Jump to content

Recommended Posts

Revin cu problema la al meu e87 n43b20 143 cp.

Mers intrerupt la relanti, suturi undeva la 1100-1200 rpm si 1800-2000 rpm, peste 2200 ture trage normal, fara intreruperi.

Sa incep cu inceputul...Am constatat ca lantul diatributiei era slab, asa ca am schimbat tot chitul, crezand ca asta poate fi cauza mersului prost al motorului. Fara succes insa. Am schimbat bobine+bujii(bosch+ngk)-nimic in afara de un raspuns mai bun al acceleratiei si parca o mica crestere a puterii. Am zis ca poate sunt injectoarele, asa ca le am inlocuit si rescris-rezultatul? Puterea a crescut simtitor, dar odata cu ea mi-a sarit in sus si consumul, care este exagerat acum 25% pe BC si undeva la 19-20 din calculele mele. Bun, dar masina tot prost merge, tot intrerupe. La diagnoza singura eroare pe care o am este ceva legat de niste clapete de la radiator, cred ca cele care se vad prin grila din fata, deci...nimic concludent. Asa...am masurat valva de ventilatie a rezervorului de benzina, crezand ca poate fi de acolo, dar nimic, ohmmetrul arata o rezistivitate de 30 ohm, deci ar fi ok. Am verificat MAP si MAF in timp real, ambele functioneaza. Acum vine partea interesanta dar si intriganta: am scos mufele solenoizilor vanos si surpriza! Motorul nu mai intrerupe, merge super rotund si nu da in nas, exceptand faptul ca se comporta ca un logan de 75 cai😂 ce sa fie oare? Solenoizii i am curatat si verificat si lucreaza "corect". Ar putea fi modulele vanos, chiar daca nu am o eroare specifica in acest sens? Sincer, m a obosit masina asta, o pacoste as putea spune. Urmeaza sa masor si compresia pe fiecare cilindru, just in case, desi nu papa nici ulei si nici apa. Fiecare parere sau experienta asemanatoare ar fi de mare ajutor pentru mine, asa ca va multumesc in avans!

Link to comment
Share on other sites

Tin minte ca am verificat si treaba asta cu busonul la ulei, nu am sesizat vreo schimbare in mersul motorului atunci cand l am scos si stiu ca facea si vid, am verificat astupand cu mana...unde mai exact este separatorul asta de ulei? Motorul este n43 benzina si nu mananca deloc ulei...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Salutare, am si eu o problema cu acest motor N43b20a, dupa schimbarea distributiei incet, incet, a aparut o bataie in motor, nu imi dau seama de unde se aude, la relanti se observa cel mai accentuat, in mers ori se opreste ori este atenuata de zgomotul rularii si nu se mai aude. Nu stiu daca are legatura cu schimbarea distributiei, am revenit la mecanic, mi-a schimbat si intinzatorul curelei de accesarii si rolele crezand ca poate fi de acolo...nimic. De precizat ar mai fi ca la stat mult in trafic bara la bara o dara cu incalzirea motorului imi apare si eroarea in bord: "Oil pressure too low". Primele 2 -3 dati nu i-am dat mare importanta, am zis ca poate face figuri senzorul. Stie cineva care ar putea fi solutia, precizez ca mecanicul nu stie ce ar putea fi si nici nu vreau sa schimb 20 piese ca la a 21-a sa nimeresc, as aprecia un raspuns pe topi, cineva care a avut aceasta problema. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.