Jump to content

E90 318i


Recommended Posts

Salutare!

Urmeaza sa schimb radiatorul de caldura la un E90 318i (da caldura doar pe partea soferului) am tot amanat acest proces pentru ca imi era teama ca dupa demontarea/montarea bordului sa apara alte probleme, plus ca nici nu stiu pe cineva capabil si de incredere.

De curand am citit undeva ca se poate face aceasta operatiune fara a se demonta tot bordul si ca se poate schimba pe la coloana de directie, ce parere aveti, a mai auzit cineva de aceasta metoda? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Cu rabdare daca pui pe tur un furtun legat la o sursa de apa cu presiune nu prea marare( pana la 1 atmosfera max si mai putin , mai ales la inceput) cu mana pe robinet (la inceput cu un debit mai mic la robinet sa nu crapi radiatorul de incalzire ) lasi sa curga apa prin radiator , la inceput foarte posibil sa curga apa incet si murdara, dupa care trebuie sa vina din ce in ce mai curata si cu debit mai mare , acum poti mari debitul de apa si la intrare cu grija lasi sa curga cat de mult . Schimba frtunul si baga apa in radiator si pe retur lasa sa curga cat de bine. Dupa asta poti baga si o solutie de curatat rediator interior , dupa care lasi iar sa curga apa prin el sa il limpezesti. Cu putin noroc sa-ar putea curata in proportie de 100% dar oricum se va curata , iar ulterior in timp ce umbli cu masina sar putea curata de tot chiar daca initial nu s-a curatat. Daca nu iti baga caldura nici asa ai putea avea alta poblema,incearca daca nu merge mai vorbim. Verifica si daca pompa de apa de pe masina baga bine apa pe tur , important si asata.
Link to comment
Share on other sites

Cu rabdare daca pui pe tur un furtun legat la o sursa de apa cu presiune nu prea marare( pana la 1 atmosfera max si mai putin , mai ales la inceput) cu mana pe robinet (la inceput cu un debit mai mic la robinet sa nu crapi radiatorul de incalzire ) lasi sa curga apa prin radiator , la inceput foarte posibil sa curga apa incet si murdara, dupa care trebuie sa vina din ce in ce mai curata si cu debit mai mare , acum poti mari debitul de apa si la intrare cu grija lasi sa curga cat de mult . Schimba frtunul si baga apa in radiator si pe retur lasa sa curga cat de bine. Dupa asta poti baga si o solutie de curatat rediator interior , dupa care lasi iar sa curga apa prin el sa il limpezesti. Cu putin noroc sa-ar putea curata in proportie de 100% dar oricum se va curata , iar ulterior in timp ce umbli cu masina sar putea curata de tot chiar daca initial nu s-a curatat. Daca nu iti baga caldura nici asa ai putea avea alta poblema,incearca daca nu merge mai vorbim. Verifica si daca pompa de apa de pe masina baga bine apa pe tur , important si asata.

 

Multumesc frumos de raspuns, am mai auzit undeva de o varianta asemanatoare cu apa dar imi era frica sa incerc ca nu cumva sa nu mai mearga deloc caldura (am citit la altii care au incercat tot felu de experimente si ba s-a mutat problema pe cealalta parte ba s-a inrautatit) dar sunt nevoit sa incerc absolut tot inainte de a demonta tot bordul pentru ca am o retinere mare de aceasta operatiune (demontat/montat bord) nici nu stiu pe cineva care sa faca treaba asta ca la carte si nici nu vreau sa ma trezesc cu ''surprize''dupa...

Mai astept si alte pareri si in caz ca nu rezolv nimic, acum in weekend incerc metoda cu apa si revin cu rezultatul. Mersi inca o data!

Link to comment
Share on other sites

Am facut personal procedeul asta la alta marca tot premium, tot benzina, de teama demontarii bordului, are caldura de nu crezi, a iesit la mizerie, se depune fiind celulele orizontale, s-a rezolvat in juma de ora fara mare efort.

La fel nu dadea caldura pe o parte sau dadea dar nu suficient?

Link to comment
Share on other sites

Azi am incercat sa fac o spalare axact cum ai zis doar ca am cumparat o pompa pentru transfer de lichide care este actionata de bormasina (astfel pot regla presiunea foarte usor). Toate bune si frumoase pana dau jos filtru de polen si acele grilaje ca apoi sa constat ca acele furtunase sunt foarte ingramadite si ascunse de abia incap 2 degete, unul dintre ele l-am desfacut cu greu iar celalalt nu am reusit nici cum si m-am dat batut (ma grabeam sa ajung undeva) Nu imi dau seama cum as putea sa desfac acel colier ca sa pot scoate furtunul pentru ca este foarte putin spatiu... o sa incerc sa merg la un service sa vad daca reusesc ei... revin cu noutati.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.