Jump to content

BMW X5 4.0d iDrive 2011


MariusJ

Recommended Posts

ai luni de zile cu aceasta problema, cumperi turbo SH si te intrebi de ce nu merge?

mi-e greu sa cred ca nu exista un service sau un mecanic bun, care sa rezolve probleme astea.

trebuie doar sa ai banii dispnibili si o recomandare buna.

altfel, cred ca doar lungesti boala si topicul fara sens.

 

la masinile astea, diagnoza e sfanta. daca stai 2 luni fara sa faci diagnoza si te intrebi ce are, nimeni nu iti va rezolva problemele online.

 

p.s check engine are sute de semnificatii

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Revin cu noi informatii.

Am facut o diagnoza si am urmatoarele coduri de eroare:

3FF1 - air mass meter - intermitent;

4B81 - Exhaust feedback quantity regulation, control deviation - permanent.

In plus cand scot capacul de la ulei ies gaze multe.

 

 

Eu zic ca turbina mica e pa, in plus ai infundat DPF-ul. Probabil ai ulei si in intercooler. Am patit cam acelasi lucru ca tine...

Link to comment
Share on other sites

Te rog sa-ti pastrezi parerile pentru tine. Ma asteptam la sfaturi. Turbina sh pe care am cumparat-o este in perfecta stare de functtionare cu tot cu actuatorul ei, luata din Anglia de un finul meu de pe o masina cu 55000 de mile accidentata cu dauna totala. Referitor la turbina noua nu-mi da mana sa dau intre 7500 si 9000 lei pe ea mai mult ca toate sunt reconditionate. Cat despre cea sh iti pot spune ca am fost cu ea la centru specializat unde a fost facut test, fara a le spune ca este sh, Cat despre faptul ca au trecut doua luni, citeste de la inceput si ai sa constati ca eram plecat cu serviciul in afara. Una peste alta ma astept de la acest forum la oameni care isi dau interesul pentru a ajuta membrii cu experientele intalnite, remedieri ale problemelor intampinate si nu de ce?.....mergi la servis....lungesti boala s.a.m.d.
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

pai pareri ferme in asemenea situatii nu iti poate da nimeni pe forum

tocmai asta ti-am si spus...un martos check engine aprins in bord, are sute de cauze. diagnoza e rezolvarea....diagnoza pe care nu ai facut-o 2 luni, timp in care spui ca ti-ai facut nervi.

colegii si-au dat cu parerea, din ce au patit ei, dar 90% cauzele nu sunt aceleasi...cum nici simptomele pe care tu le-ai descris nu sunt identice cu ale lor.

 

p.s. nici minus daca dai nu iti rezolvi problema la masina si nici pe mine nu ma deranjeaza ;)

Edited by Alex_wly
Link to comment
Share on other sites

Te rog sa-ti pastrezi parerile pentru tine. Ma asteptam la sfaturi. Turbina sh pe care am cumparat-o este in perfecta stare de functtionare cu tot cu actuatorul ei, luata din Anglia de un finul meu de pe o masina cu 55000 de mile accidentata cu dauna totala. Referitor la turbina noua nu-mi da mana sa dau intre 7500 si 9000 lei pe ea mai mult ca toate sunt reconditionate. Cat despre cea sh iti pot spune ca am fost cu ea la centru specializat unde a fost facut test, fara a le spune ca este sh, Cat despre faptul ca au trecut doua luni, citeste de la inceput si ai sa constati ca eram plecat cu serviciul in afara. Una peste alta ma astept de la acest forum la oameni care isi dau interesul pentru a ajuta membrii cu experientele intalnite, remedieri ale problemelor intampinate si nu de ce?.....mergi la servis....lungesti boala s.a.m.d.

 

 

Comentariul asta imi este adresat mie, ca nu inteleg...?

 

Eu ti-am spus ca un lucru similar mi s-a intamplat, tot la un motor bi-turbo (N47, tu ai probabil M57 sau N57). Inteleg din ce scrii ca ai schimbat turbina mica, si problema nu s-a rezolvat. Perfect normal, si nici nu se va rezolva daca e ceea ce am zis, si anume ca turbina mica ti-a bagat ulei in intercooler apoi ti-a infundat DPF-ul, iar acum masina cel mult porneste si se opreste...

Trebuie sa verifici tot traseul, da jos intercooler, la turbine nu mai are rost sa umbli, da jos DPF-ul si vezi in ce stare e. Eu a trebuit sa il arunc, pentru ca efectiv s-a topit, dar in cazul meu am mai parcurs 40km cu masina dupa ce a cedat turbina mica.

Cu turbina defecta, masina porneste. Cu evacuarea blocata....not so much.

Apropos - eu am avut 0 erori in bord cand a cedat turbina. Am vazut erorile doar dupa ce am pus diagnoza, si oricum m-au indus in eroare..

 

Cat despre asteptarile tale legate de forum, sa stii ca oamenii de aici ajuta pe timpul lor; nu e vreun serviciu platit, si nu e nimeni obligat sa iti raspunda, mai ales cand primesti sfaturi dar doar te plangi ca nu ai rezolvat.

 

Spor la investigatii, si foloseste cu incredere functia de cautare.

Poate postezi si cum ai rezolvat.

Edited by mcliviu
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 5 months later...
Multumesc tuturor pentru ajutor si pentru intarzierea raspunsului. Am fost plecat din tara, dar intre timp am rezolvat problema. Totul a decurs normal, am schimbat turbina si am avut cateva coduri de eroare pe dpf care sa dovedit a fi infundat. Am cumparat altul si totul a revenit la normal. Codurile de eroare au fost sterse fara a mai reveni. Au fost curatate galeria de admisie, intercoolerul, egr ( cu toate ca era curat). Intrun final totul in parametrii normali, exact ca si inainte de a se rupe axul la turbina mica. Axul sa rupt datorita dpf-ului, cu toate ca nu am inregistrat in exploatare masinii probleme la dpf, dar asta a fost cauza si de aici problemele de mai tarziu. In prezent nu mai sunt probleme porneste super, trage, motorul merge perfect presiunile pe dpf ok (dpf second hand, ca si turbinele). Au fost schimbate amandoua turbine pentru ca asa leam cumparat, pereche si asa leam si montat. Va doresc drumuri bune si fara erori.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.