de departe mult mai reusit decat N47.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Hai ca cu distributia o rezolvi.

 

Dar pe asta cum o mai rezolvi? https://ibb.co/hLj75M7

Colegul facea revizii la maxim 10-13.000 km in ultimii 5 ani de cand avea masina. Si nu e singurul caz.

 

Racitorul EGR, care ia foc, pentru ca in campania de recall la Bmw astepti 6-12 luni? Cate masini au luat foc pana acum in Romania, ca vreo 7-8 au fost postate aici pe forum.

 

Cat despre motor bun la vremeaa lui, M47 a fost de departe mult mai reusit decat N47.

 

DE ce a fost de departe mult mai reusit la vremea lui? Ceva argumente, nu doar pentru ca ai tu unul.

Eu am avut 4 n47 la masinile din familie si cu niciul nu am avut probleme, nici racitor si egr, nici alte reparatii costisitoare.

Iar mergand comparativ cu ambele, nu sufera dubiu ca n47 este motor mai bun.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Cu ce e mai bun cavaliere in afara de performante?

 

Cu distributia din carton, cu pompa de ulei, cuzineti care pleznesc, EGR care ia foc?

 

2.0d al unui coleg de pe forum, N47: https://ibb.co/hLj75M7

 

Sa nu mai zic ca iarna e diferenta de la cer la pamant intre incalzirea unui M47, si N47 (care avand blocul din aluminiu, pierde caldura precum un calorifer).

Bravo pimp, explicatii pertinente, poate asa e mai simplu de inteles si pentru altii!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tot cei care susțin cĂŁ N47 e motorul mai bun - da, poate are calitĂŁțile enumerate de @cavaliere: consum redus, performanțĂŁ sporitĂŁ, zgomot redus. Asta e clar, se vede pe hârtie, consumul, caii putere. Dar despre fiabilitate - e clar sub M47. O fi el mai silentios - pana il acopera zornaitul de lant - atunci nu te mai bucuri de silentiozitate.

 

 

SĂŁ cumpĂŁr o mașina la 4000 - 5000 Euro, ca apoi sĂŁ dau ĂŽncĂŁ o mie de euro ca sĂŁ fiu sigur cĂŁ nu explodeazĂŁ motorul mi se pare un mare fail!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

DE ce a fost de departe mult mai reusit la vremea lui? Ceva argumente, nu doar pentru ca ai tu unul.

Eu am avut 4 n47 la masinile din familie si cu niciul nu am avut probleme, nici racitor si egr, nici alte reparatii costisitoare.

Iar mergand comparativ cu ambele, nu sufera dubiu ca n47 este motor mai bun.

 

Pai ce argumente mai bune vrei ca e plin forumul de probleme. AdicĂŁ negi ca exista aceste probleme?

 

O fi mai bun N47, mai silențios, mai puternic....dar fiabilitatea scĂŁzutĂŁ....incendii...și celelalte probleme grave il claseazĂŁ mult sub M47.

 

Mai are și probleme de ĂŽncĂŁlzire iarna...pai la M47 cu webasto, ĂŽn 6 minute sta acul pe mijloc la -2 grade...ceea ce la N47 n-o sa vezi veci.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pai ce argumente mai bune vrei ca e plin forumul de probleme. AdicĂŁ negi ca exista aceste probleme?

 

O fi mai bun N47, mai silențios, mai puternic....dar fiabilitatea scĂŁzutĂŁ....incendii...și celelalte probleme grave il claseazĂŁ mult sub M47.

 

Mai are și probleme de ĂŽncĂŁlzire iarna...pai la M47 cu webasto, ĂŽn 6 minute sta acul pe mijloc la -2 grade...ceea ce la N47 n-o sa vezi veci.

 

N-o sa vezi veci? Si fara webasto in cate minute se incalzeste m47? Eu la toate 4 n47 avute si toate fara webasto, dupa cateva minute aveam caldura in masina. De ce sa vorbim doar de dragul contrazicerii?

Fiabilitatea este foarte buna la n47, vezi cate milioane s-au vandut pe atatea modele. Ca posteaza cativa pe forumuri ( cand zic cativa poate inseamna si cateva zeci sau sute), asta e insignifiant raportat la cate s-au vandut in aproape 7-8 ani de fabricatie.

m47 e tractor pe langa n47, orice ati s-ar spune pe forumuri. Si distributia aia repet, nu e mare branza sa o schimbi si nici nu costa nu stiu cat. Dar vad ca uitam aici de celebrele clapete aspirate in motor la m47, curios ca doar avantajele le vedem cand vrem.

Sunt curios din cei care considera m47-le un motor mai bun decat n47, cati au avut si n47. Cred ca niciunul. Astept sa posteze si un posesor obiectiv de ambele modele, ca sigur mai sunt pe forum si din aceasta categorie.

 

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.