Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Nici eu nu sunt mecanic si nici nu-mi doresc.

In domeniile mele de activitate, nu prea au existat probleme fara solutii, probabil de aceea refuz sa ma dau batut.

 

Am revenit dintr-o alta calatorie prin oras, apa a ajuns la 87, am stat oprit undeva vreo 20 minute, cu motorul pornit, si, dupa aceea, oscilatiile au fost f f mici.

Practic, daca roata sta oscileaza o data si gata, daca merg cu ea scoasa din viteze are oscilatii de amplitudine 100.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Nu sunt diferente majore in ceea ce priveste Vanosul, eu am avut diverse marci acolo mai degraba au fost diferente.Multe din probleme la mine pareau sa mai dispara dupa ce mergeam mai sportiv probabil era ceva placebo as zice dar na :) . Oricum e o masina care nu o sa te lase "linistit" tot timpul o sa faci una alta .
Link to comment
Share on other sites

Azi a fost o zi plina.

Concluzia este ca, dupa ce se incalzeste bine, poate fi condusa fara stres. Evident ca nu ma opresc din cautari.

Cert este ca nu-i place frigul si nu-si intra usor in parametri.

Sambata incerc un smoke test, din nou, si ceva pe parte de resetari. Poate incerc si marirea turatiei de relanti.

Link to comment
Share on other sites

O noua zi, un nou subiect: pornirea.

 

Azi dimineata am dat la cheie de vreo 10 ori pana sa porneasca. Am deschis usa, la un moment dat, si se auzea un clanc de doua ori, cred.

 

Am fost mai devreme la ea, am intrat in meniul secret si aveam 11.9 v la baterie. Dupa pornire (fara probleme) 14,6 - 14,7 v indiferent de consumatori, deci incarca.

 

Sa fie bateria pe duca sau 11,9 e ok?

Link to comment
Share on other sites

Alta e problema , voltajul e mic ce e drept https://www.bateriiauto.net/intrebari/cum-se-verifica-starea-de-incarcare-a-unei-baterii.html dar daca ai verificat dupa ce ai dat de 10 ori la cheie cred ca e normal . La cum zici ca face sunt 2 treburi - electromotorul dar inteleg ca "invarte" ? Lipsa benzina in rampa injectoare - la urmatoarea pornire daca nu pleaca din prima pune contactul de cateva ori fara sa dai la cheie vezi daca e vreo diferenta, nu mai stiu daca M54 amorseaza de fiecare data pompa de benzina s-ar putea sa ma insel Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Nu, azi dimineata am dat la cheie, am facut apoi un drum de 3 km, iar acum 30 minute am verificat voltajul.

 

Ok, ma duc din nou la cei cu baterii pentru verificare (din link pare dusa a mea). Data trecuta, cand am fost, a verificat-o un neica nimeni, mi s-a parut mie ca e habarnist si ca doar s-a prefacut ca face ceva.

 

Cand dau la cheie, face clanc si gata, nu invarte.

Link to comment
Share on other sites

:) azi dimineata m-a intrebat un coleg caruia i se descarcase bateria (noua) fix acelasi lucru, pe bonul primit de la cei care au montat bateria avea asa : volt starter 11.33 - normala daca ma iau dupa linkul de mai sus bateria aceea nu era normala, sunt curios ce iti vor spune tie . edit - clanc nu invarte - electromotor as zice mai ales ca zici ca a mai facut figuri in benzinarie atunci banuiesc ca masina era cu motor cald iar bateria se incarcase, dar vezi si bateria eventual pune-o pe un redresor ceva e simplu de exclus. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Poate sa aiba voltaj sau nu, daca nu are amperaj suficient pentru pornire, pa, pa. Asa am avut bateria la cealalta masina si tipul de acolo asta mi-a zis cand a masurat-o. Ma duc mai tarziu.

 

Electromotor refacut in septembrie, de acelasi care a refacut si alternatorul.

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Ai mai spus asta e clar ca nu l-a facut bine, iti trebuie un test baterie cu tester ptr baterii, iti face testul la pornire si cu becurile pornite pardon, ma gandeam la consumabile tocmai ce vroiam sa le fac reclamatie la un magazin de piese ptr ca nu au vrut sa imi inlocuiasca stergatoarele cumparate de la ei Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Esti cel mai tare.

 

Daca gasesti si eventuala legatura dintre oscilatii si clapeta de pe teava de esapament vin la Constanta cu naveta de bere.

In prezent clapeta e deschisa de fii-miu si blocata pe deschis.

Masina e ok, fara oscilatii. Furtunelul care actioneaza clapeta se pare ca ajunge la furtunul gros dupa debitmetru. Posibil sa fie o problema cu el in functionare.

 

Sa nu zici iar de vanos ...

Link to comment
Share on other sites

Am o terorie cu privire la sursa oscilatiilor, la masina mea: aer fals provenit din mecanismul de actionare a clapetei de pe teava de esapament.

 

Este a doua oara cand baiatul meu reuseste cumva sa o blocheze prin actionare mecanica in pozitia deschis (dorinta lui este sa obtina un sunet mai deosebit). Coincidenta sau nu, masina e ok asa. Din ce am citit aseara, aceasta clapeta sta in pozitia inchis la relanti si incepe sa se deschida de la 2000 de ture in sus. La mine, cand este in pozitia inchis, nu se deschide deloc la accelerare. Posibil, pentru ca sunt scapari de aer pe acolo.

 

De ce nu apare nimic la testul cu fum: banuiesc ca este cumva unidirectional, eu bagam aer nu extrageam si testul se face cu motorul oprit.

 

Ramane sa mai verific. Intrebare pentru cine stie: de unde se leaga furtunelul de alimentare a mecanismului? Cumva din furtunul cel gros dupa debitmetru? Este un stut cu doua furtune, unul mai gros si unul mai subtire. Intreb pentru ca doresc o anulare completa a traseului pentru a fi sigur ca este de acolo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

deci cand e inchisa admisia face vacuum si se inchide clapeta din esapamanet si cand accelerezi se deschide, pana o anulezi cauta un furtun vacuum la piese auto si inlocuieste tot traseul pana la clapeta magica fa si un test cu gura sau cu o pompita cu vacuum ptr aerisit frana gen DISPOZITIV AERISIT LICHID DE FRANA CU VACUUM (gebotools.ro)
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Azi scriu de placere!

 

Am facut, de dimineata, un drum la Severin, 100kmx2.

 

Nu am idee ce inseamna perfectiunea la acest model de masina, fiind singura pe care am condus-o, insa azi a mers de departe mai bine decat pana acum.

8,6 la ducere, 9,3 la intoarcere (am mers mai tare, in jurul lui 120, inapoi spre casa).

 

0 oscilatii!

 

Singura legatura pe care o vad cu schimbarea aceasta, este clapeta de pe esapament, deblocata de baiatul meu.

 

Ce am citit zilele trecute despre ea:

 

-trebuie sa stea inchisa cu motorul oprit si la relanti si se dechide la turatie mai mare, peste 2500 sau sta permanent deschisa, motor oprit si relanti, se inchide la viteza peste 5 km/h si se deschide mai tarziu

-are rol de a produce un sunet mai deosebit si atat sau are rol de a controla volumul de gaze evacuate.

 

Personal, cred ca trebuie sa stea deschisa la relanti si motor oprit si nu este doar pentru sunet (mi se pare mult prea complex traseul ei de alimentare doar pentru producerea unui sunet deosebit).

 

De asemenea, nu stiu daca faptul ca la mine era permanent blocata pe inchis genera acele oscilatii, cert este ca acum, cu ea deschisa, masina e ok (nu stiu insa daca se inchide sau e permanent blocata pe deschis).

 

Tot zilele trecute am citit despre interpretarea valorilor citite cu obd2 elm 327, short&long term fuel trim. Am facut azi o monitorizare a lor insa mai am de studiat. Foarte interesant subiectul, cel putin pentru mine.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Un mic update

 

Duminica am dat bancheta spate la o parte si am curatat toata izolatia aceea urat mirositoare de pe rezervorul de benzina. S-a schimbat total mirosul in masina, chiar si cu geamul deschis (mureai inainte). Cand se va incalzi voi continua si cu portbagajul. Dupa aceea, voi izola cu alte materiale.

 

0 oscilatii, masina merge super. Ceva la traseul clapetei de pe evacuare a fost in neregula (sper sa gasesc ce anume, vreau sa fac sambata niste teste).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.