BMWClub: Temperatura lichid racire - BMWClub

Jump to content

Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

Temperatura lichid racire Rate Topic: -----

#1 User is offline   Alexgan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 16-October 19

Posted 23 November 2019 - 06:22

Salut,

Am un e83 3.0sd (286cp) M54 din 2007 si am observat ceva bizar , nu stiu daca este normal asa ca va cer opinia:

Temperatura lichidului de racire scade cand nu merg in forta .
Exemplu pe autostrada 140-150-160 e ok si dupa daca am o portiune in care se merge constant cu 60-70 si turometrul ala sta pe la 1500 rpm maxim scade.
Am patit o de 2 ori - pe coborare pe valea Prahovei spre Bv si aseara pe valea oltului spre Sb.
Masina da caldura totul e ok dar acul se duce langa patratelul albastru.

Am avut o eroare pe o pompa auxiliara de apa si am inlocuit-o.
Mai sunt colegi care au acelasi comportament, este normal?
Ce parere aveti poate fi termostatul ?
Se poate verifica sau este mai bine sa il inlocuiesc.

Va multumesc!


Sent from my iPhone using Tapatalk

This post has been edited by Alexgan: 23 November 2019 - 06:50

0

#2 User is offline   Vlf 

  • Începător
  • Group: Members
  • Posts: 161
  • Joined: 11-October 17
  • Gender:Male

Posted 23 November 2019 - 08:20

Cică așa e normal, si nu exista rezolvare.Eu am vândut o.
Stăteam in parcare la ralanti si scădea la 70.Cum o fugăream prin oraș,se ridica la 90-100.





0

#3 User is offline   Alexgan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 16-October 19

Posted 23 November 2019 - 18:43

Multumesc!


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#4 User is offline   Alexgan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 16-October 19

Posted 02 December 2019 - 21:53

Pana la urma in lipsa de alte pareri voi schimba termostatul , voi pune poze in weekend.


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#5 User is offline   v@sy 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 639
  • Joined: 01-November 12
  • Gender:Male

Posted 02 December 2019 - 22:03

Motorizarea m57 are 2 termostate pe motor. Iar daca e si automata mai are un termostat undeva pe langa racitor. Cand unul din astea e defect, lichidul de racire nu ajunge la 90 grade.
0

#6 User is offline   Alexgan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 16-October 19

Posted 07 December 2019 - 17:25

Update,

Azi am schimbat termostatul de sub racitorul de ulei din fata.
Cand spui 2 termostate consideram si cel de langa pompa de apa auxiliara termostat?


Sent from my iPhone using Tapatalk

View Postv@sy, on 02 December 2019 - 22:03, said:

Motorizarea m57 are 2 termostate pe motor. Iar daca e si automata mai are un termostat undeva pe langa racitor. Cand unul din astea e defect, lichidul de racire nu ajunge la 90 grade.



Ideea este ca da este automata, si cred ca am schimbat doua dintre ele cel de sub racitorul de ulei , cel de langa pompa auxiliara de apa , unde ar fi al3 lea?Posted Image


Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#7 User is offline   v@sy 

  • Senior
  • Group: Members
  • Posts: 639
  • Joined: 01-November 12
  • Gender:Male

Posted 08 December 2019 - 17:21

Nu consideram a fi termostat. Termostatul este termostat. In poza apare o electrovalva si o pompa auxiliara, care au rol doar pentru habitaclu. Unul e pe racitorul egr, termostatul principal e in fata motorului, pe langa pompa de apa. Pe racitorul uleiului de la cutie este un plastic negru. In acel plastic e termostatul. Cauta pe net codul '17217803830' ca sa-ti dai seama dsp ce e vorba. Ar trebui sa se gaseasca doar termostatul nu tot ansamblul. Pe realoem gasesti toate termostatele pe care le are masina si pozitionarea lor.
0

#8 User is offline   Alexgan 

  • Nou venit
  • Pip
  • Group: Members
  • Posts: 11
  • Joined: 16-October 19

Posted 08 December 2019 - 18:10

Posted Image


Iti multumesc, problema a fost rezolvata dupa inlocuirea termostatului de pe motor(principal).



Sent from my iPhone using Tapatalk
0

#9 User is offline   bimmer90f30 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 3586
  • Joined: 20-February 15
  • Gender:Male

Posted 08 December 2019 - 19:27

View Postv@sy, on 02 December 2019 - 22:03, said:

Motorizarea m57 are 2 termostate pe motor. Iar daca e si automata mai are un termostat undeva pe langa racitor. Cand unul din astea e defect, lichidul de racire nu ajunge la 90 grade.

Daca ai bagat in discutia problemei termostatul cutiei, acesta vrei sa spui ca are un rol pentru care motorul nu ajunge la regim?

Cred ca autorul topicului e confuz.
Poate e cazul sa clarifici ce vrei sa spui cu, cele 3 termostate.

This post has been edited by bimmer90f30: 08 December 2019 - 19:27

-3

Share this topic:


Page 1 of 1
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro