BMWClub: Mit sau realitate ? - BMWClub

Jump to content


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Mit sau realitate ? Rate Topic: -----

#1 User is offline   Squerly 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 1
  • Joined: 13-November 19

Posted 14 November 2019 - 08:49

Salutare tuturor,

De curand sunt mandru posesor al unui BMW X3 F25 si ma lovesc de cateva "sfaturi" ale atotcunoscatorilor si nu stiu ce sa cred. Din pacate nu am manualul masinii sa verific.

Prin urmare mit sau realitate?

1. Daca masina are senzori de presiune si cauciucurile sunt Run Flat, trebuie neaparat sa cumperi tot Run flat pentru ca se "strica" ?
2. Cutie de viteze 8HP , se schimba uleiul sau nu este recomandat a se schimba?

Multumesc anticipat pentru feedback-ul vostru :)
0

#2 User is offline   wind-3er 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2127
  • Joined: 04-October 07
  • Gender:Male
  • Location:Buc
  • Interests:BMW

Posted 14 November 2019 - 08:59

View PostSquerly, on 14 November 2019 - 08:49, said:

Salutare tuturor,



Multumesc anticipat pentru feedback-ul vostru :)



2. da, se schimba.
(https://servicefaur.ro/aplicatii-zf/)

https://www.zf.com/g...ts/TE-ML_11.pdf

This post has been edited by wind-3er: 14 November 2019 - 09:04

0

#3 User is offline   Stefann 

  • Cappo di Tutti Capi
  • Group: Members
  • Posts: 3163
  • Joined: 26-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:BMW

Posted 26 November 2019 - 16:13

View PostSquerly, on 14 November 2019 - 08:49, said:

Salutare tuturor,

De curand sunt mandru posesor al unui BMW X3 F25 si ma lovesc de cateva "sfaturi" ale atotcunoscatorilor si nu stiu ce sa cred. Din pacate nu am manualul masinii sa verific.

Prin urmare mit sau realitate?

1. Daca masina are senzori de presiune si cauciucurile sunt Run Flat, trebuie neaparat sa cumperi tot Run flat pentru ca se "strica" ?
2. Cutie de viteze 8HP , se schimba uleiul sau nu este recomandat a se schimba?

Multumesc anticipat pentru feedback-ul vostru :)


1. Nu are nici o legatura Run Flat cu senzorii de presiune. Run Flat , mai ales la F25 , trebuie sa pui , fiindca daca pui non-RFT , cauciucul o sa difere ca dimensiune fizica (la aceiasi dimensiune teoretica) si strica cutia de transfer.
Trebuie cautate cauciucuri cu STELUTA pe lateral , agreeat BMW si 100% sunt RFT pt F25. La mine la F15 , doar RFT sunt si la 19 si 20 si doar cativa producaturi spre exemplu.
Baga pe realom codul de caroserie , du-te la tyres si gaseste vara/iarna si acolo si producatorii exacti.
Nu te zgarcii la gume.

2. Da , se schimba uleiul la 120-150k km maxim.
0

#4 User is offline   florea2 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 03-December 18

Posted 26 November 2019 - 17:16

View PostSquerly, on 14 November 2019 - 08:49, said:

Salutare tuturor,

De curand sunt mandru posesor al unui BMW X3 F25 si ma lovesc de cateva "sfaturi" ale atotcunoscatorilor si nu stiu ce sa cred. Din pacate nu am manualul masinii sa verific.

Prin urmare mit sau realitate?

1. Daca masina are senzori de presiune si cauciucurile sunt Run Flat, trebuie neaparat sa cumperi tot Run flat pentru ca se "strica" ?
2. Cutie de viteze 8HP , se schimba uleiul sau nu este recomandat a se schimba?

Multumesc anticipat pentru feedback-ul vostru :)

5. Maintenance recommendations ZF automatic transmissions
3/4-speed automatic transmissions:
ZF 3 and 4-speed automatic transmissions must be filled with approved ATF oils according to ZF list of lubricants TE-ML 11,
lubricant class 11A / 11B or with mineral ATF oils according to the former Specification Dexron II / Dexron III by General Motors.
For oil-change intervals consult the vehicle manufacturer's specifications.
5-, 6-, 8- and 9-speed as well as 4HP20 automatic transmissions:
ZF 5-, 6-, 8- and 9-speed as well as the ZF 4HP20 automatic transmissions are filled maintenance-free with specially developed
partially synthetic ATF oils
. Maintenance-free fills are intended for normal operating conditions. Especially driving at very high
operating temperatures can result in accelerated aging or increased wear of ATF oils. In case of above-average operating
conditions, such as:
- frequent freeway driving in the upper speed range
- offensive, sporty driving style
- frequent trailer operation
it is recommended to refresh (change) the oil of the automatic transmission every 100,000 km or no later than after 8 years.
In each case, only released ATF oil may be used for oil changes. And oil changes must be performed in accordance with the
relevant specifications.
0

#5 User is offline   bimmer90f30 

  • ...Targeting
  • Group: Members
  • Posts: 4382
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male
  • Location:Well..

Posted 26 November 2019 - 19:26

Florea 2 care e ideea cu citatul accentuat?

Ai condus intotdeauna decent?

E ceva ce nu ai inteles?
0

#6 User is offline   mkdan2004 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 309
  • Joined: 16-November 17

Posted 26 November 2019 - 19:41

View PostStefann, on 26 November 2019 - 16:13, said:

1. Nu are nici o legatura Run Flat cu senzorii de presiune. Run Flat , mai ales la F25 , trebuie sa pui , fiindca daca pui non-RFT , cauciucul o sa difere ca dimensiune fizica (la aceiasi dimensiune teoretica) si strica cutia de transfer.
Trebuie cautate cauciucuri cu STELUTA pe lateral , agreeat BMW si 100% sunt RFT pt F25. La mine la F15 , doar RFT sunt si la 19 si 20 si doar cativa producaturi spre exemplu.
Baga pe realom codul de caroserie , du-te la tyres si gaseste vara/iarna si acolo si producatorii exacti.
Nu te zgarcii la gume.

2. Da , se schimba uleiul la 120-150k km maxim.

Cutia de transfer se strica daca dimensiunea rotii de pe o punte difera de dimensiunea de pe alta punte, deoarece ar insemna ca o roata (sau rotile de una din punti) efectueaza mai multe rotatii la aceasi viteza. Nu are legatura cu run-flat sau non run-flat. Sunt foarte multi care isi schimba anvelopele run-flat pe unele normale fara nici o problema. Eu am tot pe F15 anvelope de iarna normale. Pe F25 problema este ca nu are unde pune un kit de roata de rezerva, spre deosebire de F15, dar daca gaseste acceptabil un kit de reparatie pana, poate pune si anvelope normale, atata timp cat respecta dimensiunile.
0

#7 User is offline   florea2 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 52
  • Joined: 03-December 18

Posted 26 November 2019 - 19:41

View Postbimmer90f30, on 26 November 2019 - 19:26, said:

Florea 2 care e ideea cu citatul accentuat?

Ai condus intotdeauna decent?

E ceva ce nu ai inteles?

subiectul nu este despre cum am condus eu, putem discuta daca ai o curiozitate in acest sens si nici despre ce inteleg eu . Este un citat din documentul de intretinere ZF.
0

#8 User is offline   zeronoo 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 2173
  • Joined: 30-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Posted 26 November 2019 - 20:19

La orice bmw xdrive rotile sunt biblie: model si dimensiune jante, dimensiune model si tip cauciucuri, NU flanse, cauciucurile se schimba toate 4 in acelasi timp, profilul trebuie sa fie identic pe toate 4 rotile. Cam asta e in mare...nu respecti...o sa tot repari / schimbi la cutia de transfer...mai rar sau mai des...depinde de noroc
in legatura cu sch de ulei...normal ca se schimba, notiunea "lifetime" de pe eticheta nu se refera la durata medie de viata a omului (in niciun caz al broastei testoase :))) )

"average life expectancy of a new vehicle these days is around 8 years or 150,000 miles."

This post has been edited by zeronoo: 26 November 2019 - 20:20

1

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro