Jump to content

Intrerupe la rece


Recommended Posts

Buna seara,

 

 

 

Revin cu o problema noua acum ca a venit frigul :

 

Dimineata, cand motorul e rece (-3 grade afara), incerc sa merg sub 2000rpm pana se incalzeste putin.(asta incerc sa fac si cand nu e foarte frig ... asa e recomandat cica)

 

Toate bune si frumoase ... cat a fost cald afara, dar acum problema e ca nu pot sa merg cu viteza constanta, gen a 4a 70 kmh, 1800rpm pentru ca merge "saltat" (simti ca si cum ai accelera usor, ai lasa pedala si tot asa). Daca accelerez si urc peste 2000rpm deja e aproape ok ... se simte foarte usor catre deloc la rece si deloc dupa ce se incalzeste motorul.

 

Asta a fost initial. Acum mi se pare ca face tot mai accentuat si parca se simte putin si cand e caldut motorul.

 

 

 

Trebuie sa mentionez ca am observat ca treaba asta se intampla intre 1500-2000rpm (dupa 2000 ture nu mai simti aproape deloc nici cand e rece motorul).

 

Daca incerc sa merg in maxim 1500rpm e ok, merge lin. Daca accelerez continuu, e ok, merge lin, trage bine, nu scoate fum.

 

 

 

Daca as fii sigur ca nu se inrautateste problema, chiar nu m-ar deranja, dar am o presimtire ca nu ramane asa :))

 

 

 

Ceva idei inainte sa apelez la test ? S-a mai intalnit cineva cu problema ?

Masina : E39 525d 163 hp

 

 

Seara placuta !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Buna seara,

 

 

 

Revin cu o problema noua acum ca a venit frigul :

 

Dimineata, cand motorul e rece (-3 grade afara), incerc sa merg sub 2000rpm pana se incalzeste putin.(asta incerc sa fac si cand nu e foarte frig ... asa e recomandat cica)

 

Toate bune si frumoase ... cat a fost cald afara, dar acum problema e ca nu pot sa merg cu viteza constanta, gen a 4a 70 kmh, 1800rpm pentru ca merge "saltat" (simti ca si cum ai accelera usor, ai lasa pedala si tot asa). Daca accelerez si urc peste 2000rpm deja e aproape ok ... se simte foarte usor catre deloc la rece si deloc dupa ce se incalzeste motorul.

 

Asta a fost initial. Acum mi se pare ca face tot mai accentuat si parca se simte putin si cand e caldut motorul.

 

 

 

Trebuie sa mentionez ca am observat ca treaba asta se intampla intre 1500-2000rpm (dupa 2000 ture nu mai simti aproape deloc nici cand e rece motorul).

 

Daca incerc sa merg in maxim 1500rpm e ok, merge lin. Daca accelerez continuu, e ok, merge lin, trage bine, nu scoate fum.

 

 

 

Daca as fii sigur ca nu se inrautateste problema, chiar nu m-ar deranja, dar am o presimtire ca nu ramane asa :))

 

 

 

Ceva idei inainte sa apelez la test ? S-a mai intalnit cineva cu problema ?

Masina : E39 525d 163 hp

 

 

Seara placuta !

 

Salut,

 

Aceeasi problema am intalnit-o si eu la e39 520d, convertizorul de presiune egr a cazut si fluctua deschiderea si inchiderea egr-ului pana in 2000 de ture, l-am schimbat si totul a revenit la normal.

 

Poti testa asta scotand furtunasul de vacuum de la egr si astupandu-l cu un surub potrivit, faci o tura de incercare si vezi daca simptomele.persista sau au disparut.

 

Spor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.