Jump to content

E46, 325xi, black


pvsilviu

Recommended Posts

Daca producatorul spune ca pt masina ta trebuie sa iei o bobina specifica cu un anume cod, ce zici? conteaza?

Oricum nu-ti ramane de facut decat asta, inainte sa te arunci la altceva mai scump..Bobina aia primeste un anume impuls, trebuie sa dea un curent la o intensitate anume...misfire...iata..

 

Edited by Mircea-Si
Link to comment
Share on other sites

Stiu regulile insa pe prima au ales-o ei gresit, eu am montat-o singur, nu in service autorizat, dupa care le-am cerut alta pe codul dorit de mine, asa ca maine ma astept la orice.

Bobina este exact asa cum am luat-o azi de la ei.

In fine, voi vedea, important este sa rezolv ca sa pot merge mai departe.

Multumesc pentru sprijin.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor,

Am schimbat bobina, se simte ceva, insa mai este de munca. Oscilatiile la oprire, in trafic, au ramas. Intentionez in zilele urmatoare sa desfac cat mai multe elemente si sa caut eventuale furtune cu probleme.

Daca aveti ceva sfaturi, am vazut cateva filme, ar fi perfect. Aparat de fum nu cred ca gasesc dar poate aveti idee ce spray se poate folosi cu motorul pornit astfel incat, daca sunt fisuri, sa-si schimbe motorul turatia cand dai cu el (am vazut ceva de genul).

Edited by pvsilviu
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat azi si bobina de la cilindrul 6. In prima faza, am avut misfire, bujia uda. Am schimbat-o cu una veche si totul a fost ok. In probe, dupa ce s-a incalzit, a fost ok, la relanti doar usoare oscilatii (una, doua), fara sa fie deranjante.

Am facut si cateva poze, le incarc mai pe seara.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am facut un scan cu chinezaria, nu am idee ce inseamna valorile (doar ca erau cu verde nu cu rosu sau galben, :)).

 

Test report:

------------------

TID:$02 CID:$01

- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)

Max: 1.229

Test result value: 230

PASS

----

TID:$02 CID:$02

- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)

Max: 1.229

Test result value: 223

PASS

----

TID:$02 CID:$03

- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)

Max: 65.535

Test result value: 250

PASS

----

TID:$02 CID:$04

- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)

Max: 65.535

Test result value: 223

PASS

----

TID:$02 CID:$05

- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)

Max: 1.229

Test result value: 316

PASS

----

TID:$02 CID:$06

- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)

Max: 1.229

Test result value: 287

PASS

----

TID:$02 CID:$07

- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)

Max: 65.535

Test result value: 335

PASS

----

TID:$02 CID:$08

- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)

Max: 65.535

Test result value: 253

PASS

----

TID:$02 CID:$30

- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)

Max: 84

Test result value: 77

PASS

----

TID:$02 CID:$31

- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)

Min: 104

Test result value: 151

PASS

----

TID:$02 CID:$32

- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)

Max: 84

Test result value: 3

PASS

----

TID:$02 CID:$33

- Lean to Rich sensor threshold voltage(constant)

Min: 104

Test result value: 137

PASS

----

TID:$03 CID:$05

- Low sensor Voltage for switch time calculation

Min: 0

Test result value: 65.535

PASS

----

TID:$03 CID:$06

- Low sensor Voltage for switch time calculation

Min: 0

Test result value: 65.535

PASS

----

TID:$05 CID:$07

- Rich to Lean sensor switch time(calculated)

Min: 3.932

Test result value: 10.404

PASS

----

TID:$05 CID:$08

- Rich to Lean sensor switch time(calculated)

Min: 0

Test result value: 65.535

PASS

----

TID:$05 CID:$12

- Rich to Lean sensor switch time(calculated)

Min: 0

Test result value: 65.535

PASS

----

TID:$05 CID:$15

- Rich to Lean sensor switch time(calculated)

Min: 0

Test result value: 65.535

PASS

----

TID:$05 CID:$16

- Rich to Lean sensor switch time(calculated)

Min: 0

Test result value: 65.535

PASS

----

TID:$05 CID:$18

- Rich to Lean sensor switch time(calculated)

Min: 0

Test result value: 65.535

PASS

----

TID:$06 CID:$01

- Lean to Rich sensor switch time(calculated)

Max: 14.237

Test result value: 125

PASS

----

TID:$06 CID:$02

- Lean to Rich sensor switch time(calculated)

Max: 13.471

Test result value: 160

PASS

----

TID:$06 CID:$04

- Lean to Rich sensor switch time(calculated)

Max: 65.535

Test result value: 60

PASS

Link to comment
Share on other sites

Vreau sa scriu despre un simptom legat de fluctuatiile relantiului poate este un indiciu pentru cei care citesc si se pricep

 

Daca inainte sa opresc, la un semafor, sa zicem, nu o scot din viteza si merg in frana de motor, cu consum 0, nu oscileaza deloc, altfel da, oscileaza daca o scot din viteza mai devreme sau calc ambreiajul.

 

Aveti vreo idee catre ce sa ma indrept cu cautarile?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, am rerecitit si simptomele sunt cam la fel.

Nu ma mai gandisem la ea pentru ca am avut alte erori, probleme, iar fostul proprietar zicea ca nu ar avea nimic.

Pentru pcv, voi apela la un mecanic, nu ma risc.

Ce a observat baiatul meu si mi-a aratat si mie (desi nu face tot timpul), undeva sub masina, in dreptul usii spate dreapta , la relanti, dar si in mers, zice el , se aude un fasait, nu am studiat prea mult. Ar putea sa se auda de la ea, cumva prin rezonanta? Motorul pornit.

Link to comment
Share on other sites

Aha, posibil, am 10 litri in rezervor acum (la gpl am mai mult, :)), cert e ca nu se aude tot timpul. zilele urmatoare voi face plinul, nu sunt genul sa merg cu el gol, dimpotriva.

 

Am fost azi la un mecanic de bmw din Craiova si i-am povestit ce am facut si ce are si a ramas sa fac mai intai un test simplu cu busonul de ulei (nu trebuie sa faca vacuum daca valva e buna) si dupa sa o duc la el. Schimb cu aceasta ocazie si garniturile de la capac (da putin ulei), plus ce o mai gasi.

Link to comment
Share on other sites

La vechimea ce o are masina, dupa cum sugereaza si Alex230ro e foarte probabil sa traga aer fals pe undeva. Am si eu un e46 cu acelasi motor ca al tau si experimentez de asemenea o oscilatie (nesuparatoare +/- 100 rpm) a a relatiului insa se manifesta doar in mers si cu cutia de viteze pe neutru.

 

Uite un link de unde te mai poti inspira

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, am vazut cateva tutoriale ale tipului, explica f bine.

Cat am putut desface pe traseul de admisie aer, toate sunt ok, insa mai sunt destule la care nu m am uitat.

In momentul de fata ma gandesc la clapeta de acceleratie sau furtune.

Am venit cu ea acum dupa vreo 25 km de oras si pe langa si am constatat, ca si alte dati, ca dupa ce se incalzeste bine, se reduc si oscilatiile, la +-100, si doar de 2,3 ori dupa care se stabilizeaza. Pe neutru, la semafor, evident. In rest e ok.

 

Caut in continuare, nu ma las pana nu o rezolv.

Link to comment
Share on other sites

Personal m am confruntat cu oscilații si in momentul in care cele de burdufuri de la tubulatura de aer (care ies din debitmetru si merg cĂŁtre clapeta de acceleratie) erau fisurate, ĂŽnsĂŁ mie ĂŽmi apĂŁruse si check-engine-ul.

Cand scoti busonul de ulei, motorul isi schimba pt moment mersul?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.