Jump to content

BMW E61


trica_faq_all

Recommended Posts

SalutĂŁri la toatĂŁ lumea .

Am o micĂŁ problemĂŁ la masinuța mea ( E 61 din 2006 2.0L 150 CP ) și aș avea nevoie de niste sfaturi / rezolvĂŁri .

Problema e cĂŁ atunci când decelerez de la 2-3000 de ture pânĂŁ la 1500 și ĂŽncep din nou sĂŁ o accelerez pe la 1700 ture aproximativ , ĂŽncepe sĂŁ se "bâlbâie" , ca la Dacie , când dĂŁdea semne cĂŁ se ĂŽnneacĂŁ . Am pus diagnoza iar erorile care le-am gĂŁsit ( scuze dar nu am fĂŁcut pozĂŁ ) au fost pe clapeta de accelerație și pe Dpf supraĂŽncĂŁrcat .

Ciudat e cĂŁ la mĂŁsurarea vaporilor reale la Dpf au fost la relanti 6mbar iar la 2000 ture 22-26 mbar . Mecanicul mi-a spus cĂŁ la aceste valori dpf-ul nu este ĂŽnfundat . Ăntrebarea mea este , eroarea pe clapeta de accelerație poate afecta dpf-ul și tot din aceastĂŁ cauzĂŁ sĂŁ am și " balbaiala" respectivĂŁ ? Ce ar trebui sĂŁ am ĂŽn vedere și sĂŁ schimb .

Mulțumesc anticipat . Drumuri bune și sĂŁrbĂŁtori fericite la toatĂŁ lumea !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.