Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Masinile electrice sunt niste computere pe roti practic si partea mecanica e minoritara comparativ cu cea electronica. Deci probabil ca o sa poti sa faci tinichigerie si inlocuit de rulmenti, bucsi si brate si in alta parte decat la reprezentanta. Dar restul o sa le faci doar la ei - cel putin in prima faza, pana o sa se reprofileze service-urile independente si o sa apara hackerii independenti. Mecanicii o sa aiba nevoie de alte cunostinte, cum ar fi cum sa umble in sisteme electrice de 800V fara sa le strice si fara sa moara sau sa omoare pe altcineva. Training-ul o sa fie facut initial la reprezentanta, deci o sa fie niste ani pana o sa se desprinda service-uri independente cu oameni competenti.

 

In State problema cu reparatul e reala, si nu doar la masini. Cine e interesat sa caute John Deere, care fac niste magarii majore pe partea asta. Si e vorba de utilaje cu care produci bani, nu de masini.. In UE cred ca o sa le mai dea peste bot, n-o sa-i lase sa inchida sistemele de tot.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@wyktor - eu am fost din 2019 si pana in prezent cu masina doar la Proleasing Ploiesti ( 3 intrari in service pana acum ) , foarte profesional stafful , s-a respectat programarea la minut , vezi pe un televizor live toata lucrarea Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ei ĂŽmi recomanda Musway, dar mâine ĂŽmi vor zice exact ce și cum. Eu eram chitit pe Focal, fiind un brand cunoscut. Tipul de acolo a spus ca Musway e peste Focal. Ați mai ĂŽntâlnit? Ceva pareri? Luna asta vreau sa fac upgrade-ul.

Cei de acolo mi-au spus ca au din ce ĂŽn ce mai multe mașini noi cu proprietari nemulțumiți de sistemele "premium" din fabrica, nu doar BMW, si mi-a confirmat nemulțumirea. De la 50% volum, boxa centrala din bord acoperĂŁ toatĂŁ mașina cu sunete pe frecvențe medii, bass-ul este inexistent, ceva inalte mai ciripesc pe acolo...am ĂŽncercat diverse setĂŁri, degeaba.

 

Sa fi fost tu eu deschideam topic nou.

 

E despre audio si mai intrebi si despre alte marci, din ce ai auzit.

 

O sa apara o caruta de pareri despre audio in masini (ai alta marca, de care unii au auzit si or sa iso dea cu parerea..) care nu prea are treaba neaparat cu G30...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am avut suspensie standard pe bmw care e cu 10mm mai sus. Nicuodata nu am atins-o in aproape 93k km.

Cred ca sunt destule g30 pe forum cu adaptive dumpers..nu se plange nimeni.

 

Btw, am vandut fratelui G30-ul. M-a scapat de marele stres de a fi sunat de toti samsarii si/sau de toti pretentiosii.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La prețul de pe Olx sau asa pentru frate :))?

 

M-am uitat cu atentie cam toata luna aprilie pe OLX si mi s-a parut ca toate masinile sunt dubioase.

 

In principiu, as fi pus un pret cu 1500 euro in anunt peste pretul cu care i-am dat-o lui, insa probabil tot acelasi pret l-as fi obtinut la vanzare.

 

Pt mine este si o satisfactie ca nu am dat masina unuia strain si ca efortul de a avea grija de ea mi-a fost rasplatit la nivel emotional. Sunt f atasat de masina asta.

 

Am si folosit-o 100% gratis 4 ani, iar la vanzare am facut si 10k peste pretul platit la serviciu, pret pe care il platesc in 36 de rate.

 

Nu mai este dreptate pe lumea asta, ca tot ma atacau prietenii pe forum ca ma laud cu o masina care nici nu este a mea.

Si i-am vandut acum 2 luni si rotile de 19.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

Nu mai este dreptate pe lumea asta, ca tot ma atacau prietenii pe forum ca ma laud cu o masina care nici nu este a mea.

Si i-am vandut acum 2 luni si rotile de 19.

Nici dracu nu inchide gura lumii mai edit..

Si tu te-ai lasat marcat emotional de gura amicilor de forum.. (prieteni, auzi tu..)

 

...Prietenii aia care isi permit sa zica asa ceva, cati dintre ei au cel putin acelasi model de masina achitata integral??

Si cu banii cui? Ai lor?

Atat de deschisi au fost (macar) sa zica cele intrebate mai sus, inainte sa judece pe altii? Eu asta i-as fi intrebat dupa auzirea acelor vorbe de nezis..

Bleah..

 

Ai luat o decizie foarte buna!

Si nu zic asta ca sa te perii..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Pe mine m-a lovit cineva in spate acum 2 ani si ma aratasem dispus sa platesc diferenta de la mine intre spoilerul pe care urma sa il plateasxa asiguratorul si spoilerul M. Evident ca trebuiau schimbate si tipsurile de la evacuari din rotunde in trapezoidale.

Diferenta era consistent peste 4000 lei si am renuntat. Asta la Bavaria.

 

Mai trebuiesc si pragurile si spoilerul fata.

Deci, la reprezentanta te duce consistent pe la 4000-5000 euro.

Probabil, prin alte surse, scapi pe la 2000-3000 euro.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

pe langa bare/praguri/tipsuri trapezoidale (le gasesti la dezmembrari) difera si prinderile barelor, canalele de aer, elementele decorative de pe bare (la dezmembrari gasesti rar bara completa); cu tot cu vopsit si montat treci lejer de 2000 euro.
Link to comment
Share on other sites

As vrea sa gasesc un pak m complet original SH..chestia e ca nu stiu daca s ar potrivi pe masina mea care nu e pak m din fabrica...nu ma incurc cu aftermarket.

 

 

Edit: daca m ar costa in jurul a 2000-2500€ cu tot cu montaj , vopsit, as fi dispus. Pare rezonabil, schimba cu totul masina.

Edited by Alexbebe
Link to comment
Share on other sites

Sigur se potrivesc, nu cred ca difera aripile sau capota la masinile cu M Pack. S-ar putea sa difere si carenajele de pe dedesupt cele din plastic moale dintre bara si roata.

Destul de greu sa gasesti totul pe o singura masina, dar daca le iei pe rand cred ca poti aduna tot ce e nevoie.

Trebuie sa ai in vedere si optiunile de pe masina ta.De ex daca ai ACC si bara pe care o iei nu are, e o problema. La fel si cu night vision. Camerele fata/spate nu au legatura cu barele. Iarasi spalator de far, unele masini au, atele nu au.

Link to comment
Share on other sites

O chestie la care nu m-am gandit niciodata e scutul. Nu stiu daca se aplica la G30, dar la mine scutul normal nu e destul de lung incat sa se potriveasca pe prinderile de la bara M. E vorba de un gap de aprox 3cm si am inceracat cu 3 scuturi diferite luate dupa seria de sasiu. Dupa, mi-am dat seama ca trebuie luat dupa o serie de sasiu de la o masina ce a venit cu pachet M din fabrica.
Link to comment
Share on other sites

Sh, poate din bucati de la diversi vanzatori.

Pt ca e greu de crezut ca gasesti sa iei totul de pe aceeasi masina care anterior a fost avariata dar totusi ale intregi toate elementele care te intereseaza pe tine.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Stiu ca nu se compara, dar am comparat pur și simplu pt cheltuiala, per total))) ).

Nu ai pus comfortul! :purple:

Ala acum stii cat costa la bmw... ;)

 

(Daca iti mai zic o data cre'ca ai vrea sa imi dai si vreo doua..)

..De ce nu ai deschis tu topicul tau, mare si frumos: cheltuieli / revizii cu al meu G30..?

Si tot adaugai acolo in viitor; iar altii te urmareau (care ar vrea G30..).

Merge si pe un topic gen, masina mea; sunt sigur ca moderatorii NU se opun deloc sa tii planul de revizii si cheltuiel, sau ce vrei tu sa pui pe forum, despre masina.. in topicul tau. E usor si pentru tine sa gasesti ce ai pus sus.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Am și eu o ĂŽntrebare.. tot caut pe net ... existĂŁ vreo soluție de geamuri mai bune pt G30? Geamurile usilor mi se pare niște glume, chiar nu ĂŽmi vine sa cred cat de subțiri sunt, cred ca au 3 mm... este prima data când vad asa ceva pe o mașinĂŁ... premium..

Sau, existĂŁ vreo folie, ceva, care se instaleaza pe geamuri pentru a izola fonic? De fapt, asta e deranjul pt mine, mi se pare ca "intra" prea mult zgomot pe suprafetele vitrate ale ușilor...

Mi se pare incredibil cât de ieftin au putut sa facĂŁ geamurile pe o mașinĂŁ care costa cât costa...

 

Da, geamurile sunt niste puscarii, fonic si mai ales termic, mi se pare ca te coci in masina efectiv.

Link to comment
Share on other sites

Am și eu o ĂŽntrebare.. tot caut pe net ... existĂŁ vreo soluție de geamuri mai bune pt G30? Geamurile usilor mi se pare niște glume, chiar nu ĂŽmi vine sa cred cat de subțiri sunt, cred ca au 3 mm... este prima data când vad asa ceva pe o mașinĂŁ... premium..

Sau, existĂŁ vreo folie, ceva, care se instaleaza pe geamuri pentru a izola fonic? De fapt, asta e deranjul pt mine, mi se pare ca "intra" prea mult zgomot pe suprafetele vitrate ale ușilor...

Mi se pare incredibil cât de ieftin au putut sa facĂŁ geamurile pe o mașinĂŁ care costa cât costa...

 

Chiar atat de praf este noul cinciar?!?! Am vzt ca pe toate topicurile te-ai plans de ea. Sta mai prost decat F10? Ce naiba, merg in jos... Inteleg ca a tot scazut fiabilitatea, dar sa fie o caderea atat de mare intre F10 si G30?!?! Stiu ca se pune f mult accent pe design mai nou in detrimentul fiabilitatii. Totusi, ma gandeam sa nu exagerezi tu insuti. De asemenea vad ca faci de multe ori comparatii cu opel insignia, ceea ce mi se pare cam ciudat vorbind totusi de o masina cu vreo doua clase mai jos.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.