Jump to content

Probleme DPF BMW e90


Recommended Posts

Buna seara. Recent de vreo saptamana imi tot apare la bord o eroare cu "particle filter failure". Am pus-o pe tester si avea 2 bujii arse si releul ars. Le-am inlocuit , codurile le-am sters si am mers pe autostrada constant la 130 sa se regenereze. Cand am ajuns acasa , eroarea a aparut din nou. Am pus testerul din nou si imi arparea eroarea "DDE internal fault", care nu se stergea. Releul albastru (se poate vedea in poze) e ok. Masina porneste fara probleme. Nu stiu ce sa mai fac. Detin un BMW e90 320d din 2006, varianta cu 150 de cai, motor M47. Va rog dati-mi un sfat. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Odata ce masina are o eroare pe partea de motor - "DDE internal fault" - nu se va activa regenerarea.

De unde esti Cristi, poate te poate ajuta cineva daca zici si de unde esti.

Problema in cauza, "DDE internal fault", ar sugera o problema interna(fizica) a modulului de motor. Ori se repara, ori se schimba...

Link to comment
Share on other sites

ISTA nu alege, ci identifica.

Ce vrei defapt sa spui.

Ce identifica ISTA!?

Nu prea stiu sa fie prea user-friendly..

Dupa cum se prea ppate ca versiunea de ISTA care o are sa nu aiba exact DDE-ul de pe masina sa comunice in totalitate cu el.

 

Am cautat pe alte forumuri straine si asta am gasit. Nu am scos raspunsul din burta ca altii.

 

Sa spui ca DDE-ul e defect fizic cand motorul porneste nu e cam hazardat?

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu ce ai de esti mereu asa, parca esti mereu pus pe cearta, frate, stai calm...

 

O fi de la baza de date, dar cine nu le updateaza... e ceva foarte simplu. Nfine... ca sa nu ghicesti in stele, mergi la cinevare care atunci cand iti da o eroare, sa iti dea una veridica.

 

Si oricum nu toate modulele cu prezinta defecte interne sunt 100% nefunctionale.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu nu stiu ce ai de esti mereu asa, parca esti mereu pus pe cearta, frate, stai calm...

 

O fi de la baza de date, dar cine nu le updateaza... e ceva foarte simplu. Nfine... ca sa nu ghicesti in stele, mergi la cinevare care atunci cand iti da o eroare, sa iti dea una veridica.

 

Si oricum nu toate modulele cu prezinta defecte interne sunt 100% nefunctionale.

:offtopic:

Te inseli, nu sunt pus pe cearta!

 

(..in loc sa dai un raspuns MAI POTRIVIT autorului ai ales sa spui:

"ISTA nu alege, ci identifica.

Ce vrei defapt sa spui."

Cand eu i-am spus AUTORULUI ca daca masina porneste atunci foarte probabil nu foloseste DDE care ii trebuie.

 

Iar tu ai ales ignorand ce am accentuat, sa ma intrebi sa fiu mai explicit.

 

Pana la urma fiecare intelege lucrurile diferit, dar mi se pare DEPLASAT sa judeci pe altcineva.

 

Eu am judecat judecata, daca vrei, nu omul.

 

Observ ca esti mai specialist in codari decat mine; eu din lipsa de timp, nu mai pot tine pasul; dar asta nu insemma ca nu pot urma un fir logic, FARA SA JUDEC PERSOANA!

 

Ne-am lamurit acum?

 

Sa ne spui cum s-a rezolvat, Cristi Natea.

Mai sus vrut sa zic INPA nu ISTA.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Buna seara. Recent de vreo saptamana imi tot apare la bord o eroare cu "particle filter failure". Am pus-o pe tester si avea 2 bujii arse si releul ars. Le-am inlocuit , codurile le-am sters si am mers pe autostrada constant la 130 sa se regenereze. Cand am ajuns acasa , eroarea a aparut din nou. Am pus testerul din nou si imi arparea eroarea "DDE internal fault", care nu se stergea. Releul albastru (se poate vedea in poze) e ok. Masina porneste fara probleme. Nu stiu ce sa mai fac. Detin un BMW e90 320d din 2006, varianta cu 150 de cai, motor M47. Va rog dati-mi un sfat. Multumesc!

 

Iesi cu ea si dai regenerare fortata cu testerul in brate fara sa ii dai 130, 60kmh e destul si vezi daca isi face sau nu regenerarea. Regenerarea se face la 600 de grade, tu la viteza aia de 130 si la temperatura de afara de acum nu stiu daca il ajuti. 2000-2500 rpm e destul. Mai intai de asta trebuie sa stergi erorile si sa dai request dpf reg. Ma refer la ISTA. Pune niste detalii despre dpf daca tot ai tester, gen ultima reg, cati km mai are de trait, cati km are masina, intra sau nu in regenerare, temperaturile etc..

Edited by Bmwlido
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

^^ Corect !

 

Am auzit multa lume care are impresia ca regenerarea trebuie facuta la viteza mare .

Nimic mai fals ,important e sa "se invarta roata" si sa ai pedala de acceleratie calcata .

Si la 30 de km/h si la 160 km/h , regenerarea se face la fel .

De ex, daca ai 160 km/h si iei piciorul de pe pedala de acceleratie,regenerarea se opreste .Cand calci iarasi acceleratia , porneste .

Link to comment
Share on other sites

Odata ce masina are o eroare pe partea de motor - "DDE internal fault" - nu se va activa regenerarea.

De unde esti Cristi, poate te poate ajuta cineva daca zici si de unde esti.

Problema in cauza, "DDE internal fault", ar sugera o problema interna(fizica) a modulului de motor. Ori se repara, ori se schimba...

Sunt din Sibiu. Deci ar fi un condensator sau un tranzistor stricat la modul? Imi puteti spune va rog unde se afla si cum arata. As putea macar inainte sa dau cu banu la "meseriasi" sa ma uit eu in mare peste el si daca e ceva ares sa schimb . Am statie si tot ce e necesar.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

^^ Corect !

 

Am auzit multa lume care are impresia ca regenerarea trebuie facuta la viteza mare .

Nimic mai fals ,important e sa "se invarta roata" si sa ai pedala de acceleratie calcata .

Si la 30 de km/h si la 160 km/h , regenerarea se face la fel .

De ex, daca ai 160 km/h si iei piciorul de pe pedala de acceleratie,regenerarea se opreste .Cand calci iarasi acceleratia , porneste .

 

Salut,

 

Eu am un F11, la regenerare in Ista se specifica clar ca viteza trebuie sa fie minim 60km/h, de preferinta 80km/h timp de cel putin 10 minute. Nu se pomeneste nimic de turatia motorului.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

"RegenerationThere are two kinds of regeneration:

 

  • Continuous regeneration:
     
    This form of regeneration takes place during normal driving. At exhaust-gas temperatures of between 280 and 350°C, continuous regeneration takes place in the form of a slow oxidation process. The soot particles cannot be incinerated until the exhaust gases reach the required temperature.
  • Periodic regeneration:
     
    Periodic regeneration is performed automatically by the DDE after no later than 1000 km (600 miles). On vehicles with many short-distance drives, periodic regeneration already starts taking place after just 400 to 800 km (250 to 500 miles).
     
    For regeneration, the intake air is reduced by the throttle valve. One or two subsequent fuel injections are carried out. This increases the exhaust-gas temperature to about 600 °C. The soot is incinerated with the residual oxygen.
     
    The periodic regeneration is performed at all speeds. The most efficient method is regeneration at a constant speed in excess of 60 km/h (38 mph) over a period of 20-30 minutes.
     
    The DDE calculates the time for periodic regeneration from the following values:
     
    • average distance travelled
    • average driving speed
    • temperature in the diesel particle filter
    • Values of the exhaust gas pressure sensor

    The last successful regeneration can be read out by the diagnosis system.

The following conditions must be fulfilled for a regeneration:

 

  • The coolant temperatur must be in excess of 75 °C
  • The exhaust-gas temperature before the diesel particle filter must be greater than 240 °C.
  • There must be enough fuel (fuel reserve indicator light does not light up). Whenever the fuel reserve indicator light lights up, the regeneration process is suspended.
  • No fault codes from the air mass system, exhaust emission system and sensors must be saved in the DDE
  • The fault codes 480A or 245700 (from F01) and 481A or 245800 (from F01) must display the status "currently not present".
  • Constant driving speed above about 60 km/h (approx. 38 mph). The optimum speed is about 100 km/h (approx. 60 mph)."
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.