Jump to content

Problema contact - pornire 320d e46


daviddobre99

Recommended Posts

Salutare colegi!

Recent am intampinat oarecum o problema la masina, 320d e46 150hp - 2004. Problema este ca pun contactul pe buji(treapta a 2-a - martori aprinsi si nu se intampla absolut nimic )

Povestea mai detaliata:

Dimineata in jur de 9:00 la o temperatura de -6 grade pornesc masina la prima cheie (putin mai greu). Parcurg cu ea aproximativ 20 de km dupa care ma opresc. Ma reintorc dupa 2 ore la masina, pun cheia in contact, las martorii sa se stinga si incerc sa o pornesc. Atunci cand am invartit de cheie, absolut nimic nu s-a intamplat, nici un zgomot, martorii au ramas aprinsi, deci nimic nu s-a schimbat. M-am gandit ca poate am bornele slabe la baterie, le-am verificat si erau stranse cum trebuie. M-am gandit ca e de la cheie, am incercat cu cea de rezerva ... dar degeaba. Am sunat un prieten spunand ca este electromotorul, dar ma insel deoarece porneste bine la rece, cand e cald la sfert. Tin sa mentionez ca BATERIA este noua.(75A)Dupa aproape 1 ora de chinuiala mai invart o data de cheie ... dupa care am avut surpriza sa porneasca! Am ajung acasa am oprit motorul si l-am pornit iara fara probleme.

 

De la ce ar putea sa fi problema? Nu ma simpt bazat sa mai plec cu masina, se poate repeta oricand! Multumesc pentru orice sfat pe care mi-l acordati!

Link to comment
Share on other sites

Aceesi problema si la mine. 320 D. De 4 ani face la fel decat iarna. La mine tin cheia pe pozitia de pornire vreo 5 secunde si cupleaza electromotorul in cele din urma. Se vede la luminile de interior ca cere mult curent in cele 5 secunde cat tin cheia.Probabil bendixul ia curent dar nu cupleaza. Cred ca este ceva murdarie pe acolo.

Incerca sa ti cheia pe pornire nai mult timp.

Link to comment
Share on other sites

Pentru cei la care electromotorul actioneaza cu intarziere dupa actionarea contactului pe pornire : dati jos electromotorul, veti gasi un solenoid blocat cu mizerie in teaca in care lucreaza. Contactul pe start tinut mai mult va incalzi solenoidul si va facilita cuplarea acestuia dar acest lucru nu este benefic pentru anumite elemente electrice ale masinii.

Demontati si curatati total electromotorul, inlocuiti bucse, rulmenti si perii.

Nu ungeti solenoidul cu veselina cand il bagati in tubul in care lucreaza! Faceti doar rau !

Seara buna, respect,

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.