BMWClub: E46, 325xi, black - BMWClub

Jump to content


  • 20 Pages +
  • « First
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

E46, 325xi, black O noua pasiune Rate Topic: ****- 1 Votes

#241 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4509
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 04 November 2020 - 18:58

discurile sunt bune, placutele slabe, se incing si nu mai tin dupa frana, trebuia sa pui textar sau ceva de genul placute de frana
o sa ai nevoie de presa de pivoti pe fata ca sa nu bati cu ciocanul
ai nevoie de o presa cu gheare bunicica daca te apuci de arcuri
susp reglabila nu iti recomand, pune arcuri sport punct
daca inca cloncane cardanul ai cruci uzate
ai instalat ista d?

This post has been edited by BOASKA: 04 November 2020 - 18:59

0

#242 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 04 November 2020 - 20:08

Da, dar inca citesc cum sa-l folosesc. Nu are cine sa-mi arate.
Am scanat ceva ieri, ceva azi, timid asa, sa nu gresesc ceva. Mai bag o tura mai incolo.
0

#243 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4509
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 04 November 2020 - 20:43

nu ai ce sa gresesti, mai uita-te pe youtube la tutoriale
1

#244 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 04 November 2020 - 20:50

La ele ma uit
0

#245 User is offline   Viitor sofer de autobuz 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 368
  • Joined: 05-December 08
  • Gender:Male
  • Location:Wonderland
  • Interests:BMW...Vafa de la Joe...Nikolett Szántó

Posted 05 November 2020 - 19:33

Felicitari pentru pasiunea investita! Am vazut ca ai facut testul cu fum folosindu-te de o manusa si a mai zis cineva de bateria slaba(daca este veche merita schimbata oricum).Ai putea repeta testul cu fum(vreo 3-4 tigari) si sa urmaresti daca din galeria de admisie din spate iese ceva fum(e posibil sa nu se vada foarte bine sau sa para ca iese prea putin sau deloc), sunt niste dopuri de cauciuc acolo in spate respectiv 11611437560 -3.5mm si 11611727176 de 7mm care daca s-au fisurat sau nu mai sunt pot cauza probleme similare cu cele mentionate de tine. Poti verifica si cu mana daca mai sunt sau nu pe pozitie dar presupune sa ai o mana destul de fina :D. O alta cauza ar putea fi unul dintre urmatorii senzori si anume senzor ax cu came admisie si evacuare si bineinteles cel de la arborele cotit, oricare dintre cei trei daca nu mai functioneaza cum trebuie poate genera erori similare. De obicei e bine sa-i schimbi pe toti, pe original sunt foarte scumpi insa. Merita incercat VALEO dpmdv care a preluat fabrica producatoare de astfel de senzori pe original. Cam atat de la mine, sper sa-ti fie de folos.Multa bafta !

This post has been edited by Viitor sofer de autobuz: 05 November 2020 - 19:35

1

#246 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 05 November 2020 - 21:04

Multumesc!

Repet testul cu fum, nu-i bai, doar ca nu fumez, tre sa vad cum pufai sau cum gasesc un fumator, :).
Am gasit un senzor ax came, plin de ulei, cel de pe evacuare, cred, e situat in fata motorului langa vanos. Totusi, nu apare cu eroare si da, este scump, insa, daca mai vad ulei acolo, il schimb.

Pe benzina, oscilatiile apar la rece, la cald foarte putin. Chiar si la rece nu tot timpul apar. Deci, dupa ce intra in regim, totul devine aproape normal.
Sincer sa fiu, nu prea sunt optimist pe partea asta, insa nu ma las, verific tot ce pot. Ma tem, insa, sa nu fie ceva prin motor gen supape, culbutori, etc, ca nici nu ma pricep, unde nu ai cum sa vezi decat daca desfaci si nu se baga nimeni.

Acum ca am si diagnoza, dupa ce o vad functionala si invat cat de cat sa o folosesc, voi urmari mai atent toate informatiile furnizate. Cine stie, poate reusesc pana la urma.
La drum lung e bijuterie, o incantare, in oras, mai ales acum cu venirea frigului, este stresanta.

This post has been edited by pvsilviu: 05 November 2020 - 21:19

0

#247 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 05 November 2020 - 21:18

Si inca ceva: cablul are pe mufa dinspre masina un switch.
Stie cineva ce rol are?

Ma refer la cablul pentru diagnoza.

This post has been edited by pvsilviu: 05 November 2020 - 21:19

0

#248 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 09 November 2020 - 08:22

Update la revizia II:

- sambata am schimbat cele 2 bucsi de la brate si am facut geometria. Ca idee, bucsile erau de fapt ok (pentru cei interesati, bucsile au in interiorul cauciucului din ele, ulei, probabil cand acesta curge din ele abia atunci trebuie inlocuite). In fine, s-au adaugat la alte piese schimbate inutil. Momentan sper sa nu mai trebuiasca reparat nimic la ea (oricum nu mai schimb nimic dupa ureche sau dupa dramatizarile de pe yt)

Doua zile, am tot plimbat-o, mai mult prin oras, cei drept.

Duminica, la prima cheie, a pornit perfect, nu s-a mai oprit, nu a mai tremurat motorul si, surpriza mare de tot, in trafic, nu a mai oscilat relantiul deloc, nici pe benzina, nici pe gaz. De ce? Habar nu am. Azi, a doua zi fara oscilatii (deloc, deloc, nici la rece). Sa vedem cat tine minunea.

Dar ... Fiindca la masina asta exista tot timpul un dar:

Are un fluierat (de ieri), cred, sper, de la o rola. Nu stiu de ce am cheltuit atat si nu le-am schimbat (de fapt stiu, mecanicul a zis ca sunt ok). Sper sa nu fie de la altceva, aveti idee? Si inca ceva: un mic lag la accelerare, din relanti, aveti idee de la ce (la accelerare are tendinta de scadere a turatiei, in prima fractiune de secunda, ca sa zic asa). Bine, acest lag il are de cand am luat-o, nu a aparut acum.
0

#249 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4509
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 09 November 2020 - 10:59

swichul este ptr kline si dcan, la tine merge pe amandoua? ptr ca la mine nu se conecteaza decat pe kline
0

#250 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 09 November 2020 - 13:48

Am instalat ista + si impa (care nu merge, cred ca nu sunt bune setarile). Nu astea trebuiau?

This post has been edited by pvsilviu: 09 November 2020 - 13:49

0

#251 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4509
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 09 November 2020 - 14:01

ai setat in obd.ini asta


[OBD]
Port=Com1
Hardware=OBD
RETRY=ON
;Tracelevel=0xFFFFFFFF
;Tracelevel=0xFFFFFFFF
;Tracelevel=0xF0000000
;Tracelevel=0x0000FFFF
; Bit 0 = Funktionsaufruf
; Bit 1 = io Ergebnis
; Bit 2 = nio Ergebnis
; Bit 3 = Detailinfos
; Nibble 0 = readchar_wait
; Nibble 1 = main
; Nibble 2 = cmd
; Nibble 3 = obd
; Nibble 4 = send_and_receive_...
; Nibble 5 = read_telegram_...
; Nibble 6 = send_telegram
; Nibble 7 = SendData


[UNIT_A]
Port=Com2
Hardware=OBD

[UNIT_B]
Port=Com3
Hardware=OBD

[UNIT_C]
Port=Com4
Hardware=OBD

[UNIT_D]
Port=Com5
Hardware=OBD

[UNIT_E]
Port=Com6
Hardware=OBD

[UNIT_F]
Port=Com7
Hardware=OBD

[UNIT_G]
Port=Com8
Hardware=OBD

[UNIT_H]
Port=Com9
Hardware=OBD

[UNIT_I]
Port=Com18
Hardware=OBD

[UNIT_J]
Port=Com11
Hardware=OBD

[UNIT_K]
Port=Com12
Hardware=OBD

[UNIT_L]
Port=Com13
Hardware=OBD

[UNIT_M]
Port=Com14
Hardware=OBD

[UNIT_N]
Port=Com15
Hardware=OBD

[UNIT_O]
Port=Com16
Hardware=OBD

This post has been edited by BOASKA: 09 November 2020 - 14:24

0

#252 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 09 November 2020 - 14:13

Tre sa ajung acasa, cand pornesc inpa, clipesc punctele si, cand aleg e46 am un mesaj, dar nu-l stiu acum.

Dincolo, pe ista +, introduc ultimele 7 caractere din vin, intru, fac scan dar, cand deschid diagrama, control unit tree, nu comunica decat cu ecu, este singurul colorat, verde fara erori, galben, cu erori.
0

#253 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4509
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 09 November 2020 - 14:23

ii dai scanare completa, gaseste singur tot serie module etc, deci nu se conecteaza
pui pe kline stg
0

#254 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 10 November 2020 - 09:11

Salut, ieri dupa ce a mai facut fii-miu niste setari, cu switch-ul in dreapta, am reusit sa citesc mai multe pe ista + (inclusiv missfire pe cil 3 si 6). Am sters tot sa vedem ce apare

Oricum, mai am mult de butonat si de invatat.
0

#255 User is offline   BOASKA 

  • Fan
  • Group: Members
  • Posts: 4509
  • Joined: 13-June 09
  • Gender:Male

Posted 10 November 2020 - 09:20

da, la fl merge pe dcan, bine ca functioneaza, vezi ce adaptari poti sa mai faci, https://www.youtube....h?v=-RtFUQnV0zg
0

#256 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 10 November 2020 - 15:51

E bine sa ai interfata in dotare, chiar daca la mine mai e mult pana invat sa o folosesc cum trebuie:

- Se pare ca la pornire, la rece, am misfire pe cilindrii 3 si 6 si, de aici, tremuratul motorului pentru scurt timp si, posibil, pornirea si oprirea motorului, la prima cheie.

Zilele astea incerc sa mut bobinele sa vad daca se muta si misfire-ul.
0

#257 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 10 November 2020 - 20:47

A treia zi fara pic de oscilatii, ptiu, ptiu sa nu o deochi.
Daca e ok si in zilele urmatoare, inseamna ca ceva s-a desfundat.
0

#258 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 23 November 2020 - 19:59

Mda, am deochiat-o, pana la urma: a inceput sa oscileze iar, de azi. Culmea e ca acum nu mai fluiera. In schimb, oscileaza si pe benzina, la fel de rau ca pe gaz, inainte.

La sfarsit de saptamana incerc sa desfac eu tubulatura de aer (sa fac si un test de fum) si sa incerc sa ajung la clapeta si la idle valve control ca nu mai stiu cum se numeste in romana, la ora asta. Sper ca s-a deblocat pentru cateva zile si acum s-a blocat la loc. Poate merge curatata.

Daca nu reusesc, o duc la mecanic.

Fir-ar sa fie de treaba!!!



13411744713, supapa reglaj mers in gol, admisie aer

This post has been edited by pvsilviu: 23 November 2020 - 20:02

0

#259 User is offline   pvsilviu 

  • Membru
  • Group: Members
  • Posts: 255
  • Joined: 23-December 19
  • Gender:Male

Posted 28 November 2020 - 14:17

Azi am reusit, nu fara ceva emotii, recunosc, sa dau jos supapa reglaj mers in gol (ICV, cum i se mai spune). Nu era blocata, insa era neagra, in interior. Am curatat-o, fara sa insist prea mult si am plecat in probe.

La prima cheie (motor rece, nepornit de ieri dupa amiaza), a pornit perfect, fara sa se mai opreasca sau sa tremure. In teste, s-a comportat impecabil. Au disparut si toate rontaielile si fluieraturile (probabil de la icv erau).

Concluzia: oscilatiile de la relanti erau de la aceasta supapa reglaj mers in gol imbacsita spre blocare. Daca fenomenul se mai repeta, voi curata din nou, mai insistent si, daca tot nu rezolv, voi cumpara alta noua (cca 700 lei, bosch).

This post has been edited by pvsilviu: 28 November 2020 - 14:19

0

#260 User is offline   alex230ro 

  • Fan dependent
  • Group: Members
  • Posts: 5507
  • Joined: 29-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Posted 29 November 2020 - 11:18

As fi surprins sa scapi de ele, aceasi problema am avut-o si eu si la fel se manifesta apareau , dispareau aleator, pana la urma m-am resemnat :)
1

Share this topic:


  • 20 Pages +
  • « First
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Last »
  • You cannot start a new topic
  • You cannot reply to this topic

1 User(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users


www.bmwclub.ro trafic.ro