Jump to content

f15 suspensie rigida si tare


dusky2019

Recommended Posts

salut, am cumparat un 2014 bmw x5 4.0d cu pachet m sport din fabrica si cutie sport. (am decodat vin-ul). toate bune si frumoase dar nu imi place deloc suspensia la ea, e rigida si tare, simt orice mai ales pe spate se simte urat. as vrea sa o schimb dar nu stiu cu ce si daca se va imbunatati situatia. nu stiu ce tip de suspensie are acum, am facut o poza si am gasit un cod acolo (3736788) BMW X5 (F15, F85) Rear Right Shock Absorber 6867876 3736788. si mai scrie united states pe amortizor, atat am putut sa vad. daca cumva sunt sport vreau sa le schimb cu ceva mai comfortabil daca exista si ati facut careva retrofit la suspensia asta tare si rigida. stiu ca nu au mufe deci sunt ori standard ori sport. pot sa fac ceva sa am un comfort mai mare? pe drmurile astea nu poti sa stai cu asa ceva, mi se pare mai rau ca la dacie sincer. multumesc anticipat
Link to comment
Share on other sites

Pai daca ai M pachet de fabrica e normal ca suspensia sa fie mai rigida. Batranul meu conduce un X5 ca al tau insa fara pachte M si suspensie sport si mie si aia mi se pare prea rigida pt un suv. Ca sa-i schimbi suspensia cu totul si sa nu afectezi ceva, cred ca te va costa cateva mii bune de euro.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Baga o decodare pe http://bimmer.work/

Daca gasesti in lista de dotari: 704 M Sport Suspension, atunci ai sport.

Incearca sa pui jante mai mici in caz ca sunt pe 20 M :thumbsup:

 

da, sunt jante pe 20 asa a venit cu 275 pe fata si 315 pe spate. am pus jante 19 si la fel mi se pare. daca pun mai mici gen 18 deja arata urat. ma gandeam ca poate exista alte arcuri si amortizoare mai comfort. arcuri mai moi si alte amortizoare poate fi o solutie?

 

Pai daca ai M pachet de fabrica e normal ca suspensia sa fie mai rigida. Batranul meu conduce un X5 ca al tau insa fara pachte M si suspensie sport si mie si aia mi se pare prea rigida pt un suv. Ca sa-i schimbi suspensia cu totul si sa nu afectezi ceva, cred ca te va costa cateva mii bune de euro.

 

am decodat acolo si nu are in lista de dotari sport suspension, am gasit doar asta: 2TB Sport Automatic Transmission

Link to comment
Share on other sites

KW Coilover Kit V3 BMW X5 (F15) without air suspension on rear axle, not equipped with EDC

are cineva suspensia asta? am citit pe forumuri de afara ca ar fi cea mai buna varianta in momentul asta, KW versiunea 3 pentru f15. e undeva pe la 3000 de dolari kitul.

mai ar fi varianta sa iau arcuri mai moi si amortizoare cu cursa mai mare, de calitate, poate se imbunatateste ceva?

Link to comment
Share on other sites

Ce presiune ai in cauciucuri ? Nu baga mai mult de 2.2 fata si 2.4 spate .

 

salut, am 2.2 in toate. nu acolo e problema, ca nu simt pietricele de pe drum, problema e la gropi, canale, denivelari doar. si mai e o chestie, e o diferenta fantastica intre fata si spate, pe fata se simte super ok, pe puntea spate e groaznica.

Edited by dusky2019
Link to comment
Share on other sites

Poate totusi e o problema. Eu am F15 cu jante de 19, anvelope run-flat si suspensie normala. Vin de pe o masina cu suspensie pe aer pe ambele punti si nu mi se pare absolut deloc tare suspensia la X5. Ai putea sa inlocuiesti anvelopele cu unele non-runflat si asta mai ajuta dar daca este asa cum spui tu, cred ca e o problema undeva. Evident, conteaza si pe unde mergi, daca drumul este complet distrus, chiar nu mai e de la suspensie (e totusi o masina grea). Ca fapt divers, cu ce compari ca sa-mi fac o idee?
Link to comment
Share on other sites

Poate totusi e o problema. Eu am F15 cu jante de 19, anvelope run-flat si suspensie normala. Vin de pe o masina cu suspensie pe aer pe ambele punti si nu mi se pare absolut deloc tare suspensia la X5. Ai putea sa inlocuiesti anvelopele cu unele non-runflat si asta mai ajuta dar daca este asa cum spui tu, cred ca e o problema undeva. Evident, conteaza si pe unde mergi, daca drumul este complet distrus, chiar nu mai e de la suspensie (e totusi o masina grea). Ca fapt divers, cu ce compari ca sa-mi fac o idee?

 

salut, compar cu masina anterioara, un 2011 mercedes E classe. am deja cauciucuri non-runflat de 20 cu 2.2 presiune. poate sunt stricate amortizoarele pe spate, m-am gandit si la asta. pe fata nu simt aproape nimic, pe spate e deranjant, simt ca e si cursa mai mica, troncane asa gen, si scurt, pe fata fac balans mai mare si nu se simte mai nimic, cred ca e o problema pe spate undeva, la amortizoare sau arcuri. e posibil sa fac un upgrade pe spate? gen sa pun amortizoare si arcuri mai moi? astazi am realizat ca pe fata e ok, problema e pe spate doar.

Link to comment
Share on other sites

Fa un test de amortizoare pe spate atunci . Foarte multa lume e nemultumita de suspensia standard F15 , mai ales cu roti de 20' si anvelope RFT . Dar daca spui ca fata e ok , ramane sa verifici spatele . Nu as recomanda sa schimbi arcuri doar pe spate - adica alt model cu alta rigiditate . Edited by seaman
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu ce sa zic, eu vin de pe un ML cu suspensie airmatic si jante de fix aceleasi dimensiuni si run-flat (MO extended cum le numeste Mercedes) si chiar sunt foarte multumit de suspensie. Asta este si motivul pentru care nu am avut probleme sa renunt la suspensia pe aer - am mai avut in trecut X5 si stiam ca are in standard o suspensie foarte bine echilibrata. Upgrade la suspensia am vazut ca fac multi pe forumurile din afara dar mai ales pentru a cobori garda la sol a masinii (pentru aspect). Chiar cred ca ceva nu e ok cu suspensia ta. Eu am mers si pe drumuri extrem de proaste - efectiv desfundate - si nu mi s-a parut niciodata ca masina de comporta cum descrii tu.
Link to comment
Share on other sites

sunt sigur ca amortizoarele si arcurile astea standard nu sunt de cea mai buna calitate, sigur exista solutii mai de calitate la amortizoare si arcuri care sa imbunatateasca situatia. astea standard nu costa nimic deci pretentii prea mari nu poti sa ai de la ele. cele m adaptive costa 1000 si edc alea electronice costa 3700. chiar nu a schimbat nimeni arcurile sau amortizoarele la un x pana acum?
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca ideal ar fi sa vezi daca ai o problema la masina intai. Cel mai simplu este sa cauti un prieten cu un X5 similar, cu jante pe 20 si sa vezi daca e vreo diferenta la tinuta de drum.

Apoi investighezi, daca exista o problema reala.

 

am 2 dar amandoi au perne, nu am gasit unul cu astea stock. si chiar daca nu am o problema, nu imi plac astea stock deloc. oricum as vrea sa le schimb si daca am problema si daca nu. mie tot nu imi place cum se simt.

cred ca ajung la retrofit pana la urma, sa ma interesez unde se poate face un retrofit in Romania. sa pun ori perne ori electronice. astea standard nu o sa ma satisfaca niciodata.

Edited by dusky2019
Link to comment
Share on other sites

update- am facut un test de suspensie si nu are nimic masina, pur si simplu asa e ea, mai rigida. probabil sunt eu prea pretentios. deci, daca auziti tupuieli pe puntea spate la denivelari etc, e ceva normal se pare.

am pus un prieten sa conduca masina si am stat eu in spate, intradevar ceea ce aud eu ca sofer nu se simte in spate, adica nu ma da cu capul in tavan sau ceva, nici nu ma misca foarte mult, e chiar ok in spate. doar ca se aud tot felul de tupuieli din fata si iti creeaza impresia ca e foarte rau in spate, dar e doar sunet nimic mai mult. zgomotele alea care le aud aud ca sofer pe spate pot fi si de la bucse, capete de bara cine stie poate nu mai sunt chiar ok, ramane sa investighez si acolo.

Link to comment
Share on other sites

update- am facut un test de suspensie si nu are nimic masina, pur si simplu asa e ea, mai rigida. probabil sunt eu prea pretentios. deci, daca auziti tupuieli pe puntea spate la denivelari etc, e ceva normal se pare.

am pus un prieten sa conduca masina si am stat eu in spate, intradevar ceea ce aud eu ca sofer nu se simte in spate, adica nu ma da cu capul in tavan sau ceva, nici nu ma misca foarte mult, e chiar ok in spate. doar ca se aud tot felul de tupuieli din fata si iti creeaza impresia ca e foarte rau in spate, dar e doar sunet nimic mai mult. zgomotele alea care le aud aud ca sofer pe spate pot fi si de la bucse, capete de bara cine stie poate nu mai sunt chiar ok, ramane sa investighez si acolo.

poti pune arcuri Eibach se va schimba total nu va mai fi asa rigida si e o solutie ieftina , cauta Eibach pro kit pt masina ta , sunt relativ ieftine , am avut la 2 masini . Nici nu va pierde din stabilitatea pe care o ai acum , doar va fi ceva mai comfortabila , o sa coboare masina putin 3 cm fata si 1 spate , uite aici vezi cum va arata si nu e rau deloc , fata de suspensia M coboara mai putin , a ta e mai jos decat cea normala oricum https://f15.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1438681

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

poti pune arcuri Eibach se va schimba total nu va mai fi asa rigida si e o solutie ieftina , cauta Eibach pro kit pt masina ta , sunt relativ ieftine , am avut la 2 masini . Nici nu va pierde din stabilitatea pe care o ai acum , doar va fi ceva mai comfortabila , o sa coboare masina putin 3 cm fata si 1 spate , uite aici vezi cum va arata si nu e rau deloc , fata de suspensia M coboara mai putin , a ta e mai jos decat cea normala oricum https://f15.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1438681

 

salut, exact la asta ma gandeam si eu. m-am uitat pe optiunile masinii si uite ce am gasit legat de suspenie: " S230A low-slung sports suspension". mentionez ca masina are si sport automatic transmission si pachetul M sport din fabrica. stie cineva ce tip de suspensie e asta?

orice ar fi, din engleza mea de balta deduc ca sunt sport si mai scurte exact ce nu imi place mie (cursa mica, confort zero). mie imi place confortul nu caut sportivitate maxima, mai ales in gropile astea din Romania.

Link to comment
Share on other sites

Fara nici o urma de ironie, gluma, etc, dar inainte sa achizitionezi masina nu ai sesizat aceasta problema? Intreb, deoarece eu inainte sa cumpar o masina, ce necesita un buget semnificativ, cer o masina de drive test si parcurg minim 50 km cu ea, iar cand am avut posibilitatea, am inchiriat pentru o zi un model similar la rent a car, asta ca sa nu am surprize neplacute. Recunosc, sunt mici detalii pe care le sesizesi dupa sute de km parcursi, dar in general am avut posibilitatea sa imi fac o parere pertinenta, iar in anumite cazuri mi-am dat seama ca nu imi placea masina respectiva, desi din review-uri pe internet as fi spus altceva.
Link to comment
Share on other sites

Fara nici o urma de ironie, gluma, etc, dar inainte sa achizitionezi masina nu ai sesizat aceasta problema? Intreb, deoarece eu inainte sa cumpar o masina, ce necesita un buget semnificativ, cer o masina de drive test si parcurg minim 50 km cu ea, iar cand am avut posibilitatea, am inchiriat pentru o zi un model similar la rent a car, asta ca sa nu am surprize neplacute. Recunosc, sunt mici detalii pe care le sesizesi dupa sute de km parcursi, dar in general am avut posibilitatea sa imi fac o parere pertinenta, iar in anumite cazuri mi-am dat seama ca nu imi placea masina respectiva, desi din review-uri pe internet as fi spus altceva.

 

ai perfecta dreptate in ceea ce spui dar pentru mine era foarte important sa treaca testele la bmw care au durat in jur de 3 ore, mecanica, electrica, istoric. normal ca am condus masina dar locul unde ne aflam era la iesire din oras pe un fel de autostrada iar drumul era impecabil, fara groapa, speed-bumps sau orice alt tip de denivelare iar masina m-a fermecat pe acele drumuri. deci nu am avut placerea sa merg prin gropi cu ea cand am cumparat-o.

pe drumuri bune masina este extraordinara in configuratia asta sport, din pacate drumurile astea sunt foarte putine la noi. similiar am condus si eu 2 f15 nu una, am 2 prieteni care au dar amandoi aveau perne aer deci nu puteam face o comparatie. si sincer iti spun, chiar daca as fi stiut de aceasta "problema", tot as fi cumparat masina, nu e un minus al ei ca avem noi tara plina de gropi. repet, masina e fantastica, e doar o chestie personala a mea legata de confort, probabil o alta persoana ar vrea aceasta configuratie sport in detrimentul confortului.

Link to comment
Share on other sites

eibach va rezolva problema , monteaza cu incredere , au mai fost pe forum cazuri cu e60 parca

 

asa am sa fac, multumesc. trebuiesc si arcuri si amortizoare? eu presupun ca da dar mai bine zic sa intreb cand nu sunt sigur.

la kitul asta faci referinta cumva? EIBACH EIBACH B12 Pro-Kit Set suspensie, arcuri elicoidale / amortizoare

Edited by dusky2019
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.