Jump to content

Z4 E89 sDrive28i


CAXAP

Recommended Posts

Da,e CIC, penibil pentru BMW pentru anul 2016, pe CIC oricum nu mai merge nici un serviciu de vreo doi ani mi se pare

Sincer m-as fi asteptat sa puna macar NBT pe masina asta in 2016, d-asta am si intrebat ca eram curios daca totusi au facut magaria sa puna CIC, si au facut-o

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

In ultimii ani de productie au facut mai putin de 10,000 de masini pe an, o cifra infima fata de F10; probabil de asta nu au facut nici un upgrade. Desi poate daca faceau upgrade aveau mai multe vanzari... nu stiu de fapt de ce au produs atat de putine si de ce s-au oprit in august 2016, cand urmatorul model de Z4 inca nu era gata.

 

Intrebarea e ce pot sa fac ca sa am cat mai multe functii utile?

Edited by CAXAP
Link to comment
Share on other sites

In ultimii ani de productie au facut mai putin de 10,000 de masini pe an, o cifra infima fata de F10; probabil de asta nu au facut nici un upgrade. Desi poate daca faceau upgrade aveau mai multe vanzari... nu stiu de fapt de ce au produs atat de putine si de ce s-au oprit in august 2016, cand urmatorul model de Z4 inca nu era gata.

 

Intrebarea e ce pot sa fac ca sa am cat mai multe functii utile?

. Cam la ce anume te gandesti cand spui mai multe functii?

 

Sa-ti pui NBT sau NBT EVO in loc de CIC

Dar deja ai dat o suma considerabila pe masina si nu stiu daca pentru tine mai renteaza investitia, plus ca piesele vechi nu stiu daca ti le mai cumpara cineva

 

 

Cic de z4 e greu de gasit si foarte scump

Link to comment
Share on other sites

foarte rau, trebuia sa faci pe .de deoarece .ro e porcarie. incearca sa ti schimbi contul pe .de

 

 

cum invarti compresorul fara sa invarti cureaua si de aici si celelalte auxiliare ?

 

nu am vazut pana acum la bmw vreo masina sa i poti porni compresorul fara sa pornesti motorul (vorbim de masini benzina/diesel)

Link to comment
Share on other sites

Pe Z4 nu vad nici eu cum as putea face (cel putin pana acum n-am descoperit), dar pe 520D F10, daca apas butonul de start fara sa apas si frana, pornesc toate "sistemele" inclusiv AC-ul. La fel era si pe un Passat mai vechi pe care l-am avut mai inainte.
Link to comment
Share on other sites

Pe Z4 nu vad nici eu cum as putea face (cel putin pana acum n-am descoperit), dar pe 520D F10, daca apas butonul de start fara sa apas si frana, pornesc toate "sistemele" inclusiv AC-ul. La fel era si pe un Passat mai vechi pe care l-am avut mai inainte.

 

 

Iti porneste ventilatorul din habitaclu, Compresorul canci. Incearca sa faci asta pe timp de vara sa vezi ca nu iti va raci aer-ul (poate vine rece din ce mai e pe instalatie racit). Nici la G30 nu exista remote engine start. La masinile din 2019 au implementat asta, din ce stiu in USA e disponibil parca. Nu stiu de europa, cred ca sunt si ceva prevederi legale in sensul asta.

Link to comment
Share on other sites

Am facut alt cont pe .de, am reusit sa inregistrez si masina pe el, dar nu s-a schimbat nimic din remote services, in continuare pot doar sa incui/descui masina si sa-i vad locatia. E limitare de platforma, sau de servicii; trebuie sa achizitionez ceva in plus?
Link to comment
Share on other sites

Poate aveti dreptate, nu am cum sa verific acum, ca e prea frig sa porneasca compresorul; o voi face cand se mai incalzeste.

 

Eu as vedea mai simplu problema, si anume ca esti la o "distanta" de 15 secunde pana se decapoteaza acoperisul si ai aer conditionat natural :thumbsup:

Din experienta mea cu cabrio, am folosit AC-ul destul de rar, ori era extrem e cald si doream niscai racoare si implicit confort, ori ploua si atunci eram capotat si foloseam clima.

Ce insa am folosit destul de frecvent insa a fost caldura, in zilele sau serile mai racoroase un 25 de grade pe clima cu ventilatie moderata pe la picioare face foarte placuta calatoria mai ales pt consoarta din dreapta soferului :shifty:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu as vedea mai simplu problema, si anume ca esti la o "distanta" de 15 secunde pana se decapoteaza acoperisul si ai aer conditionat natural :thumbsup:

Din experienta mea cu cabrio, am folosit AC-ul destul de rar, ori era extrem e cald si doream niscai racoare si implicit confort, ori ploua si atunci eram capotat si foloseam clima.

Ce insa am folosit destul de frecvent insa a fost caldura, in zilele sau serile mai racoroase un 25 de grade pe clima cu ventilatie moderata pe la picioare face foarte placuta calatoria mai ales pt consoarta din dreapta soferului :shifty:

Multumesc pentru informatie, sunt incepator in ale cabrio, astept cu nerabdare primavara.

Iar cand expira garantia (sau poate si inainte) ma gandesc la ceva de genul http://www.reinhold-engineering.de/products.html#manufaBMW pentru "comfort cabrio".

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.