Jump to content

2020 G05 BMW xDrive 40i


RedCap

Recommended Posts

ai comandat masina sau urmeaza si doar te gandesti la optiuni?

 

ce ai tu pe lista, sunt combinatii posibile doar daca esti prieten cu presedintele bmw. Altfel, in lumea reala, nu.

 

M sport brakes sunt incluse in M sport package. nu este posibil sa nu le ai, asa cum sugerezi tu. Ori nu ti-ai luat m sport package, asa cum si scris, ori...

rotile de X5, incepand cu 20 de inch, nu pot fi decat run flat. asta stiu sigur la M sport package. tu scrii ca ti-ai luat non run flat.

 

deci, cum e?

 

frumos x5-ul si motorul pe masura

Edited by edit
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Este fix cum am postat. Am exact optiunile pe care le-am enumerat mai sus, aseara la 8.40 pm dealer-ul a dat comanda pentru masina. Sper sa o am in 6-8 saptamani si sa nu trebuiasca sa stau sa astept mult mai mult.

 

Intre timp, ma tot gandesc la franele de M daca sa le iau sau nu si totodata si la pachetul pentru portbagaj. Am uitat de acum 3 ani cum e sa dai reimporospatare de nebun de n ori pe zi sa vad daca mi s-a schimbat statusul comenzii. Din pacate insa nu am gasit nimic pe stoc cu pachetele si optiunile pe care le vroiam.

 

Stiu ca e frumoasa masina, altfel nu as mai fi comandat-o. :)

  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

seaman,

 

intelege ca la absolut orice bmw din seria Gxx, daca pui M sport package, acest pachet contine franele M.

 

de asemenea, poti avea non run flat pe roti de 22 doar daca dealerul pune anvelopele, schimbandu-le pe cele originale. BMW livreaza orice masina(nu doar X5) cu jante mari doar au anvelope run flat.

 

totusi, rotile cu jante de 22 sunt exagerat de mari. practic tu ai talonul anvelopei ca la un sedan si nu prea are sens un SUV echipat asfel. plus ca, dpdv vizual, exista un contrast intre jantele f mari si discurile de frana care vor fi mici. La nicio masina nu da bine astfel.

 

cred ca ar trebui sa fii pregatit sa astepti masina pt o perioada mult mai mare.

 

de exemplu, a mea a fost iesit din productie pe 14 februarie si a ajuns la dealer pe 10 martie, dupa 3 sapt si 2 zile. initial, un cazul seriei 5, se trece printr-un hub logistic de la Viena. Practic, logistica unei livrari este mult mai complicata...nu sta o platforma la poarta fabricii sa ia masina si sa o aduca in Romania.

 

Hai sa iti spun si cum e in cazul tau:

 

fabricatia fiind in SUA, va trebui transportata cu trenul pana la un port de la coasta de est. Ca sa incarci un tren full, actele necesare, procesul fizic de incarcare, rescanari ale produselor, se pierd zile intregi. Masina merge apoi cu trenul sute de km pana la unul din cele doua porturi mari din zona. Ulterior se incarca o nava full cu masini care vine in Europa. Iarasi rescanari, confirmari de software. se pierd minim 3 saptamani pana pleaca vaporul. Minim o sapt apoi pe mare. Deci o luna pierduta pana masina ta ajunge in Europa.

Apoi alt hub logistic, alti timpi pierduti si in sfarsit ajunge in Romania.

 

deci 7 saptamani doar transportul.

 

In principiu, dealerii au masinile precomandate si in functie de clientii pe care ii gasesc intre timp, schimba specificatiile in comanda. Cu siguranta, nu poti schimba specificatiile precomenzii cu o zi sau o saptamana inainte de a se incepe productia...probabil cu cel putin o luna inainte de fabricatie accesul la configuratia masinii iti este blocat.

 

deci, rabdare minim 3 luni :)

Edited by edit
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cine e seaman, cred ca ma confunzi. Nu stiu ce nu intelegi, dar fix asa am comandat masina. Cat despre ce balon are pe jante de 22, am vazut una live, arata super bine. Din pacate doar la rotile pe 22 puteam scapa de pneurile runflat de care nu vreau sa mai aud. Altfel, probabil ca as fi mers cu rotile de 21.
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

scuze, ti-am tastat gresit numele :)

 

m-ai facut curios, hai ca reverific in cazul rotilor de 22, poate ma insel eu.

 

LATER EDIT

da, ai dreptate, in cazul rotilor de 20 si 21 pt pachetul M sport, te obliga la run flat. Daca pui de 22, nu.

 

stiam sigur ca in cazul rotilor de 20 te obliga, pt ca am configurat de mai multe ori un X5 astfel, si am considerat implicit astfel si pt 21 si 22.

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa o stapanesti sanastos mai. Dar ma tot intreb cand te intorci si tu la M...

 

Multumesc, deja ma omoara asteptarea. Am avut o tentativa de a lua un X6M acum cat inca mai erau noi pe stocuri dar am fost prea agresiv in negocieri avand in vedere ca noul X6M bate la usa si nu mi-a iesit din pacate. Cred ca urmatoarea dupa asta va fi un X5M asta daca, cine stie ce idee ma mai loveste iar.

 

ah, nu stiam ca sta in State.

 

gata, totul e clar.

 

Daca ma bag ca musca proasta :)))

 

Pai puteai intra pe profilul meu, imi gaseai la vechile topicuri masina actuala si anterioara si atunci te prindeai. Eu te-am lasat in pace oricum, ba chiar iti dadeam si indicii. Cum iti poate veni un X5 nou comandat in Romania in 6-8 saptamani avand in vedere ca se face in Carolina de Sud? :)

  • Like 3
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Hai ca daca tot am lamurit-o p-asta, intrebarea mea e legata de franele M, sa le iau ori ba? Adevarul e ca singura masina pe stoc pe care am vazut-o cu rotile astea si fix culoarea alb mineral avea franele de M si dadeau al naibii de bine. Tre sa mai caut pe stoc si sa vad live si una cu frane normale si rotile pe 22 sa vad cum vin. Cert e ca daca franele de M or sa imi faca jantele mizerabile ca la M4 dupa prima ploaie, nu vreau sa aud de ele. La M4 jantele erau senzatie pana la prima ploaie cand se faceau varza de la toata funinginea de la frane ce ajungea pe ele. Fix de-asta ma tot gandesc daca sa pun franele de M ori ba. Estetic dau mult mai bine, daca practic insa imi vor da de furca, mai bine stau cuminte.
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Hai ca daca tot am lamurit-o p-asta, intrebarea mea e legata de franele M, sa le iau ori ba? Adevarul e ca singura masina pe stoc pe care am vazut-o cu rotile astea si fix culoarea alb mineral avea franele de M si dadeau al naibii de bine. Tre sa mai caut pe stoc si sa vad live si una cu frane normale si rotile pe 22 sa vad cum vin. Cert e ca daca franele de M or sa imi faca jantele mizerabile ca la M4 dupa prima ploaie, nu vreau sa aud de ele. La M4 jantele erau senzatie pana la prima ploaie cand se faceau varza de la toata funinginea de la frane ce ajungea pe ele. Fix de-asta ma tot gandesc daca sa pun franele de M ori ba. Estetic dau mult mai bine, daca practic insa imi vor da de furca, mai bine stau cuminte.

 

eu zic sa iei franele M , arata mai bine , sigur e ceva imbunatatit pe la franare , e ditamai hardughia , te ajuta orice cand tre sa o opresti . Plus ca daca vrei upgrade dupa costa prea mult si nu mai merita , acum e momentul sa o dotezi cu tot ce se poate. Nu poti sa spui ca nu e practic daca afuma jantele cand vb de franare . Adica in nici un caz nu-mi pare un principiu dupa care sa te ghidezi ca sa nu le comanzi . O vad o decizie strict de buget si atat

Edited by Myx
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nu e vorba de buget aici, e vorba de strict de cat praf fac ori ba. Daca imi fac jantele varza mai bine stau cuminte, nu am chef sa stau sa spal la jante ca la M4 cu n solutii, sa stau mai mult sa spal jantele decat dureaza spalatul restului masinii. In afara de asta dupa mai stau sa mai imi spal si aleea de tot praful de la frane, nu multumesc, sa nu aud de asa ceva. Cat despre pus dupa ceva pe masina, nici nu ma gandesc la asa ceva. Ce imi pun pe masina dupa ce o iau si am pus mereu e folia ceramica pe geamuri si filmul protector pe partea frontala a masinii. In rest nimic, mi-a luat 1 an cred sa imi instalez si eu doua amarate de camera fata/spate pentru trafic, nu am vreme si nici chef sa stau sa fac modificari la masina.

 

O sa ma mai uit in stanga si in dreapta sa vad una cu franele de M si vad eu dupa. Intre timp mi s-au naruit visele cu 6-8 saptamani sa primesc masina, fiind deja aproape de Decembrie sloturile de fabricatie s-au dus pe Decembrie, degeaba am eu comanda data si acceptata de BMW, va intra in fabricatie in prima saptamana din Ianuarie. Sa vad ce sfori mai trag, ce nu, desi mai bine stau cuminte ca abia mai scot ceva discount-uri ca tot intarzie atat livrarea. :)

 

P.S. Vad ca mi-au aparut prietenii pe aici care imi umplu postarile de minusuri, idealul lor in viata e sa imi dea minusuri la postari. :)

Edited by RedCap
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

pornind de la faptul ca rotile cu janta de 22 si profil al anvelopei sub 10cm sunt un nonesens pe un SUV, as face astfel:

 

as comanda masina cu roti de 21, fie si cu run flat. economisesti 1000 de dolari.

in prima secunda cand imi vine masina, scot anvelopele run flat la vanzare si cumpar non runflat.

indiferent cat de greu vei vinde anvelopele run flat de 21, tot le vinzi, fie si cu o pierdere de 500 de dolari la setul de 4.

 

estimez ca tot ramai cu 500 de dolari. ca atare, comanda-ti masina cu frane M.

 

funingine fac si franele standard si cele M, deci rationamentul funinginei nu se aplica in practica.

 

franele M cu etrierii albastri arata bine plus ca daca masina iti franeaza cu un metru mai repde de la 100kmh la 0kmh, e un castig.

 

de asemenea, franele M aduc discuri un pic mai mari...cred ca pe la max juma de inch in diametru.

 

repet, nu gasesc nimic mai ridicol la o masina sa am jante ff mari si prin raport cu dimensiunea extrema a jantelor, discurile sa fie mici. se vede ca dracu. plus ca la frane M si etrierii sunt mai mari si iti vor umple din golul de aer interior de la jantele de 21 sau 22 de inch

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce simplu suna dar ma uit acum pe tirerack si nu vad pneuri pe 21" care sa nu fie runflat. Cele pe 20 mi se par aiurea, sunt 275/45 ZR20 si pe fata si pe spate... eu le vreau pe spate late, nu le vreau aceleasi dimensiune cu, cele de pe fata iar un balon de 45 mi se pare enorm de mare.

 

Ideea era buna, dar unde naiba gasesc rotile pe 21 non run flat cand tirerack nu le are.

 

Am niste poze de la un dealer de aici facute de mine dar din pacate nu am pus accent asa mare pe frane, ca avea exact jantele astea pe 22 in doua culori si franele de M. Din pacate insa masina s-a vandut si nu mai ma pot uita la ea din nou. Ce mai vad pe aici e M50I care are jantele pe 22 si franele M si 40I care are jantele pe 22 si frane non M. Dar, trebuie sa verific daca nu cumva franele sunt mai mari la 50I oricum si vin si mai mari chiar, desi ma indoiesc ca face BMW-ul asa ceva.

 

Asa ca probabil cand ies acum la cumparaturi de weekend ma duc si fac o vizita prin parcarea dealer-ului si caut de nebun 40I-ul cu frane normale si jante pe 22 si 50I-ul cu franele de M.

 

Multumesc de sfat!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

in europa, pe 20 vine cu 305/40 pe spate.

 

verifica, s-ar putea si in state sa fie la fel.

 

mi se pare ciudat ca sa fie pe piata non runflat pe 22 si sa nu fie pe 21.

 

balonul la jantele de 20 este pe la 12.2-12.3 cm...eu il gasesc decent pt suv de peste 2.2 tone.

 

nu cred ca dimensiunea franelor trebuie sa o verifici vizual. de poate gasi pe net

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

 

 

zice clar omul , franeaza mai bine , fac ceva mai mult praf , deci renunta , ia frane normale :yahoo:

 

Hehehehe... asta e film vechi, de pe vremea cand Charles Cannon era Sales Advisor la Advantage BMW acum a ajuns director de vanzari la alt dealership din Houston, BMW West. Pana la urma cred ca imi modific maine comanda si iau franele de M. :)

 

in europa, pe 20 vine cu 305/40 pe spate.

 

verifica, s-ar putea si in state sa fie la fel.

 

mi se pare ciudat ca sa fie pe piata non runflat pe 22 si sa nu fie pe 21.

 

balonul la jantele de 20 este pe la 12.2-12.3 cm...eu il gasesc decent pt suv de peste 2.2 tone.

 

nu cred ca dimensiunea franelor trebuie sa o verifici vizual. de poate gasi pe net

 

 

Front: 21x9.5, 275/40 R21

Rear: 21x10.0, 315/35 R21

 

Astea sunt dimensiunile la rotile pe 21 care sunt run flat ceea ce nu mai vreau sa mai am pe masina.

 

Front: 22x9.5, 275/35 R22

Rear: 22x10.5, 315/30 R22

 

Astea sunt la rotile pe 22 care nu sunt run flat. Cele pe 21 au acelasi balon pe care il am eu la actualele mele roti pe 20 si aceeasi latime din ce vad.

 

Cred ca pana la urma raman pe roti de 22 si sper sa vina cu Pirelli P Zerro ca au si protectie de janta, am impresia ca mai pot veni si cu Continental care nu au protectia pentru janta.

 

Pana cand o sa mi se schimbe statusul in 150 (momentan e in 111, urmeaza 112 dupa si abia dupa in 150 e comanda blocata) cred ca mai tot modific la configuratie pana ma gasesc dracii asta daca nu aleg ceva care e considerat de ei individual de imi blocheaza comanda si imi si intarzie masina cu vreo luna. :)

Edited by RedCap
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

desi nu cred ca duci dulapul pe circuit si nici de abuzat poate pe vreun drum mai intortocheat, in ciuda prafului pe care l-ar face as alege franele M pentru o franare mai sigura, desi si cele standard isi fac treaba foarte bine pentru regimul de condus normal pentru care a fost gandita masina. Oricum ar fi le vei schimba des, poate si asta e un aspect de luat in calcul a la long ca si costuri de mentenanta(asta daca nu iei un pachet de mententanta care sa le includa), masinile astea toaca gume si frane foarte repede din cauza masei mari. Edited by mik15
Link to comment
Share on other sites

exista posibilitatea ca cele de 22 cu profil al anvelopei sub 10 cm nonrunflat puse pe o masina de peste 2.2 tone, sa zdruncine la fel ca cele de 21 cu profil al anvelopei de 11cm, insa runflat.

 

in consecinta, ma astept ca ce vei avea in continuare pe 22 cu anvelope stamdard, sa zdruncine la fel cu ce ai acum pe X6 cu run flat, pt ca X6 modelul vechi, asa cum spuneai si tu, are acelasi profil pe 20 inch, cum au noile generatii de X5/6 pe 21.

Edited by edit
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

desi nu cred ca duci dulapul pe circuit si nici de abuzat poate pe vreun drum mai intortocheat, in ciuda prafului pe care l-ar face as alege franele M pentru o franare mai sigura, desi si cele standard isi fac treaba foarte bine pentru regimul de condus normal pentru care a fost gandita masina. Oricum ar fi le vei schimba des, poate si asta e un aspect de luat in calcul a la long ca si costuri de mentenanta(asta daca nu iei un pachet de mententanta care sa le includa), masinile astea toaca gume si frane foarte repede din cauza masei mari.

 

Nu duc hardughia pe circuit, clar. Legat de schimbat de pneuri si placute/discuri, aia e, riscul meseriei.

 

exista posibilitatea ca cele de 22 cu profil al anvelopei sub 10 cm nonrunflat puse pe o masina de peste 2.2 tone, sa zdruncine la fel ca cele de 21 cu profil al anvelopei de 11cm, insa runflat.

 

in consecinta, ma astept ca ce vei avea in continuare pe 22 cu anvelope stamdard, sa zdruncine la fel cu ce ai acum pe X6 cu run flat, pt ca X6 modelul vechi, asa cum spuneai si tu, are acelasi profil pe 20 inch, cum au noile generatii de X5/6 pe 21.

 

Ma seaca idioteniile de run flat-uri ca nu se tocesc uniform fiind foarte rigide de-asta nu mai vreau sa mai aud de ele. Nu am ajuns la banda de uzura a pneului si cu toate astea pe exterior pe fata am unele urme de uzura... asta e de la cum mai atac eu unele curbe, asa ca sa nu mai aud de pietroaiele astea grele de run flat-uri. Imi pare rau insa ca pierd spatiul de stocare din portbagaj unde avand run flat-uri si neavand roata de rezerva foloseam acel spatiu... aveam pe acolo compresorul de aer, ceva servetele Meguiars de sters pielea, niste carpe de microfibra, si naiba stie ce altceva mai tineam pe acolo. Luind roti normale, aleluia, acolo va fi roata de rezerva.

 

Eu ma astept sa zguduie mai putin cele pe 22 decat actualele mele pe 20 din doua motive. Am pus suspensia cu aer pe 2 axe comparativ cu X6-le unde am suspensia M Sport adaptive si cele pe 22 sunt pneuri normale, nu mai sunt run flat-uri ranforsate in nestire.

 

Oricum, tocmai mi-am trimis sotia la un dealer aici in apropiere, i-am gasit pe stoc la ei un X5 cu frane normale si altul cu franele de M (asta e 50i dar franele sunt la fel oricum, nu au pe 50i frane mai mari la pachetul de frane M fata de modelul 40i) fix cu rotile pe care le vreau ca sa le fotografieze de aproape si pe cele fata si pe cele spate la ambele modele ca sa pot compara dupa.

 

P.S. Toate postarile mele sunt pline de edit-uri deoarece ma innebuneste auto correct-ul pe care il am cand scriu si mereu mai face asociere cu, cuvinte din Engleza. Asa ca mereu dupa ce am postat dau edit ca sunt anumite corectari pe care el le face cand tastez si care imi scapa pe moment.

Edited by RedCap
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mda... ma mananca, ceafa cred. Am gasit pe la un dealer local un F86 X6M ramas pe stoc, si ma bate rau de tot gandul sa sar pe el daca mi se accepta oferta trimisa pentru el. Problema e ca nu vor sa discute de oferta mea decat daca ma duc acolo, si am tot incercat la toate masinile luate sa iau oferta si de la ei dar niciodata nu ne-am inteles la pret. Ma indoiesc sincer sa fiu ca de data asta vor accepta oferta data de mine.

 

Culoarea e Donington Grey, jante negre pe 21 cu interiorul rosu. Jantele nu ma incanta foarte tare la culoare, interiorul asa si asa, exteriorul il stiu prea bine, nu zic nici da nici nu... Ideea e ca exact in Iulie parca m-am dus sa incerc sa configurez un X6M si sa vad ce pret pot scoate la el si din pacate era deja iesit din fabricatie, asta daca nu ma insel cu luna cand am fost, dar parca la sfarsit de Iulie.

 

Dealerul vrea sa scape de masina, e dispus sa accepte pierderi la vanzare, acum naiba stie cate mile o avea la bord, ca aici si M8-ul ti-l scot la test drive din showroom direct, si nu vrea sa imi spuna cate mile are, insista sa ma duc sa vad masina si zau ca nu am chef de tacticile lor agresive si de asteptat sa vorbeasca cu managerul, directorul, etc. Eu fac pe poznasul spunand ca hai ca vrei sa scapi de ea ca deja ai noul model de X6 in showroom, in primavara iti vine noul model de X6M, asta daca nu vrei sa le tii una langa alta sa subliniezi cum era modelul anterior fata de cel actual. Dealerul o tine pe a lui ca daca vrei masina ieftina iei Kia sau Nissan, eu pe a mea ca hai ca exagerezi, ca e plin de BMW-uri pe toate strazile, vrei sa ma convingi sa o iau dai pret bun, daca nu, tine de pret si viseaza ca e o exotica de gen Ferrari.

 

@edit: Din pacate nu am inca o data de fabricatie pentru G05 si de-asta tot imi zboara mintea la alte masini. :(

 

KwKvWp3.png

Edited by RedCap
  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

lasa, ca pana te gandesti, imi iau eu unul :)

 

imi place si GLC coupe, insa practic ar insemna sa cobor o clasa fata de ce am acum.

plus ca GLC-ul urmeaza sa fie inlocuit acusica, fiind deja obosit. sau, mai bine zis, apare C klasse, care va da un hint clar despre cum va fi, cel putin la interior, noua generatie de GLC coupe si daca apuci sa vezi, deja ce e vechi nu mai suna bine.

 

si parca glc coupe imi pare si masina de muieri

Edited by edit
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.