Jump to content

E46 1.8ti n42b20a


stuparu_alexandru

Recommended Posts

Va salut!

 

Am o mare problema cu masina mea, mai precis motorul.

Fac mentiunea ca masina are cutia de viteza automata.

La plecarea de pe loc (turatii mici) motorul nu merge rotund, lasa impresia ca merge in 3. Cand accelerez la turatii mai mari pare ca merge ok, desi tot are un 10% ca are ceva.

In momentul in care stationez, cu ea la relanti, fie stop sau parcare, motorul incepe sa tremure serios si se aprinde si martorul de "check engine". Asta dupa vreo 15 secunde. Cand plec, se stinge martorul si pare ca si-a revenit.

Daca stau 1 minut la semafor cu ea, incepe sa mearga in 2-3 pistoane, opresc pe dreapta, repornesc motorul si isi revine.

 

Pe tester imi apare eroare de "missfire la cilindrul 3 si 4".

 

Am schimbat la ea, debitmetru aer, bobine, bujii, distributie.

 

Mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie de la axa de valvetronic. Din ce m-am mai uitat pe net, e posibil sa fie si senzorul pozitie ax came, dar nu stiu exact pana nu verific.

 

Orice sfat sau parere mi-ar prinde bine.

 

Merci anticipat!

Link to comment
Share on other sites

intreb pentru cĂŁ eu am prins bujii beru contrafacute precum și bobine tot beru tot contrafacute (adicĂŁ mergea prost cu bujiile iar bobina dade anumia missfire)

 

din epopeea mea cu motorul n42 pot sa te sfatuiesc sĂŁ incercu urmatoarele

 

sĂŁ scoți mufa de la debitmetru sa vezi daca are vreun efect . din cate imi amintesc daca e scoasa mufa de la debitmetru se dezactiveaza valvetronicul - adicĂŁ supapele sunt deschise la maxim, ca si cum nu ai avea VVT, iar accelerarea nu se ami face din vvt ci se face din clapetĂŁ, modul clasic . totodatĂŁ se va dezactiva si vanosul . ideea e ca fara debitmetru va merge pe o hartĂŁ de avarie

 

sa lasi mufa de la debitmetru si sa scoti doar mufa de la senzorul excentric ceea ce va dezactiva valvetronicul dosar dar vei ramane cu vanosul.

 

Asta ca sa iti faci o idee despre sistemul care iti genereaza probleme .

 

Missfire ul este doar efectul unei probleme .

 

DacĂŁ ai avut probleme cu simeringuriel de la supape si a luat-o pe ulei, ar putea fi si catalizatorul care s-a ĂŽnfundat .

 

Oricum, fĂŁ o diagnoza cu un INPA sau ce soft gasesti si zi-ne erorile .

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salut,

 

Dupa ce s-a facut testul de compresie, sunt dusi cil 2 si cil 3.

Nu e din supape, s-ar parea ca sunt segmentii dusi.

 

Un mecanic mi-a zis ca nu e adevarat si ca axa valvetronicului e vinovata si ca poti sa nu ai compresie daca e axa dusa.

Ca segmentii se duc foarte rar etc.

 

Aveti cumva idee daca este posibil? Tinand cont ca masina prinde chiar si 180km/h sa fie doar axa defecta si intr-adevar sa nu faca compresia din cauza aia?

 

Merci anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Am avut și eu simptomele tale. Dupa ce am schimbat bujii, bobine, vvt, carter etc.. Am schimbat axa de la vvt și culbutorii și problema s-a remediat.

Senzorul de crankshaft nu este, l-am avut și pe ala stricat.... DacĂŁ e stricat ĂŽți oprește motorul de tot. Senzorul de camshaft nu are treabĂŁ decât dacĂŁ da eroare doar el, ĂŽn rest este doar o comunicare defectuoasa cu alte echipamente. Se schimba repede și costa câteva zeci de lei.

Ce am spus aici sunt doar niște pĂŁreri reieșit din propria experiențĂŁ.

Succes!

Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat-o.

 

Problema era axa/sistemul valvetronic, mi-a scos toata nebunia aia, a inlocuit-o cu alta, masina merge acum.

 

Bravo! Ce mecanic a fost cel care a identificat problema si a schimbat axa? Intreb ca sa stiu daca voi avea eu sau altcineva nevoie pe viitor.

Link to comment
Share on other sites

Bravo! Ce mecanic a fost cel care a identificat problema si a schimbat axa? Intreb ca sa stiu daca voi avea eu sau altcineva nevoie pe viitor.

 

Cred ca Gabriel il cheama, are un service langa Parcul Tineretului/Mofleni, fosta Chimica, e undeva pe stanga in curtea fabricii aleia.

 

Asa ca scurt istoric, eu cautam prin anunturile pentru dezmembrat si respectivul mi-a dat numarul lui sa vorbesc cu el. A cam fost singurul care si-a dat seama ca de acolo e.

 

La Targoviste era vorba de 1000 de euro, planat, schimbat supape, distributie.. altcineva mi-a zis ca-s segmentii dusi, din nou o gramada de bani...

 

Din fericire a iesit bine, era cea mai ok varianta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.