Jump to content

Seria 5 G30, 2017 - 2024


deeJayOg

Recommended Posts

Aa.. n ar fi asa mult. Nu stiu pt ce as opta , ori full digital display (momentan il am pe cel partial) ori cheia cu display.. sunt cam la acelasi pret. O sa sun la bmw sa vad cat costa cheia.

 

//am vazut pe olx cateva chei la 500-600 lei.probabil fake dar sunt curios cun se comporta si arats

Edited by Alexbebe
Link to comment
Share on other sites

@deejay

 

din ce spuneau aia de la bmw, cheia are doua baterii. dupa ce bateria displayului se consuma, ea se transforma intr o cheie clasica...practic poti merge un an asa cu ea.

 

asta mi se pare si logic, pt ca ar insemna ca din cateva milioane de masini care au o asa cheie, sa se intample cateva mii de prosti saptamanal care uita sa o incarce si ar sta pe langa masini.

 

alta e situatia acestei chei...fiind una destul de sofisticata, sa se defecteze cum am patit eu si sa ma lase pe langa masina(de 3 ori am patit). am schimbat-o in garantie

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Dacă nu e încărcată chiar că degeaba o mai am cu mine sincer, măcar să dea frumos display-ul :)

 

E și mult mai mare și incomodă în buzunar. Parcă e păcat și de cheile celelalte, că nu sunt clasice, sunt cele M.

 

@Crysis21 - nu merge aux heating și din aplicația Connected?

Edited by deeJayOg
Link to comment
Share on other sites

DacĂŁ nu e ĂŽncĂŁrcatĂŁ chiar cĂŁ degeaba o mai am cu mine sincer, mĂŁcar sĂŁ dea frumos display-ul :)

 

E și mult mai mare și incomodĂŁ ĂŽn buzunar. ParcĂŁ e pĂŁcat și de cheile celelalte, cĂŁ nu sunt clasice, sunt cele M.

 

@Crysis21 - nu merge aux heating și din aplicația Connected?

 

da, dar cand e cheia conectata e mai comod. prin connected drive dureaza ceva. Si cel mai frustrant la acea aplicatie, este ca daca nu ramane pornita pana se termina tot procesul cu confirmarea masinii, data viitoare cand o pornesti trebuie sa astepti o vesnicie pana confirma ca operatiunea precedenta s-a incheiat.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

mda.

 

pe mine, dupa ce am luat masina, placutele spate m-au tinut 37k iar alea fata 42k.

acum am 70k si astept sa se rupa senzorul spate din clipa in clipa...desi mi-am schinbat stilul de condus de mult, in sensul ca folosesc f mult frana de motor si ma astept sa mai pun 5k la viata celui de-al doilea set de placute.

 

totusi, mi se par prea putini km un total de 80k cu un set de discuri.

 

vreau sa le masor grosimea scum cand schimb rotile dar totusi nu stiu cati mm sunt acceptati ca uzura maxima

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Pai da,aia scrie ,27mm,scuze..grosime totala a discului...

Maximum tickness

 

Adica daca are 25 mm grosime discul,il arunci,la mine cam 3 sch de placute tin,vreo 120 de mii km

 

Oricum, am vazut in ro si la 18 mm si mergea linistit cu masina,n avea treaba...

Edited by Vlf
Link to comment
Share on other sites

depinde si de masina.

la mine au 24 grosine pe fata si 20 pe spate.

 

tu daca ai motorul mai puternic sau frane M, sunt mai groase...posibil si ala cu grosime de 18mm sa nu fi plecat de la 24 sau 27

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cam asa ceva

 

 

post-85058-0-53337600-1583179123_thumb.png

 

ce mi se pare mie ciudat ar fi faptul ca pt discurile neperforate si pt masinile non M, spune ca uzura acceptata este de maxim 2.4mm

 

 

pt restul, uzura maxima acceptata e de 1.6.

ma mine, nu sunt nici perforate, doar ventilate ca la orice harb si masina nici M nu este.

 

cand ma uit in tabelul din poza, le gasesc pe cele pe care le am pe fata, adica 330x24mm iar cand le precizeaza grosimea minima acceptata in urma uzurii, scrie ca trebuie sa fie 22.4, desi ar fi trebuit 21.6, conform textului din parteaa superioara a pozei.

 

e o contradictie...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate te ajuta informatia:

 

Doar ce am lasat masina la service pentru schimbare placute fata, service acreditat BMW, se inregistreaza in istoricul BMW totul, mecanici calificati etc.

 

Si m-au sunat sa imi spuna ca trebuie si discuri pe fata, deoarece au 24mm in loc de 28mm cat e minimul, masina in cauza E60 N47 163cp.

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

Am și eu o ĂŽntrebare... Ămi da uneori ca am lichidul de rĂŁcire la nivel minim. Am deschis capota și ĂŽntradevar era jos. Eu care aveam un l de la fostul Audi am vĂŁzut ca e diferit de la bmw... Ma rog culoarea. Eu aveam roz asta vad ca e verde. Am pus vreo 300ml de apa dar mai tre sa pun și antigel. Ce tip de antigel tre sa iau? Nu m-aș duce pana la bavaria pt un l de antigel

 

Rog ajutor.

 

E un bmw seria 5 520 xDrive

Edited by cristimate
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.