Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Azi noapte, pe la ora 1:30, dupa 7 ore in care am stat pe langa mecanic si l-am mai si ajutat, frant de oboseala si suparat pe unele lucruri, am luat, in sfarsit masina.

 

Ce nu am rezolvat:

-frana de mana (o fac eu, nu mai apelez la nimeni)

-Switch-ul de la frana de mana (cel pe care l-am cumparat ori a fost comandat gresit ori defect de nou). Asta e marea suparare, as fi vrut sa rezolv aseara cu aceasta piesa (responsabila de mai multe erori), tot eu il schimb

-Bara fata (aici e de dat jos complet, juma de zi lejer, sunt pe interior niste chestii legate cu arici, :))

-Scut fata, am comandat, a venit spart, refuzat

 

Restul sunt cam gata, vedem ce mai apare, :).

 

 

Am vazut si sub bancheta spate, si in portbagaj, antifonul acela urat mirositor. Sambata, pe langa o mare curatenie si fardare, vreau sa rezolv si cu treaba aceasta (problema este in portbagaj unde, daca-l scot, sigur se va auzi zgomot mare la rulare, dincolo e mai simplu. Sper ca in habitaclu nu are si pe podea, altfel muncesc degeaba.

 

A, inca ceva mai am: franele pe spate sunt ok, pe fata nu am verificat nimic: discuri si placute noi, schimbate de vechiul proprietar, anul trecut, fac urat de tot la franare, ovalizate, zic eu. Nici nu stiu ce sa fac parca-mi pare rau de ele sa le schimb, insa, alta varianta nu prea vad.

 

Oscilatiile sunt tot acolo, din pacate.

Edited by pvsilviu
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, categoric.

 

Sunt prea obosit si trebuie sa si plec la Medias (nu cu ea), insa, zilele astea, fac un rezumat.

 

Sa nu cobesc dar, am vorbit cu fii-miu mai devreme si mi-a zis ca, plimband-o azi prin oras, s-a comportat f. bine si nu a observat daca a mai oscilat sau nu (probabil au fost mai fine).

Cert este ca, de aseara de la prima cheie, pas cu pas, in probe, dar si azi, masina parca si-a revenit. Am inteles ca pentru electromotor trebuiau desfacute niste piese, nu am inteles de ce a dat injectoarele jos, etc. etc. Asta a fost o alta suparare fiindca nu m-a intrebat.

 

Si prin schimbarea pompei de benzina se vad schimbari si in mers dar si la pornirea la rece (plus partea legata de flanse, bucsi, etc).

Edited by pvsilviu
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Rasfoiam paginile si am constatat ca am rezolvat marea majoritate a problemelor cu sfaturi primite de la voi.

 

Multumesc mult si tineti-o tot asa. Probleme vor mai fi si am nevoie de ajutorul vostru ca sa le rezolv.

 

Deocamdata, insa, dupa ce ma intorc acasa, vreau sa ma bucur putin de ea cu cateva plimbari.

Pe urma, mai vedem.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina arata misto.

 

Nu poti s o lasi nerezolvata.

 

Doicinciul la vremea lui si chiar si acum era si este poate printre singurele bemveuri cu care te conectai efectiv.

 

Ma refer in primul rand la directia hidraulica si apoi la zgomotul, feelingul si caii livrati de 6 in linie.

 

Sa actualizezi cand ai timp si chef to do list.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

- Frana de mana si switch pedala frana – in curs de rezolvare

- Pierderi ulei caseta de directie (deocamdata nu sunt semnificative, probabil voi face la primavara o reconditionare a casetei)

- Discuri frana fata ovalizate (pacat de ele ca sunt noi, cred ca trebuie schimbate)

- Antena radio (posibil probleme pe traseul antenei, amplificator, am schimbat radioul si prinde posturi doar in oras, celalalt nu prindea nimic, avea probleme de contact la mufa antenei). Nu folosesc radioul dar trebuie sa functioneze.

- Miros urat de la antifonaj la deschiderea geamurilor (am vazut sursele, caut solutii de rezolvare)

- Doua, trei elemente de plastic de la interior, deteriorate (zgariate, jupuite)

- Asamblare a doua cheie

- Fluctuatii relanti – dupa ce am eliminat multe cauze posibile ma gandesc la posibilitatea unui debitmetru obosit (fluctuatiile nu sunt permanente, de cele mai multe ori nu sunt deranjante sau sunt insesizabile, mai ales pe benzina – insa sunt si pe gaz si pe benzina).

Ca urmare ma gandesc la posibilitatea ca debitmetrul sa mai dea rateuri din cand in cand (nu se incalzeste bine uneori filamentul respectiv, etc.) La cat costa, insa, nu vreau sa-l schimb doar dupa presupuneri.

- Intrucat nu prea merg cu ea pe timpul noptii nu stiu de cand se manifesta: f. scurte intreruperi/clipiri ale becurilor xenon (nu stiu cum sa descriu altfel)

- -Rigidizare bara fata si montare scut fata (ultimul din trei): aici e nevoie de un cunoscator sa completeze pe interior. Momentan bara arata de 9,5 din 10 si, ca rigidizare, cam 8 din 10

- Completare instalatie spalare faruri pentru a deveni functionala. Stiu ca multi le dezactiveaza, eu vreau sa fie functionala si, pe urma, mai vedem.

- Mai mult pentru linistea mea: verificare pe tester a injectoarelor si, eventual, o curatare cu ultrasunete sau chimica

 

Cam astea ar fi, deocamdata. Voi reveni si cu un rezumat al problemelor rezolvate si al verificarilor facute pana acum.

In prezent masina nu bate, nu troncane si trage grav, :), asta ca sa folosesc un limbaj des intalnit.

 

Si inca ceva: unde pot gasi dotarile initiale ale masinii (vreau sa stiu exact cum a iesit din fabrica)?

Edited by pvsilviu
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

fluctuatiile din faruri vin de la baterie de obicei

 

Nu as zice ca sunt fluctuatii ci intreruperi de alimentare pentru o fractiune de secunda.

Insa voi verifica si bateria, nu stiu nimic despre ea dar, din experienta anterioara stiu ca, daca nu e in parametri, afecteaza (nu e suficient doar sa porneasca masina).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu as zice ca sunt fluctuatii ci intreruperi de alimentare pentru o fractiune de secunda.

Insa voi verifica si bateria, nu stiu nimic despre ea dar, din experienta anterioara stiu ca, daca nu e in parametri, afecteaza (nu e suficient doar sa porneasca masina).

 

Daca ai coupe si se manifesta cand inchizi usile nu are nimic masina, ce xenon ai? Am vazut ca te chinui sa il faci functional, eu mi-am luat un cablu de diagnoza nou , cel vechi nu mai merge, nu am avut timp de el doar am instalat o parte din programe, 150 lei de la un tip de pe olx din buc, sunt usor de instalat si poti sa verifici diverse fara sa dai mereu bani bani pentru orice nelamurire ai

 

Mai bine mergi invers, gaz oras si afara cox pe benzina , aditiv in benzina si se curata singure i jectoarele, gandeste-te ca o lasi cu aditiv in instalatie cateva saptamani si sa vezi cum scuipa tot din i jectoare fara sa le desfaci

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pe xenon sunt tufa, nu stiu nimic, studiez sambata. Stiu doar ca a schimbat becurile anul trecut, vechiul proprietar. de asta vreau sa stiu ce a avut masina initial (e berlina).

Pentru diagnoza nu am decat un elm 327, obd II, daca poti sa-mi spui ce trebuie, raman dator cu o bere cand mai ajungi pe la Electrica, :).

 

Intreruperile sunt in mers, le-am observat in noaptea cand am adus-o acasa de la service (fii-miu zice ca face mai de mult, el e pasare de noapte)

Edited by pvsilviu
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://m.olx.ro/oferta/interfata-diagnoza-bmw-e-series-ista-inpa-ncs-expert-cu-switch-IDdCRle.html

 

Teoretic pe win10 tb sa descarci programele, sa dai un copy paste in windows si sa cauti obd.idi sa setezi port com 1..3..8 care le ai libere, ca eu am setat pe com10, mai am niste programe dedicate texa care nu merg amestecate...a si din device manager cauti cablul de diagnoza si modific com pe cat vrei sa fie

Edited by BOASKA
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.