Jump to content

Probleme transmisie automata BMW E60 525 LCI


Recommended Posts

La ei pret schimb ulei Ravenol 11 L + bae + manopera e 1650 ron,eu am optat pentru ulei ZF + bae+ Garnituri Originale,le comanda din Germania,Demontat,Montat mecatronic,pret 2500 Ron.

 

Da, pret mare, la 8hp este 2000ron, 12 litri ulei ZF8, capac filtru plus manopera.

 

Alegerea ta, eu am facut operatiunea la o cutie ca a ta 6hp si au intrat 8 litri de ulei, am desfacut mechatronicul si am schimbat toate garniturile, erau cu vreo 3mm mai scurte decat cele noi, dupa operatiune masina schimba perfect, inainte nu mai mergea in marsarier si alte simptome.

Stai langa ei cand fac treaba si verifica sa respecte procedura din documentul ZF, e atat de simplu. Macar sa-si merite banutii.....

 

Sanatate.

Link to comment
Share on other sites

Da, pret mare, la 8hp este 2000ron, 12 litri ulei ZF8, capac filtru plus manopera.

 

Alegerea ta, eu am facut operatiunea la o cutie ca a ta 6hp si au intrat 8 litri de ulei, am desfacut mechatronicul si am schimbat toate garniturile, erau cu vreo 3mm mai scurte decat cele noi, dupa operatiune masina schimba perfect, inainte nu mai mergea in marsarier si alte simptome.

Stai langa ei cand fac treaba si verifica sa respecte procedura din documentul ZF, e atat de simplu. Macar sa-si merite banutii.....

 

Sanatate.

Mersi mult.mai ales ca si la mine marsarierul merge numai 10,15 metri si se pune in P.stiu si povestea cu acele 4 Garnituri mai ales cu garnitura din plastic dreptunghiulara care crapă sau scapă ulei.

Edited by andreiwmb
Link to comment
Share on other sites

Desi am luat teapa la serviceul asta cu rk-ul la cutie, vino aici ca ti-o face baiatul asta..in CT. Toti din Ct il recomanda, problema la mine a fost prost diagnosticata de la bun inceput...amandoi am pornit de la premisa ca trepidatia vine din convertizor...teapa. Altfel e singurul din CT care da de cap cutiilor automate.

 

La mine cel mai sigur e o problema de post injectie ca am DPF-ul cu gaura in el, banuiesc eu...daca nu e de aici e din egr sau admisie...restul a fost verificat...

 

Link to comment
Share on other sites

Desi am luat teapa la serviceul asta cu rk-ul la cutie, vino aici ca ti-o face baiatul asta..in CT. Toti din Ct il recomanda, problema la mine a fost prost diagnosticata de la bun inceput...amandoi am pornit de la premisa ca trepidatia vine din convertizor...teapa. Altfel e singurul din CT care da de cap cutiilor automate.

 

La mine cel mai sigur e o problema de post injectie ca am DPF-ul cu gaura in el, banuiesc eu...daca nu e de aici e din egr sau admisie...restul a fost verificat...

De Asta ma ĂŽngrijorez si eu,de o DIAGNOZA CORECTA.ca la câte service am fost unii spuneau ca e pompa ulei cutie 100% ,,cu tot ca merge si nu scoate sunet,,alții ca e convertizorul 100% ,,nu vibreazĂŁ,,alții mecatronicul e dus ĂŽmi spuneau deja ca ți-l reparam pret 2000,3000 ron,alții ca e discurile ambreiaj clutch A,B,D.Crede ma ca din Noiembrie si pana acum am tot umblat prin service din Bucuresti si Ilfov.La un moment dat am zis ca merg cu ea așa pana nu CRAPĂ mĂŁcar sa știu ca e DEFECTA si ĂŽmi iau alta cutie!!! Dar pana la urma m-am liniștit.sper sa o rezolv.Bine ca am alta masina si nu ma grĂŁbesc sa repar cutia,Dar si eu sint TARE curios!!! ce e cu cutia,ca așa demult puneam alta 5,6 ore si Gata.

Link to comment
Share on other sites

Andrei, la noi in Ro, vrei nu vrei, pasionat sau nu trebuie sa inveti mecanica. Toti ciobanii veniti de la nu stiu ce stana se fac mecanici la apelul de seara...Eu sunt pasinoat de masina de mic copil, am facut cu mare drag liceu tehnologic cu profil auto, am diploma de electomecanic auto...facultatea nu e chiar departe de ceea ce am facut in liceu..sunt ingner economist in exploatari portuare...ca paranteza...Ideea e ... nu crede tot ce spun niste rutinisti notorii care nu-si folosesc capul. Edited by Mircea-Si
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Salut Tuturor.In sfârșit Am Rezolvat problema cu cutia automata si cu ĂŽntreruperi la rece.Cu cutia așa a fost garnitura in forma de ochelari(adaptor) a fost crĂŁpatĂŁ in 2 locuri si am schimbat cele 4 Garnituri in forma de tub.pret + 8 litri +bae+garniturile celea+ manopera.1.700 Ron.acum merge SUPER.problema cu oscilații la motor când afara e mai putin de 5 g.c releul ARS.lam schimbat.Mersi tuturor pentru Sfaturi !!!!!

post-23562-0-30338700-1590499750_thumb.jpeg

post-23562-0-70751500-1590499766_thumb.jpeg

post-23562-0-07854800-1590499789_thumb.jpeg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bravo, ai scapat de o durere mare de cap (si de buzunar). Zi-ne totusi mai multe detalii - locatie/mecanic/durata etc

(și, evident, cui ai (de)dat de băut...)

Salut,azi o sa beau, (BM.Garage.Bogdan) El Eventual nu prea se ocupa cu cutii automatee,un mecanic super!!am studiat pe net mult, eu am venit la el cu rezolvarea cu toate ca nici el nu credea in rezolvare doar cu garnitura ,Problema cu CELEBRA garnitura din plastic am aflat-o pe forumuri din Russia unde au scăderi mari de temperatura si 70% posesorii de BMW cu cutie automata au problema asta,cum mi sa întâmplat si mie in Noiembrie 2019 când noaptea a scăzut brusc Temp.-13 dar probleme aveau si din alte tari UE In Ro nu am găsit pe nimeni cu așa problema.acum ma gândesc dacă as fi dus-o la un service rep.cutii in Buc. cat a-și fi plătit pe reparație ?? Garnitura e 47 ron ZF. Am avut mare noroc.De azi înainte o sa schimb ulei cutie la fiecare 70,80 mi km cu tot cu Garnituri,sa știi ca uleiul nu era prea uzat si magneții de pe bae erau curați toată procedura a durat 3 ore.numai ca masina i-am adus-o seara ca sa se scurga uleiul. Ulei a încăput 7,6 L din cauza ca am dat jos blocul de valve.Trbue mare atenție cu el.si trbue știut să-l pui la loc. Etc.

Edited by andreiwmb
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Sunt nou pe forum și ĂŽmi cer scuze dacĂŁ postez greșit sau unde nu trebuie. Fost posesor de e39 deci știu ceva cât de cât despre bmw, actualmente posesor de e60 525xd Lci 2008 cutie automatĂŁ 190000km reali. Aici intervine problema, cĂŁ nu am avut niciodatĂŁ 4Ă4 și nici cutie automatĂŁ, deci ĂŽmi prind urechile. Ca sa fiu clar o so iau cu ĂŽnceputul. Când am luat mașina era statutĂŁ de cel puțin un an. Ăn afarĂŁ de o roatĂŁ desumflata nu avea nimic. Mergea perfect. imi apĂŁrea doar mesajul de presiune ĂŽn roti. Fiind ĂŽnceputul iernii am schimbat roșiile și am setat presiune ĂŽn roți din meniul consolei centrale ca fiind ok și mesajul a dispĂŁrut, ĂŽnsĂŁ de aici au ĂŽnceput problemele. Am observat la primul semafor când am oprit cĂŁ-mi da ușor ĂŽn nas gen niște smucituri/șocuri ușoare doar când se oprea aproape de tot. Am mers la tester la Bogdan Oneț ( cicĂŁ e as ĂŽn electronicĂŁ bmw) .nu ĂŽmi amintesc exact ce coduri de eroare erau dar el spunea ceva cĂŁ nu comunica cutia de transfer cu cutia automatĂŁ. Ăn viraje se auzea un zgomot gen planetare pe ducĂŁ. Cutia schimba perfect. Sfatul lui a fost sĂŁ scot mufa de la cutia de transfer și dacĂŁ nu mai are simptomele, clar e de acolo. Zis și fĂŁcut. Am mers așa vro 2 sĂŁptĂŁmâni fara4Ă4 și cu eroare ĂŽn bord dupĂŁ care am pus mufa la loc. Atunci am observat urme de ulei pe la garnitura la baia de la cutie (menționez cĂŁ nu sa schimbat uleiul ĂŽn cutie niciodatĂŁ). De atunci am alte simptome. La accelerare mai iute un pic ĂŽmi dĂŁ niște smucituri ĂŽncepând cu treapta a2a sau a3a dar doar dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzește mașina puțin, gen 5 minute, la rece ĂŽnsĂŁ merge glonț. Cutia schimba perfect ĂŽnsĂŁ. A trecut cineva prin asta? CĂŁ nu mai știu ce sa mai cred. PĂŁrerile celor la care am fost sunt de râs și de plâns chiar. Unii zic cĂŁ tre schimbat uleiul, alții cĂŁ e acuatorul de la cutia de transfer, unii zic cĂŁ am schimbat rotile și am setat presiunea greșit, alții ca de la turbina cĂŁ e pe ducĂŁ si scapĂŁ presiune (am gĂŁsit urme de ulei ĂŽn admisie și pe furtunele care ies și ĂŽntra prin intercooler sau turbina, habar n.am) . Nici nu știu ce sa mai cred. Ajutooor
Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor. Sunt nou pe forum și ĂŽmi cer scuze dacĂŁ postez greșit sau unde nu trebuie. Fost posesor de e39 deci știu ceva cât de cât despre bmw, actualmente posesor de e60 525xd Lci 2008 cutie automatĂŁ 190000km reali. Aici intervine problema, cĂŁ nu am avut niciodatĂŁ 4Ă4 și nici cutie automatĂŁ, deci ĂŽmi prind urechile. Ca sa fiu clar o so iau cu ĂŽnceputul. Când am luat mașina era statutĂŁ de cel puțin un an. Ăn afarĂŁ de o roatĂŁ desumflata nu avea nimic. Mergea perfect. imi apĂŁrea doar mesajul de presiune ĂŽn roti. Fiind ĂŽnceputul iernii am schimbat roșiile și am setat presiune ĂŽn roți din meniul consolei centrale ca fiind ok și mesajul a dispĂŁrut, ĂŽnsĂŁ de aici au ĂŽnceput problemele. Am observat la primul semafor când am oprit cĂŁ-mi da ușor ĂŽn nas gen niște smucituri/șocuri ușoare doar când se oprea aproape de tot. Am mers la tester la Bogdan Oneț ( cicĂŁ e as ĂŽn electronicĂŁ bmw) .nu ĂŽmi amintesc exact ce coduri de eroare erau dar el spunea ceva cĂŁ nu comunica cutia de transfer cu cutia automatĂŁ. Ăn viraje se auzea un zgomot gen planetare pe ducĂŁ. Cutia schimba perfect. Sfatul lui a fost sĂŁ scot mufa de la cutia de transfer și dacĂŁ nu mai are simptomele, clar e de acolo. Zis și fĂŁcut. Am mers așa vro 2 sĂŁptĂŁmâni fara4Ă4 și cu eroare ĂŽn bord dupĂŁ care am pus mufa la loc. Atunci am observat urme de ulei pe la garnitura la baia de la cutie (menționez cĂŁ nu sa schimbat uleiul ĂŽn cutie niciodatĂŁ). De atunci am alte simptome. La accelerare mai iute un pic ĂŽmi dĂŁ niște smucituri ĂŽncepând cu treapta a2a sau a3a dar doar dupĂŁ ce se ĂŽncĂŁlzește mașina puțin, gen 5 minute, la rece ĂŽnsĂŁ merge glonț. Cutia schimba perfect ĂŽnsĂŁ. A trecut cineva prin asta? CĂŁ nu mai știu ce sa mai cred. PĂŁrerile celor la care am fost sunt de râs și de plâns chiar. Unii zic cĂŁ tre schimbat uleiul, alții cĂŁ e acuatorul de la cutia de transfer, unii zic cĂŁ am schimbat rotile și am setat presiunea greșit, alții ca de la turbina cĂŁ e pe ducĂŁ si scapĂŁ presiune (am gĂŁsit urme de ulei ĂŽn admisie și pe furtunele care ies și ĂŽntra prin intercooler sau turbina, habar n.am) . Nici nu știu ce sa mai cred. Ajutooor

 

Salut,

Rotile sunt de aceleasi dimensiuni?

Cert este ca uleiul din cutie, cutia de transfer, diferentiale fata si spate trebuie schimbat. La cutia ta, trebuie demontat si mecatronicul si schimbate si garniturile de cauciuc, resetate adaptarile cutiei dupa schimb si apoi mai vezi daca e totul cum trebuie sa fie.

Spor.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

Rotile sunt de aceleasi dimensiuni?

Cert este ca uleiul din cutie, cutia de transfer, diferentiale fata si spate trebuie schimbat. La cutia ta, trebuie demontat si mecatronicul si schimbate si garniturile de cauciuc, resetate adaptarile cutiei dupa schimb si apoi mai vezi daca e totul cum trebuie sa fie.

Spor.

Salut sunt Patitutul de mai sus, dacă nu sa schimbat uleiul la atitea km e cam grav,începe cu cutiea sa scapi de o grija ea nu tre sa facă smulcituri in nici o treapta,am înțeles ca din cauza acelei Garnituri tot poate sa facă așa cutia si pe tester îți da o grămada de erori Clutch a,b .....si așa mai departe.tu ai 4x4 la tine poate sa fie si Cutiea de transfer,nu ma prea pricep dar știu ca au mulți probleme cu ea,ma refer la zgomotul care îl ai e 80% de la ea ,,motorasul e mult plastic si acolo,,ulei 8L, 6, Garnituri,garnitura in forma de ochelari ,,adaptor,, care Răspunde de presiune ulei între mecatronic si cutie 4 Garnituri in forma de tub care reglează schimbul treptelor ,,vezi mai sus poze,, garnitura mufa calculator.si cam atit pret Garnituri 180 ron.Bae cu filtru si resetat adaptările găsești piesele mai jos la un pret super.originale ZF.dupa seria vin. Pe REAL OEM Parts.si încă ceva când faci toată operațiunea asta la cutie cu schimbul de ulei NEAPARAT sa scoți borna + de la baterie ca când se scoate mufa de la cutie sa nu sa se atingă pinii din mufa nici cu degetele !!! se pot strica solenoizii. Si ca să-ți dai seama de presiune in cutie oprește masina intr-o panta abrupta oprestete las-o in ,,D,, si ea piciorul de pe frâna.tre sa stea pe loc,dacă se da in spate Nu ai presiune.A mea nu stătea coboară încet !!! Acum indiferent de panta sta,

https://www.miidepiese.ro/kit-reparatie-schimbator-viteze-0501-215-783

Edited by andreiwmb
Link to comment
Share on other sites

As aprecia și o recomandare de service sau un mecanic bun. Dar ĂŽnainte de toate haideți sĂŁ vĂŁ mai bag un pic ĂŽn ceațĂŁ. Abia Ieri am revenit la roțile de varĂŁ . Alea de iarna pe 16", vara pe 17"... surpriza😳!!! Nu mai am sesizat nici o smucitura nici un șoc ,hop sau șut( astea erau ĂŽntre trepte nu la schimbarea lor) . Ba mai mult, ca misterul sĂŁ se adânceascĂŁ ,acum simt un fel de vibrații la accelerare ĂŽntre trepte. Repet: schimbĂŁ treptele perfect ĂŽn opinia mea. Ănainte de orice reparație as vrea totuși un diagnostic corect .puteți recomanda pe cineva pentru asta?
Link to comment
Share on other sites

As aprecia și o recomandare de service sau un mecanic bun. Dar ĂŽnainte de toate haideți sĂŁ vĂŁ mai bag un pic ĂŽn ceațĂŁ. Abia Ieri am revenit la roțile de varĂŁ . Alea de iarna pe 16", vara pe 17"... surpriza😳!!! Nu mai am sesizat nici o smucitura nici un șoc ,hop sau șut( astea erau ĂŽntre trepte nu la schimbarea lor) . Ba mai mult, ca misterul sĂŁ se adânceascĂŁ ,acum simt un fel de vibrații la accelerare ĂŽntre trepte. Repet: schimbĂŁ treptele perfect ĂŽn opinia mea. Ănainte de orice reparație as vrea totuși un diagnostic corect .puteți recomanda pe cineva pentru asta?

Atunci ai nevoie de un servis sa ridice masina si sa verifice flansele Cardan.de obicei vibrații mai da si Convertizorul cutie atunci e grav,oricum fa un schimb ulei cutie.mergi pentru o constatare la bĂŁieții astea o sa te ajute si au prețuri accesibile si foarte corecți am fost la ei cu alte probleme cu masina.

https://robotautoservice.ro/

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.