Jump to content

E90 320i


MariusB19

Recommended Posts

Am achiziționat recent un 320i de 170 cai din 2008 și am observat un comportament ciudat, când sunt ĂŽn viteza treapta 1,2,3 și accelerez dupĂŁ 4000 de turații mai apĂŁsat, mașinĂŁ parca ĂŽși pierde puterea nu mai trage si când sta pe loc are un tremurat ciudat, parca ar muri motorul, și nici nu pot sa plec cu ea de pe loc chiar dacĂŁ o bag ĂŽn treapta 1,singura soluție este sa opresc motorul și sa l pornesc din nou. Țin sa precizez ca mașina pornește la sfert, nu se aud zgomote nimic.. Trage bine, asta pana depĂŁșesc 4000 turații, nu am nici un martor aprins, nimic. Numai când o accelerez mai apĂŁsat ĂŽmi taie puterea, dacĂŁ merg normal, se comportĂŁ normal
Link to comment
Share on other sites

Am fost cu mașina la mecanic, I am fĂŁcut o diagnoza singurele erori care ĂŽmi aratĂŁ ar fi toate cele 3 sonde lambda, acuma din câte am ĂŽnțeles aceste erori ar putea sa fie și din cauza bujiilor sau a bobinelor de inducție. Mecanicul a zis ca s-ar putea sa fie defect și debitmetru de aer și din cauza asta ar putea sa aparĂŁ erorile de la sondele lambda pe tester, ca temperatura care o baga debitmetru de aer arata ca ii de 33 de grade, și mecanicul a zis ca nu are cum sa bage asa când temperatura afara ii de 2 3 grade. Alta problema care am observat-o eu, bĂŁnuiesc ca ar fi defect și termostatul de apa, ca nu urca mai mult de 78-80 de grade când circul cu viteza de peste 80km/h la temperaturi de - 3,-4 grade, dar dacĂŁ mașina sta pe loc apa ajunge lejer la 93 de grade și rĂŁmâne acolo.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Am fost cu mașina la mecanic, I am fĂŁcut o diagnoza singurele erori care ĂŽmi aratĂŁ ar fi toate cele 3 sonde lambda, acuma din câte am ĂŽnțeles aceste erori ar putea sa fie și din cauza bujiilor sau a bobinelor de inducție. Mecanicul a zis ca s-ar putea sa fie defect și debitmetru de aer și din cauza asta ar putea sa aparĂŁ erorile de la sondele lambda pe tester, ca temperatura care o baga debitmetru de aer arata ca ii de 33 de grade, și mecanicul a zis ca nu are cum sa bage asa când temperatura afara ii de 2 3 grade. Alta problema care am observat-o eu, bĂŁnuiesc ca ar fi defect și termostatul de apa, ca nu urca mai mult de 78-80 de grade când circul cu viteza de peste 80km/h la temperaturi de - 3,-4 grade, dar dacĂŁ mașina sta pe loc apa ajunge lejer la 93 de grade și rĂŁmâne acolo.

Daca afara este frig ,la viteza aia e normal sa fie asa ,deoarece i-a tot curentul in fata, iar daca atunci cand stai pe loc ,creste temperatura si ramane in jurul valorii de 95 grade ,atunci este ok .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.